quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat bepaal ik nog altijd wel even zelf lieverd
Eh, schatje bedoel ik.
Dat is altijd zo'n domper he.. Dat zijige geluid van 'm.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Damn, Tijn weer op de streams... maar weer op MUTE dan...
Oké, niets gemist dus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef JufJoop het volgende:
Uhm... iedereen roept dat ie gaat slapen, ondertussen is iedereen nog wakker... Jeroen kwam los, maar de streams draaiden weg...
Saai dus..![]()
Precies,er zal een kleine groep zijn die het waardeert, maar je "verliest" er meer stemmers mee dan je er mee "wint"quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Plus roddelen en afzeiken mogen wij wel doen, maar als je het in het BB huis doet over een (desnoods gehate) medebewoner dan word je door de buitenwereld ook niet gewaardeerd en afgezeken.
Wen er maar eens aan...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef scanman01 het volgende:
Damn, Tijn weer op de streams... maar weer op MUTE dan...
Nee, maar een zak eroverheen helpt wel hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef ruby het volgende:
[..]
Ik vind z'n gezicht totaal niet aantrekkelijk.
heb er wel meer dan 100 gehd ;-) dus ga ik BB7 winnen???????????quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
volgens etienne zijn eigen bewering ,wel dus met zijn 25 dames in bed
Dat is mijn ergste nachtmerrie over deze BB. Vorig jaar al Joost, terwijl Roel natuurlijk moest winnen (en niet omdat hij hier is) en dan nu Tijn.... Alsjeblieft NIET!!! Tijn is een NAAR mannetje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hij is toch compleet nietszeggend, Scan. Tijn is veel leuker. Ik ga hier even een voorspeling doen: TIJN GAAT WINNEN. Jullie mogen me t.z.t. quoten![]()
Hij had het over normale meisjesquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:06 schreef Coraatje het volgende:
[..]
volgens etienne zijn eigen bewering ,wel dus met zijn 25 dames in bed
Ik word er bijna agressief vanquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:07 schreef ruby het volgende:
[..]
Dat is altijd zo'n domper he.. Dat zijige geluid van 'm.![]()
als voorbeeldje : MENNOquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:06 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Misschien omdat er zowieso weinig geroddeld over andere bewoners, omdat je weet als je teveel lult, lig je er zo uit...tenzij iedereen die m,ening thuis ook deelt, dan scoor je volop punten....maar dat is moelijk bepalen als je erin zit....
het zijn niet de slimste daaro, het zal nog wel effe duren. maar als ploffie zo tussen sabje en milica loopt te switchen kan het niet lang meer duren.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Waarom prikt niemand in dat huis door Etienne heen??? Of zien wij het allemaal verkeerd?
Moest Lieske niet winnen dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Dat is mijn ergste nachtmerrie over deze BB. Vorig jaar al Joost, terwijl Roel natuurlijk moest winnen (en niet omdat hij hier is) en dan nu Tijn.... Alsjeblieft NIET!!! Tijn is een NAAR mannetje.
Ik denk dat hij pas op zijn bek gaat, als hij uit het huis komt en erachter komt wat mensen over hem denken....in het huis zal hij niet snel breken schat ik....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef natronic het volgende:
Roel... je gaat me toch niet vertellen dat er normale meisjes zijn die hem leuk vinden? Tis gewoon een patsertje die binnen de korste keren op z'n bek gaat
Sja, dat zou een optie kunnen zijn... Maar wetende dat zijn kop eronder zit is toch niet echt geruststellend.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, maar een zak eroverheen helpt wel hoor![]()
Wantquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Alsjeblieft NIET!!! Tijn is een NAAR mannetje.
Nieuw modem. Nu kan ik eindelijk streams kijken.quote:
Van zijn kluisje.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:09 schreef piemelpap het volgende:
waarom heeft die tijn een sleutel om zn pols?
volgens mij was de vraag of hij polulair bij de meisjes wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef natronic het volgende:
[..]
heb er wel meer dan 100 gehd ;-) dus ga ik BB7 winnen???????????
Iedereen heeft dat, zijn de sleutels van de kluisjesquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:09 schreef piemelpap het volgende:
waarom heeft die tijn een sleutel om zn pols?
Tuurlijk niet Scanman...Jij was gvrdm de persoonlijke campange leider van Lieske!quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is mijn ergste nachtmerrie over deze BB. Vorig jaar al Joost, terwijl Roel natuurlijk moest winnen (en niet omdat hij hier is) en dan nu Tijn.... Alsjeblieft NIET!!! Tijn is een NAAR mannetje.
Ben er van overtuigt dat ie ook binnenshuis snel uitgekakt wordt. Hij is gewoon onvolwassenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:09 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij pas op zijn bek gaat, als hij uit het huis komt en erachter komt wat mensen over hem denken....in het huis zal hij niet snel breken schat ik....
Ik denk dat Janine en Egbert en Hilde gaan breken in het huis
Je kon scoren in de groep door Menno zwart te maken en over Menno te roddelen: iedereen deed het.quote:
...jij komt net van vakantie terug?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef piemelpap het volgende:
wist niet dat ze kluisjes hadden.
word er dan zoveel gejat in dat huis![]()
enig vorm van zelfkritiek is hem vreemd, tevens wil dit soort mannetjes over de rug van een ander de man zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
column van Joost![]()
e10 je bent slaapverwekkend met dat gelul over dat je niet kan slapen.. wordt die gast dan nooit moe van zichzelf![]()
Moet je niet zeiken over een spelingsfoutquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef piemelpap het volgende:
Lees je even in?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef piemelpap het volgende:
In de ochtend denk ik (zo rond 09:00-11:00uur ofzo)quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef ThaSandman het volgende:
Kan die telefoon nu niet gaan.
was het niet zo dat hij deze rol zelf uitgekozen had???quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kon scoren in de groep door Menno zwart te maken en over Menno te roddelen: iedereen deed het.
Ok, in het huis scoren ja...maar buiten het huis begrepen mensen het niet echt...of is dat niet zo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kon scoren in de groep door Menno zwart te maken en over Menno te roddelen: iedereen deed het.
En ik begrijp dat z enu pas haar haar heeft gewassen, terwijl ze aankondigde dat te gaan doen nog voor ik naar mijn werk moest (21:30!) .quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef Canisfire het volgende:
Janine die blijft ook maar naar bed gaan.
Een gezamelijke 'vijand' creëren is natuurlijk veel veiliger dan een 1-op-1 vijand hebben in zo'n huis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die werd (volkomen terecht) redelijk door de mangel gehaald door jullie, over zijn gejank enz.quote:
Hij vloog er uit. Dus ik geloof niet dat zijn underdog strategie effectief was.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:14 schreef roeland303 het volgende:
Ok, in het huis scoren ja...maar buiten het huis begrepen mensen het niet echt...of is dat niet zo?
Met zijn normen en waarden en ideale schoonzoon rol. Hij doet zich voor alsof hij niet van ordinaire dingen houdt en presenteert zich aan de dames als de nette en meelevende jongen. Maar af en toe schiet hij uit zijn slof en dan komen er kreten uit als 'kuthoer' en wat al niet meer.quote:
nee joh, na het douchen pas. Zo rond 13 -14.00 uurquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
In de ochtend denk ik (zo rond 09:00-11:00uur ofzo)
Wij hebben achtergrond info en zijn site gezien, en zij nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Waarom prikt niemand in dat huis door Etienne heen??? Of zien wij het allemaal verkeerd?
lang haar he dat duurt evenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik begrijp dat z enu pas haar haar heeft gewassen, terwijl ze aankondigde dat te gaan doen nog voor ik naar mijn werk moest (21:30!) .
Hij zou toch ook een praatje gaan maken met Semih over dat bazige gedoe met dat eten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met zijn normen en waarden en ideale schoonzoon rol. Hij doet zich voor alsof hij niet van ordinaire dingen houdt en presenteert zich aan de dames als de nette en meelevende jongen. Maar af en toe schiet hij uit zijn slof en dan komen er kreten uit als 'kuthoer' en wat al niet meer.
Nee, er klopt gewoon een heleboel niet aan die jongen. Dat is mijn mening tenmiste (dat hoor je er altijd bij te zeggen schijnt het).
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:16 schreef ruby het volgende:
Ik neem aan dat Tijn het over Janine heeft (ik liep even weg)?
Da's niet zo heel vreemd hoor , als je uit Den Bosch komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Met zijn normen en waarden en ideale schoonzoon rol. Hij doet zich voor alsof hij niet van ordinaire dingen houdt en presenteert zich aan de dames als de nette en meelevende jongen. Maar af en toe schiet hij uit zijn slof en dan komen er kreten uit als 'kuthoer' en wat al niet meer.
Nee, er klopt gewoon een heleboel niet aan die jongen. Dat is mijn mening tenmiste (dat hoor je er altijd bij te zeggen schijnt het).
ik en hier ook veel mensen begrepen jullie, maar BB heeft menno lang "gesteunt" metquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:14 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ok, in het huis scoren ja...maar buiten het huis begrepen mensen het niet echt...of is dat niet zo?
Dat zou mooi zijn. Het duurt al veels te lang.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:17 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Het pan incident....
volgens mij krijgen we binnenkort een verschrikkelijk dikke ruzie... heerlijk![]()
en toen ging jij je neven ophalen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:17 schreef roeland303 het volgende:
Menno kwam het huis in en zei openlijk...
Ik heb nooit een tegenslag gehad...ik ga het keihard spelen en ga denk ik winnen...
Tja....
Hmmm okquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tja, die strategie werkte niet....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:17 schreef roeland303 het volgende:
Menno kwam het huis in en zei openlijk...
Ik heb nooit een tegenslag gehad...ik ga het keihard spelen en ga denk ik winnen...
Tja....
Ik hoop dat je sarcastisch bentquote:
1. Hij komt niet uit Den Boschquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Da's niet zo heel vreemd hoor , als je uit Den Bosch komt.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Ik kies E10 dan toch maarquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Canisfire het volgende:
Kiezen tussen het gezeik van Janine of dat van E-10![]()
Dat onderwerp is al verleden tijd.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef piemelpap het volgende:
[..]
en toen ging jij je neven ophalen?
Vond ik ook zwaar overtrokken...later ging naat nog verhaal halen in de dbk, maar werd compleet gesloopt door hummie...kan niet helemaal door de beugel vind ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef farceman het volgende:
[..]
ik en hier ook veel mensen begrepen jullie, maar BB heeft menno lang "gesteunt" met
als dieptepunt het terugpakken van Naat ivm voetveeg aktie
je hebt het blijkbaar niet gevolgdquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef piemelpap het volgende:
[..]
Ben blij dat je geen Limbo bent net als ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:19 schreef JufJoop het volgende:
[..]
1. Hij komt niet uit Den Bosch
2. Wat heeft iedereen hier tegen Brabanders...![]()
![]()
En jij hebt een blindegeleidenhond en een rood-witte stokquote:
Niks tegen Brabanders of Den Boschquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Jij hebt het helemaal zwaar!quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ben blij dat je geen Limbo bent net als ik![]()
Ow nee, Marlies zit erbij. Het gaat over dat ei Tijn.quote:
Ik heb het nooit over mijn neven gehad...ik wist niet dat die opmerking zo'n impact heeft gehad joh...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef piemelpap het volgende:
[..]
Gaat steeds beter hierquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:21 schreef Canisfire het volgende:
Welke van de blondjes huilt er nou?
Kan ze nog steeds niet uit elkaar houden,
Nee natuurlijk niet,is toch raar dat je door programmaleiding (in de rol van menno) wordt teruggepakt voor iets wat je doet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:20 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Vond ik ook zwaar overtrokken...later ging naat nog verhaal halen in de dbk, maar werd compleet gesloopt door hummie...kan niet helemaal door de beugel vind ik
Nee, Moniquequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat steeds beter hier
Dit is Sabrina![]()
Rara, het is hard en stijf als het erin gaat, zacht en kleverig als het er weer uit komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
E10 "ik ben heel gevoelig maar ook heel hard"
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat steeds beter hier
Dit is Sabrina![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |