vader en zoon op de zusjes ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als hij er op ligt
En hoeveel lurkers hebben we hier?? Zou het Hummie of 1 van haar mensen kunnen zijn??quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien zwaar offtopic maar het valt me op dat Hummie nog nooit op FOK! heeft gereageerd na al die edities BB, zou ze bang zijn voor kritiek, of denkt ze er boven te staan?
quote:
Dan had ik dat vast al ergens gehoord, of een opmerking daaroverquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Hummie hier nog nooit gereageerd heeft?
Het zou super zijn als ze tijdens de live uitzending in diepe slaap wakker worden gemaakt, en dan een kaartenhuis moeten bouwen binnen 5 minuten. Dit jaar mogen mensen thuis bepalen wat voor opdracht bewoners tijdens een live uitzending moeten doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
helemaal eens...vind het zonde als ze zeggen hoe lasat het is... Misschien is het programmatechnisch gezien vervelend als de tijd een rommeltje wordt...maar ik zou het reuze interessant vinden...
Lurken zal ze denk ik zekerquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En hoeveel lurkers hebben we hier?? Zou het Hummie of 1 van haar mensen kunnen zijn??
Dagboekkamergesprekken komen niet op de streams, zo slim zijn ze nu ook weer welquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:49 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wat werd er nog meer in DBK gezegd ?
Ging het ook wel eens over of iets wel of niet goed voor je zou zijn bijvoorbeeld?
werd er druk op je uitgeoefend om bv. weer poging bij dido ofzo te doen of juist niet?
1000 milesquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien zwaar offtopic maar het valt me op dat Hummie nog nooit op FOK! heeft gereageerd na al die edities BB, zou ze bang zijn voor kritiek, of denkt ze er boven te staan?
Er wordt hier zeker door de redactie meegelezen, dat hebben we vorig jaar wel gemerkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En hoeveel lurkers hebben we hier?? Zou het Hummie of 1 van haar mensen kunnen zijn??
jij zult er vast wel een wetenschappelijk antwoord op hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
helemaal eens...vind het zonde als ze zeggen hoe lasat het is... Misschien is het programmatechnisch gezien vervelend als de tijd een rommeltje wordt...maar ik zou het reuze interessant vinden...
Misschien kan Rik zijn haar knippen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:55 schreef BB-King het volgende:
E10 z'n haar zit niet als er geen gel in zit.
Begin eens om te beginnen eens je haar te knippen.
Hoef je ook niet dat belachelijke diadeempje om te doen!
Nog beter... geef hem een tondeuse a la Roel vorig jaar.
Heej heej heejquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja was behoorlijk tenenkrommend ja
Ook zo'n mooi rasta-kapsel hehe... zal ie leuk vinden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien kan Rik zijn haar knippen.![]()
Sorry, ik zit in een ander kampquote:
Omdat ze daar personeel voor heeftquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Hummie hier nog nooit gereageerd heeft?
dan doet hilde de rest van het lichaams haar welquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien een leuke schaamhaarcoupe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ook zo'n mooi rasta-kapsel hehe... zal ie leuk vinden.
Als je bijvoorbeeld hebt over chemo therapie tijdens kapsel menno...tippen ze je wel dat dat niet in goede aarde valt buiten het huis... Ze heeft vaak gezegd dat we als een stel luie verwwende slapjanussen overkomen in de media...tijdens weekopdrachten die ik wildeboycotten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:49 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wat werd er nog meer in DBK gezegd ?
Ging het ook wel eens over of iets wel of niet goed voor je zou zijn bijvoorbeeld?
werd er druk op je uitgeoefend om bv. weer poging bij dido ofzo te doen of juist niet?
Waarom worden de dbk gesprekken nooit uitgezonden???????????????????????????????????????????????????quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dagboekkamergesprekken komen niet op de streams, zo slim zijn ze nu ook weer wel
Een scheiding zou hem ook wel kunnen bekoren denk ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien een leuke schaamhaarcoupe.
Laat mij er buiten jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wilden jij en je kornuiten niet heeeeeel graag dat de COS volledig on topic zou zijn, PC Eendje![]()
Dan kunnen ze tenminste iets uitzenden dat we nog NIET hebben gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Waarom worden de dbk gesprekken nooit uitgezonden???????????????????????????????????????????????????
Misschien mogen wij niet weten wat daar gebeurt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Waarom worden de dbk gesprekken nooit uitgezonden???????????????????????????????????????????????????
Coupe Kaalkopje zal hem vast goed staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |