Dat boeit je ook echt als je zelf in het huis zit met een draak van een medebewoner,quote:
De aktie van BB5quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef golfer het volgende:
[..]
jouw aktie dat je in een bed wilde gaan pissen.![]()
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eensquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja...dat ze daar allemaal zo aandachtig naar luisteren. Die jongen dénkt het leven wel te kennen, maar hij weet nog amper iets.
er slaapt er al eenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:31 schreef BB-King het volgende:
Dit is trouwens de eerste keer dat ik Monique en Sabrina niet bij elkaar zie zitten.
Ze hebben toch geen ruzie hé?![]()
Haha... dat zei ik expres niet... ik heb zelf ook geen levenservaringquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja...dat ze daar allemaal zo aandachtig naar luisteren. Die jongen dénkt het leven wel te kennen, maar hij weet nog amper iets.
Wat vind je van de rol van de psychologen, hebben die nog enigzins een remmende werking op dat soort zaken, of is het meer en wiens brood men eet, diens woord men spreektquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Snap er ook niets van...Naat was er echt even kapot van...was zo grof toegesproken in dbk...hoe het ook gebracht werd...eerst wist ze niet eens wie zei: dit vergheef ik je van me leven niet meer!
Weet je wel hoe erg je schrikt dan?...live op tv...niet wetend wie?
Ik snap persoonlijk niet dat het zoveel impact heeft gehad op de mensen hier op het Fok!.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:21 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik heb het nooit over mijn neven gehad...ik wist niet dat die opmerking zo'n impact heeft gehad joh...
verbasend...
lijkt wel een beetje op Chantal van BB5.. die was daar ook zo goed inquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:31 schreef JufJoop het volgende:
He jammer... komt Hilde weer binnen met haar "anti-semih"-complotten...
Dat Tijn door Semih beinvloedt zou worden...
ik heb me koptelefoon op heb de streams op etienne staan en geen woord is blijven hangen van wat hij zei ,zo een indruk maakte het op mijquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:31 schreef riri het volgende:
[..]
Daar ben ik het toch niet helemaal mee eens
Whehehe. Straalbezopen, zul je bedoelen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:31 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wat hebben wij gelachen toen we die beelden terug keken samen met me maten...Ik kon me er echt niets van herrineren...Heb wel 20 keer gekeken...vond het wel zout dat er zoveel mensen negatief over deden...makt dat nou uit?...is toch lachen...?
Ik was een soort aan het slaapwandelen denk ik...
Mooi hypocriet van die mensen dan. Heb vrienden van me in ladenkastjes zien pissen, van de trap af pissen en schijten met de wc-deksel niet omhoog. Volgens mij gebeurt dit bijna iedereen wel eens.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:31 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Wat hebben wij gelachen toen we die beelden terug keken samen met me maten...Ik kon me er echt niets van herrineren...Heb wel 20 keer gekeken...vond het wel zout dat er zoveel mensen negatief over deden...makt dat nou uit?...is toch lachen...?
Ik heb echt precies hetzelfde.... gewoon geen woord blijft hangenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:33 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ik heb me koptelefoon op heb de streams op etienne staan en geen woord is blijven hangen van wat hij zei ,zo een indruk maakte het op mij
Het hangt van clichés en drogredenaties aan elkaarquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:33 schreef Coraatje het volgende:
ik heb me koptelefoon op heb de streams op etienne staan en geen woord is blijven hangen van wat hij zei ,zo een indruk maakte het op mij
hier hetzelfde, maar wat is micheline aan het doen?quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:34 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik heb echt precies hetzelfde.... gewoon geen woord blijft hangen![]()
dagelijks...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:34 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Mooi hypocriet van die mensen dan. Heb vrienden van me in ladenkastjes zien pissen, van de trap af pissen en schijten met de wc-deksel niet omhoog. Volgens mij gebeurt dit bijna iedereen wel eens.
Pissen met de deksel naar beneden heb ik wel is gedaan (bij mijn schoonoudersquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:34 schreef Apache4U het volgende:
[..]
Mooi hypocriet van die mensen dan. Heb vrienden van me in ladenkastjes zien pissen, van de trap af pissen en schijten met de wc-deksel niet omhoog. Volgens mij gebeurt dit bijna iedereen wel eens.
Dat heeft een persvoorlichter van Talpa/BB (?) al gezegd, dat ze op de hoogte zijn en dat BB een afspiegeling van de samenleving is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:35 schreef avonne het volgende:
Dat zou betekenen dat BB alles weet over de rechtse sympathien van Etienne, toch?
Jep...that's it...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:33 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Ik snap persoonlijk niet dat het zoveel impact heeft gehad op de mensen hier op het Fok!.
Volgens mij zei jij (me broers weten we raad met hem als hij het huis uit gaat), toen het gerucht in het huis ging dat Menno pogingen deed om Didio te verleiden en dat terwijl hij jou had toegezegd niet met elkaars meiden te gaan kloten.
Jij reageerde hierop met de reactie "me broers weten we raad met hem als hij het huis uit gaat " met de gedachte erachter, dat je broers wel op TV zouden hebben gezien wat er ECHT gebeurt was. (jij zat dan nog steeds in het huis)
Zo heb ik het toen opgevat.
Een soort van balkenende dusquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het hangt van clichés en drogredenaties aan elkaar![]()
Hij praat heel erg veel en zegt niets. Echt helemaal niets. Dus je mist ook niets.
denk dat ze onze knuffel turk uit elkaar aan het trekken isquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
hier hetzelfde, maar wat is micheline aan het doen?
We hebben hem nog:quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:31 schreef roeland303 het volgende:
[..]
tuurlijk weten ze dat! waarom denk je dat ie erin zit, ze zullen echt wel iedereen ff googlen of hyvenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:35 schreef avonne het volgende:
Roeland303, even jouw deskundigheid gevraagd.
Vorig jaar hoorde ik een aantal keren zeggen dat vrienden en familie van bewoners ook door BB werden benaderd tijdens de screening.
Dat zou betekenen dat BB alles weet over de rechtse sympathien van Etienne, toch?
Volgens mij ging het over je exquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:36 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Jep...that's it...
vaag toch... ben toen ook gewaarschuwd in de dbk door hummie...over dat ik mensen aan het bedreigen ben....ik noemde het rotterdamse humor
Ik vind het een wonder dat ze uberhaupt elke dag een uitzending van 20 minuten bij elkaar kunnen rapenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:34 schreef JufJoop het volgende:
[..]
Ik heb echt precies hetzelfde.... gewoon geen woord blijft hangen![]()
klinkt als huilenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:35 schreef toxikon het volgende:
[..]
hier hetzelfde, maar wat is micheline aan het doen?
Weet ik niet zeker...na bb wordt je iig regelmatig gebeld of alles flex is....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:32 schreef PC eend het volgende:
[..]
Wat vind je van de rol van de psychologen, hebben die nog enigzins een remmende werking op dat soort zaken, of is het meer en wiens brood men eet, diens woord men spreekt
verhaal?
dat zou mooi zijn, dat slappe gelul van plofkop is nixquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:37 schreef natronic het volgende:
[..]
denk dat ze onze knuffel turk uit elkaar aan het trekken is
quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:38 schreef Morwen het volgende:
Ik vind het een wonder dat ze uberhaupt elke dag een uitzending van 20 minuten bij elkaar kunnen rapen![]()
bb weet dat... schat ik op 95% zeker...quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:35 schreef avonne het volgende:
Roeland303, even jouw deskundigheid gevraagd.
Vorig jaar hoorde ik een aantal keren zeggen dat vrienden en familie van bewoners ook door BB werden benaderd tijdens de screening.
Het onbreekt mensen nogwel eens om de streams op een juiste manier te impreteren,quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:36 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Jep...that's it...
vaag toch... ben toen ook gewaarschuwd in de dbk door hummie...over dat ik mensen aan het bedreigen ben....ik noemde het rotterdamse humor
zet het geluid al af als E10 aan het woord is.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:38 schreef toxikon het volgende:
[..]
dat zou mooi zijn, dat slappe gelul van plofkop is nix
ben wel benieuwd , dat was me een lekkere tyvus h**r, met haar rook aktiequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:39 schreef Apache4U het volgende:
Hee Roeland, je hebt die vraag over Tanja er uit stemmen niet beantwoord.
Dan heb ik er nog eentje voor je: hebben jullie een non-disclosure moeten tekenen en geldt die nog steeds?
Kan mij ook nog herrinneren dat toen BB5 net begonnen was dat jij en dido al als potentieel setje werden genoemdquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:40 schreef roeland303 het volgende:
[..]
bb weet dat... schat ik op 95% zeker...
En van hoogtepunt:quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:39 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
![]()
![]()
En daarna zowat de babykamer in willen gaan
![]()
Graagquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:42 schreef golfer het volgende:
Wie opent er een "Stel hier je vragen aan Roeland van BB5"-topic zodat het hier verder weer een beetje over BB6 en de commentaren op de streamverslagen kan gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |