volgens mij was de vraag of hij polulair bij de meisjes wasquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef natronic het volgende:
[..]
heb er wel meer dan 100 gehd ;-) dus ga ik BB7 winnen???????????
Iedereen heeft dat, zijn de sleutels van de kluisjesquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:09 schreef piemelpap het volgende:
waarom heeft die tijn een sleutel om zn pols?
Tuurlijk niet Scanman...Jij was gvrdm de persoonlijke campange leider van Lieske!quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is mijn ergste nachtmerrie over deze BB. Vorig jaar al Joost, terwijl Roel natuurlijk moest winnen (en niet omdat hij hier is) en dan nu Tijn.... Alsjeblieft NIET!!! Tijn is een NAAR mannetje.
Ben er van overtuigt dat ie ook binnenshuis snel uitgekakt wordt. Hij is gewoon onvolwassenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:09 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij pas op zijn bek gaat, als hij uit het huis komt en erachter komt wat mensen over hem denken....in het huis zal hij niet snel breken schat ik....
Ik denk dat Janine en Egbert en Hilde gaan breken in het huis
Je kon scoren in de groep door Menno zwart te maken en over Menno te roddelen: iedereen deed het.quote:
...jij komt net van vakantie terug?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef piemelpap het volgende:
wist niet dat ze kluisjes hadden.
word er dan zoveel gejat in dat huis![]()
enig vorm van zelfkritiek is hem vreemd, tevens wil dit soort mannetjes over de rug van een ander de man zijnquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:10 schreef Suikeroom het volgende:
column van Joost![]()
e10 je bent slaapverwekkend met dat gelul over dat je niet kan slapen.. wordt die gast dan nooit moe van zichzelf![]()
Moet je niet zeiken over een spelingsfoutquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is mijn ergste nachtmerrie over deze BB. Vorig jaar al Joost, terwijl Roel natuurlijk moest winnen (en niet omdat hij hier is) en dan nu Tijn.... Alsjeblieft NIET!!! Tijn is een NAAR mannetje.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef piemelpap het volgende:
Lees je even in?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef piemelpap het volgende:
In de ochtend denk ik (zo rond 09:00-11:00uur ofzo)quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef ThaSandman het volgende:
Kan die telefoon nu niet gaan.
was het niet zo dat hij deze rol zelf uitgekozen had???quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kon scoren in de groep door Menno zwart te maken en over Menno te roddelen: iedereen deed het.
Ok, in het huis scoren ja...maar buiten het huis begrepen mensen het niet echt...of is dat niet zo?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kon scoren in de groep door Menno zwart te maken en over Menno te roddelen: iedereen deed het.
En ik begrijp dat z enu pas haar haar heeft gewassen, terwijl ze aankondigde dat te gaan doen nog voor ik naar mijn werk moest (21:30!) .quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef Canisfire het volgende:
Janine die blijft ook maar naar bed gaan.
Een gezamelijke 'vijand' creëren is natuurlijk veel veiliger dan een 1-op-1 vijand hebben in zo'n huis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die werd (volkomen terecht) redelijk door de mangel gehaald door jullie, over zijn gejank enz.quote:
Hij vloog er uit. Dus ik geloof niet dat zijn underdog strategie effectief was.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:14 schreef roeland303 het volgende:
Ok, in het huis scoren ja...maar buiten het huis begrepen mensen het niet echt...of is dat niet zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |