Väyrynen kan ook nog controleren, voor het geval Cocu/Simons naar achteren wordt geschoven.quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:59 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Hoezo goed dat Vayrynen blijft? Er is al Culina, aisatti, affelay en mendez voor die positie.
Iemand?quote:Op vrijdag 1 september 2006 15:13 schreef ganzenherder het volgende:
Ffkes een vraagje tussenhoor:
Kan ik mn verlopen seizoenskaart van vorig jaar dit jaar nog gebruiken als clubcard?
bovendien geeft het wat meer mogelijkheden qua opstelling als er wat blessure's zijn kun je 442 gaan spelen e.d.quote:Op vrijdag 1 september 2006 16:12 schreef cultheld het volgende:
[..]
Väyrynen kan ook nog controleren, voor het geval Cocu/Simons naar achteren wordt geschoven.
Profcoach? Zo nee, je snel inschrijven en meedoen aan de Fok! Subleague.quote:Op vrijdag 1 september 2006 17:48 schreef Tali-banaan het volgende:
Ik heb even een vraagje voor jullie PSV kenners![]()
Gaat Aissati nog veel spelen of invallen dit seizoen? Anders kan ik mijn punten wel vergeten voor PSV (je raad het al, ik doe mee aan zo'n spel op internet)![]()
Das die vent die in Eindhoven altijd beplakt is met bordenquote:
Is hij die Jezus figuur?quote:
weekje of 2, nadeel is dat er interlands zijn anders had hij minuten kunnen krijgen bij jong PSVquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:46 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Is hij die Jezus figuur?
Gaat het lang duren voordat Patje wedstrijdfit is?
Als ze uit spelen en ze moeten met de eigen auto gaan dan wil vast niemand bij Patje in de autoquote:Op vrijdag 1 september 2006 20:51 schreef rubbereend het volgende:
onee, maandag kan ie al spelen met Jong PSV
quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze uit spelen en ze moeten met de eigen auto gaan dan wil vast niemand bij Patje in de auto
Grapje
Je kan volgens mij beter in zn auto zitten dan erbuiten.quote:Op vrijdag 1 september 2006 21:23 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ze uit spelen en ze moeten met de eigen auto gaan dan wil vast niemand bij Patje in de auto
Grapje
Die wedstrijd tegen Rosenborg. I.c.m. JVH vond ik hem toen ijzersterk. Hij speelde toen als een soort van valse "10". En maakt volgens mij de winnende.quote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef LuNaTiC het volgende:
'Spelen' is een groot woord
maar zit nog wel in de selectie ja. Helaas meer geblesseerd dan dat ie fit was... wel jammer, toen ie nog wel eens een wedstrijd speelde vondik hem altijd sterk spelen...
iddquote:Op vrijdag 1 september 2006 23:50 schreef LuNaTiC het volgende:
'Spelen' is een groot woord
maar zit nog wel in de selectie ja. Helaas meer geblesseerd dan dat ie fit was... wel jammer, toen ie nog wel eens een wedstrijd speelde vondik hem altijd sterk spelen...
Geweldige avatar!quote:
Is ie dan echt zo vaak geblesseerd? Wordt misschien wel een beetje een Maduro verhaal.quote:De zoveelste absentie van PSV’er Ibrahim Afellay baart de bondscoach wél zorgen. ,,Die jongen zit in een vicieuze cirkel. Steeds als hij nét is hersteld, moet hij in een wedstrijd weer voluit. Zijn fysieke basis is niet sterk genoeg. Je kunt nog zo’n mooi huis willen bouwen, als het fundament niet goed is, stort het in. PSV zou Afellay twee maanden uit het seizoen moeten plukken. En dan zouden ze eens heel gericht met hem moeten gaan trainen. Volgens mij is dat de enige oplossing.’’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |