Ja, idd die wedstrijd komt eigenlijk veel te vroeg en is ook nog eens erg belangrijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:13 schreef JustJunior het volgende:
Liverpool thuis wordt trouwens een lastige wedstrijd. Cocu geschorst, Kluivert nog niet (wedstrijd)fit. Nieuwe spelers als Mendez en Kromkamp zijn nog niet aan het spel gewend, en de vraag is of Tardelli al het papierwerk dan al in orde heeft
Ik zou zeggen: "besteedt eens 15 minuten van je leven om uit te zoeken hoe het ging toen Battistuta weg ging bij Fiorentina".quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef ASSpirine het volgende:
ze zouden eens moeten zien hoe het in Italië eraan toegaat, daar maken ze zich niet zo druk om als een speler bij een rivaliserende club gaat spelen
ow wacht, je hebt het nu over 1 gevalquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:53 schreef manny het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: "besteedt eens 15 minuten van je leven om uit te zoeken hoe het ging toen Battistuta weg ging bij Fiorentina".
Daar zit sta ik ookquote:
Dit zijn niet erg veel wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Foppe de Haan zegt in het AD over Afellay:
[..]
Is ie dan echt zo vaak geblesseerd? Wordt misschien wel een beetje een Maduro verhaal.
Hij heeft geloof ik een slepende knie blessurequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef Sloggi het volgende:
John de Jong, speelt die eigenlijk nog bij jullie? Al een tijdje niks meer van gehoord.
En dat komt daar nog eens bij, dan zit ik nog vrij hoog met mijn 15 goals.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Hij moet eerst fit worden natuurlijk, daarna nog in vorm geraken en vervolgens nog gaan renderen. Voordat hij wonderen gaat verrichten is hij veel tijd en veel hoop houden verder. PSV mag zich eerst gelukkig prijzen als Kluivert fit blijft en een nuttige bijdrage levert aan de teamprestaties.
Bij Ajax maakte hij er anders toch wel een paar. Maar het zou mij verbazen als hij er 10 of meer weet in te schieten. Ik denk dat Kluivert passé is. Als hij het echt nog heeft staat hij er snel, maar ik denk dat er de komende 2 maanden vooral veel "hoop gehouden" wordt om uiteindelijk toe te geven dat Kluivert niks meer waard is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:52 schreef slaapkamermug het volgende:
Ik wil even kluivert in bescherming nemen gezien het feit dat sommige mensen denken dat hij er 30 in gaat knallen.
De feiten:
-Kluivert scoort op hele belangrijke momenten
-Kluivert is een hele goede voetballer
-Kluivert geeft veel assists, laat dus anderen meer scoren
-Maaaaaaaar Kluivert is geen Kezman of Nistelrooy die er 30 in een seizoen inknalt
Ik denk dus dat Farfan clubtopscoorder wordt en Kluivert naait er hooguit 15 in, waarvan enkele in de Champions League
als niemand hier het weet morgen ff bellen met 040 - 2380444quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik snap het niet meer :S.
Ik wou dus een minitenue bestellen op de psv site maat 98. Als ik nu op http://www.psv.nl/shop dat artikel uitkies en ik klik op bestel moet ik mijn gegevens invullen. Ook ( eventueel ? ) een lidmaatschapnummer. Heb ik nu alles ingevuld en klik ik op GA VERDER kom ik weer terug in mijn winkelwagentje. Ik ontvang geen e-mail en niks. Is dat lidmaatschapnr nu verplicht ? Volgens mij niet toch ? Zo ja , waar kan ik lid worden. Vind dat ook nergens
Lid worden van de Phoxy Club misschien?quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik snap het niet meer :S.
Ik wou dus een minitenue bestellen op de psv site maat 98. Als ik nu op http://www.psv.nl/shop dat artikel uitkies en ik klik op bestel moet ik mijn gegevens invullen. Ook ( eventueel ? ) een lidmaatschapnummer. Heb ik nu alles ingevuld en klik ik op GA VERDER kom ik weer terug in mijn winkelwagentje. Ik ontvang geen e-mail en niks. Is dat lidmaatschapnr nu verplicht ? Volgens mij niet toch ? Zo ja , waar kan ik lid worden. Vind dat ook nergens
ffs, en ik maar denken dat het publiek bij SBS formule 1 wedstrijden al zielig is.quote:Op zondag 3 september 2006 22:19 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn zoontje is al een paar jaar lid.
Ze krijgen leuke kadootjes, een leuk clubblad en korting op veel dingen.
Meh, ik wel zo'n idee dat dat ook wel ongeveer waar is. Er was een traditie dat er wel wat gerommeld werd in de marge en daardoor kon je voetballers ook makkelijker houden voor een extra jaar ofzo. Als dit standaard wordt bij PSV tekenen toppers (of in wording) niet zo gemakkelijk meer bij PSV of verlengen niet zo makkelijk meer natuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
vanavond Ooijer bij Studio Voetbal........ nou ben benieuwd, denk dat hij de volledige schuld bij PSV neerlegd
OH ja, jij bent niet klein geweest natuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2006 22:22 schreef __________ het volgende:
[..]
ffs, en ik maar denken dat het publiek bij SBS formule 1 wedstrijden al zielig is.
quote:Op zondag 3 september 2006 22:22 schreef __________ het volgende:
[..]
ffs, en ik maar denken dat het publiek bij SBS formule 1 wedstrijden al zielig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |