Tja raar idd, je blijft er zo ook voor zorgen dat mensen de rem erop houden.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Snap er ook niets van...Naat was er echt even kapot van...was zo grof toegesproken in dbk...hoe het ook gebracht werd...eerst wist ze niet eens wie zei: dit vergheef ik je van me leven niet meer!
Weet je wel hoe erg je schrikt dan?...live op tv...niet wetend wie?
ze kon zich het hele voorval niet herinneren, wist niet eens welke dag het gebeurde.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Snap er ook niets van...Naat was er echt even kapot van...was zo grof toegesproken in dbk...hoe het ook gebracht werd...eerst wist ze niet eens wie zei: dit vergheef ik je van me leven niet meer!
Weet je wel hoe erg je schrikt dan?...live op tv...niet wetend wie?
Nee, die slapen lekker allemaalquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:25 schreef Stereotomy het volgende:
Bovendien zijn er echt geen mods meer wakker op dit tijdstip hoor![]()
![]()
Dit is BB6quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:27 schreef Canisfire het volgende:
Ey Roeland leg eens uit waarom Tanja maar niet werdt genomineerd voor dat het kind er uit was,
Mocht het niet van hummie ?,
Kijkcijfers !!!!!!quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:27 schreef Canisfire het volgende:
Ey Roeland leg eens uit waarom Tanja maar niet werdt genomineerd voor dat het kind er uit was,
Mocht het niet van hummie ?,
Monique heeft van de dokter wat extra cc's gekregen en Sabrina gewoon het standaard aantal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:24 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk. Monique heeft diepere rimpels op haar voorhoofd dan Sabrina![]()
Nope, heb die stream uitstaan al hoor ik haar ook dan nogquote:
Niet altijd neequote:Op zondag 27 augustus 2006 02:29 schreef ThaSandman het volgende:
Het is toch niet altijd Hummie die in de dagboekkamer zit?
Nee ze wonen alle twee op dezelfde campingquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:29 schreef Canisfire het volgende:
E-10 en Marcel denken over alles het zelfde,
Marcel is dus ook een racist?
quote:
Ja...dat ze daar allemaal zo aandachtig naar luisteren. Die jongen dénkt het leven wel te kennen, maar hij weet nog amper iets.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:28 schreef JufJoop het volgende:
Dat gelul van E10 is echt van BLAAT BLAAT...
Wat hebben wij gelachen toen we die beelden terug keken samen met me maten...Ik kon me er echt niets van herrineren...Heb wel 20 keer gekeken...vond het wel zout dat er zoveel mensen negatief over deden...makt dat nou uit?...is toch lachen...?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |