Klopt helemaalquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:49 schreef roeland303 het volgende:
medicinale weed...zo'n onzin, je krijgt het niet vergoed, is veel duurder en werkt voor geen meter
Geen stomme gedachte... dat denk ik ook namelijk!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:59 schreef BONG4002 het volgende:
Een aantal denken dat er een zware opdracht komt omdat BB er zo op aandrong om te gaan slapen....
Nol is de flexte!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klopt helemaalIk laat het halen bij Willie Wortel (redelijk bekend) en daar krijg je 50% korting als je het op recept krijgt
![]()
Nol is echt een goeie gozer!!
Weekopdracht lijkt me sterk, dat doen ze nooit op zondag, misschien gebeurd er wel helemaal niets, behalve de rode telefoonquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:00 schreef cpuntb het volgende:
[..]
Geen stomme gedachte... dat denk ik ook namelijk!![]()
Dus dat was al bekend, waarom is daar niet meer ophef over geweest?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:57 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ze mee is gegaan met paar mensen die een slachthuis in de fik gingen steken? Dat bedoel je?
Een paar minuten geleden nog, de eerste keer zei ze idd 18, en daarna dacht iok ook 20 te verstaan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:01 schreef Scrupules het volgende:
janine zegt net dat ze op dr 14e een vriend had en pas op dr 20e met em naar bed ging terwijl ze een paar dagen geleden nog riep dat ze 18 was
huh
yeah hij is een van de weinige hier die dat doet. Zelf haal ik mijn wiet ergens anders maar af en toe een voorgedraaide van willie is wel lekkerquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:59 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Klopt helemaalIk laat het halen bij Willie Wortel (redelijk bekend) en daar krijg je 50% korting als je het op recept krijgt
![]()
Nol is echt een goeie gozer!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |