quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:39 schreef Apache4U het volgende:
Hee Roeland, je hebt die vraag over Tanja er uit stemmen niet beantwoord.
Dan heb ik er nog eentje voor je: hebben jullie een non-disclosure moeten tekenen en geldt die nog steeds?
Ik denk juist dat hij daarop geselecteerd is, zoiets heeft endemol al laten doorschemeren dacht ik, ze wisten het iig wel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:35 schreef avonne het volgende:
Dat zou betekenen dat BB alles weet over de rechtse sympathien van Etienne, toch?
Dat gaat Golfer doen, geloof ik, zo'n topic openen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Rica het volgende:
Oi kunnen jullie niet even in een apart topic vragen aan Roel stellen?
Zou het niet weten, viel er in en ze was al aan het snikkenquote:
Was ook iets in de trant van dat alle bewoners samen één geheel vormen / verhaal vertellenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk juist dat hij daarop geselecteerd is, zoiets heeft endemol al laten doorschemeren dacht ik, ze wisten het iig wel.
Ik denk niet echt dat Roel op zo'n topic zit te wachtenquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat gaat Golfer doen, geloof ik, zo'n topic openen.
Nee hoor, ik voel mij niet geroepen daartoe.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
misschien heeft hij wel gefluisterd dat hij genomineerd staat,ook al mocht hij dat niet zeggen ,het gefluister was niet verstaanbaarquote:
Zal nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:46 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Volgens mij had ze gewoon een verstopte neus hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:47 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Zou het niet weten, viel er in en ze was al aan het snikken![]()
Huhquote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik voel mij niet geroepen daartoe.
Laat 1 van die nieuwsgierige aagjes met al die vragen aan hem dat maar doen.
Misschien niet, maar hij wordt door Fokkertjes met vragen bestookt en in feite hoort dat hier niet thuis.quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk niet echt dat Roel op zo'n topic zit te wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |