Ik vraag me af wie er níet door hem wordt geknipt of gekapt in het huisquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
Misschien kan Rik zijn haar knippen.![]()
yeah en inplaatsvan een diadeem, een cockringquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een scheiding zou hem ook wel kunnen bekoren denk ik.![]()
Censuur, Privacy etcquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Waarom worden de dbk gesprekken nooit uitgezonden???????????????????????????????????????????????????
dbk is de enige info die je krijgt van buiten de groep. Ik heb bb er wel eens op gewezen dat ze niet moeten onderschatten wat een impact een dbk gesprek heeft op sommige bewoners...echt bizarquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef farceman het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld hebt over chemo therapie tijdens kapsel menno...tippen ze je wel dat dat niet in goede aarde valt buiten het huis... Ze heeft vaak gezegd dat we als een stel luie verwwende slapjanussen overkomen in de media...tijdens weekopdrachten die ik wildeboycotten.
En er zijn dingen waar ik me niet over uitlaat... omdat dat simpelweg niet handig is ...maar dat is heel weinig hoor... enkele incidenten...
Denk na man. Hummie wil heus niet dat wij weten dat ze jullie een richting op stuurde. Of zegt dat je iets niet mag zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
Waarom worden de dbk gesprekken nooit uitgezonden???????????????????????????????????????????????????
Dat vindt Hummie vast niet goedquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:00 schreef BB-King het volgende:
Marcel wil zich opofferen voor E10 als hij genomineerd wordt...![]()
Omdat ze ook wel een klem geluld zullen worden en dat levert voor hun geen leuke tv opquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
egbertquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er níet door hem wordt geknipt of gekapt in het huis
Niet op de streams. Wel soms in de uitzendingen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Terecht. Er worden hier altijd goede suggesties gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er wordt hier zeker door de redactie meegelezen, dat hebben we vorig jaar wel gemerkt.
Je hebt een [ of een ] weggehaald. De haakjes die rond het woord quote staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:01 schreef roeland303 het volgende:
Iets klopt er niet in mijn quotes...wat doe ik fout?
[/quote]quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:00 schreef roeland303 het volgende:
[..]
dbk is de enige info die je krijgt van buiten de groep. Ik heb bb er wel eens op gewezen dat ze niet moeten onderschatten wat een impact een dbk gesprek heeft op sommige bewoners...echt bizar
wordt wel nieuwsgierig nu.....
weet wel dat DBK behoorlijk wat indruk heeft gemaakt op sommige bewoners, die kwamen er huilend of helemaal beduusd uit.
Je sluit 2x of meer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:01 schreef roeland303 het volgende:
Iets klopt er niet in mijn quotes...wat doe ik fout?
nou misschien hebben ze hier wat aan dan een 24 uur zwijg opdracht voor janinequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Terecht. Er worden hier altijd goede suggesties gedaan.
"verzuip Janine in het zwembad" bijvoorbeeld.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Terecht. Er worden hier altijd goede suggesties gedaan.
"verzuip Janine in het zwembad" bijvoorbeeld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |