Hij is je vast nog steeds dankbaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef roeland303 het volgende:
daar heeft joost een jag voor gekocht...bedankt voor de herrinering...
Ik denk dat de telefoon daar voor is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef farceman het volgende:
Zijn er dit jaar ook weer van die geheime missies, waarvan het voor de bewoners eigenlijk geen belang heeft deze te ontdekken/boycotten? Zodat eigenlijk alles elek keer weer in de doofpot wordt gestopt?
Misschien een paar, maar deze editie is daar niet op toegespitst itt vorig jaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef farceman het volgende:
Zijn er dit jaar ook weer van die geheime missies, waarvan het voor de bewoners eigenlijk geen belang heeft deze te ontdekken/boycotten? Zodat eigenlijk alles elek keer weer in de doofpot wordt gestopt?
Nou... de rest is dat misschien ook wel, maar zo'n verbaasde reactie als iemand zegt dat Milica preuts is snap ik niet... echt los is ze ook niet, zelfs een knuffel van Jeroen slaat ze af...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De anderen wel dan? Milica heeft een vriendje thuis. Dat kan ook meespelen.
Maar ik zie setje Jeroen/Milica wel zitten trouwens. Veel beter dan Milica/Etienne.
Straks waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Maarreh... heeft die telefoon al gerinkeld![]()
Ach, ik denk niet dat preutse meiden gewoon naakt onder de douche staan in hbet BB huis. Geen van de aanwezige dames is preuts.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Nou... de rest is dat misschien ook wel, maar zo'n verbaasde reactie als iemand zegt dat Milica preuts is snap ik niet... echt los is ze ook niet, zelfs een knuffel van Jeroen slaat ze af...
Nee, dat gaat vandaag ergens gebeuren als het goed isquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, nog steeds niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Morgenochtend schat ik... (voor negen uur)quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
@roeland; hadden jij of dido bv echt niet eerder door dat jullie gestalkt werden door andere bewoners?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien een paar, maar deze editie is daar niet op toegespitst itt vorig jaar
En 1 van een 11 jarig knulletje uit Hoofddorpquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:41 schreef Suikeroom het volgende:
die tennisballen waren van dronken debiele ado hooligans tog![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef roeland303 het volgende:
Ik bedoel preuts eigenlijk meer in de zin van aan elkaar zitten en knuffelen enzo... niet over naakt zijn, want daarin zijn ze naar mijn mening erg vrij allemaal...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat preutse meiden gewoon naakt onder de douche staan in hbet BB huis. Geen van de aanwezige dames is preuts.
Hmmm... ze zeiden "dit weekeinde". Zondagavond om één minuut voor middernacht zeker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat vandaag ergens gebeuren als het goed is
sorry, had het ook graag anders gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef roeland303 het volgende:
Die eerste foto gaat nog best. Maar die tweede...quote:
Ik denk eerder vroeg in de ochtend ergensquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm... ze zeiden "dit weekeinde". Zondagavond om één minuut voor middernacht zeker.
Als iets onvoorspelbaar is ..vind ik het wel hoe vrouwen in bed zijn...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat preutse meiden gewoon naakt onder de douche staan in hbet BB huis. Geen van de aanwezige dames is preuts.
Is dat jouw ervaring? Dido danste anders ook best geil zo af en toe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:55 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Als iets onvoorspelbaar is ..vind ik het wel hoe vrouwen in bed zijn...
v.b.:Vaak hoe geiler ze dansen, hoe grotere houten klaas ze zijn in bed...
Jeroen heeft een pussy geroken, ehh gevoeld.quote:
Wat dat betreft moet je het treffen met Dido in bed......!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:55 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Als iets onvoorspelbaar is ..vind ik het wel hoe vrouwen in bed zijn...
v.b.:Vaak hoe geiler ze dansen, hoe grotere houten klaas ze zijn in bed...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:58 schreef natronic het volgende:
Dus Hilde die waarschijnlijk als een houten klaas danst moet dan een verschrikkelijk sex monster zijn
Ik heb het idee dat ze dat ook wel is trouwens, met haar 3 sexvriendjes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:58 schreef natronic het volgende:
Dus Hilde die waarschijnlijk als een houten klaas danst moet dan een verschrikkelijk sex monster zijn
Dat is precies wat ik wilde zeggenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat ze dat ook wel is trouwens, met haar 3 sexvriendjes.
Goed voorbeeld...over dido zeiden ze ook dat ze preuts zou zijn....quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat jouw ervaring? Dido danste anders ook best geil zo af en toe.
Dat wisten we toch al... ;-)quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:58 schreef farceman het volgende:
[..]
Wat dat betreft moet je het treffen met Dido in bed......!!!
Joost van BB5 vindt Etienne niet leukquote:Ik vond het al een patsertje. Beetje stoer lopen vertellen over hoeveel meisjes je hebt ontmaagd. “Bij sommigen deed het wel pijn, ja.” En stiekem tegen de anderen flauwe opmerkingen maken over de geaardheid van Rik. Nee, die Etiënne mocht ik vanaf het begin al niet. Vond het een beetje een gladjakkertje.
Ewww... dat is net iets te veel informatiequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze dat ook wel is trouwens, met haar 3 sexvriendjes.
Jep.. en jij weet nu of dat zo is natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld...over dido zeiden ze ook dat ze preuts zou zijn....![]()
Wordt hij misschien alleen gedoogd? Voor de lieve vrede?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Waarom prikt niemand in dat huis door Etienne heen??? Of zien wij het allemaal verkeerd?
Met z'n hippe kapsel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:00 schreef schatje het volgende:
Marcel is ook een zoutzak hoor.
Ze zijn bangdat hij populair is buiten het huis, misschien....quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Waarom prikt niemand in dat huis door Etienne heen??? Of zien wij het allemaal verkeerd?
Ja, vertel mij wat. Ik kreeg ook niet de kans om de streams uit de schakelen toen ze dat zei.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ewww... dat is net iets te veel informatie![]()
daar hoef je niet voor in BB5 gezeten te hebben. Ik kan die camping pooier niet zien of luchtenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joost van BB5 vindt Etienne niet leuk
www.joosthoebink.nl
Of zijn ze echt allemaal zo 'onnozel'quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wordt hij misschien alleen gedoogd? Voor de lieve vrede?
Een beetje zo als jullie dat hadden bij Tanja ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ze zijn bangdat hij populair is buiten het huis, misschien....
Grappig dat je dat nooit objectief kan beoordelen als je er zo dicht opzitquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Vandaag hoorde ik de zusjes ook nog iets zeggen waarvan ik dacht: het lijkt wel of ze denken dat wij buiten het huis hem erg leuk zullen vinden. Nee dus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:01 schreef roeland303 het volgende:
Milica heeft een aanranding van Jeroen afgeslagen terwijl alle vrouwen hier op fok over het lichaam van Jeroen kwijlden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
Wie praat me even bij over de laatste 2 uur?
Of ies er weer zoals gebruikelijk niets spannends gebeurd?
Ook heel goed mogelijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of zijn ze echt allemaal zo 'onnozel'
Ik vind hem er ook wel goed uitzien. Ik snap eigenlijk niet dat niet meer meiden op fok hem een lekker ding vinden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind Jeroen nu wel leuk. Let wel, zijn gedrag.
Dat is ook beetje jammere aan zo'n huis; je schiet er zo weinig mee op om daar iemand af te zeiken ofzo. Je (denkt) ik kan me maar beter beetje gedeist houden..quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Maar hij kan z'n gevoel wel heel goed plaatsen hoorquote:
Uhm... iedereen roept dat ie gaat slapen, ondertussen is iedereen nog wakker... Jeroen kwam los, maar de streams draaiden weg...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
Wie praat me even bij over de laatste 2 uur?
Of ies er weer zoals gebruikelijk niets spannends gebeurd?
Het is FOK! en niet fok.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het er ook wel goed uitzien. Ik snap eigenlijk niet dat niet meer meiden op fok hem een lekker ding vinden.
Ik vind z'n gezicht totaal niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het er ook wel goed uitzien. Ik snap eigenlijk niet dat niet meer meiden op fok hem een lekker ding vinden.
Plus roddelen en afzeiken mogen wij wel doen, maar als je het in het BB huis doet over een (desnoods gehate) medebewoner dan word je door de buitenwereld ook niet gewaardeerd en afgezeken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef farceman het volgende:
Dat is ook beetje jammere aan zo'n huis; je schiet er zo weinig mee op om daar iemand af te zeiken ofzo. Je (denkt) ik kan me maar beter beetje gedeist houden..
Hij is toch compleet nietszeggend, Scan. Tijn is veel leuker. Ik ga hier even een voorspeling doen: TIJN GAAT WINNEN. Jullie mogen me t.z.t. quotenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Andere provider?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef APK het volgende:
Ik zet voor het eerst de streams aan en Etienne heeft het weer -op een negatieve manier- over Semih.
denk dat ie anti semih(t) isquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef APK het volgende:
Ik zet voor het eerst de streams aan en Etienne heeft het weer -op een negatieve manier- over Semih.
Dat bepaal ik nog altijd wel even zelf lieverdquote:
Misschien omdat er zowieso weinig geroddeld over andere bewoners, omdat je weet als je teveel lult, lig je er zo uit...tenzij iedereen die m,ening thuis ook deelt, dan scoor je volop punten....maar dat is moelijk bepalen als je erin zit....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Grappig dat je dat nooit objectief kan beoordelen als je er zo dicht opzit
Sabrina (?) zei dat Etienne precies zo is als haar vriendenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Vandaag hoorde ik de zusjes ook nog iets zeggen waarvan ik dacht: het lijkt wel of ze denken dat wij buiten het huis hem erg leuk zullen vinden. Nee dus.
En ze lijken hem oprecht wel schattig te vinden.
volgens etienne zijn eigen bewering ,wel dus met zijn 25 dames in bedquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef natronic het volgende:
Roel... je gaat me toch niet vertellen dat er normale meisjes zijn die hem leuk vinden? Tis gewoon een patsertje die binnen de korste keren op z'n bek gaat
Zelfs dat klinkt sinds Sjaan andersquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Eh, schatje bedoel ik.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd wel even zelf lieverd
Eh, schatje bedoel ik.
Dat is altijd zo'n domper he.. Dat zijige geluid van 'm.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Damn, Tijn weer op de streams... maar weer op MUTE dan...
Oké, niets gemist dus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef JufJoop het volgende:
Uhm... iedereen roept dat ie gaat slapen, ondertussen is iedereen nog wakker... Jeroen kwam los, maar de streams draaiden weg...
Saai dus..![]()
Precies,er zal een kleine groep zijn die het waardeert, maar je "verliest" er meer stemmers mee dan je er mee "wint"quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Plus roddelen en afzeiken mogen wij wel doen, maar als je het in het BB huis doet over een (desnoods gehate) medebewoner dan word je door de buitenwereld ook niet gewaardeerd en afgezeken.
Wen er maar eens aan...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Damn, Tijn weer op de streams... maar weer op MUTE dan...
Nee, maar een zak eroverheen helpt wel hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind z'n gezicht totaal niet aantrekkelijk.
heb er wel meer dan 100 gehd ;-) dus ga ik BB7 winnen???????????quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
volgens etienne zijn eigen bewering ,wel dus met zijn 25 dames in bed
Dat is mijn ergste nachtmerrie over deze BB. Vorig jaar al Joost, terwijl Roel natuurlijk moest winnen (en niet omdat hij hier is) en dan nu Tijn.... Alsjeblieft NIET!!! Tijn is een NAAR mannetje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is toch compleet nietszeggend, Scan. Tijn is veel leuker. Ik ga hier even een voorspeling doen: TIJN GAAT WINNEN. Jullie mogen me t.z.t. quoten![]()
Hij had het over normale meisjesquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
volgens etienne zijn eigen bewering ,wel dus met zijn 25 dames in bed
Ik word er bijna agressief vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n domper he.. Dat zijige geluid van 'm.![]()
als voorbeeldje : MENNOquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:06 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Misschien omdat er zowieso weinig geroddeld over andere bewoners, omdat je weet als je teveel lult, lig je er zo uit...tenzij iedereen die m,ening thuis ook deelt, dan scoor je volop punten....maar dat is moelijk bepalen als je erin zit....
het zijn niet de slimste daaro, het zal nog wel effe duren. maar als ploffie zo tussen sabje en milica loopt te switchen kan het niet lang meer duren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Moest Lieske niet winnen dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Dat is mijn ergste nachtmerrie over deze BB. Vorig jaar al Joost, terwijl Roel natuurlijk moest winnen (en niet omdat hij hier is) en dan nu Tijn.... Alsjeblieft NIET!!! Tijn is een NAAR mannetje.
Ik denk dat hij pas op zijn bek gaat, als hij uit het huis komt en erachter komt wat mensen over hem denken....in het huis zal hij niet snel breken schat ik....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef natronic het volgende:
Roel... je gaat me toch niet vertellen dat er normale meisjes zijn die hem leuk vinden? Tis gewoon een patsertje die binnen de korste keren op z'n bek gaat
Sja, dat zou een optie kunnen zijn... Maar wetende dat zijn kop eronder zit is toch niet echt geruststellend.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar een zak eroverheen helpt wel hoor![]()
Wantquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsjeblieft NIET!!! Tijn is een NAAR mannetje.
Nieuw modem. Nu kan ik eindelijk streams kijken.quote:
Van zijn kluisje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:09 schreef piemelpap het volgende:
waarom heeft die tijn een sleutel om zn pols?
volgens mij was de vraag of hij polulair bij de meisjes wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef natronic het volgende:
[..]
heb er wel meer dan 100 gehd ;-) dus ga ik BB7 winnen???????????
Iedereen heeft dat, zijn de sleutels van de kluisjesquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:09 schreef piemelpap het volgende:
waarom heeft die tijn een sleutel om zn pols?
Tuurlijk niet Scanman...Jij was gvrdm de persoonlijke campange leider van Lieske!quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is mijn ergste nachtmerrie over deze BB. Vorig jaar al Joost, terwijl Roel natuurlijk moest winnen (en niet omdat hij hier is) en dan nu Tijn.... Alsjeblieft NIET!!! Tijn is een NAAR mannetje.
Ben er van overtuigt dat ie ook binnenshuis snel uitgekakt wordt. Hij is gewoon onvolwassenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:09 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij pas op zijn bek gaat, als hij uit het huis komt en erachter komt wat mensen over hem denken....in het huis zal hij niet snel breken schat ik....
Ik denk dat Janine en Egbert en Hilde gaan breken in het huis
Je kon scoren in de groep door Menno zwart te maken en over Menno te roddelen: iedereen deed het.quote:
...jij komt net van vakantie terug?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef piemelpap het volgende:
wist niet dat ze kluisjes hadden.
word er dan zoveel gejat in dat huis![]()
enig vorm van zelfkritiek is hem vreemd, tevens wil dit soort mannetjes over de rug van een ander de man zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
column van Joost![]()
e10 je bent slaapverwekkend met dat gelul over dat je niet kan slapen.. wordt die gast dan nooit moe van zichzelf![]()
Moet je niet zeiken over een spelingsfoutquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef piemelpap het volgende:
Lees je even in?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef piemelpap het volgende:
In de ochtend denk ik (zo rond 09:00-11:00uur ofzo)quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef ThaSandman het volgende:
Kan die telefoon nu niet gaan.
was het niet zo dat hij deze rol zelf uitgekozen had???quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kon scoren in de groep door Menno zwart te maken en over Menno te roddelen: iedereen deed het.
Ok, in het huis scoren ja...maar buiten het huis begrepen mensen het niet echt...of is dat niet zo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kon scoren in de groep door Menno zwart te maken en over Menno te roddelen: iedereen deed het.
En ik begrijp dat z enu pas haar haar heeft gewassen, terwijl ze aankondigde dat te gaan doen nog voor ik naar mijn werk moest (21:30!) .quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef Canisfire het volgende:
Janine die blijft ook maar naar bed gaan.
Een gezamelijke 'vijand' creëren is natuurlijk veel veiliger dan een 1-op-1 vijand hebben in zo'n huis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die werd (volkomen terecht) redelijk door de mangel gehaald door jullie, over zijn gejank enz.quote:
Hij vloog er uit. Dus ik geloof niet dat zijn underdog strategie effectief was.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:14 schreef roeland303 het volgende:
Ok, in het huis scoren ja...maar buiten het huis begrepen mensen het niet echt...of is dat niet zo?
Met zijn normen en waarden en ideale schoonzoon rol. Hij doet zich voor alsof hij niet van ordinaire dingen houdt en presenteert zich aan de dames als de nette en meelevende jongen. Maar af en toe schiet hij uit zijn slof en dan komen er kreten uit als 'kuthoer' en wat al niet meer.quote:
nee joh, na het douchen pas. Zo rond 13 -14.00 uurquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In de ochtend denk ik (zo rond 09:00-11:00uur ofzo)
Wij hebben achtergrond info en zijn site gezien, en zij nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
lang haar he dat duurt evenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik begrijp dat z enu pas haar haar heeft gewassen, terwijl ze aankondigde dat te gaan doen nog voor ik naar mijn werk moest (21:30!) .
Hij zou toch ook een praatje gaan maken met Semih over dat bazige gedoe met dat eten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met zijn normen en waarden en ideale schoonzoon rol. Hij doet zich voor alsof hij niet van ordinaire dingen houdt en presenteert zich aan de dames als de nette en meelevende jongen. Maar af en toe schiet hij uit zijn slof en dan komen er kreten uit als 'kuthoer' en wat al niet meer.
Nee, er klopt gewoon een heleboel niet aan die jongen. Dat is mijn mening tenmiste (dat hoor je er altijd bij te zeggen schijnt het).
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:16 schreef ruby het volgende:
Ik neem aan dat Tijn het over Janine heeft (ik liep even weg)?
Da's niet zo heel vreemd hoor , als je uit Den Bosch komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met zijn normen en waarden en ideale schoonzoon rol. Hij doet zich voor alsof hij niet van ordinaire dingen houdt en presenteert zich aan de dames als de nette en meelevende jongen. Maar af en toe schiet hij uit zijn slof en dan komen er kreten uit als 'kuthoer' en wat al niet meer.
Nee, er klopt gewoon een heleboel niet aan die jongen. Dat is mijn mening tenmiste (dat hoor je er altijd bij te zeggen schijnt het).
ik en hier ook veel mensen begrepen jullie, maar BB heeft menno lang "gesteunt" metquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:14 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ok, in het huis scoren ja...maar buiten het huis begrepen mensen het niet echt...of is dat niet zo?
Dat zou mooi zijn. Het duurt al veels te lang.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:17 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het pan incident....
volgens mij krijgen we binnenkort een verschrikkelijk dikke ruzie... heerlijk![]()
en toen ging jij je neven ophalen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:17 schreef roeland303 het volgende:
Menno kwam het huis in en zei openlijk...
Ik heb nooit een tegenslag gehad...ik ga het keihard spelen en ga denk ik winnen...
Tja....
Hmmm okquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, die strategie werkte niet....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:17 schreef roeland303 het volgende:
Menno kwam het huis in en zei openlijk...
Ik heb nooit een tegenslag gehad...ik ga het keihard spelen en ga denk ik winnen...
Tja....
Ik hoop dat je sarcastisch bentquote:
1. Hij komt niet uit Den Boschquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Da's niet zo heel vreemd hoor , als je uit Den Bosch komt.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Ik kies E10 dan toch maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Canisfire het volgende:
Kiezen tussen het gezeik van Janine of dat van E-10![]()
Dat onderwerp is al verleden tijd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef piemelpap het volgende:
[..]
en toen ging jij je neven ophalen?
Vond ik ook zwaar overtrokken...later ging naat nog verhaal halen in de dbk, maar werd compleet gesloopt door hummie...kan niet helemaal door de beugel vind ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef farceman het volgende:
[..]
ik en hier ook veel mensen begrepen jullie, maar BB heeft menno lang "gesteunt" met
als dieptepunt het terugpakken van Naat ivm voetveeg aktie
je hebt het blijkbaar niet gevolgdquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef piemelpap het volgende:
[..]
Ben blij dat je geen Limbo bent net als ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:19 schreef JufJoop het volgende:
[..]
1. Hij komt niet uit Den Bosch
2. Wat heeft iedereen hier tegen Brabanders...![]()
![]()
En jij hebt een blindegeleidenhond en een rood-witte stokquote:
Niks tegen Brabanders of Den Boschquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Jij hebt het helemaal zwaar!quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ben blij dat je geen Limbo bent net als ik![]()
Ow nee, Marlies zit erbij. Het gaat over dat ei Tijn.quote:
Ik heb het nooit over mijn neven gehad...ik wist niet dat die opmerking zo'n impact heeft gehad joh...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef piemelpap het volgende:
[..]
Gaat steeds beter hierquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:21 schreef Canisfire het volgende:
Welke van de blondjes huilt er nou?
Kan ze nog steeds niet uit elkaar houden,
Nee natuurlijk niet,is toch raar dat je door programmaleiding (in de rol van menno) wordt teruggepakt voor iets wat je doet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:20 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Vond ik ook zwaar overtrokken...later ging naat nog verhaal halen in de dbk, maar werd compleet gesloopt door hummie...kan niet helemaal door de beugel vind ik
Nee, Moniquequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat steeds beter hier
Dit is Sabrina![]()
Rara, het is hard en stijf als het erin gaat, zacht en kleverig als het er weer uit komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
E10 "ik ben heel gevoelig maar ook heel hard"
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat steeds beter hier
Dit is Sabrina![]()
Niks, ik ben er zelf 1. Maar het is gewoon zo dat mensen hier nogal snel met krachttermen smijten en dat heeft niks te maken met "niet van normen en waarden houden" ofzo. Dat staat voor mij los van elkaar. Dus voor mij is het geen argument om te zeggen, hij zegt kuthoer dus valt ie uit z'n rol.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:19 schreef JufJoop het volgende:
[..]
1. Hij komt niet uit Den Bosch
2. Wat heeft iedereen hier tegen Brabanders...![]()
![]()
Moniquequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:21 schreef Canisfire het volgende:
Welke van de blondjes huilt er nou?
Kan ze nog steeds niet uit elkaar houden,
Het valt mee hoor. Ik woon gelukkig in Heerlen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:21 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Jij hebt het helemaal zwaar!
Respect![]()
Is ook prima. Zo gaat dat op een forum. Ik vind het een enorme droplul. Moet kunnen toch?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:23 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Niks, ik ben er zelf 1. Maar het is gewoon zo dat mensen hier nogal snel met krachttermen smijten en dat heeft niks te maken met "niet van normen en waarden houden" ofzo. Dat staat voor mij los van elkaar. Dus voor mij is het geen argument om te zeggen, hij zegt kuthoer dus valt ie uit z'n rol.
Ik vind Tijn juist erg zich zelf. Hij speelt juist geen rol. Vind hem alleen wel erg onzeker mbt nomineren enzo.
Ja je hebt gelijk. Monique heeft diepere rimpels op haar voorhoofd dan Sabrinaquote:
Ik zou dat niet uit kunnen staan als hij dat bij mij zou doenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:22 schreef BB-King het volgende:
En nu opeens weer E10 met z'n gevoelige jongen praat...![]()
Een oftopic-postquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rara, het is hard en stijf als het erin gaat, zacht en kleverig als het er weer uit komt.
Nou? Nou?
Nee, kauwgom.quote:
Snap er ook niets van...Naat was er echt even kapot van...was zo grof toegesproken in dbk...hoe het ook gebracht werd...eerst wist ze niet eens wie zei: dit vergheef ik je van me leven niet meer!quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:22 schreef farceman het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet,is toch raar dat je door programmaleiding (in de rol van menno) wordt teruggepakt voor iets wat je doet?
Is toch juist leuke tv, daana zul je wel 3 keer nadenken voor je iets flikt als je er achteraf voor terug gepakt kunt worden..
En dat vind ik nou juist zo vertederendquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:23 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Vind hem alleen wel erg onzeker mbt nomineren enzo.
Net een Tikkel, hard van buiten, zacht van binnen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
E10 "ik ben heel gevoelig maar ook heel hard"
Ach ja, 'hoogtepunten' blijven nou eenmaal hangen in het selectieve geheugen van mensen en bij gebrek aan echte hoogtepunten is die opmerking van jou blijkbaar blijven hangen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:21 schreef roeland303 het volgende:
Ik heb het nooit over mijn neven gehad...ik wist niet dat die opmerking zo'n impact heeft gehad joh...
verbasend...
Volgens mij heeft Sabrina oorbellen en Monique nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Monique heeft diepere rimpels op haar voorhoofd dan Sabrina![]()
En ik dacht nog dat je een grapje maaktequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Monique heeft diepere rimpels op haar voorhoofd dan Sabrina![]()
Preciesquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Net een Tikkel, hard van buiten, zacht van binnen.
Wel een witte dan hé... geen zwarte!quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Net een Tikkel, hard van buiten, zacht van binnen.
Hummie doet alles voor de kijkcijfersquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Snap er ook niets van...Naat was er echt even kapot van...was zo grof toegesproken in dbk...hoe het ook gebracht werd...eerst wist ze niet eens wie zei: dit vergheef ik je van me leven niet meer!
Weet je wel hoe erg je schrikt dan?...live op tv...niet wetend wie?
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
...en jouw aktie dat je in een bed wilde gaan pissen.![]()
Owquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, kauwgom.![]()
Bovendien zijn er echt geen mods meer wakker op dit tijdstip hoor![]()
![]()
Tja raar idd, je blijft er zo ook voor zorgen dat mensen de rem erop houden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Snap er ook niets van...Naat was er echt even kapot van...was zo grof toegesproken in dbk...hoe het ook gebracht werd...eerst wist ze niet eens wie zei: dit vergheef ik je van me leven niet meer!
ze kon zich het hele voorval niet herinneren, wist niet eens welke dag het gebeurde.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Nee, die slapen lekker allemaalquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
Bovendien zijn er echt geen mods meer wakker op dit tijdstip hoor![]()
![]()
Dit is BB6quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:27 schreef Canisfire het volgende:
Ey Roeland leg eens uit waarom Tanja maar niet werdt genomineerd voor dat het kind er uit was,
Mocht het niet van hummie ?,
Kijkcijfers !!!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:27 schreef Canisfire het volgende:
Ey Roeland leg eens uit waarom Tanja maar niet werdt genomineerd voor dat het kind er uit was,
Mocht het niet van hummie ?,
Monique heeft van de dokter wat extra cc's gekregen en Sabrina gewoon het standaard aantal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nope, heb die stream uitstaan al hoor ik haar ook dan nogquote:
Niet altijd neequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:29 schreef ThaSandman het volgende:
Het is toch niet altijd Hummie die in de dagboekkamer zit?
Nee ze wonen alle twee op dezelfde campingquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:29 schreef Canisfire het volgende:
E-10 en Marcel denken over alles het zelfde,
Marcel is dus ook een racist?
quote:
Ja...dat ze daar allemaal zo aandachtig naar luisteren. Die jongen dénkt het leven wel te kennen, maar hij weet nog amper iets.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:28 schreef JufJoop het volgende:
Dat gelul van E10 is echt van BLAAT BLAAT...
Wat hebben wij gelachen toen we die beelden terug keken samen met me maten...Ik kon me er echt niets van herrineren...Heb wel 20 keer gekeken...vond het wel zout dat er zoveel mensen negatief over deden...makt dat nou uit?...is toch lachen...?quote:
Dat boeit je ook echt als je zelf in het huis zit met een draak van een medebewoner,quote:
De aktie van BB5quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
jouw aktie dat je in een bed wilde gaan pissen.![]()
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eensquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja...dat ze daar allemaal zo aandachtig naar luisteren. Die jongen dénkt het leven wel te kennen, maar hij weet nog amper iets.
er slaapt er al eenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:31 schreef BB-King het volgende:
Dit is trouwens de eerste keer dat ik Monique en Sabrina niet bij elkaar zie zitten.
Ze hebben toch geen ruzie hé?![]()
Haha... dat zei ik expres niet... ik heb zelf ook geen levenservaringquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja...dat ze daar allemaal zo aandachtig naar luisteren. Die jongen dénkt het leven wel te kennen, maar hij weet nog amper iets.
Wat vind je van de rol van de psychologen, hebben die nog enigzins een remmende werking op dat soort zaken, of is het meer en wiens brood men eet, diens woord men spreektquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik snap persoonlijk niet dat het zoveel impact heeft gehad op de mensen hier op het Fok!.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:21 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over mijn neven gehad...ik wist niet dat die opmerking zo'n impact heeft gehad joh...
verbasend...
lijkt wel een beetje op Chantal van BB5.. die was daar ook zo goed inquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:31 schreef JufJoop het volgende:
He jammer... komt Hilde weer binnen met haar "anti-semih"-complotten...
Dat Tijn door Semih beinvloedt zou worden...
ik heb me koptelefoon op heb de streams op etienne staan en geen woord is blijven hangen van wat hij zei ,zo een indruk maakte het op mijquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:31 schreef riri het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens
Whehehe. Straalbezopen, zul je bedoelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:31 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wat hebben wij gelachen toen we die beelden terug keken samen met me maten...Ik kon me er echt niets van herrineren...Heb wel 20 keer gekeken...vond het wel zout dat er zoveel mensen negatief over deden...makt dat nou uit?...is toch lachen...?
Ik was een soort aan het slaapwandelen denk ik...
Mooi hypocriet van die mensen dan. Heb vrienden van me in ladenkastjes zien pissen, van de trap af pissen en schijten met de wc-deksel niet omhoog. Volgens mij gebeurt dit bijna iedereen wel eens.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:31 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wat hebben wij gelachen toen we die beelden terug keken samen met me maten...Ik kon me er echt niets van herrineren...Heb wel 20 keer gekeken...vond het wel zout dat er zoveel mensen negatief over deden...makt dat nou uit?...is toch lachen...?
Ik heb echt precies hetzelfde.... gewoon geen woord blijft hangenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb me koptelefoon op heb de streams op etienne staan en geen woord is blijven hangen van wat hij zei ,zo een indruk maakte het op mij
Het hangt van clichés en drogredenaties aan elkaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:33 schreef Coraatje het volgende:
ik heb me koptelefoon op heb de streams op etienne staan en geen woord is blijven hangen van wat hij zei ,zo een indruk maakte het op mij
hier hetzelfde, maar wat is micheline aan het doen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:34 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik heb echt precies hetzelfde.... gewoon geen woord blijft hangen![]()
dagelijks...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:34 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Mooi hypocriet van die mensen dan. Heb vrienden van me in ladenkastjes zien pissen, van de trap af pissen en schijten met de wc-deksel niet omhoog. Volgens mij gebeurt dit bijna iedereen wel eens.
Pissen met de deksel naar beneden heb ik wel is gedaan (bij mijn schoonoudersquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:34 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Mooi hypocriet van die mensen dan. Heb vrienden van me in ladenkastjes zien pissen, van de trap af pissen en schijten met de wc-deksel niet omhoog. Volgens mij gebeurt dit bijna iedereen wel eens.
Dat heeft een persvoorlichter van Talpa/BB (?) al gezegd, dat ze op de hoogte zijn en dat BB een afspiegeling van de samenleving is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:35 schreef avonne het volgende:
Dat zou betekenen dat BB alles weet over de rechtse sympathien van Etienne, toch?
Jep...that's it...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:33 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik snap persoonlijk niet dat het zoveel impact heeft gehad op de mensen hier op het Fok!.
Volgens mij zei jij (me broers weten we raad met hem als hij het huis uit gaat), toen het gerucht in het huis ging dat Menno pogingen deed om Didio te verleiden en dat terwijl hij jou had toegezegd niet met elkaars meiden te gaan kloten.
Jij reageerde hierop met de reactie "me broers weten we raad met hem als hij het huis uit gaat " met de gedachte erachter, dat je broers wel op TV zouden hebben gezien wat er ECHT gebeurt was. (jij zat dan nog steeds in het huis)
Zo heb ik het toen opgevat.
Een soort van balkenende dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hangt van clichés en drogredenaties aan elkaar![]()
Hij praat heel erg veel en zegt niets. Echt helemaal niets. Dus je mist ook niets.
denk dat ze onze knuffel turk uit elkaar aan het trekken isquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
hier hetzelfde, maar wat is micheline aan het doen?
We hebben hem nog:quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:31 schreef roeland303 het volgende:
[..]
tuurlijk weten ze dat! waarom denk je dat ie erin zit, ze zullen echt wel iedereen ff googlen of hyvenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:35 schreef avonne het volgende:
Roeland303, even jouw deskundigheid gevraagd.
Vorig jaar hoorde ik een aantal keren zeggen dat vrienden en familie van bewoners ook door BB werden benaderd tijdens de screening.
Dat zou betekenen dat BB alles weet over de rechtse sympathien van Etienne, toch?
Volgens mij ging het over je exquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:36 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Jep...that's it...
vaag toch... ben toen ook gewaarschuwd in de dbk door hummie...over dat ik mensen aan het bedreigen ben....ik noemde het rotterdamse humor
Ik vind het een wonder dat ze uberhaupt elke dag een uitzending van 20 minuten bij elkaar kunnen rapenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:34 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik heb echt precies hetzelfde.... gewoon geen woord blijft hangen![]()
klinkt als huilenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
hier hetzelfde, maar wat is micheline aan het doen?
Weet ik niet zeker...na bb wordt je iig regelmatig gebeld of alles flex is....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat vind je van de rol van de psychologen, hebben die nog enigzins een remmende werking op dat soort zaken, of is het meer en wiens brood men eet, diens woord men spreekt
verhaal?
dat zou mooi zijn, dat slappe gelul van plofkop is nixquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:37 schreef natronic het volgende:
[..]
denk dat ze onze knuffel turk uit elkaar aan het trekken is
quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
Ik vind het een wonder dat ze uberhaupt elke dag een uitzending van 20 minuten bij elkaar kunnen rapen![]()
bb weet dat... schat ik op 95% zeker...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:35 schreef avonne het volgende:
Roeland303, even jouw deskundigheid gevraagd.
Vorig jaar hoorde ik een aantal keren zeggen dat vrienden en familie van bewoners ook door BB werden benaderd tijdens de screening.
Het onbreekt mensen nogwel eens om de streams op een juiste manier te impreteren,quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:36 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Jep...that's it...
vaag toch... ben toen ook gewaarschuwd in de dbk door hummie...over dat ik mensen aan het bedreigen ben....ik noemde het rotterdamse humor
zet het geluid al af als E10 aan het woord is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:38 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn, dat slappe gelul van plofkop is nix
ben wel benieuwd , dat was me een lekkere tyvus h**r, met haar rook aktiequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:39 schreef Apache4U het volgende:
Hee Roeland, je hebt die vraag over Tanja er uit stemmen niet beantwoord.
Dan heb ik er nog eentje voor je: hebben jullie een non-disclosure moeten tekenen en geldt die nog steeds?
Kan mij ook nog herrinneren dat toen BB5 net begonnen was dat jij en dido al als potentieel setje werden genoemdquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:40 schreef roeland303 het volgende:
[..]
bb weet dat... schat ik op 95% zeker...
En van hoogtepunt:quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daarna zowat de babykamer in willen gaan
![]()
Graagquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:42 schreef golfer het volgende:
Wie opent er een "Stel hier je vragen aan Roeland van BB5"-topic zodat het hier verder weer een beetje over BB6 en de commentaren op de streamverslagen kan gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |