Hij is je vast nog steeds dankbaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef roeland303 het volgende:
daar heeft joost een jag voor gekocht...bedankt voor de herrinering...
Ik denk dat de telefoon daar voor is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef farceman het volgende:
Zijn er dit jaar ook weer van die geheime missies, waarvan het voor de bewoners eigenlijk geen belang heeft deze te ontdekken/boycotten? Zodat eigenlijk alles elek keer weer in de doofpot wordt gestopt?
Misschien een paar, maar deze editie is daar niet op toegespitst itt vorig jaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef farceman het volgende:
Zijn er dit jaar ook weer van die geheime missies, waarvan het voor de bewoners eigenlijk geen belang heeft deze te ontdekken/boycotten? Zodat eigenlijk alles elek keer weer in de doofpot wordt gestopt?
Nou... de rest is dat misschien ook wel, maar zo'n verbaasde reactie als iemand zegt dat Milica preuts is snap ik niet... echt los is ze ook niet, zelfs een knuffel van Jeroen slaat ze af...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De anderen wel dan? Milica heeft een vriendje thuis. Dat kan ook meespelen.
Maar ik zie setje Jeroen/Milica wel zitten trouwens. Veel beter dan Milica/Etienne.
Straks waarschijnlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Maarreh... heeft die telefoon al gerinkeld![]()
Ach, ik denk niet dat preutse meiden gewoon naakt onder de douche staan in hbet BB huis. Geen van de aanwezige dames is preuts.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Nou... de rest is dat misschien ook wel, maar zo'n verbaasde reactie als iemand zegt dat Milica preuts is snap ik niet... echt los is ze ook niet, zelfs een knuffel van Jeroen slaat ze af...
Nee, dat gaat vandaag ergens gebeuren als het goed isquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, nog steeds niet.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
Morgenochtend schat ik... (voor negen uur)quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef Wickedangel het volgende:
@roeland; hadden jij of dido bv echt niet eerder door dat jullie gestalkt werden door andere bewoners?quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Misschien een paar, maar deze editie is daar niet op toegespitst itt vorig jaar
En 1 van een 11 jarig knulletje uit Hoofddorpquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:41 schreef Suikeroom het volgende:
die tennisballen waren van dronken debiele ado hooligans tog![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef roeland303 het volgende:
Ik bedoel preuts eigenlijk meer in de zin van aan elkaar zitten en knuffelen enzo... niet over naakt zijn, want daarin zijn ze naar mijn mening erg vrij allemaal...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat preutse meiden gewoon naakt onder de douche staan in hbet BB huis. Geen van de aanwezige dames is preuts.
Hmmm... ze zeiden "dit weekeinde". Zondagavond om één minuut voor middernacht zeker.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:53 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat vandaag ergens gebeuren als het goed is
sorry, had het ook graag anders gezienquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:51 schreef roeland303 het volgende:
Die eerste foto gaat nog best. Maar die tweede...quote:
Ik denk eerder vroeg in de ochtend ergensquote:Op zondag 27 augustus 2006 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Hmmm... ze zeiden "dit weekeinde". Zondagavond om één minuut voor middernacht zeker.
Als iets onvoorspelbaar is ..vind ik het wel hoe vrouwen in bed zijn...quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat preutse meiden gewoon naakt onder de douche staan in hbet BB huis. Geen van de aanwezige dames is preuts.
Is dat jouw ervaring? Dido danste anders ook best geil zo af en toe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:55 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Als iets onvoorspelbaar is ..vind ik het wel hoe vrouwen in bed zijn...
v.b.:Vaak hoe geiler ze dansen, hoe grotere houten klaas ze zijn in bed...
Jeroen heeft een pussy geroken, ehh gevoeld.quote:
Wat dat betreft moet je het treffen met Dido in bed......!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:55 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Als iets onvoorspelbaar is ..vind ik het wel hoe vrouwen in bed zijn...
v.b.:Vaak hoe geiler ze dansen, hoe grotere houten klaas ze zijn in bed...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:58 schreef natronic het volgende:
Dus Hilde die waarschijnlijk als een houten klaas danst moet dan een verschrikkelijk sex monster zijn
Ik heb het idee dat ze dat ook wel is trouwens, met haar 3 sexvriendjes.quote:Op zondag 27 augustus 2006 01:58 schreef natronic het volgende:
Dus Hilde die waarschijnlijk als een houten klaas danst moet dan een verschrikkelijk sex monster zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |