Je moet iets als je nooit meer speelt. Een wedstrijd langs de kant roept veel meer stress op dan zelf spelen. Het is allemaal begrijpelijk.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:10 schreef Zwansen het volgende:
Reiziger rookt!!!!!
Nee, de nederlandse wet bepaald dat je niet mag roken op je werk. Als je in de auto van de sponsor naar je werk rijdt is dat in het geval van voetbal al werk anders pak je je eigen auto/fiets/helicopter weet ik veel.quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:52 schreef Lemming22 het volgende:
Je moet iets als je nooit meer speelt. Een wedstrijd langs de kant roept veel meer stress op dan zelf spelen. Het is allemaal begrijpelijk.
quote:
of zn vriendin...........quote:Op dinsdag 5 september 2006 21:10 schreef Zwansen het volgende:
Reiziger rookt!!!!!
Jaja, natuurlijk weten jullie dat. Er is niemand fitter dan Ibrahim Afellay op het moment. Nog zo'n club met zo'n uitstekende medische staf. Jammer dat Eindhoven en Amsterdam niet echt op de route liggen, anders hadden ze kunnen carpoolen om te brainstormen over hun fantastische omgang met spelersquote:PSV boos op Foppe de Haan
Geschreven door Pieter Ooms op woensdag, 6 september om 08:56
Vorige week liet Jong Oranje-bondscoach Foppe de Haan weten dat het wellicht beter is om Ibrahim Afellay twee maanden uit de competitie te halen. Bij PSV zijn die uitlatingen niet met dank ontvangen, mede omdat PSV er al alles aan doet om hem fysiek sterker te maken. De jeugdinternational moest zich wederom afmelden voor Jong Oranje, omdat hij met fysieke ongemakken te maken had,
“We kennen die jongen door en door. We weten heus wel wat we doen,” aldus technisch manager Stan Valckx. Trainer Ronald Koeman staat hem bij. “Het zal best dat Foppe de Haan het beste voorheeft met Ibrahim. Maar dan doe je het toch niet op deze manier? Niet in de publiciteit?”
Volgens de clubarts van de Eindhovenaren hoeven we geen zorgen te maken over een toekomst van Afellay. “Als je de foto’s ziet van een paar jaar terug, dan zie je duidelijk het verschil. Ik kan iedereen geruststellen. We weten precies hoe we met Ibrahim Afellay om moeten gaan.”
Jezus, wat lopen Valckx cs weer te janken om niets....quote:Op woensdag 6 september 2006 13:39 schreef twi het volgende:
[..]
Jaja, natuurlijk weten jullie dat. Er is niemand fitter dan Ibrahim Afellay op het moment. Nog zo'n club met zo'n uitstekende medische staf. Jammer dat Eindhoven en Amsterdam niet echt op de route liggen, anders hadden ze kunnen carpoolen om te brainstormen over hun fantastische omgang met spelers
zou die toch bij PSV gaan doen ?quote:Real Madrid eindstation voor Van Nistelrooy
Uitgegeven: 6 september 2006 14:34
AMSTERDAM - Ruud van Nistelrooy beëindigt zijn carrière bij Real Madrid. Dat zegt de 30-jarige aanvaller woensdag in de Spaanse krant AS. "Ik wil hier zo veel mogelijk prijzen winnen. Bij Real voel ik me weer een speler van 20 jaar", zegt Van Nistelrooy, die deze zomer voor drie jaar bij Real Madrid tekende.
quote:Op woensdag 6 september 2006 16:24 schreef jorienvdherik het volgende:
Ow oke
eerst wel, toen niet, toen wel, toen niet. Ach van mij hoeft hij niet te komen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:20 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zou die toch bij PSV gaan doen ?
Mijn clubkaart is nog steeds niet binnenquote:Op woensdag 6 september 2006 16:34 schreef rubbereend het volgende:
er zijn tot nu toe 21.000 passe-partouts verkocht, binnenkort begint de losse verkoop voor Liverpool
[..]
eerst wel, toen niet, toen wel, toen niet. Ach van mij hoeft hij niet te komen.
je oude is nog geldig, vanwege dit soort dingen.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:35 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Mijn clubkaart is nog steeds niet binnen
Wanneer preciesquote:Op woensdag 6 september 2006 16:34 schreef rubbereend het volgende:
er zijn tot nu toe 21.000 passe-partouts verkocht, binnenkort begint de losse verkoop voor Liverpool
[..]
eerst wel, toen niet, toen wel, toen niet. Ach van mij hoeft hij niet te komen.
Hij's vorig jaar al verlopen... maar toen niet verlengd omdat ik toen naar Australië ging..quote:Op woensdag 6 september 2006 16:40 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je oude is nog geldig, vanwege dit soort dingen.
Het gaat om ego-gedrag he, Valckx ment dat hij gepasseerd wordt door Foppe en terecht dat hij dat onzin vindt, ik vind alleen dat Valckx zoiets binnenskamers mag houden en twi, gelukkig is onze medische staff niet zo erbarmelijk als in Amsterdam, anders hadden we Ibi al af kunnen schrijven.quote:Op woensdag 6 september 2006 16:03 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Jezus, wat lopen Valckx cs weer te janken om niets....
quote:
quote:Verkoop PSV-Liverpool start donderdag
6 september 2006 14:30
PSV begint dinsdag aan de tiende UEFA Champions League-campagne op rij. De eerste tegenstander levert meteen een geweldig affiche op: PSV treedt aan tegen de Engelse grootmacht Liverpool. Hier leest u de kaartverkoopinfo.
PSV Losse kaartverkoop!
Tot en met vandaag worden er uitsluitend passe-partouts verkocht die toegang geven tot alle drie de thuisduels. Vanaf morgen gaat de losse kaartverkoop van PSV-Liverpool FC van start. De verkoop loopt in principe tot dinsdag 18.00 uur, maar inmiddels zijn er ruim 21.000 passe-partouts verkocht. Ben er dus snel bij!
PSV TicketBox
Per PSV (Seizoen/ Supporters) Club Card kunnen twee toegangskaarten worden gekocht (reeds gekochte passe-partouts tellen niet mee, dus iedereen kan twee kaarten voor dit duel kopen). Toegangskaarten zijn te koop via TicketBox, kaarten voor kinderen en hun begeleiders op de Family Corner en jongeren op de Jongerenrang zijn echter uitsluitend te koop bij PSV Kaartverkoop, ingang 27 van het Philips Stadion. Op de Family Corner (vak UU) en Jongerenrang (vak ZZ) zijn ook een aantal plaatsen gereserveerd voor volwassenen, deze zijn gewoon verkrijgbaar bij TicketBox. De sfeervakken zijn inmiddels uitverkocht. Voor volwassenen zijn kaarten beschikbaar van ¤ 34,- tot ¤ 78,-.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |