Janine heeft nu toch ook niets te blowen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:45 schreef AliceD het volgende:
[..]
En had je ook niets te b;owen zoals Janione nu had?
(Groetjes aan Dido trouwens, en tof dat je meepost )
dat snap ik dus nou niet van milica, ze is duidelijk tweede keus van ploffie, als ze dat gisteren niet heeft gezien....quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:44 schreef arneaux het volgende:
Die Etiënne neem t er weer van.
WWWAAAATTTT??? heeft janine wat te blowen????!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:45 schreef AliceD het volgende:
[..]
En had je ook niets te b;owen zoals Janione nu had?
(Groetjes aan Dido trouwens, en tof dat je meepost )
Joh, wacht nog effe met dit soort posts tot LS ook online is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:44 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Toen ze in bb zat was iederen opgelucht dat ze er eindelijk uit was en toen ze zich op fok aanmelde liep iedereen achter der aan![]()
Ja daar weet ik ook niks van. Ze heeft wel slaappillen gekregen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
WWWAAAATTTT??? heeft janine wat te blowen????!!!
Maar lieverdje toch! Dat kan ze toch wel handlen schatje van me.quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef Remzz het volgende:
[..]
Janine heeft nu toch ook niets te blowen?
hahahahaquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef Canisfire het volgende:
Rik is gewoon een toffe homo,
Zo als die nu heel sneaky Hilde laat stikken,.
Medicinaal...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:42 schreef AliceD het volgende:
[..]
Toen Milica een jaar of 7 was, zei haar ma op het zwembad"Goed je trutje droogmaken, daar kun je later veel geld mee verdienen"
De eerste dagen toch wel? nu twijfel ik zelf trouwens ook, maar ik meen toch dat ze blowde in het begin...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:46 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Voor haar reuma toch? Dat heeft ze wel gezegd...quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:47 schreef Lyza het volgende:
Ach nee, Janine heeft toch niks te blowen.. Mocht ze willen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |