Ik hoop dat ie ook van Camel houdt want m'n sigaretten zijn op. En ik wil nog wel een paf draaien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:42 schreef PC eend het volgende:
[..]
Geen kwaad daglicht Coos, roel houdt ook wel van drugs geloof ik
Het is erg hardcore.....maar het heet tekno.....met een nadruk op de K in plaats van ch....quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:45 schreef BB-King het volgende:
[..]
Je bent toch ook als dj actief?
Is dat ook hardcore of heeft het een ander naampje.
E10 houdt daar in ieder geval wel van hehe.
Waar zit je?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie ook van Camel houdt want m'n sigaretten zijn op. En ik wil nog wel een paf draaien.
Roel woont toch in de buurt dus kan hij best effe een peuk komen brengen. Krijg je een stukkie Maroc Roel. Kwartiertje??![]()
Naast het Prins Clausplein.quote:
wie etiennequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:49 schreef ThaSandman het volgende:
Hij is absoluur geen racist.....
Zeker, ik vind hem zeer symphatiekquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:49 schreef riri het volgende:
Tijn spreekt op een menselijke manier...is iemand die verder denkt dan z'n neus lang is
Ja dat zei die net.quote:
Ik begin er ook wat in te zien.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zeker, ik vind hem zeer symphatiek
Ja PcEend, neem je dit op??quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:46 schreef ThaSandman het volgende:
PC eend neem je dit op?
Dat vind ik wel interessant ja... ook al ben ik zelf meer van de classic rock.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:47 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Het is erg hardcore.....maar het heet tekno.....met een nadruk op de K in plaats van ch....
Maak ookhele slome depressieve muziek...mocht je het interessant vinden....
www.dataleak.orgquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat vind ik wel interessant ja... ook al ben ik zelf meer van de classic rock.
Zijn er samples van te downloaden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |