Vond ik ook zwaar overtrokken...later ging naat nog verhaal halen in de dbk, maar werd compleet gesloopt door hummie...kan niet helemaal door de beugel vind ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef farceman het volgende:
[..]
ik en hier ook veel mensen begrepen jullie, maar BB heeft menno lang "gesteunt" met
als dieptepunt het terugpakken van Naat ivm voetveeg aktie
je hebt het blijkbaar niet gevolgdquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef piemelpap het volgende:
[..]
en toen ging jij je neven ophalen?
Ben blij dat je geen Limbo bent net als ikquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:19 schreef JufJoop het volgende:
[..]
1. Hij komt niet uit Den Bosch
2. Wat heeft iedereen hier tegen Brabanders...![]()
![]()
En jij hebt een blindegeleidenhond en een rood-witte stokquote:
Niks tegen Brabanders of Den Boschquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Da's niet zo heel vreemd hoor , als je uit Den Bosch komt.
Jij hebt het helemaal zwaar!quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:20 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ben blij dat je geen Limbo bent net als ik![]()
Ow nee, Marlies zit erbij. Het gaat over dat ei Tijn.quote:
Ik heb het nooit over mijn neven gehad...ik wist niet dat die opmerking zo'n impact heeft gehad joh...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:18 schreef piemelpap het volgende:
[..]
en toen ging jij je neven ophalen?
Gaat steeds beter hierquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:21 schreef Canisfire het volgende:
Welke van de blondjes huilt er nou?
Kan ze nog steeds niet uit elkaar houden,
Nee natuurlijk niet,is toch raar dat je door programmaleiding (in de rol van menno) wordt teruggepakt voor iets wat je doet?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:20 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Vond ik ook zwaar overtrokken...later ging naat nog verhaal halen in de dbk, maar werd compleet gesloopt door hummie...kan niet helemaal door de beugel vind ik
Nee, Moniquequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat steeds beter hier
Dit is Sabrina![]()
Rara, het is hard en stijf als het erin gaat, zacht en kleverig als het er weer uit komt.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:22 schreef BONG4002 het volgende:
E10 "ik ben heel gevoelig maar ook heel hard"
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gaat steeds beter hier
Dit is Sabrina![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |