klopt ook. poep=kont en poepen=neukenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:13 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb ik een progamma gezien robinson geloof ik daar noemden ze neuken poepen
gebruiken.
Het werd net interessant, maar jij komt binnen en killed de hele conversatie weerquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:10 schreef Coos het volgende:
En?? Moet ik nog teruglezen??
Dan krijg je een bekeuring van Flugel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou off topic zijn.
want.........???quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:15 schreef Isabeau het volgende:
natronic kan er ook niets van, Roeland![]()
Maar kunnen jullie proberen het hier vooral over BB6 te hebben? Dit was volgens mij het BB5 topic geworden: Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB)
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee hoor, dat zou off topic zijn.
Tipje: [q ] en [/q ] voldoet ook alquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
Klik dan gewoon op het quote knopje rechtsboven het bericht waar je op wil reageren.
Page down drukken. En de tekst er onder meppen.
En anders is het
{quote}
quote tekst
{/quote}
{ = [ } = ]
Iddquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:15 schreef BB-King het volgende:
Eggbert kijkt alsof ie zo in tranen kan uitbarsten.
Dat verzin je toch nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:14 schreef Rica het volgende:
[..]
Bij BB3 was er ook zo'n topic en toen had ik het idee gepost dat ze om de zoveel nachten van bedpartner moesten wisselen. En dan de ene keer de vrouwen laten kiezen en de andere keer de mannen etc. Was er even later een programma met precies die formule. Gewoon gejatWas na een seizoen alweer van de buis trouwens.
![]()
*klapt in bewondering voor Roel*quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:14 schreef roeland303 het volgende:
Denk dat jullie moeite hebben met de manier waarop ik quote....hehe
Kom je nu pas mee, Golfer, dat wist ik nooitquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Tipje: [q ] en [/q ] voldoet ook al
? huh wat bedoel jequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:17 schreef roeland303 het volgende:
Ik quote en typ dan daaronder al heel de tijd...maar de vorige klopt weer niet....
maar ja...als jullie de boodschap maar snappen...
Omdat ik me aan dit offtopic gedoe begin te ergerenquote:
Fuck teh rulezquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:15 schreef Isabeau het volgende:
natronic kan er ook niets van, Roeland![]()
Maar kunnen jullie proberen het hier vooral over BB6 te hebben? Dit was volgens mij het BB5 topic geworden: Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB)
En dit is het Slowchat topic: [BB SC #12] Hier uitsluitend offtopic posten!
* Stereotomy geeft Isabeau eenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat ik me aan dit offtopic gedoe begin te ergeren![]()
Hier ( Heb ik weer #3 (Filosoforen over BB) ) graag die vraag stellen en voor Roel: daar graag beantwoorden. Hier gaat het over BB6quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:17 schreef Veulen het volgende:
*klapt in bewondering voor Roel*
En Roel word jou moeder herkent in de supermarkt als de moeder van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |