Nou Eendje, mijn stem had je al.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat timmer gaat is sowieso een prima zaak. ik wil nu wel in de Rvc gaan zitten![]()

Goed ideequote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:49 schreef Chadi het volgende:
mijn zwager blij met de transfers... nog effe en die hangt een PSV sjaal in me zaak

Dan heb jij andere TT dan ik.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:55 schreef jna het volgende:
officieel rond nu volgens teletekst

Gewoon op 801 hoor!quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:57 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Dan heb jij andere TT dan ik.
Ik kan er helemaal niets over vinden.

Lagnzaam.jezus de hele wereld weet dat Kromkamp en Kluivert komen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 17:57 schreef mcyodogg het volgende:
Het blijft maar stil op psv.nl, zijn ze nou zo langzaam, of is het nog steeds niet 1000% rond?

Moet ie niet doen anders wurg ik em ermeequote:

Ben ik wel blij mee. Ik vond die Zaki toch echt klinken als een Balletje...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:02 schreef Zero2Nine het volgende:
edit: Laat maar de NOS houdt niet zo van teletekst direct linken volgens mij
Maargoed dit betekent dus dat de egyptenaar niet meer hoeft.

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou jongens laten we hopen dat het goed uitpakt.

Joh, breng die schaal maar vast naar Eindhovenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:14 schreef the_legend_killer het volgende:
Nou jongens laten we hopen dat het goed uitpakt.

Dat hoop ik ookquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:29 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Mooie prestatie om die 2 binnen te halen. Knap. Hopen dat Kluivert weer opleeft.

Ik ook. Stiekem.quote:

Koop een PSV shirt met nummer 9 en Kluivert achteropquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:31 schreef Jajong het volgende:
GODVERDOMME PATRICK KLOOTZAK MAAR IK BLIJF VAN JE HOUDEN

Lijkt me sterk. Er worden alleen ideale schoonzoons geselecteerd. Dus krijgt Kuijt sowieso de voorkeur boven Kluivert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef cultheld het volgende:
Stél dat hij bij PSV weer helemaal opleeft... Zou hij dan bij Bassie in aanmerking komen voor een plek in Oranje?

Hoe kom je aan die wijsheid? Heb je vroeger met hem geknikkerd of sprak je 'm laatst bij een Christenunie-meeting?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg vast problemen hiervoor maar ik denk dat Kluivert beter bij PSV past dan bij Ajax.
Kluivert is een rustige, vriendelijke jongen die erg makkelijk beinvloedt wordt door zijn omgeving. In een rustige/gemoedelijke omgeving als PSV zal hij minder snel ontsporen dan in de drukte van Amsterdam.
Ik zou hem liever toch bij Ajax zijn uiteraard.![]()

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:33 schreef cultheld het volgende:
Stél dat hij bij PSV weer helemaal opleeft... Zou hij dan bij Bassie in aanmerking komen voor een plek in Oranje?

Ja zou mooi zijn als PSV bij Feyenoord wint met 3 - 0 door drie wereldgoals van Patrick Kluivert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:38 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij staat er al een streep door Kluivert, jammergenoeg.
Gefeliciteerd nog trouwens, dat ie er veel mag maken (tegen feyenoord)

Haha, het blijft leuk, die ChristenUnie grappen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die wijsheid? Heb je vroeger met hem geknikkerd of sprak je 'm laatst bij een Christenunie-meeting?

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:35 schreef koningdavid het volgende:
Ik krijg vast problemen hiervoor maar ik denk dat Kluivert beter bij PSV past dan bij Ajax.
Kluivert is een rustige, vriendelijke jongen die erg makkelijk beinvloedt wordt door zijn omgeving. In een rustige/gemoedelijke omgeving als PSV zal hij minder snel ontsporen dan in de drukte van Amsterdam.
Ik zou hem liever toch bij Ajax zijn uiteraard.![]()

Ik ben nooit fan van hem geweest, maar daar kan hij nu wel verandering in brengen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe nummer 9...
Niet flauw doen en steun hem als een echte PSV supporter!

quote:PSV MEDIA - Patrick Kluivert is PSV'er. De spits tekende in Eindhoven een contract voor een jaar, met de intentie om bij een goed verloop van het seizoen te verlengen. Vandaag zijn de formaliteiten op De Herdgang rondgekomen.
Vrijdag trainen
Kluivert gaat bij PSV voetballen met nummer 9. Vrijdagochtend zal hij al op het trainingsveld staan om voor de eerste keer onder Ronald Koeman te werken. De spits gaf aan om zo snel mogelijk wedstrijdfit te worden, om zijn brandende ambitie aan heel PSV en de supporters te tonen. In Geldrop onderging Kluivert (30) vandaag alle keuringen, waarna hij eind van de middag met zijn zaakwaarnemer naar De Herdgang kwam om alles rond te krijgen.
quote:Heel tevreden”
PSV Media sprak Kluivert als eerste. “Ik ben heel tevreden”, aldus Kluivert op De Herdgang. “PSV was voor mij de beste optie. Bij Valencia kwam ik niet aan voetballen toe, Nederland heeft de laatste twee jaar niet veel van mij gezien. Maar ik voel me lekker, ben dertig jaar en ben gebrand om hier te laten zien wat ik allemaal in me heb. De eredivisie is veel veranderd, maar ik denk dat ik daar snel aan zal wennen.” Een telefoongesprek met aanvoerder Phillip Cocu was voor Kluivert belangrijk. “Zeker, ik heb natuurlijk jaren met Phillip samengespeeld. Ik stond meteen open voor een komst naar PSV. Ik wil zo snel mogelijk een goede verstandhouding krijgen met alle teamgenoten en dan gaan we keihard werken.”

Die fotoquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
Gefeliciteerd met jullie nieuwe nummer 9...
Niet flauw doen en steun hem als een echte PSV supporter!

Waarschijnlijk zijn de meeste PSV'ers ook wel jaloers op Huntelaar bij jullie. Die zou ik ook maar wat graag bij PSV in spits zien hoor.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:41 schreef Radegast het volgende:
Gefeliciteerd met de versterkingen...
Het is lang geleden dat PSV een spits had die ik maar wat graag bij Ajax had gezien.
Vroeger was dat met Romario en nu ben ik een beetje (heel erg veel) jaloers dat jullie Patrick hebben.

3 miljoenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:46 schreef VinoTinto het volgende:
hoeveel kost kromkamp?

Lievvquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn zoontje ziet net een foto van Kluivert, en zegt, mam dat is zwarte piet![]()
Ik hoop het ook, en ik verwacht ook wel iets van Kluivert.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
maar hij kijkt wel blij op die foto's.
Ik heb zo mijn bedenkingen nog steeds, maar hoop dat ie het gaat maken bij PSV

Goed opgevoed.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:
Mijn zoontje ziet net een foto van Kluivert, en zegt, mam dat is zwarte piet![]()

Wat een racist.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:

Zou het?? Ik denk dat het wel meevalt.quote:

Waar heb jij hoge verwachtingen gespot?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:52 schreef du_ke het volgende:
Mooi dat het rond is. Hoop dat hij de hoge verwachtingen waar kan maken
.

Denk niet dat Jaap wakker zal liggen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:25 schreef BruggiKeane het volgende:
Kluivert, welkom jongen
Wie had ooit verwacht 10 jaar geleden, dat Kluivert naar PSV zou gaan en Stam naar Ajax?
Patrick mat Japie wel eens lekker gaan dollen![]()

wat zei hij van Addo, Beasley en Farfan dan?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:54 schreef lookinforyou het volgende:

Hij ziet er fitter uit dan een tijd terug. Toen had hij een beetje een onderkin. Hopen dat hij zijn oude niveau gaat halen en geen gekke streken meer uithaalt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
© PSV Media - De 30-jarige aanvaller toont vol trots zijn shirt.

Addo kent ie niet echt.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat zei hij van Addo, Beasley en Farfan dan?

Valencia ligt toch ook in Spanje?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:48 schreef cultheld het volgende:
Ja maar..... zwarte Piet komt toch uit Spanje?![]()
![]()

Dat is het natuurlijkquote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Valencia ligt toch ook in Spanje?

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 19:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Kluivert is niet voor niets 2x naar Spanje gestuurd

kluivert met een PSV shirtquote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:42 schreef cultheld het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
© PSV Media - De 30-jarige aanvaller toont vol trots zijn shirt.

Even afgezien van de achtergrond van Kromkamp en Kluivert moet ik zeggen dat ik van die twee nog het meeste vertrouwen heb in Kluivert. Kromkamp heeft 't aardig gedaan bij een 'opkomend' AZ, maar daarna heeft hij telkens bewezen niet goed genoeg te zijn voor een basisplaats bij een topclub en ook in oranje is hij z'n plek kwijtgeraakt door z'n onzekere spel. Ik vraag me zelfs af of hij wel beter is dan Lamey, die het immers ook leuk deed bij een kleinere club maar ook de laatste stap niet echt kan maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:56 schreef ganzenherder het volgende:
Met Kromkamp ben ik echt blij, met Kluivert iets minder maar ik vind dat hij gewoon een normale kans moet krijgen![]()
Hopelijk krijgen we er nog 1/2 spelers bij..Liefst geen huur maarja als je weinig geld hebt...![]()

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
De bevolking van Eindhoven zal voortaan goed moeten oppassen als ze gaan oversteken.

Nou zet eens wat zinnigs neer hier danquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef Ciscus het volgende:
Kan het domme Zwarte Piet- gelul even ophouden misschien? Het gaat hier over voetbal en PSV.

Dreigement van koeman: de wedstrijden winnen, anders rijdt Kluivert de bus terugquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik kom er alleen tijdens de wedstrijden.. dus dan zit hij al in het stadion als het goed is

Damn, jij bent duidelijk niet blij met de komst van Kluivert...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:04 schreef Ciscus het volgende:
Kan het domme Zwarte Piet- gelul even ophouden misschien? Het gaat hier over voetbal en PSV.

Ik moest toch lachen...quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:19 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dreigement van koeman: de wedstrijden winnen, anders rijdt Kluivert de bus terug![]()
Dies oud ja![]()

Ik doorgaans ook, ga ook zelden naar trainingen op de Herdgang kijken. Dus wij hebben een laag risicoprofielquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]![]()
Ik kom er alleen tijdens de wedstrijden.. dus dan zit hij al in het stadion als het goed is

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 18:37 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hoe kom je aan die wijsheid? Heb je vroeger met hem geknikkerd of sprak je 'm laatst bij een Christenunie-meeting?

quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:
De bevolking van Eindhoven zal voortaan goed moeten oppassen als ze gaan oversteken.

Daaromquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik doorgaans ook, ga ook zelden naar trainingen op de Herdgang kijken. Dus wij hebben een laag risicoprofiel.

Waar is jullie spits?quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:

Ik heb gehoord dat alle drempels met 2/3e verhoogt worden in Eindhoven en omstrekenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:14 schreef Cart_man het volgende:

Een goede kluivert is beter dan een goede Vennegoor zou ik zeggen. Alleen met Kluiverts vorm afgelopen seizoenen was Jan idd beter.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:34 schreef okee6 het volgende:
Heeft PSV toch nog redelijk zaken gedaan. Kluivert <> Vennegoor en Kromkamp <> Ooijer weegt natuurlijk niet tegen elkaar op, maar het zal in elk geval hun vertrek helpen verlichten. Ben wel benieuwd hoe PSV in het tijdperk na Cocu en Alex fatsoenlijk de titel wil gaan ophalen.

Ronald is toch verstandiger dan Erwin. En ik dacht nog wel dat eerstgenoemde telg van de Koeman familie zo van hem was gecharmeerdquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef Lemming22 het volgende:
Oef, zijn wij toch nog beter af met Kluivert dan Feyenoord met Charisteas![]()

Je zou bijna denken dat het in de familie zitquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:54 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Ronald is toch verstandiger dan Erwin. En ik dacht nog wel dat eerstgenoemde telg van de Koeman familie zo van hem was gecharmeerd![]()

Ik ben juist erg blij met Kluivert, maar dat heeft hier niks mee te maken.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:20 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Damn, jij bent duidelijk niet blij met de komst van Kluivert...

Dan is het goedquote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:56 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik ben juist erg blij met Kluivert, maar dat heeft hier niks mee te maken.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |