bovendien geeft het wat meer mogelijkheden qua opstelling als er wat blessure's zijn kun je 442 gaan spelen e.d.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Väyrynen kan ook nog controleren, voor het geval Cocu/Simons naar achteren wordt geschoven.
Profcoach? Zo nee, je snel inschrijven en meedoen aan de Fok! Subleague.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:48 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik heb even een vraagje voor jullie PSV kenners![]()
Gaat Aissati nog veel spelen of invallen dit seizoen? Anders kan ik mijn punten wel vergeten voor PSV (je raad het al, ik doe mee aan zo'n spel op internet)![]()
Das die vent die in Eindhoven altijd beplakt is met bordenquote:
Is hij die Jezus figuur?quote:
weekje of 2, nadeel is dat er interlands zijn anders had hij minuten kunnen krijgen bij jong PSVquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is hij die Jezus figuur?
Gaat het lang duren voordat Patje wedstrijdfit is?
Als ze uit spelen en ze moeten met de eigen auto gaan dan wil vast niemand bij Patje in de autoquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
onee, maandag kan ie al spelen met Jong PSV
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze uit spelen en ze moeten met de eigen auto gaan dan wil vast niemand bij Patje in de auto
Grapje
Je kan volgens mij beter in zn auto zitten dan erbuiten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze uit spelen en ze moeten met de eigen auto gaan dan wil vast niemand bij Patje in de auto
Grapje
Die wedstrijd tegen Rosenborg. I.c.m. JVH vond ik hem toen ijzersterk. Hij speelde toen als een soort van valse "10". En maakt volgens mij de winnende.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef LuNaTiC het volgende:
'Spelen' is een groot woord
maar zit nog wel in de selectie ja. Helaas meer geblesseerd dan dat ie fit was... wel jammer, toen ie nog wel eens een wedstrijd speelde vondik hem altijd sterk spelen...
iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef LuNaTiC het volgende:
'Spelen' is een groot woord
maar zit nog wel in de selectie ja. Helaas meer geblesseerd dan dat ie fit was... wel jammer, toen ie nog wel eens een wedstrijd speelde vondik hem altijd sterk spelen...
Geweldige avatar!quote:
Is ie dan echt zo vaak geblesseerd? Wordt misschien wel een beetje een Maduro verhaal.quote:De zoveelste absentie van PSV’er Ibrahim Afellay baart de bondscoach wél zorgen. ,,Die jongen zit in een vicieuze cirkel. Steeds als hij nét is hersteld, moet hij in een wedstrijd weer voluit. Zijn fysieke basis is niet sterk genoeg. Je kunt nog zo’n mooi huis willen bouwen, als het fundament niet goed is, stort het in. PSV zou Afellay twee maanden uit het seizoen moeten plukken. En dan zouden ze eens heel gericht met hem moeten gaan trainen. Volgens mij is dat de enige oplossing.’’
Ja, idd die wedstrijd komt eigenlijk veel te vroeg en is ook nog eens erg belangrijkquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:13 schreef JustJunior het volgende:
Liverpool thuis wordt trouwens een lastige wedstrijd. Cocu geschorst, Kluivert nog niet (wedstrijd)fit. Nieuwe spelers als Mendez en Kromkamp zijn nog niet aan het spel gewend, en de vraag is of Tardelli al het papierwerk dan al in orde heeft
Ik zou zeggen: "besteedt eens 15 minuten van je leven om uit te zoeken hoe het ging toen Battistuta weg ging bij Fiorentina".quote:Op vrijdag 1 september 2006 00:09 schreef ASSpirine het volgende:
ze zouden eens moeten zien hoe het in Italië eraan toegaat, daar maken ze zich niet zo druk om als een speler bij een rivaliserende club gaat spelen
ow wacht, je hebt het nu over 1 gevalquote:Op zaterdag 2 september 2006 10:53 schreef manny het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: "besteedt eens 15 minuten van je leven om uit te zoeken hoe het ging toen Battistuta weg ging bij Fiorentina".
Daar zit sta ik ookquote:
Dit zijn niet erg veel wedstrijden.quote:Op zaterdag 2 september 2006 05:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Foppe de Haan zegt in het AD over Afellay:
[..]
Is ie dan echt zo vaak geblesseerd? Wordt misschien wel een beetje een Maduro verhaal.
Hij heeft geloof ik een slepende knie blessurequote:Op vrijdag 1 september 2006 23:42 schreef Sloggi het volgende:
John de Jong, speelt die eigenlijk nog bij jullie? Al een tijdje niks meer van gehoord.
En dat komt daar nog eens bij, dan zit ik nog vrij hoog met mijn 15 goals.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:56 schreef Gollemrulez het volgende:
Hij moet eerst fit worden natuurlijk, daarna nog in vorm geraken en vervolgens nog gaan renderen. Voordat hij wonderen gaat verrichten is hij veel tijd en veel hoop houden verder. PSV mag zich eerst gelukkig prijzen als Kluivert fit blijft en een nuttige bijdrage levert aan de teamprestaties.
Bij Ajax maakte hij er anders toch wel een paar. Maar het zou mij verbazen als hij er 10 of meer weet in te schieten. Ik denk dat Kluivert passé is. Als hij het echt nog heeft staat hij er snel, maar ik denk dat er de komende 2 maanden vooral veel "hoop gehouden" wordt om uiteindelijk toe te geven dat Kluivert niks meer waard is.quote:Op zaterdag 2 september 2006 20:52 schreef slaapkamermug het volgende:
Ik wil even kluivert in bescherming nemen gezien het feit dat sommige mensen denken dat hij er 30 in gaat knallen.
De feiten:
-Kluivert scoort op hele belangrijke momenten
-Kluivert is een hele goede voetballer
-Kluivert geeft veel assists, laat dus anderen meer scoren
-Maaaaaaaar Kluivert is geen Kezman of Nistelrooy die er 30 in een seizoen inknalt
Ik denk dus dat Farfan clubtopscoorder wordt en Kluivert naait er hooguit 15 in, waarvan enkele in de Champions League
als niemand hier het weet morgen ff bellen met 040 - 2380444quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik snap het niet meer :S.
Ik wou dus een minitenue bestellen op de psv site maat 98. Als ik nu op http://www.psv.nl/shop dat artikel uitkies en ik klik op bestel moet ik mijn gegevens invullen. Ook ( eventueel ? ) een lidmaatschapnummer. Heb ik nu alles ingevuld en klik ik op GA VERDER kom ik weer terug in mijn winkelwagentje. Ik ontvang geen e-mail en niks. Is dat lidmaatschapnr nu verplicht ? Volgens mij niet toch ? Zo ja , waar kan ik lid worden. Vind dat ook nergens
Lid worden van de Phoxy Club misschien?quote:Op zondag 3 september 2006 21:28 schreef EminemRulezz het volgende:
Ik snap het niet meer :S.
Ik wou dus een minitenue bestellen op de psv site maat 98. Als ik nu op http://www.psv.nl/shop dat artikel uitkies en ik klik op bestel moet ik mijn gegevens invullen. Ook ( eventueel ? ) een lidmaatschapnummer. Heb ik nu alles ingevuld en klik ik op GA VERDER kom ik weer terug in mijn winkelwagentje. Ik ontvang geen e-mail en niks. Is dat lidmaatschapnr nu verplicht ? Volgens mij niet toch ? Zo ja , waar kan ik lid worden. Vind dat ook nergens
ffs, en ik maar denken dat het publiek bij SBS formule 1 wedstrijden al zielig is.quote:Op zondag 3 september 2006 22:19 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn zoontje is al een paar jaar lid.
Ze krijgen leuke kadootjes, een leuk clubblad en korting op veel dingen.
Meh, ik wel zo'n idee dat dat ook wel ongeveer waar is. Er was een traditie dat er wel wat gerommeld werd in de marge en daardoor kon je voetballers ook makkelijker houden voor een extra jaar ofzo. Als dit standaard wordt bij PSV tekenen toppers (of in wording) niet zo gemakkelijk meer bij PSV of verlengen niet zo makkelijk meer natuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2006 13:42 schreef rubbereend het volgende:
vanavond Ooijer bij Studio Voetbal........ nou ben benieuwd, denk dat hij de volledige schuld bij PSV neerlegd
OH ja, jij bent niet klein geweest natuurlijk.quote:Op zondag 3 september 2006 22:22 schreef __________ het volgende:
[..]
ffs, en ik maar denken dat het publiek bij SBS formule 1 wedstrijden al zielig is.
quote:Op zondag 3 september 2006 22:22 schreef __________ het volgende:
[..]
ffs, en ik maar denken dat het publiek bij SBS formule 1 wedstrijden al zielig is.
quote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Wat doet Cultheld met een Ajax-avatar? Weddenschap ofzo?
quote:Op zondag 3 september 2006 23:52 schreef Zwansen het volgende:
Wat doet Cultheld met een Ajax-avatar? Weddenschap ofzo?
Ja idd... als ik het zo hoorde ligt het aan Westerhof, hij zei een paar keer namelijk dat zoiets niet onder van Raaij zou zijn gebeurd.quote:Op maandag 4 september 2006 08:11 schreef Neoktheone het volgende:
Vond Ooijer heel redelijk gisteren in SV.
Ben benieuwd of het nou aan Westerhof lag of aan Timmer...
Hugo Borst was ook duidelijk gecharmeerd van onze voorzitterquote:Op maandag 4 september 2006 09:22 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ja, de maniier waarop ze Westerhof neerzette gisteren kon je niet anders denken dat het zijn fout was.Dat sloeg nergens op.
Was voor mij ook een grote verrassing, ik heb altijd geroepen dat hij na deze zomer weg zou zijn.quote:
Ik denk dat je de goede richting in zoekt en er weer een mooie tijd aanbreekt als Timmer definitief geen macht meer heeft binnen PSV, maar alleen een netwerkje overhoudt.quote:Op maandag 4 september 2006 09:27 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Hugo Borst was ook duidelijk gecharmeerd van onze voorzitter. Zelf vind ik hem communicatief zwak (Westerhof dan hè). Verstand van financiën heeft hij duidelijk wel, maar volgens mij is hij verder een speelbal van de RvC.
Ik denk dus meer dat Westerhof de schuldige lijkt, maar dat onze grote vriend Timmer de boel achter de schermen verziekt.
Er staat toch een fotoverslag op de site?quote:Op maandag 4 september 2006 11:43 schreef ub40_bboy het volgende:
Wat een kut site dat psv.nl zeg. Je verwacht gewoon een verslag van elke training met foto's. Ik wil mijn held Kluivert aan het werk zien. Maar nee hoor. Kut site.
Ik heb het over elke training. Zoals bij ajax wel gebeurt.quote:Op maandag 4 september 2006 13:24 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Er staat toch een fotoverslag op de site?![]()
Dan ga je daar toch lekker kijken?quote:Op maandag 4 september 2006 13:43 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik heb het over elke training. Zoals bij ajax wel gebeurt.
Nee maar hij wil een volledig verslag van de training en dat hebben ze bij ajax wel.quote:Op maandag 4 september 2006 15:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Speelt Kluivert weer bij Ajax dan?
quote:Op maandag 4 september 2006 15:36 schreef ub40_bboy het volgende:
Toch mooi om zulke foto's te zien. Kluivert die even de oefeningen in het spaans uitlegt aan de nieuwe aanwinst Mendez.
[afbeelding]
mwah steeds zeggen ik wil er niet op ingaan..... maar steeds wel wat meer onhullen en uiteindelijk toch bijna alles uit de doeken doenquote:Op maandag 4 september 2006 08:11 schreef Neoktheone het volgende:
Vond Ooijer heel redelijk gisteren in SV.
Ben benieuwd of het nou aan Westerhof lag of aan Timmer...
Als zo'n drambal als Jack van Gelder voor je zit, laat je meestal wel meer los dan je zou willen...quote:Op maandag 4 september 2006 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah steeds zeggen ik wil er niet op ingaan..... maar steeds wel wat meer onhullen en uiteindelijk toch bijna alles uit de doeken doen
dat wist hij voor hij er ging zitten.quote:Op maandag 4 september 2006 16:32 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als zo'n drambal als Jack van Gelder voor je zit, laat je meestal wel meer los dan je zou willen...![]()
Idd goede zaak van Jackquote:Op maandag 4 september 2006 16:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat wist hij voor hij er ging zitten.
"Ja, kijk. Ik wil niet afgaan geven op de club, want PSV is echt een mooie warme club. Dan ga ik gewoon niet met modder zitten te gooien. Dat doe ik niet."quote:Op maandag 4 september 2006 16:00 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mwah steeds zeggen ik wil er niet op ingaan..... maar steeds wel wat meer onhullen en uiteindelijk toch bijna alles uit de doeken doen
Ochja welke speler is er nou niet op geld uit tegenwoordig?quote:Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef Bombardier het volgende:
Duidelijk een imago-offensief van Ooijer. Blijf sceptisch. Volgens mij is de man iets teveel op geld belust. Ook getuige het verhaal Schalke. Ooijer gaf eerst zelf aan niet gecharmeerd te zijn van de club, waar insider Youri Mulder de ware versie onthulde: het liep stuk op de (exorbitante) salaris-eisen van Ooijer.
Inderdaad, die was mooiquote:Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef Bombardier het volgende:
Duidelijk een imago-offensief van Ooijer. Blijf sceptisch. Volgens mij is de man iets teveel op geld belust. Ook getuige het verhaal Schalke. Ooijer gaf eerst zelf aan niet gecharmeerd te zijn van de club, waar insider Youri Mulder de ware versie onthulde: het liep stuk op de (exorbitante) salaris-eisen van Ooijer.
Een keihard leugen. Hij schaamde zich ook duidelijk, toen Mulder hem ijskoud corrigeerde.quote:Op maandag 4 september 2006 17:49 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Inderdaad, die was mooi.
Weer op z'n minst éérlijk als je de vermoorde onschuld uithangt.quote:Op maandag 4 september 2006 17:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ochja welke speler is er nou niet op geld uit tegenwoordig?
Alleen Farfan niet, maar das ook een held![]()
Duidelijk gevalletje van laat maar zitten dan. Dat komt echt niet meer goed hoor, hij wordt door 80% van de PSV-supporters uitgekotst. Dat wordt geen leuk afscheid..quote:Op maandag 4 september 2006 16:43 schreef mcyodogg het volgende:
8.5 jaar PSV. Hij verdient wel een afscheid voor het publiek, vind ik. Tenminste als het publiek zich weet te gedragen, anders laat maar zitten.
Viel me ook op ja. Ooijer was zichtbaar een beetje de weg kwijt een corrigeerde zichzelf ook: "ja, we waren er ook niet uitgekomen inderdaad..... maar, de club sprak me ook niet aan".quote:Op maandag 4 september 2006 17:51 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Een keihard leugen. Hij schaamde zich ook duidelijk, toen Mulder hem ijskoud corrigeerde.
Gomesquote:Op maandag 4 september 2006 17:49 schreef ganzenherder het volgende:
[..]
Ochja welke speler is er nou niet op geld uit tegenwoordig?
Alleen Farfan niet, maar das ook een held![]()
Je verneukt het natuurlijk bij iedereen als je zo'n zaken hardop gaat zeggen.quote:Op maandag 4 september 2006 17:52 schreef Bombardier het volgende:
[..]
Weer op z'n minst éérlijk als je de vermoorde onschuld uithangt.![]()
Klopt wel een beetje, hij is eerst heel lang een "aardige rechtback" geweest, pas de laatste seizoenen werd hij echt een bepalende speler.quote:Op maandag 4 september 2006 17:34 schreef ub40_bboy het volgende:
Ja, Ooijer is een gluiperd een beetje mooi weer spelen voor de camera. Maar hij heeft gewoon 8,5 jaar bij PSV gespeeld omdat hij eerst te slecht was om naar het buitenland te gaan. Pas sinds twee, drie jaar is hij een meerwaarde bij PSV.
Misschien dat Sigi Lens zijn hand overspeeld heeft, maar als één ding duidelijk is geworden, is het dat het stuk liep op "respect". Ooijer had zich opgewerkt tot de derde speler in de kern (achter Cocu en Alex) en heeft vele jaren de PSV defensie bij elkaar gehouden. Toen hij van PSV wegkon naar Schalke liep het mede dankzij PSV niet lekker. In de contractbesprekingen hoopte hij nu iets extra's voor die 8,5 jaar terug te zien. En toen zal Timmer of Westerhof (te) zakelijk zijn geweest, waar Valckx te sociaal was met Ooijer.quote:Op maandag 4 september 2006 17:30 schreef Bombardier het volgende:
En wat is de kans op dit scenario?quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
ZOu wat zijn als Ooijer gaat floppen en dan over een jaar bij Feyenoord speelt
Ik gun hem die flop wel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 01:44 schreef the_legend_killer het volgende:
ZOu wat zijn als Ooijer gaat floppen en dan over een jaar bij Feyenoord speelt
Ik denk niet dat er veel PSV-supporters die illusie hebben eerlijk gezegd. Kluivert ziet PSV niet als zijn club en wij zien Kluivert niet als echte PSV'er. Hij komt hier een of twee jaar voetballen, doelpunten maken en hopelijk ons kampioen maken en gaat daarna weer verder. Probleem opgelost.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat een huichelaars hier zeg ('mijn held Patrick')... Mensen die hem massaal kapot hebben gemaakt en als moordenaar (is hij niet) en verkrachter (onzin) hebben uitgemaakt!
Ik kan jullie een ding vertellen: Patrick heeft geen hart voor jullie club. Hij koos alleen voor PSV omdat Ajax hem niet wilde en hij wel aan spelen wil toekomen.
Toegegeven, het is een puike aankoop van jullie, hij kan nog wel eens het verschil gaan maken in de titelstrijd. Maar doe niet alsof hij enig gevoel heeft bij PSV/Eindhoven/Brabant.
Het is een Amsterdammer en Ajacied. Naar jullie club gaan mag (met deze omstandigheden, kon niet naar Ajax en wil weer voetballen), als hij naar Rotterdam gegaan was was het een ander verhaal. Jullie moeten er niet raar van kijken als Patje over twee jaar Huntelaar opvolgt, want z'n hart ligt hier in Mokum.
http://www.youtube.com/watch?v=Xds82CUp0GA
Maar het zegt genoeg dat "rasajacied" Patrick Kluivert uberhaupt kiest voor de club PSV ipv Bordeaux.quote:Op dinsdag 5 september 2006 11:46 schreef Door_passie_gedreven het volgende:
Wat een huichelaars hier zeg ('mijn held Patrick')... Mensen die hem massaal kapot hebben gemaakt en als moordenaar (is hij niet) en verkrachter (onzin) hebben uitgemaakt!
Ik kan jullie een ding vertellen: Patrick heeft geen hart voor jullie club. Hij koos alleen voor PSV omdat Ajax hem niet wilde en hij wel aan spelen wil toekomen.
Toegegeven, het is een puike aankoop van jullie, hij kan nog wel eens het verschil gaan maken in de titelstrijd. Maar doe niet alsof hij enig gevoel heeft bij PSV/Eindhoven/Brabant.
Het is een Amsterdammer en Ajacied. Naar jullie club gaan mag (met deze omstandigheden, kon niet naar Ajax en wil weer voetballen), als hij naar Rotterdam gegaan was was het een ander verhaal. Jullie moeten er niet raar van kijken als Patje over twee jaar Huntelaar opvolgt, want z'n hart ligt hier in Mokum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |