Met zijn normen en waarden en ideale schoonzoon rol. Hij doet zich voor alsof hij niet van ordinaire dingen houdt en presenteert zich aan de dames als de nette en meelevende jongen. Maar af en toe schiet hij uit zijn slof en dan komen er kreten uit als 'kuthoer' en wat al niet meer.quote:
nee joh, na het douchen pas. Zo rond 13 -14.00 uurquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In de ochtend denk ik (zo rond 09:00-11:00uur ofzo)
Wij hebben achtergrond info en zijn site gezien, en zij nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Waarom prikt niemand in dat huis door Etienne heen??? Of zien wij het allemaal verkeerd?
lang haar he dat duurt evenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik begrijp dat z enu pas haar haar heeft gewassen, terwijl ze aankondigde dat te gaan doen nog voor ik naar mijn werk moest (21:30!) .
Hij zou toch ook een praatje gaan maken met Semih over dat bazige gedoe met dat eten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met zijn normen en waarden en ideale schoonzoon rol. Hij doet zich voor alsof hij niet van ordinaire dingen houdt en presenteert zich aan de dames als de nette en meelevende jongen. Maar af en toe schiet hij uit zijn slof en dan komen er kreten uit als 'kuthoer' en wat al niet meer.
Nee, er klopt gewoon een heleboel niet aan die jongen. Dat is mijn mening tenmiste (dat hoor je er altijd bij te zeggen schijnt het).
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:16 schreef ruby het volgende:
Ik neem aan dat Tijn het over Janine heeft (ik liep even weg)?
Da's niet zo heel vreemd hoor , als je uit Den Bosch komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met zijn normen en waarden en ideale schoonzoon rol. Hij doet zich voor alsof hij niet van ordinaire dingen houdt en presenteert zich aan de dames als de nette en meelevende jongen. Maar af en toe schiet hij uit zijn slof en dan komen er kreten uit als 'kuthoer' en wat al niet meer.
Nee, er klopt gewoon een heleboel niet aan die jongen. Dat is mijn mening tenmiste (dat hoor je er altijd bij te zeggen schijnt het).
ik en hier ook veel mensen begrepen jullie, maar BB heeft menno lang "gesteunt" metquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:14 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ok, in het huis scoren ja...maar buiten het huis begrepen mensen het niet echt...of is dat niet zo?
Dat zou mooi zijn. Het duurt al veels te lang.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:17 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het pan incident....
volgens mij krijgen we binnenkort een verschrikkelijk dikke ruzie... heerlijk![]()
en toen ging jij je neven ophalen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:17 schreef roeland303 het volgende:
Menno kwam het huis in en zei openlijk...
Ik heb nooit een tegenslag gehad...ik ga het keihard spelen en ga denk ik winnen...
Tja....
Hmmm okquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, die strategie werkte niet....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:17 schreef roeland303 het volgende:
Menno kwam het huis in en zei openlijk...
Ik heb nooit een tegenslag gehad...ik ga het keihard spelen en ga denk ik winnen...
Tja....
Ik hoop dat je sarcastisch bentquote:
1. Hij komt niet uit Den Boschquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Da's niet zo heel vreemd hoor , als je uit Den Bosch komt.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Da's niet zo heel vreemd hoor , als je uit Den Bosch komt.
Ik kies E10 dan toch maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Canisfire het volgende:
Kiezen tussen het gezeik van Janine of dat van E-10![]()
Dat onderwerp is al verleden tijd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef piemelpap het volgende:
[..]
en toen ging jij je neven ophalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |