dat zou de dag compleet maken qua transfersquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:12 schreef dndiek het volgende:
Op PSV Netwerk staat dat Blackburn ook interesse zou hebben in Ball... dat zou ook prachtig zijn als hij zou gaan
Sorry, had je iets beters in gedachtenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:13 schreef rubbereend het volgende:
damn, dacht iets te lang over een originele tt, was je me net voor
zeker, net als de afgelopen jarenquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Klaar voor het kampioenschap heren?
eens per jaarquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Klaar voor het kampioenschap heren?
Jij zegt het, ik weet het nog niet zo net. Kluivert is aardig versleten en Charisteas schoot er -als eerste spits- bij Ajax meer in dan Huntelaar aanvankelijk deed. Vind Charisteas overigens geen voetballer voor PSV, dat ook weer niet. Het zou leuk zijn als Kluivert het kan opbrengen tien wedstrijden mee te doen.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 20:44 schreef Lemming22 het volgende:
Oef, zijn wij toch nog beter af met Kluivert dan Feyenoord met Charisteas![]()
Werd net in het sportjournaal verteld.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:34 schreef XAVI het volgende:
Is het eigenlijk al officeel dat Tardelli komt
Sindsdien is PSV de meest sucesvolle nederlandse ploeg, denk ik zo. Dus genoeg reden om positief te zijn lijkt mij.quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:24 schreef mcyodogg het volgende:
Het ziet er naar uit dat PSV stuk betere zaken gedaan heeft, dan zelfde tijd vorig jaar. Ik ben er in ieder geval positief over. Maar dat ben ik eigenlijk al sinds het seizoen 1998/1999 over PSV, dus dat hoeft niet al te veel te betekenen.
Staat nu ook net op psv.nlquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:35 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Werd net in het sportjournaal verteld.
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat begint PSV een nep club kwa supporters te worden zeg... Neem een voorbeeld aan de Feyenoord supporters die wel tegen bepaalde transfers in actie komen.
Er zit geen greintje trots cq clubgevoel daar in Eindhoven zowel onder de supporters als bestuur...
ze zijn in Rotterdam boos omdat er bagger van ajax gekocht isquote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Wat begint PSV een nep club kwa supporters te worden zeg... Neem een voorbeeld aan de Feyenoord supporters die wel tegen bepaalde transfers in actie komen.
Er zit geen greintje trots cq clubgevoel daar in Eindhoven zowel onder de supporters als bestuur...
quote:Op donderdag 31 augustus 2006 23:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |