Ga je eigen forum lastig vallenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ik me aan dit offtopic gedoe begin te ergeren![]()
Heeft ie daar vanaf tien uur over gedaan??quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:17 schreef Veulen het volgende:
[..]
En Roel word jou moeder herkent in de supermarkt als de moeder van?
Fuck the Roelz nog steeds hé?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:19 schreef roeland303 het volgende:
Is dat zo stoorend als iets off topic is?
Alsof het zo moeilijk bijhouden is wat er ALLEMAAL gebeurd in bb6
En zo is het, lieve strenge meesteres.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:19 schreef Isabeau het volgende:
Hier ( Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB) ) graag die vraag stellen en voor Roel: daar graag beantwoorden. Hier gaat het over BB6![]()
Ik vraag het als BBfan, niet als modquote:
Nee. Ik weet alleen niet meer hoe het heette. Was precies als wat ik had geschreven.quote:
Het is ook nog maar een weekje bezig hé...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:21 schreef natronic het volgende:
Gebeurde er maar iets in BB6.. tis gewoon een dooie boel
leuk zakcentje.. en een leuke vriendin toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:13 schreef natronic het volgende:
[..]
S orry...moet ik het ook niet zeggen en soort interessant willen doen...
bb is tof, heb zelf besloten mee te doen, lekker zakcentje aan over gehouden...dan moet ik het nu niet gaan onderuit halen...is meer wat ik bedoel...
Helemaal geen toeval dus. Kijk, daarom post ik nooit in dat soort topics. Jij ook vast niet meerquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:21 schreef Rica het volgende:
[..]
Nee. Ik weet alleen niet meer hoe het heette. Was precies als wat ik had geschreven.
weet natuurlijk niet zeker of iemand het gelezen heeft en dacht "hey!" maar het was wel toevallig
Wees dan blij dat we een real deal hier hebben en wees een beetje coulantquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag het als BBfan, niet als mod![]()
Ik moet de hele tijd aan een driehoekje denken als ik je naam zie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag het als BBfan, niet als mod![]()
Wie? Roel of Etienne?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:20 schreef Coos het volgende:
Heeft ie daar vanaf tien uur over gedaan??![]()
Ik zie Egbert anders nog niet zo gauw "Jij hép al een broek., hierrrrrrr met die broek" zeggenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:23 schreef BB-King het volgende:
Die Eggbert lijkt zo echt wel op BB3 Frank trouwens...
Ik probeer het nog 1 keer... fuck the rulezquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:10 schreef roeland303 het volgende:
[..]
S orry...moet ik het ook niet zeggen en soort interessant willen doen...
bb is tof, heb zelf besloten mee te doen, lekker zakcentje aan over gehouden...dan moet ik het nu niet gaan onderuit halen...is meer wat ik bedoel...
En daarna de schutting schrobben zekerquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik probeer het nog 1 keer... fuck the rulez
In eerste instantie Roel.quote:
hehe...om 12 uur al...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:26 schreef BB-King het volgende:
Nu we toch off-topic zijn...
Slaapt Dido al?![]()
Er gebeurd gewoon ook niks. Beetje stom gelkets over of je moeder herkent word in de supermarkt, dat je anders gaat scheiten van niet roken en nu vertelt egbert een heel boeiend verhaal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:25 schreef ThaSandman het volgende:
Heeft er niemand meer een streamverslag getikt?
Wie is Dido?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:26 schreef BB-King het volgende:
Nu we toch off-topic zijn...
Slaapt Dido al?![]()
Arme Leo...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:25 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik zie Egbert anders nog niet zo gauw "Jij hép al een broek., hierrrrrrr met die broek" zeggen![]()
snappum nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:27 schreef Coos het volgende:
[..]
In eerste instantie Roel.
Maar als er een vette roddel over E10 is dan sta ik daar ook voor open.![]()
SC is speciaal voor mijquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:15 schreef Isabeau het volgende:
natronic kan er ook niets van, Roeland![]()
Maar kunnen jullie proberen het hier vooral over BB6 te hebben? Dit was volgens mij het BB5 topic geworden: Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB)
En dit is het Slowchat topic: [BB SC #12] Hier uitsluitend offtopic posten!
ik hoop eigenlijk dat etienne gaat reagerenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:28 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er gebeurd gewoon ook niks. Beetje stom gelkets over of je moeder herkent word in de supermarkt, dat je anders gaat scheiten van niet roken en nu vertelt egbert een heel boeiend verhaal.
Waarbij die trouwens begint met, "ik heb helemaal geen probleem met buitenlanders enzo"... Waarvan je logischer wijs een verhaal krijgt over mensen die iets mee gemaakt hebben met een stomme buitenlanders.
Hmm het was eigenlijk een beetje sarcastise opmerking over wat ik e10- hoorde zeggen op de stream. Die vroeg zich namelijk af of z'n moeder zou worden herkent in de supermarkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:27 schreef Coos het volgende:
In eerste instantie Roel.
Maar als er een vette roddel over E10 is dan sta ik daar ook voor open.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |