Je hebt een [ of een ] weggehaald. De haakjes die rond het woord quote staan.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:01 schreef roeland303 het volgende:
Iets klopt er niet in mijn quotes...wat doe ik fout?
[/quote]quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:00 schreef roeland303 het volgende:
[..]
dbk is de enige info die je krijgt van buiten de groep. Ik heb bb er wel eens op gewezen dat ze niet moeten onderschatten wat een impact een dbk gesprek heeft op sommige bewoners...echt bizar
wordt wel nieuwsgierig nu.....
weet wel dat DBK behoorlijk wat indruk heeft gemaakt op sommige bewoners, die kwamen er huilend of helemaal beduusd uit.
Je sluit 2x of meer.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:01 schreef roeland303 het volgende:
Iets klopt er niet in mijn quotes...wat doe ik fout?
nou misschien hebben ze hier wat aan dan een 24 uur zwijg opdracht voor janinequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Terecht. Er worden hier altijd goede suggesties gedaan.
"verzuip Janine in het zwembad" bijvoorbeeld.![]()
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:03 schreef Rica het volgende:
[..]
Terecht. Er worden hier altijd goede suggesties gedaan.
"verzuip Janine in het zwembad" bijvoorbeeld.![]()
wordt wel nieuwsgierig nu.....quote:Op zondag 27 augustus 2006 02:58 schreef farceman het volgende:
[..]
Als je bijvoorbeeld hebt over chemo therapie tijdens kapsel menno...tippen ze je wel dat dat niet in goede aarde valt buiten het huis... Ze heeft vaak gezegd dat we als een stel luie verwwende slapjanussen overkomen in de media...tijdens weekopdrachten die ik wildeboycotten.
En er zijn dingen waar ik me niet over uitlaat... omdat dat simpelweg niet handig is ...maar dat is heel weinig hoor... enkele incidenten...
Laat maar... het is E10, hoor ik al.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:06 schreef BB-King het volgende:
Zie ik nu de benen van Rik?
Niet nu, en zeker niet hier want dat mag nietquote:
behoorlijk in scene gezet !quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:05 schreef Pranfeuri het volgende:
Hier hadden ze het over:
http://users.pandora.be/flippo/inmijnpoep.htm
Ik was met mijn 6de kuur bezig toen Menno met die uitspraak kwam, we ( mensen in Leeuwenhoek) deden daar echt niet moeilijk overquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:07 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
wordt wel nieuwsgierig nu.....
weet wel dat DBK behoorlijk wat indruk heeft gemaakt op sommige bewoners, die kwamen er huilend of helemaal beduusd uit.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Niet nu, en zeker niet hier want dat mag niet![]()
klopt, zie die tekst erboven.quote:
quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:11 schreef roeland303 het volgende:
quote klopt weer niet ...snap niet...
| 1 |
Jij gaat hier toch niet een beetje met PcEend zitten flirten hè??quote:
S orry...moet ik het ook niet zeggen en soort interessant willen doen...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:10 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Ik was met mijn 6de kuur bezig toen Menno met die uitspraak kwam, we ( mensen in Leeuwenhoek) deden daar echt niet moeilijk over![]()
Veel erger waren de teksten over kanker dit en kanker dat.
Maar dat is een reactie van een man/vrouw of 10
ik heb ik een progamma gezien robinson geloof ik daar noemden ze neuken poepenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:11 schreef Pranfeuri het volgende:
[..]
klopt, zie die tekst erboven.
en poep = kont trouwens in het vlaams, in de nederlandse betekenis van poep is het filmpje helemaal raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |