Ja, hij is nog aan het aftasten hoe de rest erover denkt. In al zijn domheid is hij nog slim ook.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het zou ook stom van hem zijn om zichzelf al zo vroeg in de kaarten te laten kijken. Zo'n uitspraak kan hem in 1 x 2- 4 stemmen 'opleveren' bij een nominatie. Ik denk dat ie dat ook wel door heeft.
daar geld toch hetzelfde voor ,ik heb ook iemand in de familie die ietewat zo denkt ,maar dat betekend niet dat ik of de rest van de familie zo denkt,of er wat aan kan veranderen dat hij wel zo denkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:35 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk of de familie van Etienne wordt afgerekend op zijn uitspraken. Bv. door de familie van Semih.
Ach ja ze hadden natuurlijk ewl wat vt momentje snodig om jou image te bevestigen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:37 schreef farceman het volgende:
[
Mooi voorbeeld...jullie moesten eens weten wat een discussie aan het'schrobben' vooraf ging....
Echt fel... had vaak moeite met dat autoritaire van bb
Tijn is wel okayquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:39 schreef BB-King het volgende:
Die Tijn is ook weer vermakelijk bezig...![]()
Ja maar tijdens de live uitzending zijn Etienne en Marcel het middelpunt en ik verwacht dat het nog ter sprake komt tijdens de uitzending.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:37 schreef Coraatje het volgende:
[..]
daar geld toch hetzelfde voor ,ik heb ook iemand in de familie die ietewat zo denkt ,maar dat betekend niet dat ik of de rest van de familie zo denkt,of er wat aan kan veranderen dat hij wel zo denkt.
Hallóó... ik beman hier in mijn eentje de hulplijn dus ik kan niet overal tegelijk op antwoorden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Doe geen moeite, dat is coos ten voeten uit
En wie ben jij nu weer??quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:38 schreef natronic het volgende:
Snap niet dat E10 bij afganen staat als hij er iest op tegen heeft
hij heeft tenminste een argumentquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:39 schreef BB-King het volgende:
Die Tijn is ook weer vermakelijk bezig...![]()
Alleen die oorbellen van 'em zijn een beetje... tja.quote:
Ja ik ook, maar die fucking roel gaat steeds offtopicquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Hallóó... ik beman hier in mijn eentje de hulplijn dus ik kan niet overal tegelijk op antwoorden.![]()
En nu stel je me toch weer in een kwaad daglicht Eend.
Ik moet gewoon nog groeien in deze BB!!!!!
que habla??quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:41 schreef Coos het volgende:
[..]
En wie ben jij nu weer??
Heb je ook in het huis gezeten??
Je bent toch ook als dj actief?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:41 schreef roeland303 het volgende:
schaam me er bijna voor dat e10 heeft gezegd dat hij me tof of zoiets vond...in deze discussie snijd Tijn toch echt meer houd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |