Hij is je vast nog steeds dankbaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef roeland303 het volgende:
daar heeft joost een jag voor gekocht...bedankt voor de herrinering...
Ik denk dat de telefoon daar voor is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef farceman het volgende:
Zijn er dit jaar ook weer van die geheime missies, waarvan het voor de bewoners eigenlijk geen belang heeft deze te ontdekken/boycotten? Zodat eigenlijk alles elek keer weer in de doofpot wordt gestopt?
Misschien een paar, maar deze editie is daar niet op toegespitst itt vorig jaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef farceman het volgende:
Zijn er dit jaar ook weer van die geheime missies, waarvan het voor de bewoners eigenlijk geen belang heeft deze te ontdekken/boycotten? Zodat eigenlijk alles elek keer weer in de doofpot wordt gestopt?
Nou... de rest is dat misschien ook wel, maar zo'n verbaasde reactie als iemand zegt dat Milica preuts is snap ik niet... echt los is ze ook niet, zelfs een knuffel van Jeroen slaat ze af...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De anderen wel dan? Milica heeft een vriendje thuis. Dat kan ook meespelen.
Maar ik zie setje Jeroen/Milica wel zitten trouwens. Veel beter dan Milica/Etienne.
Straks waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Maarreh... heeft die telefoon al gerinkeld![]()
Ach, ik denk niet dat preutse meiden gewoon naakt onder de douche staan in hbet BB huis. Geen van de aanwezige dames is preuts.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Nou... de rest is dat misschien ook wel, maar zo'n verbaasde reactie als iemand zegt dat Milica preuts is snap ik niet... echt los is ze ook niet, zelfs een knuffel van Jeroen slaat ze af...
Nee, dat gaat vandaag ergens gebeuren als het goed isquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, nog steeds niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Morgenochtend schat ik... (voor negen uur)quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
@roeland; hadden jij of dido bv echt niet eerder door dat jullie gestalkt werden door andere bewoners?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien een paar, maar deze editie is daar niet op toegespitst itt vorig jaar
En 1 van een 11 jarig knulletje uit Hoofddorpquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:41 schreef Suikeroom het volgende:
die tennisballen waren van dronken debiele ado hooligans tog![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef roeland303 het volgende:
Ik bedoel preuts eigenlijk meer in de zin van aan elkaar zitten en knuffelen enzo... niet over naakt zijn, want daarin zijn ze naar mijn mening erg vrij allemaal...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat preutse meiden gewoon naakt onder de douche staan in hbet BB huis. Geen van de aanwezige dames is preuts.
Hmmm... ze zeiden "dit weekeinde". Zondagavond om één minuut voor middernacht zeker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat vandaag ergens gebeuren als het goed is
sorry, had het ook graag anders gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef roeland303 het volgende:
Die eerste foto gaat nog best. Maar die tweede...quote:
Ik denk eerder vroeg in de ochtend ergensquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm... ze zeiden "dit weekeinde". Zondagavond om één minuut voor middernacht zeker.
Als iets onvoorspelbaar is ..vind ik het wel hoe vrouwen in bed zijn...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat preutse meiden gewoon naakt onder de douche staan in hbet BB huis. Geen van de aanwezige dames is preuts.
Is dat jouw ervaring? Dido danste anders ook best geil zo af en toe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:55 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Als iets onvoorspelbaar is ..vind ik het wel hoe vrouwen in bed zijn...
v.b.:Vaak hoe geiler ze dansen, hoe grotere houten klaas ze zijn in bed...
Jeroen heeft een pussy geroken, ehh gevoeld.quote:
Wat dat betreft moet je het treffen met Dido in bed......!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:55 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Als iets onvoorspelbaar is ..vind ik het wel hoe vrouwen in bed zijn...
v.b.:Vaak hoe geiler ze dansen, hoe grotere houten klaas ze zijn in bed...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:58 schreef natronic het volgende:
Dus Hilde die waarschijnlijk als een houten klaas danst moet dan een verschrikkelijk sex monster zijn
Ik heb het idee dat ze dat ook wel is trouwens, met haar 3 sexvriendjes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:58 schreef natronic het volgende:
Dus Hilde die waarschijnlijk als een houten klaas danst moet dan een verschrikkelijk sex monster zijn
Dat is precies wat ik wilde zeggenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het idee dat ze dat ook wel is trouwens, met haar 3 sexvriendjes.
Goed voorbeeld...over dido zeiden ze ook dat ze preuts zou zijn....quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is dat jouw ervaring? Dido danste anders ook best geil zo af en toe.
Dat wisten we toch al... ;-)quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:58 schreef farceman het volgende:
[..]
Wat dat betreft moet je het treffen met Dido in bed......!!!
Joost van BB5 vindt Etienne niet leukquote:Ik vond het al een patsertje. Beetje stoer lopen vertellen over hoeveel meisjes je hebt ontmaagd. “Bij sommigen deed het wel pijn, ja.” En stiekem tegen de anderen flauwe opmerkingen maken over de geaardheid van Rik. Nee, die Etiënne mocht ik vanaf het begin al niet. Vond het een beetje een gladjakkertje.
Ewww... dat is net iets te veel informatiequote:Op zondag 27 augustus 2006 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat ze dat ook wel is trouwens, met haar 3 sexvriendjes.
Jep.. en jij weet nu of dat zo is natuurlijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld...over dido zeiden ze ook dat ze preuts zou zijn....![]()
Wordt hij misschien alleen gedoogd? Voor de lieve vrede?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Waarom prikt niemand in dat huis door Etienne heen??? Of zien wij het allemaal verkeerd?
Met z'n hippe kapsel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:00 schreef schatje het volgende:
Marcel is ook een zoutzak hoor.
Ze zijn bangdat hij populair is buiten het huis, misschien....quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef scanman01 het volgende:
Waarom prikt niemand in dat huis door Etienne heen??? Of zien wij het allemaal verkeerd?
Ja, vertel mij wat. Ik kreeg ook niet de kans om de streams uit de schakelen toen ze dat zei.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ewww... dat is net iets te veel informatie![]()
daar hoef je niet voor in BB5 gezeten te hebben. Ik kan die camping pooier niet zien of luchtenquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Joost van BB5 vindt Etienne niet leuk
www.joosthoebink.nl
Of zijn ze echt allemaal zo 'onnozel'quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:01 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Wordt hij misschien alleen gedoogd? Voor de lieve vrede?
Een beetje zo als jullie dat hadden bij Tanja ?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ze zijn bangdat hij populair is buiten het huis, misschien....
Grappig dat je dat nooit objectief kan beoordelen als je er zo dicht opzitquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Vandaag hoorde ik de zusjes ook nog iets zeggen waarvan ik dacht: het lijkt wel of ze denken dat wij buiten het huis hem erg leuk zullen vinden. Nee dus.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:01 schreef roeland303 het volgende:
Milica heeft een aanranding van Jeroen afgeslagen terwijl alle vrouwen hier op fok over het lichaam van Jeroen kwijlden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
Wie praat me even bij over de laatste 2 uur?
Of ies er weer zoals gebruikelijk niets spannends gebeurd?
Ook heel goed mogelijkquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Of zijn ze echt allemaal zo 'onnozel'
Ik vind hem er ook wel goed uitzien. Ik snap eigenlijk niet dat niet meer meiden op fok hem een lekker ding vinden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:03 schreef schatje het volgende:
[..]
Ik vind Jeroen nu wel leuk. Let wel, zijn gedrag.
Dat is ook beetje jammere aan zo'n huis; je schiet er zo weinig mee op om daar iemand af te zeiken ofzo. Je (denkt) ik kan me maar beter beetje gedeist houden..quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Maar hij kan z'n gevoel wel heel goed plaatsen hoorquote:
Uhm... iedereen roept dat ie gaat slapen, ondertussen is iedereen nog wakker... Jeroen kwam los, maar de streams draaiden weg...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:02 schreef golfer het volgende:
Wie praat me even bij over de laatste 2 uur?
Of ies er weer zoals gebruikelijk niets spannends gebeurd?
Het is FOK! en niet fok.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het er ook wel goed uitzien. Ik snap eigenlijk niet dat niet meer meiden op fok hem een lekker ding vinden.
Ik vind z'n gezicht totaal niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind het er ook wel goed uitzien. Ik snap eigenlijk niet dat niet meer meiden op fok hem een lekker ding vinden.
Plus roddelen en afzeiken mogen wij wel doen, maar als je het in het BB huis doet over een (desnoods gehate) medebewoner dan word je door de buitenwereld ook niet gewaardeerd en afgezeken.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef farceman het volgende:
Dat is ook beetje jammere aan zo'n huis; je schiet er zo weinig mee op om daar iemand af te zeiken ofzo. Je (denkt) ik kan me maar beter beetje gedeist houden..
Hij is toch compleet nietszeggend, Scan. Tijn is veel leuker. Ik ga hier even een voorspeling doen: TIJN GAAT WINNEN. Jullie mogen me t.z.t. quotenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Andere provider?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef APK het volgende:
Ik zet voor het eerst de streams aan en Etienne heeft het weer -op een negatieve manier- over Semih.
denk dat ie anti semih(t) isquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:05 schreef APK het volgende:
Ik zet voor het eerst de streams aan en Etienne heeft het weer -op een negatieve manier- over Semih.
Dat bepaal ik nog altijd wel even zelf lieverdquote:
Misschien omdat er zowieso weinig geroddeld over andere bewoners, omdat je weet als je teveel lult, lig je er zo uit...tenzij iedereen die m,ening thuis ook deelt, dan scoor je volop punten....maar dat is moelijk bepalen als je erin zit....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Grappig dat je dat nooit objectief kan beoordelen als je er zo dicht opzit
Sabrina (?) zei dat Etienne precies zo is als haar vriendenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Vandaag hoorde ik de zusjes ook nog iets zeggen waarvan ik dacht: het lijkt wel of ze denken dat wij buiten het huis hem erg leuk zullen vinden. Nee dus.
En ze lijken hem oprecht wel schattig te vinden.
volgens etienne zijn eigen bewering ,wel dus met zijn 25 dames in bedquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:04 schreef natronic het volgende:
Roel... je gaat me toch niet vertellen dat er normale meisjes zijn die hem leuk vinden? Tis gewoon een patsertje die binnen de korste keren op z'n bek gaat
Zelfs dat klinkt sinds Sjaan andersquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:06 schreef scanman01 het volgende:
Eh, schatje bedoel ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |