quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:39 schreef Apache4U het volgende:
Hee Roeland, je hebt die vraag over Tanja er uit stemmen niet beantwoord.
Dan heb ik er nog eentje voor je: hebben jullie een non-disclosure moeten tekenen en geldt die nog steeds?
Ik denk juist dat hij daarop geselecteerd is, zoiets heeft endemol al laten doorschemeren dacht ik, ze wisten het iig wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:35 schreef avonne het volgende:
Dat zou betekenen dat BB alles weet over de rechtse sympathien van Etienne, toch?
Dat gaat Golfer doen, geloof ik, zo'n topic openen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Rica het volgende:
Oi kunnen jullie niet even in een apart topic vragen aan Roel stellen?
Zou het niet weten, viel er in en ze was al aan het snikkenquote:
Was ook iets in de trant van dat alle bewoners samen één geheel vormen / verhaal vertellenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij daarop geselecteerd is, zoiets heeft endemol al laten doorschemeren dacht ik, ze wisten het iig wel.
Ik denk niet echt dat Roel op zo'n topic zit te wachtenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat Golfer doen, geloof ik, zo'n topic openen.
Nee hoor, ik voel mij niet geroepen daartoe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
misschien heeft hij wel gefluisterd dat hij genomineerd staat,ook al mocht hij dat niet zeggen ,het gefluister was niet verstaanbaarquote:
Zal nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gewoon een verstopte neus hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou het niet weten, viel er in en ze was al aan het snikken![]()
Huhquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel mij niet geroepen daartoe.
Laat 1 van die nieuwsgierige aagjes met al die vragen aan hem dat maar doen.
Misschien niet, maar hij wordt door Fokkertjes met vragen bestookt en in feite hoort dat hier niet thuis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat Roel op zo'n topic zit te wachten
Wat werd er nog meer in DBK gezegd ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:45 schreef farceman het volgende:
Jep...that's it...
vaag toch... ben toen ook gewaarschuwd in de dbk door hummie...over dat ik mensen aan het bedreigen ben....ik noemde het rotterdamse humor
Dat hebben we geloof ik al eens gehadquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat Roel op zo'n topic zit te wachten
Oh, best. Daar behoor ik niet toe, dus ik voel me ook niet zo geroepenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel mij niet geroepen daartoe.
Laat 1 van die nieuwsgierige aagjes met al die vragen aan hem dat maar doen.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien niet, maar hij wordt door Fokkertjes met vragen bestookt en in feite hoort dat hier niet thuis.
Yep... afspiegeling van de samenleving...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was ook iets in de trant van dat alle bewoners samen één geheel vormen / verhaal vertellen
Zo lang het maar geen Tanja 2 wordt, want dat was - om het woord nog maar eens te gebruiken - werkelijk TENENKROMMEND.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat hebben we geloof ik al eens gehad
Ik geloof het pas als hij er op ligtquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Marcel is op Monique, Marcel is op Monique![]()
![]()
Foeiquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien niet, maar hij wordt door Fokkertjes met vragen bestookt en in feite hoort dat hier niet thuis.
Ja en ik ben een knappe kerelquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gewoon een verstopte neus hoor
Egbert ook al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Egbert ook al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Tanja was behoorlijk tenenkrommend jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo lang het maar geen Tanja 2 wordt, want dat was - om het woord nog maar eens te gebruiken - werkelijk TENENKROMMEND.
Hoe weet je dat Hummie hier nog nooit gereageerd heeft?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien zwaar offtopic maar het valt me op dat Hummie nog nooit op FOK! heeft gereageerd na al die edities BB, zou ze bang zijn voor kritiek, of denkt ze er boven te staan?
Ze reageert niet omdat ze niets aan ons verschuldigd is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien zwaar offtopic maar het valt me op dat Hummie nog nooit op FOK! heeft gereageerd na al die edities BB, zou ze bang zijn voor kritiek, of denkt ze er boven te staan?
helemaal eens...vind het zonde als ze zeggen hoe lasat het is... Misschien is het programmatechnisch gezien vervelend als de tijd een rommeltje wordt...maar ik zou het reuze interessant vinden...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:51 schreef Rica het volgende:
Toch ben ik best benieuwd hoe het zou gaan als BB ze een week lang helemaal geen aanwijzingen over de tijd zou geven.
Och nu je het zegt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Hummie hier nog nooit gereageerd heeft?
Daar heeft ze mannetjes voor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:53 schreef Rica het volgende:
[..]
vader en zoon op de zusjes ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als hij er op ligt
En hoeveel lurkers hebben we hier?? Zou het Hummie of 1 van haar mensen kunnen zijn??quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
quote:
Dan had ik dat vast al ergens gehoord, of een opmerking daaroverquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Het zou super zijn als ze tijdens de live uitzending in diepe slaap wakker worden gemaakt, en dan een kaartenhuis moeten bouwen binnen 5 minuten. Dit jaar mogen mensen thuis bepalen wat voor opdracht bewoners tijdens een live uitzending moeten doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
helemaal eens...vind het zonde als ze zeggen hoe lasat het is... Misschien is het programmatechnisch gezien vervelend als de tijd een rommeltje wordt...maar ik zou het reuze interessant vinden...
Lurken zal ze denk ik zekerquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En hoeveel lurkers hebben we hier?? Zou het Hummie of 1 van haar mensen kunnen zijn??
Dagboekkamergesprekken komen niet op de streams, zo slim zijn ze nu ook weer welquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:49 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wat werd er nog meer in DBK gezegd ?
Ging het ook wel eens over of iets wel of niet goed voor je zou zijn bijvoorbeeld?
werd er druk op je uitgeoefend om bv. weer poging bij dido ofzo te doen of juist niet?
1000 milesquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
Er wordt hier zeker door de redactie meegelezen, dat hebben we vorig jaar wel gemerkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En hoeveel lurkers hebben we hier?? Zou het Hummie of 1 van haar mensen kunnen zijn??
jij zult er vast wel een wetenschappelijk antwoord op hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
helemaal eens...vind het zonde als ze zeggen hoe lasat het is... Misschien is het programmatechnisch gezien vervelend als de tijd een rommeltje wordt...maar ik zou het reuze interessant vinden...
Misschien kan Rik zijn haar knippen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:55 schreef BB-King het volgende:
E10 z'n haar zit niet als er geen gel in zit.
Begin eens om te beginnen eens je haar te knippen.
Hoef je ook niet dat belachelijke diadeempje om te doen!
Nog beter... geef hem een tondeuse a la Roel vorig jaar.
Heej heej heejquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja was behoorlijk tenenkrommend ja
Ook zo'n mooi rasta-kapsel hehe... zal ie leuk vinden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien kan Rik zijn haar knippen.![]()
Sorry, ik zit in een ander kampquote:
Omdat ze daar personeel voor heeftquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:53 schreef Rica het volgende:
[..]
dan doet hilde de rest van het lichaams haar welquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien een leuke schaamhaarcoupe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ook zo'n mooi rasta-kapsel hehe... zal ie leuk vinden.
Als je bijvoorbeeld hebt over chemo therapie tijdens kapsel menno...tippen ze je wel dat dat niet in goede aarde valt buiten het huis... Ze heeft vaak gezegd dat we als een stel luie verwwende slapjanussen overkomen in de media...tijdens weekopdrachten die ik wildeboycotten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:49 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wat werd er nog meer in DBK gezegd ?
Ging het ook wel eens over of iets wel of niet goed voor je zou zijn bijvoorbeeld?
werd er druk op je uitgeoefend om bv. weer poging bij dido ofzo te doen of juist niet?
Waarom worden de dbk gesprekken nooit uitgezonden???????????????????????????????????????????????????quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dagboekkamergesprekken komen niet op de streams, zo slim zijn ze nu ook weer wel
Een scheiding zou hem ook wel kunnen bekoren denk ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien een leuke schaamhaarcoupe.
Laat mij er buiten jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wilden jij en je kornuiten niet heeeeeel graag dat de COS volledig on topic zou zijn, PC Eendje![]()
Dan kunnen ze tenminste iets uitzenden dat we nog NIET hebben gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Waarom worden de dbk gesprekken nooit uitgezonden???????????????????????????????????????????????????
Misschien mogen wij niet weten wat daar gebeurt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Waarom worden de dbk gesprekken nooit uitgezonden???????????????????????????????????????????????????
Coupe Kaalkopje zal hem vast goed staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vraag me af wie er níet door hem wordt geknipt of gekapt in het huisquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
yeah en inplaatsvan een diadeem, een cockringquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een scheiding zou hem ook wel kunnen bekoren denk ik.![]()
Censuur, Privacy etcquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
dbk is de enige info die je krijgt van buiten de groep. Ik heb bb er wel eens op gewezen dat ze niet moeten onderschatten wat een impact een dbk gesprek heeft op sommige bewoners...echt bizarquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef farceman het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld hebt over chemo therapie tijdens kapsel menno...tippen ze je wel dat dat niet in goede aarde valt buiten het huis... Ze heeft vaak gezegd dat we als een stel luie verwwende slapjanussen overkomen in de media...tijdens weekopdrachten die ik wildeboycotten.
En er zijn dingen waar ik me niet over uitlaat... omdat dat simpelweg niet handig is ...maar dat is heel weinig hoor... enkele incidenten...
Denk na man. Hummie wil heus niet dat wij weten dat ze jullie een richting op stuurde. Of zegt dat je iets niet mag zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
Dat vindt Hummie vast niet goedquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:00 schreef BB-King het volgende:
Marcel wil zich opofferen voor E10 als hij genomineerd wordt...![]()
Omdat ze ook wel een klem geluld zullen worden en dat levert voor hun geen leuke tv opquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
egbertquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er níet door hem wordt geknipt of gekapt in het huis
Niet op de streams. Wel soms in de uitzendingen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Terecht. Er worden hier altijd goede suggesties gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er wordt hier zeker door de redactie meegelezen, dat hebben we vorig jaar wel gemerkt.
Je hebt een [ of een ] weggehaald. De haakjes die rond het woord quote staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:01 schreef roeland303 het volgende:
Iets klopt er niet in mijn quotes...wat doe ik fout?
[/quote]quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:00 schreef roeland303 het volgende:
[..]
dbk is de enige info die je krijgt van buiten de groep. Ik heb bb er wel eens op gewezen dat ze niet moeten onderschatten wat een impact een dbk gesprek heeft op sommige bewoners...echt bizar
wordt wel nieuwsgierig nu.....
weet wel dat DBK behoorlijk wat indruk heeft gemaakt op sommige bewoners, die kwamen er huilend of helemaal beduusd uit.
Je sluit 2x of meer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:01 schreef roeland303 het volgende:
Iets klopt er niet in mijn quotes...wat doe ik fout?
nou misschien hebben ze hier wat aan dan een 24 uur zwijg opdracht voor janinequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Terecht. Er worden hier altijd goede suggesties gedaan.
"verzuip Janine in het zwembad" bijvoorbeeld.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Terecht. Er worden hier altijd goede suggesties gedaan.
"verzuip Janine in het zwembad" bijvoorbeeld.![]()
wordt wel nieuwsgierig nu.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef farceman het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld hebt over chemo therapie tijdens kapsel menno...tippen ze je wel dat dat niet in goede aarde valt buiten het huis... Ze heeft vaak gezegd dat we als een stel luie verwwende slapjanussen overkomen in de media...tijdens weekopdrachten die ik wildeboycotten.
En er zijn dingen waar ik me niet over uitlaat... omdat dat simpelweg niet handig is ...maar dat is heel weinig hoor... enkele incidenten...
Laat maar... het is E10, hoor ik al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:06 schreef BB-King het volgende:
Zie ik nu de benen van Rik?
Niet nu, en zeker niet hier want dat mag nietquote:
behoorlijk in scene gezet !quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:05 schreef Pranfeuri het volgende:
Hier hadden ze het over:
http://users.pandora.be/flippo/inmijnpoep.htm
Ik was met mijn 6de kuur bezig toen Menno met die uitspraak kwam, we ( mensen in Leeuwenhoek) deden daar echt niet moeilijk overquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
wordt wel nieuwsgierig nu.....
weet wel dat DBK behoorlijk wat indruk heeft gemaakt op sommige bewoners, die kwamen er huilend of helemaal beduusd uit.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet nu, en zeker niet hier want dat mag niet![]()
klopt, zie die tekst erboven.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:11 schreef roeland303 het volgende:
quote klopt weer niet ...snap niet...
1 |
Jij gaat hier toch niet een beetje met PcEend zitten flirten hè??quote:
S orry...moet ik het ook niet zeggen en soort interessant willen doen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:10 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik was met mijn 6de kuur bezig toen Menno met die uitspraak kwam, we ( mensen in Leeuwenhoek) deden daar echt niet moeilijk over![]()
Veel erger waren de teksten over kanker dit en kanker dat.
Maar dat is een reactie van een man/vrouw of 10
ik heb ik een progamma gezien robinson geloof ik daar noemden ze neuken poepenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:11 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
klopt, zie die tekst erboven.
en poep = kont trouwens in het vlaams, in de nederlandse betekenis van poep is het filmpje helemaal raar.
Nee hoor, dat zou off topic zijn.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:12 schreef Coos het volgende:
[..]
Jij gaat hier toch niet een betje met PcEend zitten flirten hè??
de tekst die gequote moet worden begint met [quote*] en eindigt met [/quote*] maar dan zonder * Dus daar moet je niks aan veranderen. Begin te typen 1 regel onder [/quote*]quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:11 schreef roeland303 het volgende:
Klik dan gewoon op het quote knopje rechtsboven het bericht waar je op wil reageren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:11 schreef roeland303 het volgende:
Bij BB3 was er ook zo'n topic en toen had ik het idee gepost dat ze om de zoveel nachten van bedpartner moesten wisselen. En dan de ene keer de vrouwen laten kiezen en de andere keer de mannen etc. Was er even later een programma met precies die formule. Gewoon gejatquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Nee, die hysterica moet nog even blijven.
Maar daarom post ik nooit in een ideeëntopic. Ik vind dat Hummie en de haren zelf maar wat moeten verzinnen.
Denk dat jullie moeite hebben met de manier waarop ik quote....hehequote:
klopt ook. poep=kont en poepen=neukenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:13 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb ik een progamma gezien robinson geloof ik daar noemden ze neuken poepen
Het werd net interessant, maar jij komt binnen en killed de hele conversatie weerquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:10 schreef Coos het volgende:
En?? Moet ik nog teruglezen??
Dan krijg je een bekeuring van Flugel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou off topic zijn.
want.........???quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:15 schreef Isabeau het volgende:
natronic kan er ook niets van, Roeland![]()
Maar kunnen jullie proberen het hier vooral over BB6 te hebben? Dit was volgens mij het BB5 topic geworden: Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB)
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou off topic zijn.
Tipje: [q ] en [/q ] voldoet ook alquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klik dan gewoon op het quote knopje rechtsboven het bericht waar je op wil reageren.
Page down drukken. En de tekst er onder meppen.
En anders is het
{quote}
quote tekst
{/quote}
{ = [ } = ]
Iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:15 schreef BB-King het volgende:
Eggbert kijkt alsof ie zo in tranen kan uitbarsten.
Dat verzin je toch nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:14 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij BB3 was er ook zo'n topic en toen had ik het idee gepost dat ze om de zoveel nachten van bedpartner moesten wisselen. En dan de ene keer de vrouwen laten kiezen en de andere keer de mannen etc. Was er even later een programma met precies die formule. Gewoon gejatWas na een seizoen alweer van de buis trouwens.
![]()
*klapt in bewondering voor Roel*quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:14 schreef roeland303 het volgende:
Denk dat jullie moeite hebben met de manier waarop ik quote....hehe
Kom je nu pas mee, Golfer, dat wist ik nooitquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Tipje: [q ] en [/q ] voldoet ook al
? huh wat bedoel jequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:17 schreef roeland303 het volgende:
Ik quote en typ dan daaronder al heel de tijd...maar de vorige klopt weer niet....
maar ja...als jullie de boodschap maar snappen...
Omdat ik me aan dit offtopic gedoe begin te ergerenquote:
Fuck teh rulezquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:15 schreef Isabeau het volgende:
Maar kunnen jullie proberen het hier vooral over BB6 te hebben? Dit was volgens mij het BB5 topic geworden: Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB)
En dit is het Slowchat topic: [BB SC #12] Hier uitsluitend offtopic posten!
* Stereotomy geeft Isabeau eenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ik me aan dit offtopic gedoe begin te ergeren![]()
Hier ( Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB) ) graag die vraag stellen en voor Roel: daar graag beantwoorden. Hier gaat het over BB6quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:17 schreef Veulen het volgende:
*klapt in bewondering voor Roel*
En Roel word jou moeder herkent in de supermarkt als de moeder van?
Ga je eigen forum lastig vallenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ik me aan dit offtopic gedoe begin te ergeren![]()
Heeft ie daar vanaf tien uur over gedaan??quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
En Roel word jou moeder herkent in de supermarkt als de moeder van?
Fuck the Roelz nog steeds hé?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:19 schreef roeland303 het volgende:
Is dat zo stoorend als iets off topic is?
Alsof het zo moeilijk bijhouden is wat er ALLEMAAL gebeurd in bb6
En zo is het, lieve strenge meesteres.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:19 schreef Isabeau het volgende:
Hier ( Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB) ) graag die vraag stellen en voor Roel: daar graag beantwoorden. Hier gaat het over BB6![]()
Ik vraag het als BBfan, niet als modquote:
Nee. Ik weet alleen niet meer hoe het heette. Was precies als wat ik had geschreven.quote:
Het is ook nog maar een weekje bezig hé...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:21 schreef natronic het volgende:
Gebeurde er maar iets in BB6.. tis gewoon een dooie boel
leuk zakcentje.. en een leuke vriendin toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:13 schreef natronic het volgende:
[..]
S orry...moet ik het ook niet zeggen en soort interessant willen doen...
bb is tof, heb zelf besloten mee te doen, lekker zakcentje aan over gehouden...dan moet ik het nu niet gaan onderuit halen...is meer wat ik bedoel...
Helemaal geen toeval dus. Kijk, daarom post ik nooit in dat soort topics. Jij ook vast niet meerquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee. Ik weet alleen niet meer hoe het heette. Was precies als wat ik had geschreven.
weet natuurlijk niet zeker of iemand het gelezen heeft en dacht "hey!" maar het was wel toevallig
Wees dan blij dat we een real deal hier hebben en wees een beetje coulantquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag het als BBfan, niet als mod![]()
Ik moet de hele tijd aan een driehoekje denken als ik je naam zie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag het als BBfan, niet als mod![]()
Wie? Roel of Etienne?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:20 schreef Coos het volgende:
Heeft ie daar vanaf tien uur over gedaan??![]()
Ik zie Egbert anders nog niet zo gauw "Jij hép al een broek., hierrrrrrr met die broek" zeggenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:23 schreef BB-King het volgende:
Die Eggbert lijkt zo echt wel op BB3 Frank trouwens...
Ik probeer het nog 1 keer... fuck the rulezquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:10 schreef roeland303 het volgende:
[..]
S orry...moet ik het ook niet zeggen en soort interessant willen doen...
bb is tof, heb zelf besloten mee te doen, lekker zakcentje aan over gehouden...dan moet ik het nu niet gaan onderuit halen...is meer wat ik bedoel...
En daarna de schutting schrobben zekerquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeer het nog 1 keer... fuck the rulez
In eerste instantie Roel.quote:
hehe...om 12 uur al...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:26 schreef BB-King het volgende:
Nu we toch off-topic zijn...
Slaapt Dido al?![]()
Er gebeurd gewoon ook niks. Beetje stom gelkets over of je moeder herkent word in de supermarkt, dat je anders gaat scheiten van niet roken en nu vertelt egbert een heel boeiend verhaal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:25 schreef ThaSandman het volgende:
Heeft er niemand meer een streamverslag getikt?
Wie is Dido?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:26 schreef BB-King het volgende:
Nu we toch off-topic zijn...
Slaapt Dido al?![]()
Arme Leo...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie Egbert anders nog niet zo gauw "Jij hép al een broek., hierrrrrrr met die broek" zeggen![]()
snappum nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:27 schreef Coos het volgende:
[..]
In eerste instantie Roel.
Maar als er een vette roddel over E10 is dan sta ik daar ook voor open.![]()
SC is speciaal voor mijquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:15 schreef Isabeau het volgende:
En dit is het Slowchat topic: [BB SC #12] Hier uitsluitend offtopic posten!
ik hoop eigenlijk dat etienne gaat reagerenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er gebeurd gewoon ook niks. Beetje stom gelkets over of je moeder herkent word in de supermarkt, dat je anders gaat scheiten van niet roken en nu vertelt egbert een heel boeiend verhaal.
Waarbij die trouwens begint met, "ik heb helemaal geen probleem met buitenlanders enzo"... Waarvan je logischer wijs een verhaal krijgt over mensen die iets mee gemaakt hebben met een stomme buitenlanders.
Hmm het was eigenlijk een beetje sarcastise opmerking over wat ik e10- hoorde zeggen op de stream. Die vroeg zich namelijk af of z'n moeder zou worden herkent in de supermarkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:27 schreef Coos het volgende:
In eerste instantie Roel.
Maar als er een vette roddel over E10 is dan sta ik daar ook voor open.![]()
Ik denk niet dat hij dat doet als Tijn erbij is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat etienne gaat reageren
Mooi voorbeeld...jullie moesten eens weten wat een discussie aan het'schrobben' vooraf ging....quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En daarna de schutting schrobben zeker
mag blijven hopen toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:30 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat doet als Tijn erbij is.
Doe geen moeite, dat is coos ten voeten uitquote:
Zei hij dat?! OMFGquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm het was eigenlijk een beetje sarcastise opmerking over wat ik e10- hoorde zeggen op de stream. Die vroeg zich namelijk af of z'n moeder zou worden herkent in de supermarkt.
Misschien, het was eerst gewoon slap gelul. Maar nu word het een echt gesprek nu, maar ik heb e10 nog niet gehoord.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:29 schreef Coraatje het volgende:
ik hoop eigenlijk dat etienne gaat reageren
ik hoop voor hun normaal want dat hij zo denkt ,betekend toch niet dat de rest ook zo denktquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:32 schreef ThaSandman het volgende:
Als die familie van Etienne er is tijdens de live uitzending, hoe zou het publiek dan reageren?
Wel wat van meegekregen in de uitzending geloof ik, maar dagboekkamer gesprekken he....quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld...jullie moesten eens weten wat een discussie aan het'schrobben' vooraf ging....
Echt fel... had vaak moeite met dat autoritaire van bb
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:32 schreef BB-King het volgende:
Is dat DE Coos van BB3... lijkt me niet hé?![]()
nee hij hapt niet echt heeft helaas geen honger nuquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien, het was eerst gewoon slap gelul. Maar nu word het een echt gesprek nu, maar ik heb e10 nog niet gehoord.
Die was anti-drugsquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:32 schreef BB-King het volgende:
Is dat DE Coos van BB3... lijkt me niet hé?![]()
Hij kletst toch compleet uit zijn nek. Dat je nog luistertquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:34 schreef ThaSandman het volgende:
Hoe weet Etienne nu dat de eerste generatie Marokkanen nette mensen waren? Toen was hij er nog geeneens.
Ik bedoel eigenlijk of de familie van Etienne wordt afgerekend op zijn uitspraken. Bv. door de familie van Semih.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik hoop voor hun normaal want dat hij zo denkt ,betekend toch niet dat de rest ook zo denkt
Het zou ook stom van hem zijn om zichzelf al zo vroeg in de kaarten te laten kijken. Zo'n uitspraak kan hem in 1 x 2- 4 stemmen 'opleveren' bij een nominatie. Ik denk dat ie dat ook wel door heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:34 schreef Coraatje het volgende:
nee hij hapt niet echt heeft helaas geen honger nu
Ja, hij is nog aan het aftasten hoe de rest erover denkt. In al zijn domheid is hij nog slim ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het zou ook stom van hem zijn om zichzelf al zo vroeg in de kaarten te laten kijken. Zo'n uitspraak kan hem in 1 x 2- 4 stemmen 'opleveren' bij een nominatie. Ik denk dat ie dat ook wel door heeft.
daar geld toch hetzelfde voor ,ik heb ook iemand in de familie die ietewat zo denkt ,maar dat betekend niet dat ik of de rest van de familie zo denkt,of er wat aan kan veranderen dat hij wel zo denkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:35 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk of de familie van Etienne wordt afgerekend op zijn uitspraken. Bv. door de familie van Semih.
Ach ja ze hadden natuurlijk ewl wat vt momentje snodig om jou image te bevestigen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:37 schreef farceman het volgende:
[
Mooi voorbeeld...jullie moesten eens weten wat een discussie aan het'schrobben' vooraf ging....
Echt fel... had vaak moeite met dat autoritaire van bb
Tijn is wel okayquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:39 schreef BB-King het volgende:
Die Tijn is ook weer vermakelijk bezig...![]()
Ja maar tijdens de live uitzending zijn Etienne en Marcel het middelpunt en ik verwacht dat het nog ter sprake komt tijdens de uitzending.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
daar geld toch hetzelfde voor ,ik heb ook iemand in de familie die ietewat zo denkt ,maar dat betekend niet dat ik of de rest van de familie zo denkt,of er wat aan kan veranderen dat hij wel zo denkt.
Hallóó... ik beman hier in mijn eentje de hulplijn dus ik kan niet overal tegelijk op antwoorden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe geen moeite, dat is coos ten voeten uit
En wie ben jij nu weer??quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:38 schreef natronic het volgende:
Snap niet dat E10 bij afganen staat als hij er iest op tegen heeft
hij heeft tenminste een argumentquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:39 schreef BB-King het volgende:
Die Tijn is ook weer vermakelijk bezig...![]()
Alleen die oorbellen van 'em zijn een beetje... tja.quote:
Ja ik ook, maar die fucking roel gaat steeds offtopicquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallóó... ik beman hier in mijn eentje de hulplijn dus ik kan niet overal tegelijk op antwoorden.![]()
En nu stel je me toch weer in een kwaad daglicht Eend.
Ik moet gewoon nog groeien in deze BB!!!!!
que habla??quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:41 schreef Coos het volgende:
[..]
En wie ben jij nu weer??
Heb je ook in het huis gezeten??
Je bent toch ook als dj actief?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:41 schreef roeland303 het volgende:
schaam me er bijna voor dat e10 heeft gezegd dat hij me tof of zoiets vond...in deze discussie snijd Tijn toch echt meer houd....
Ik hoop dat ie ook van Camel houdt want m'n sigaretten zijn op. En ik wil nog wel een paf draaien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen kwaad daglicht Coos, roel houdt ook wel van drugs geloof ik
Het is erg hardcore.....maar het heet tekno.....met een nadruk op de K in plaats van ch....quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je bent toch ook als dj actief?
Is dat ook hardcore of heeft het een ander naampje.
E10 houdt daar in ieder geval wel van hehe.
Waar zit je?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie ook van Camel houdt want m'n sigaretten zijn op. En ik wil nog wel een paf draaien.
Roel woont toch in de buurt dus kan hij best effe een peuk komen brengen. Krijg je een stukkie Maroc Roel. Kwartiertje??![]()
Naast het Prins Clausplein.quote:
wie etiennequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:49 schreef ThaSandman het volgende:
Hij is absoluur geen racist.....
Zeker, ik vind hem zeer symphatiekquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:49 schreef riri het volgende:
Tijn spreekt op een menselijke manier...is iemand die verder denkt dan z'n neus lang is
Ja dat zei die net.quote:
Ik begin er ook wat in te zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, ik vind hem zeer symphatiek
Ja PcEend, neem je dit op??quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:46 schreef ThaSandman het volgende:
PC eend neem je dit op?
Dat vind ik wel interessant ja... ook al ben ik zelf meer van de classic rock.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:47 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Het is erg hardcore.....maar het heet tekno.....met een nadruk op de K in plaats van ch....
Maak ookhele slome depressieve muziek...mocht je het interessant vinden....
www.dataleak.orgquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat vind ik wel interessant ja... ook al ben ik zelf meer van de classic rock.
Zijn er samples van te downloaden?
dat zie je goed Roel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef roeland303 het volgende:
Of er zijn er andere factoren in het spel?... sociaal economische status....
Was net te laat dat e10 zei dat ze hem af en toe nazi noemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:46 schreef ThaSandman het volgende:
PC eend neem je dit op?
preciesquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef roeland303 het volgende:
In zwolle???? hoeveel buitenlanders wonen daar eigenlijk?
In rotterdam meer dan de helft, en tja... buitenlanders hebben gemiddeld meer criminaliteit....tja hoe komt dat...door hun gehele mentaliteit e10???? Of er zijn er andere factoren in het spel?... sociaal economische status....
Sodeju, beetje opletten hè, we rekenen wel op een filmpjequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was net te laat dat e10 zei dat ze hem af en toe nazi noemen![]()
Fucking bier
Ik vind ook wel dat jij er een "pens" van krijgt.quote:
Streamt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:53 schreef Coraatje het volgende:
waarom zin me streams nu bagger grrrrrr tips eentje die niet ehhh hoe heet dat ook al weer?
Ik weet niet waar je het ober heb man, dat is echt niet alleen marocquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja PcEend, neem je dit op??
En sla je er dan ons in de winter weer mee om de oren zoals gebruikelijk van jou de afgelopen jaren. Ben nog steeds op zoek naar een goeie pro-deo advocaat die imagoschade in zijn pakket heeft.![]()
Het is GVD al drie uur geweest hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sodeju, beetje opletten hè, we rekenen wel op een filmpje![]()
http://bb.nednu.nlquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:53 schreef Coraatje het volgende:
waarom zin me streams nu bagger grrrrrr tips eentje die niet ehhh hoe heet dat ook al weer?
Flikker opquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sodeju, beetje opletten hè, we rekenen wel op een filmpje![]()
Is weer up to datequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://bb.nednu.nl
Of Floris zou weer in de lucht moeten zijn, dat heb ik nog niet gecheckt.
Mijn moeder heeft zo'n boek van Nostradamus. Van alles wat erin staat is nog niks uitgekomen. Het wordt inderdaad vanuit cijfertjes vertaald naar moderne taal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:56 schreef roeland303 het volgende:
jezus....nostradamus...in zijn strakke groene broek....hehe
Iedereen lult over nostradamus....maar heeft egbert het wel gelezen wat nostradamusecht heeft geschreven....volop vage rijmpjes...honderden.... die nergens op slaan...
Egbert verliest weeeeeeer punten....en E10 nu echt echt veel punten....:is nostradamus dood????hahahahahaha
Whehehe... Etienne wist ook al niet wat 'fiasco' betekende. Terwijl dat hem perfect omschrijft, natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:56 schreef roeland303 het volgende:
Egbert verliest weeeeeeer punten....en E10 nu echt echt veel punten....:is nostradamus dood????hahahahahaha
Is het ook, vraag maar aan jappiequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:57 schreef BB-King het volgende:
Filosofie is slap ouwehoeren volgens Eggbert.
Kijk Roel, zo kunnen we praten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:56 schreef roeland303 het volgende:
jezus....nostradamus...in zijn strakke groene broek....hehe
Iedereen lult over nostradamus....maar heeft egbert het wel gelezen wat nostradamusecht heeft geschreven....volop vage rijmpjes...honderden.... die nergens op slaan...
En hij had ook een grote zweterige dikke....quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:58 schreef natronic het volgende:
Nostradamus was astroloog en psycholoog
Was die niet gebanned?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk Roel, zo kunnen we praten.
Start jij alvast het volgende topic maar op bij afwezigheid van LekkerSimpel.
Die is vast weer ergens iemand aan het stalken.
Heb je dat nog meegekregen vorig jaar dat hij de stalker van Tanja was??![]()
mm hij heeft zich net aangemeld op mijn msn ..ehhh...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Heej en ik dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:59 schreef Coos het volgende:
[..]
A: Hij opent de topicsquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
mm hij heeft zich net aangemeld op mijn msn ..ehhh...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heej en ik dan?
Een heel aardige vriendelijke stalker en een psycho stalker vechten om een been en die hond van een APK gaat er mee heeen
Dan heb ik weer iets gemist.quote:
hahahahaha...echt heel sterk...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
En hij had ook een grote zweterige dikke....![]()
Ahum, on-topic maar weer.
ik lag iedere keer overhoop met APK maar volgens mij nooit echt series ..ik had het vorig jaar echt druk met bb kijken namen waren wel bekend maar ik kan niet meer bij iedereen bedenken of ik er mee op een lijn lag of nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:02 schreef Coos het volgende:
[..]
A: Hij opent de topics
B: was jij dat die iedere keer met hem overhoop lag vorig jaar?
Moeders was van huis en jappie was bezopen ofzo, normaal issie veel scherperquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Hehehehe....hij was aardig bezig vanmiddag...of was dat gisteren?
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:07 schreef roeland303 het volgende:
ikeen topic openen? snap nog niks van deze site...vind het ook maar vaag werken hier...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |