quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:39 schreef Apache4U het volgende:
Hee Roeland, je hebt die vraag over Tanja er uit stemmen niet beantwoord.
Dan heb ik er nog eentje voor je: hebben jullie een non-disclosure moeten tekenen en geldt die nog steeds?
Ik denk juist dat hij daarop geselecteerd is, zoiets heeft endemol al laten doorschemeren dacht ik, ze wisten het iig wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:35 schreef avonne het volgende:
Dat zou betekenen dat BB alles weet over de rechtse sympathien van Etienne, toch?
Dat gaat Golfer doen, geloof ik, zo'n topic openen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Rica het volgende:
Oi kunnen jullie niet even in een apart topic vragen aan Roel stellen?
Zou het niet weten, viel er in en ze was al aan het snikkenquote:
Was ook iets in de trant van dat alle bewoners samen één geheel vormen / verhaal vertellenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij daarop geselecteerd is, zoiets heeft endemol al laten doorschemeren dacht ik, ze wisten het iig wel.
Ik denk niet echt dat Roel op zo'n topic zit te wachtenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat Golfer doen, geloof ik, zo'n topic openen.
Nee hoor, ik voel mij niet geroepen daartoe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
misschien heeft hij wel gefluisterd dat hij genomineerd staat,ook al mocht hij dat niet zeggen ,het gefluister was niet verstaanbaarquote:
Zal nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gewoon een verstopte neus hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou het niet weten, viel er in en ze was al aan het snikken![]()
Huhquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel mij niet geroepen daartoe.
Laat 1 van die nieuwsgierige aagjes met al die vragen aan hem dat maar doen.
Misschien niet, maar hij wordt door Fokkertjes met vragen bestookt en in feite hoort dat hier niet thuis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat Roel op zo'n topic zit te wachten
Wat werd er nog meer in DBK gezegd ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:45 schreef farceman het volgende:
Jep...that's it...
vaag toch... ben toen ook gewaarschuwd in de dbk door hummie...over dat ik mensen aan het bedreigen ben....ik noemde het rotterdamse humor
Dat hebben we geloof ik al eens gehadquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat Roel op zo'n topic zit te wachten
Oh, best. Daar behoor ik niet toe, dus ik voel me ook niet zo geroepenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel mij niet geroepen daartoe.
Laat 1 van die nieuwsgierige aagjes met al die vragen aan hem dat maar doen.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien niet, maar hij wordt door Fokkertjes met vragen bestookt en in feite hoort dat hier niet thuis.
Yep... afspiegeling van de samenleving...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:47 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Was ook iets in de trant van dat alle bewoners samen één geheel vormen / verhaal vertellen
Zo lang het maar geen Tanja 2 wordt, want dat was - om het woord nog maar eens te gebruiken - werkelijk TENENKROMMEND.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:50 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat hebben we geloof ik al eens gehad
Ik geloof het pas als hij er op ligtquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Marcel is op Monique, Marcel is op Monique![]()
![]()
Foeiquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Misschien niet, maar hij wordt door Fokkertjes met vragen bestookt en in feite hoort dat hier niet thuis.
Ja en ik ben een knappe kerelquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gewoon een verstopte neus hoor
Egbert ook al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Egbert ook al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
![]()
Tanja was behoorlijk tenenkrommend jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zo lang het maar geen Tanja 2 wordt, want dat was - om het woord nog maar eens te gebruiken - werkelijk TENENKROMMEND.
Hoe weet je dat Hummie hier nog nooit gereageerd heeft?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien zwaar offtopic maar het valt me op dat Hummie nog nooit op FOK! heeft gereageerd na al die edities BB, zou ze bang zijn voor kritiek, of denkt ze er boven te staan?
Ze reageert niet omdat ze niets aan ons verschuldigd is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
Misschien zwaar offtopic maar het valt me op dat Hummie nog nooit op FOK! heeft gereageerd na al die edities BB, zou ze bang zijn voor kritiek, of denkt ze er boven te staan?
helemaal eens...vind het zonde als ze zeggen hoe lasat het is... Misschien is het programmatechnisch gezien vervelend als de tijd een rommeltje wordt...maar ik zou het reuze interessant vinden...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:51 schreef Rica het volgende:
Toch ben ik best benieuwd hoe het zou gaan als BB ze een week lang helemaal geen aanwijzingen over de tijd zou geven.
Och nu je het zegt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Hoe weet je dat Hummie hier nog nooit gereageerd heeft?
Daar heeft ze mannetjes voor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:53 schreef Rica het volgende:
[..]
vader en zoon op de zusjes ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als hij er op ligt
En hoeveel lurkers hebben we hier?? Zou het Hummie of 1 van haar mensen kunnen zijn??quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
quote:
Dan had ik dat vast al ergens gehoord, of een opmerking daaroverquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:53 schreef Rica het volgende:
[..]
Het zou super zijn als ze tijdens de live uitzending in diepe slaap wakker worden gemaakt, en dan een kaartenhuis moeten bouwen binnen 5 minuten. Dit jaar mogen mensen thuis bepalen wat voor opdracht bewoners tijdens een live uitzending moeten doen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
helemaal eens...vind het zonde als ze zeggen hoe lasat het is... Misschien is het programmatechnisch gezien vervelend als de tijd een rommeltje wordt...maar ik zou het reuze interessant vinden...
Lurken zal ze denk ik zekerquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En hoeveel lurkers hebben we hier?? Zou het Hummie of 1 van haar mensen kunnen zijn??
Dagboekkamergesprekken komen niet op de streams, zo slim zijn ze nu ook weer welquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:49 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wat werd er nog meer in DBK gezegd ?
Ging het ook wel eens over of iets wel of niet goed voor je zou zijn bijvoorbeeld?
werd er druk op je uitgeoefend om bv. weer poging bij dido ofzo te doen of juist niet?
1000 milesquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
Er wordt hier zeker door de redactie meegelezen, dat hebben we vorig jaar wel gemerkt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
En hoeveel lurkers hebben we hier?? Zou het Hummie of 1 van haar mensen kunnen zijn??
jij zult er vast wel een wetenschappelijk antwoord op hebbenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef roeland303 het volgende:
[..]
helemaal eens...vind het zonde als ze zeggen hoe lasat het is... Misschien is het programmatechnisch gezien vervelend als de tijd een rommeltje wordt...maar ik zou het reuze interessant vinden...
Misschien kan Rik zijn haar knippen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:55 schreef BB-King het volgende:
E10 z'n haar zit niet als er geen gel in zit.
Begin eens om te beginnen eens je haar te knippen.
Hoef je ook niet dat belachelijke diadeempje om te doen!
Nog beter... geef hem een tondeuse a la Roel vorig jaar.
Heej heej heejquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:52 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Tanja was behoorlijk tenenkrommend ja
Ook zo'n mooi rasta-kapsel hehe... zal ie leuk vinden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien kan Rik zijn haar knippen.![]()
Sorry, ik zit in een ander kampquote:
Omdat ze daar personeel voor heeftquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:53 schreef Rica het volgende:
[..]
dan doet hilde de rest van het lichaams haar welquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien een leuke schaamhaarcoupe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:57 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ook zo'n mooi rasta-kapsel hehe... zal ie leuk vinden.
Als je bijvoorbeeld hebt over chemo therapie tijdens kapsel menno...tippen ze je wel dat dat niet in goede aarde valt buiten het huis... Ze heeft vaak gezegd dat we als een stel luie verwwende slapjanussen overkomen in de media...tijdens weekopdrachten die ik wildeboycotten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:49 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wat werd er nog meer in DBK gezegd ?
Ging het ook wel eens over of iets wel of niet goed voor je zou zijn bijvoorbeeld?
werd er druk op je uitgeoefend om bv. weer poging bij dido ofzo te doen of juist niet?
Waarom worden de dbk gesprekken nooit uitgezonden???????????????????????????????????????????????????quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:55 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dagboekkamergesprekken komen niet op de streams, zo slim zijn ze nu ook weer wel
Een scheiding zou hem ook wel kunnen bekoren denk ik.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Misschien een leuke schaamhaarcoupe.
Laat mij er buiten jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Wilden jij en je kornuiten niet heeeeeel graag dat de COS volledig on topic zou zijn, PC Eendje![]()
Dan kunnen ze tenminste iets uitzenden dat we nog NIET hebben gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Waarom worden de dbk gesprekken nooit uitgezonden???????????????????????????????????????????????????
Misschien mogen wij niet weten wat daar gebeurt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Waarom worden de dbk gesprekken nooit uitgezonden???????????????????????????????????????????????????
Coupe Kaalkopje zal hem vast goed staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
Ik vraag me af wie er níet door hem wordt geknipt of gekapt in het huisquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef ThaSandman het volgende:
yeah en inplaatsvan een diadeem, een cockringquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef BB-King het volgende:
[..]
Een scheiding zou hem ook wel kunnen bekoren denk ik.![]()
Censuur, Privacy etcquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
dbk is de enige info die je krijgt van buiten de groep. Ik heb bb er wel eens op gewezen dat ze niet moeten onderschatten wat een impact een dbk gesprek heeft op sommige bewoners...echt bizarquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef farceman het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld hebt over chemo therapie tijdens kapsel menno...tippen ze je wel dat dat niet in goede aarde valt buiten het huis... Ze heeft vaak gezegd dat we als een stel luie verwwende slapjanussen overkomen in de media...tijdens weekopdrachten die ik wildeboycotten.
En er zijn dingen waar ik me niet over uitlaat... omdat dat simpelweg niet handig is ...maar dat is heel weinig hoor... enkele incidenten...
Denk na man. Hummie wil heus niet dat wij weten dat ze jullie een richting op stuurde. Of zegt dat je iets niet mag zeggen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
Dat vindt Hummie vast niet goedquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:00 schreef BB-King het volgende:
Marcel wil zich opofferen voor E10 als hij genomineerd wordt...![]()
Omdat ze ook wel een klem geluld zullen worden en dat levert voor hun geen leuke tv opquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
egbertquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vraag me af wie er níet door hem wordt geknipt of gekapt in het huis
Niet op de streams. Wel soms in de uitzendingen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Terecht. Er worden hier altijd goede suggesties gedaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Er wordt hier zeker door de redactie meegelezen, dat hebben we vorig jaar wel gemerkt.
Je hebt een [ of een ] weggehaald. De haakjes die rond het woord quote staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:01 schreef roeland303 het volgende:
Iets klopt er niet in mijn quotes...wat doe ik fout?
[/quote]quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:00 schreef roeland303 het volgende:
[..]
dbk is de enige info die je krijgt van buiten de groep. Ik heb bb er wel eens op gewezen dat ze niet moeten onderschatten wat een impact een dbk gesprek heeft op sommige bewoners...echt bizar
wordt wel nieuwsgierig nu.....
weet wel dat DBK behoorlijk wat indruk heeft gemaakt op sommige bewoners, die kwamen er huilend of helemaal beduusd uit.
Je sluit 2x of meer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:01 schreef roeland303 het volgende:
Iets klopt er niet in mijn quotes...wat doe ik fout?
nou misschien hebben ze hier wat aan dan een 24 uur zwijg opdracht voor janinequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Terecht. Er worden hier altijd goede suggesties gedaan.
"verzuip Janine in het zwembad" bijvoorbeeld.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Terecht. Er worden hier altijd goede suggesties gedaan.
"verzuip Janine in het zwembad" bijvoorbeeld.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |