Ik denk niet dat hij dat doet als Tijn erbij is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:29 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk dat etienne gaat reageren
Mooi voorbeeld...jullie moesten eens weten wat een discussie aan het'schrobben' vooraf ging....quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En daarna de schutting schrobben zeker
mag blijven hopen toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:30 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij dat doet als Tijn erbij is.
Doe geen moeite, dat is coos ten voeten uitquote:
Zei hij dat?! OMFGquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:30 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm het was eigenlijk een beetje sarcastise opmerking over wat ik e10- hoorde zeggen op de stream. Die vroeg zich namelijk af of z'n moeder zou worden herkent in de supermarkt.
Misschien, het was eerst gewoon slap gelul. Maar nu word het een echt gesprek nu, maar ik heb e10 nog niet gehoord.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:29 schreef Coraatje het volgende:
ik hoop eigenlijk dat etienne gaat reageren
ik hoop voor hun normaal want dat hij zo denkt ,betekend toch niet dat de rest ook zo denktquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:32 schreef ThaSandman het volgende:
Als die familie van Etienne er is tijdens de live uitzending, hoe zou het publiek dan reageren?
Wel wat van meegekregen in de uitzending geloof ik, maar dagboekkamer gesprekken he....quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:30 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Mooi voorbeeld...jullie moesten eens weten wat een discussie aan het'schrobben' vooraf ging....
Echt fel... had vaak moeite met dat autoritaire van bb
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:32 schreef BB-King het volgende:
Is dat DE Coos van BB3... lijkt me niet hé?![]()
nee hij hapt niet echt heeft helaas geen honger nuquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:33 schreef Veulen het volgende:
[..]
Misschien, het was eerst gewoon slap gelul. Maar nu word het een echt gesprek nu, maar ik heb e10 nog niet gehoord.
Die was anti-drugsquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:32 schreef BB-King het volgende:
Is dat DE Coos van BB3... lijkt me niet hé?![]()
Hij kletst toch compleet uit zijn nek. Dat je nog luistertquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:34 schreef ThaSandman het volgende:
Hoe weet Etienne nu dat de eerste generatie Marokkanen nette mensen waren? Toen was hij er nog geeneens.
Ik bedoel eigenlijk of de familie van Etienne wordt afgerekend op zijn uitspraken. Bv. door de familie van Semih.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik hoop voor hun normaal want dat hij zo denkt ,betekend toch niet dat de rest ook zo denkt
Het zou ook stom van hem zijn om zichzelf al zo vroeg in de kaarten te laten kijken. Zo'n uitspraak kan hem in 1 x 2- 4 stemmen 'opleveren' bij een nominatie. Ik denk dat ie dat ook wel door heeft.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:34 schreef Coraatje het volgende:
nee hij hapt niet echt heeft helaas geen honger nu
Ja, hij is nog aan het aftasten hoe de rest erover denkt. In al zijn domheid is hij nog slim ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het zou ook stom van hem zijn om zichzelf al zo vroeg in de kaarten te laten kijken. Zo'n uitspraak kan hem in 1 x 2- 4 stemmen 'opleveren' bij een nominatie. Ik denk dat ie dat ook wel door heeft.
daar geld toch hetzelfde voor ,ik heb ook iemand in de familie die ietewat zo denkt ,maar dat betekend niet dat ik of de rest van de familie zo denkt,of er wat aan kan veranderen dat hij wel zo denkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:35 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk of de familie van Etienne wordt afgerekend op zijn uitspraken. Bv. door de familie van Semih.
Ach ja ze hadden natuurlijk ewl wat vt momentje snodig om jou image te bevestigen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:37 schreef farceman het volgende:
[
Mooi voorbeeld...jullie moesten eens weten wat een discussie aan het'schrobben' vooraf ging....
Echt fel... had vaak moeite met dat autoritaire van bb
Tijn is wel okayquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:39 schreef BB-King het volgende:
Die Tijn is ook weer vermakelijk bezig...![]()
Ja maar tijdens de live uitzending zijn Etienne en Marcel het middelpunt en ik verwacht dat het nog ter sprake komt tijdens de uitzending.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
daar geld toch hetzelfde voor ,ik heb ook iemand in de familie die ietewat zo denkt ,maar dat betekend niet dat ik of de rest van de familie zo denkt,of er wat aan kan veranderen dat hij wel zo denkt.
Hallóó... ik beman hier in mijn eentje de hulplijn dus ik kan niet overal tegelijk op antwoorden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe geen moeite, dat is coos ten voeten uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |