Dure topspelers, relatief weinig budget.quote:Nieuw in Coach van het Jaar
In dit nieuwe seizoen van Coach van het Jaar zijn de regels voor het wisselen van spelers vereenvoudigd. Je bent niet langer beperkt tot maximaal 5 wisselbeurten, waarbij voor iedere beurt ingewikkelde regels bestonden.
Het is nu heel simpel: in iedere speelronde heb je de mogelijkheid om één nieuwe speler aan te kopen en één speler te verkopen. Heb je een ronde gemist, dan is je kans voorbij: het recht op één transfer per speelronde kan niet worden opgespaard!
Nieuw in Coach van het Jaar 2006 / 2007:
Nieuwe wisselregels: wissel per speelronde één van je spelers voor een nieuwe.
Je kunt onbeperkt wisselen binnen je team tussen basis- en reservespelers: de laatst aangebracht wijziging in je team telt voor de volgende ronde.
Kies je eigen spelsysteem. Je bepaalt zelf of je 5-3-2, 4-3-3 of 4-4-2 speelt.
done....quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb me aangemeld bij de Fok League en wacht op de toelating.
Owja, vorig jaar was jij winnaar .quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:51 schreef aldostuta het volgende:
Ik doe zeker weer mee dit jaar!! Kijken of jullie mij dit keer wel kunnen verslaan
Ik pak je deze jaargang wel!quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:51 schreef aldostuta het volgende:
Ik doe zeker weer mee dit jaar!! Kijken of jullie mij dit keer wel kunnen verslaan
Of je bent gewoon te lui.quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:02 schreef MaxPower het volgende:
Zwaar matig dat je elke week mag wisselen...![]()
Veel te veel werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |