abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41379807
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ze zijn in Rotterdam boos omdat er bagger van ajax gekocht is
Neej, omdat er een (ex)-Ajacied gekocht is.

Toen maar even de naam van Kluivert daar viel kwamen ze daar al in actie.
West Ham supporters, check: Dutchirons
Dutch Football Manager Site!
Determined to deliver, destined to dominate. - The Third Movement
pi_41379814
Psv was een nepclub, en zal dat (als het zo doorgaat) ook altijd blijven.
Koning.
pi_41379873
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:54 schreef rubbereend het volgende:

[..]

ff serieus denk jij dat een van Bommel (hoe nuttig ie ook kan zijn) wel geaccepteerd zou worden bij Ajax?

Nee.
pi_41380000
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat begint PSV een nep club kwa supporters te worden zeg... Neem een voorbeeld aan de Feyenoord supporters die wel tegen bepaalde transfers in actie komen.

Er zit geen greintje trots cq clubgevoel daar in Eindhoven zowel onder de supporters als bestuur...
We kunnen er ook niets aan doen dat wij wel gewoon kunnen relativeren
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 september 2006 @ 00:00:37 #30
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41380030
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

ff serieus denk jij dat een van Bommel (hoe nuttig ie ook kan zijn) wel geaccepteerd zou worden bij Ajax?

Nee.
da's wel ff wat anders. Ajax wilde Kluivert niet, dus niet huilen nu. Stam is toch ook een held bij jullie?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41380139
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:00 schreef rubbereend het volgende:

[..]

da's wel ff wat anders. Ajax wilde Kluivert niet, dus niet huilen nu. Stam is toch ook een held bij jullie?
Ja, maar Stam was natuurlijk stiekem altijd al ajacied
pi_41380227
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:02 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Ja, maar Stam was natuurlijk stiekem altijd al ajacied
Stam is nooit een uitgesproken PSV speler geweest zoals een van Bommel bijv dat wel was.

Zelfde geld andersom voor Reizger. Kluivert heeft z'n liefde voor Ajax nooit verborgen en dan doe je zoiets niet.
pi_41380312
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:04 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Stam is nooit een uitgesproken PSV speler geweest zoals een van Bommel bijv dat wel was.

Zelfde geld andersom voor Reizger. Kluivert heeft z'n liefde voor Ajax nooit verborgen en dan doe je zoiets niet.
Ik zou Cruijff dan maar gauw neerschieten
pi_41380369
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:06 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Idd, naief gezever.

Het zijn niet voor niks PROFvoetballers.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 1 september 2006 @ 00:07:46 #35
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41380400
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:04 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Toen Reiziger kwam waren de reacties van de ajacieden hier ook niet van de lucht dat het niet kon

Persoonlijk heb ik erg gemengde gevoelens bij Kluivert. Maar ik kan me eerlijk gezegd niet zo druk maken over z'n ajaxverleden, Barca is al net zo'n poepclub dus kan wel overal over inzitten, vind zn gedrag buiten het veld zorgelijker.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41380498
ze zouden eens moeten zien hoe het in Italië eraan toegaat, daar maken ze zich niet zo druk om als een speler bij een rivaliserende club gaat spelen
pi_41380562
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:06 schreef ASSpirine het volgende:

[..]

Dat is het enige wat ik Cruijff ook kwalijk kan nemen.

En Kluivert neem ik dit ook kwalijk, maar je kan er toch niks tegen doen..
pi_41380630
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 23:57 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Nee.
Ff serieus, denk jij dat er onder de Ajax fans geen mensen waren die zeiden. "Zodra hij in een Ajax shirt staat steun ik hem"/"We moeten hem een kans geven" bla bla bla etc.

Ik heb het deze week al vaak genoeg gehoord en er zijn wel degelijk veel fans tegen zijn komst. Waaronder ik..
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_41380741
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:12 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Ff serieus, denk jij dat er onder de Ajax fans geen mensen waren die zeiden. "Zodra hij in een Ajax shirt staat steun ik hem"/"We moeten hem een kans geven" bla bla bla etc.

Ik heb het deze week al vaak genoeg gehoord en er zijn wel degelijk veel fans tegen zijn komst. Waaronder ik..
99% van de Ajaxfans die ik ken willen nooit maar dan ook nooit van Bommel in een Ajax shirt zien.
pi_41380802
PSV heeft goed ingekocht joh.
Fatsoenlijke verdediger en wat verrassingen voorin.
Niet slecht alhoewel ik Kluivert eerst moet zien en dan pas geloven.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_41380989
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:14 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

99% van de Ajaxfans die ik ken willen nooit maar dan ook nooit van Bommel in een Ajax shirt zien.
Geloof ik dus helemaal niets van. Als het moment daar is zal het percentage snel dalen.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_41381025
quote:
Wat begint PSV een nep club kwa supporters te worden zeg... Neem een voorbeeld aan de Feyenoord supporters die wel tegen bepaalde transfers in actie komen.

Er zit geen greintje trots cq clubgevoel daar in Eindhoven zowel onder de supporters als bestuur...
MrDoegewoon, doe je naam eer aan

Ik ben blij dat PSV'ers nog enigszins een realiteitsbesef hebben. Natuurlijk, als supporter mag je ontevreden zijn over t transferbeleid van je club, maar de trieste uitlatingen die ik nu overal op internet lees en de actie in Rotterdam zelf....

dus praat alsjeblieft niet over "een voorbeeld nemen aan Feyenoord supporters"
pi_41381307
Phoehee een tot nu toe vreedzaam protest in Rotterdam oeh wat erg. Ik vind dat gewoon een mooie actie, of moet je altijd maar achter je bestuur aan lopen zoals ze in Eindhoven doen?

En daar hadden ze in Eindhoven dus een voorbeel aan kunnen nemen.
pi_41381450
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
Phoehee een tot nu toe vreedzaam protest in Rotterdam oeh wat erg. Ik vind dat gewoon een mooie actie, of moet je altijd maar achter je bestuur aan lopen zoals ze in Eindhoven doen?
Als er reden tot klagen is (kwestie Hiddink/Timmer bv), komt er heus wel protest. Het financiele beleid is niet fantastisch geweest in het recente verleden, maar het sportieve beleid, het meest belangrijke, is geweldig gebleken. Waarom reden om te klagen? Je hoeft niet te klagen om het klagen. Of is het hip om tegen je bestuur te zijn?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41381589
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:29 schreef mcyodogg het volgende:

[..]

Als er reden tot klagen is (kwestie Hiddink/Timmer bv), komt er heus wel protest. Het financiele beleid is niet fantastisch geweest in het recente verleden, maar het sportieve beleid, het meest belangrijke, is geweldig gebleken. Waarom reden om te klagen? Je hoeft niet te klagen om het klagen. Of is het hip om tegen je bestuur te zijn?
Ik zou me toch afvragen waarom het nu nodig is om Kluivert te halen, terwijl je een wereld spits in je opleiding had, en dat die wereldspits nu bij Ajax loopt te ballen..

En als ik eerlijk ben zit er bij mij (en veel Ajacieden) nu ook wat frustratie dat Kluivert niet zoveel van Ajax houd als ie altijd ons heeft voorgehouden. Maar dan nog blijft het voor mij vreemd dat ie in Eindhoven zo makkelijk geaccepteerd word, dat gebeurd bij ons echt niet als een van Bommel komt.
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:44:07 #46
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_41381998
quote:

Stel je aan meid. PSV koopt een (voormalig) topspeler en Feyenoord een tribuneklant bij een club die niet eens CL speelt. Toch geen vergelijking?
pi_41382068
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:32 schreef MrDoegewoon het volgende:

[..]

Ik zou me toch afvragen waarom het nu nodig is om Kluivert te halen, terwijl je een wereld spits in je opleiding had, en dat die wereldspits nu bij Ajax loopt te ballen..

En als ik eerlijk ben zit er bij mij (en veel Ajacieden) nu ook wat frustratie dat Kluivert niet zoveel van Ajax houd als ie altijd ons heeft voorgehouden. Maar dan nog blijft het voor mij vreemd dat ie in Eindhoven zo makkelijk geaccepteerd word, dat gebeurd bij ons echt niet als een van Bommel komt.
PSV verliest vlak voor de deadline een goede spits. Ik realiseer me dat een goede opvolger niet makkelijk te vinden is. Ja, liever had ik ook gehad dat er een PSV-coryfee in de spits liep. Maar dit is profvoetbal, niet alles kan op gevoel. Dat hij een groot Ajax verleden heeft, daar zullen veel supporters ook niet helemaal blij mee zijn. Maar ze vinden wel dat het nog belangrijker is dat het goed gaat met PSV, denk ik. Uiteindelijk houd je toch meer van je eigen club, dan dat je de concurrent afschuwt?

Het Huntelaar-verhaal blijft jammer. Maar ik begrijp het wel. PSV had Kezman, Huntelaar wilde per se spelen en PSV kon hem die garantie niet geven. En op dat moment voorzag Hiddink niet de speler die Huntelaar nu geworden is. Das jammer, maar ik ga niet om die enkele reden Hiddink of het bestuur afvallen.

Maar dat er niet een enorme afkeer is onder supporters van PSV tegen een oud-Ajacied, betekent toch niet dat we emotieloos zijn en geen hart voor de club hebben?
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_41382133
Petje af voor de PSV fans hier hoe ze reageren op de komst van PK.
Beter zoals er gereageerd wordt in 010 op de komst van Charisteas. Dat verdiend die jongen niet.
  vrijdag 1 september 2006 @ 00:56:12 #49
156332 Dahli
Roald y Salvador
pi_41382482
quote:
Op vrijdag 1 september 2006 00:47 schreef patrickt37 het volgende:
Petje af voor de PSV fans hier hoe ze reageren op de komst van PK.
Beter zoals er gereageerd wordt in 010 op de komst van Charisteas. Dat verdiend die jongen niet.
Daar is het niet puur tegen Charisteas gericht hoor; het is meer de druppel dat ie van Ajax komt.

Kluivert leek al goed gespannen in z'n interview; gaat nog leuk worden wanneer het fout gaat qua niet scoren of geblesseerd raken.
A little nonsense now and then, is cherished by the wisest men.
pi_41382572
PSV .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')