Toen Milica een jaar of 7 was, zei haar ma op het zwembad"Goed je trutje droogmaken, daar kun je later veel geld mee verdienen"quote:
denk wel wat alcohol, maar zonder muziek zuip je je lang niet zo klem...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben jullie 3 weken geen weekopdracht gehaald dan? Want anders had je toch wel alcohol.
Is toch geinig.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
Sinds wanneer doen we hier aan zwaaien enzo. Kom op man, omdat Roel meepost moet er gegroet worden. Dat is echt heel erg.
hehe ze ziet er ook niet aardig uit ook dus ik geloof het meteenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:42 schreef arneaux het volgende:
[..]
Er was gewoon 1 of ander wijf die beweerde Hilde van vroeger te kennen. Ze vertelde dat Hilde een feeks zou zijn die naar niemand kijkt en alleen aan zichzelf denkt. Dat is t wel zo ongeveer.
Eeuh je had het moeten zien toen Tanja zich hier aanmelde,quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:43 schreef arneaux het volgende:
Sinds wanneer doen we hier aan zwaaien enzo. Kom op man, omdat Roel meepost moet er gegroet worden. Dat is echt heel erg.
hehehehehequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:43 schreef Scrupules het volgende:
rik over zn shaggie: "een vies nat ding waar allemaal bruine shit uit komt"
je zou denken dat ie dat wel lekker vindt
En had je ook niets te b;owen zoals Janione nu had?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:42 schreef roeland303 het volgende:
[..]
denk wel wat alcohol, maar zonder muziek zuip je je lang niet zo klem...
Janine heeft nu toch ook niets te blowen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:45 schreef AliceD het volgende:
[..]
En had je ook niets te b;owen zoals Janione nu had?
(Groetjes aan Dido trouwens, en tof dat je meepost )
dat snap ik dus nou niet van milica, ze is duidelijk tweede keus van ploffie, als ze dat gisteren niet heeft gezien....quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:44 schreef arneaux het volgende:
Die Etiënne neem t er weer van.
WWWAAAATTTT??? heeft janine wat te blowen????!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:45 schreef AliceD het volgende:
[..]
En had je ook niets te b;owen zoals Janione nu had?
(Groetjes aan Dido trouwens, en tof dat je meepost )
Joh, wacht nog effe met dit soort posts tot LS ook online is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Toen ze in bb zat was iederen opgelucht dat ze er eindelijk uit was en toen ze zich op fok aanmelde liep iedereen achter der aan![]()
Ja daar weet ik ook niks van. Ze heeft wel slaappillen gekregen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
WWWAAAATTTT??? heeft janine wat te blowen????!!!
Maar lieverdje toch! Dat kan ze toch wel handlen schatje van me.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Janine heeft nu toch ook niets te blowen?
hahahahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef Canisfire het volgende:
Rik is gewoon een toffe homo,
Zo als die nu heel sneaky Hilde laat stikken,.
Medicinaal...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:42 schreef AliceD het volgende:
[..]
Toen Milica een jaar of 7 was, zei haar ma op het zwembad"Goed je trutje droogmaken, daar kun je later veel geld mee verdienen"
De eerste dagen toch wel? nu twijfel ik zelf trouwens ook, maar ik meen toch dat ze blowde in het begin...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Voor haar reuma toch? Dat heeft ze wel gezegd...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef Lyza het volgende:
Ach nee, Janine heeft toch niks te blowen.. Mocht ze willen.
Nopequote:Op zondag 27 augustus 2006 00:48 schreef AliceD het volgende:
[..]
De eerste dagen toch wel? nu twijfel ik zelf trouwens ook, maar ik meen toch dat ze blowde in het begin...
Lá je nie gék makûh....quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
* mazaru steekt er nog maar eentje opquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef BONG4002 het volgende:
Janine heeft geen wiet hoor, is afgewezen door BB (was in de reguliere uitzending te horen)
neu ik ook niet, ik zat me net te verlekkeren aan een joint met de gedachte bij sjaan ,( ik wel en jij nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Ja daar weet ik ook niks van. Ze heeft wel slaappillen gekregen.
Dat is Hilde maar die heeft ook niets bij zich,quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Voor haar reuma toch? Dat heeft ze wel gezegd...
* irritant* noooit beginnen is nog beter;)quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:48 schreef ThaSandman het volgende:
Als ik toch zo'n rokershoestje had stopte ik toch gelijk met roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |