Idem. Jammer dat niemand een streamverslag heeft geschreven over dit gesprek.quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:11 schreef riri het volgende:
Tijn heeft helemaal mijn symphatie na vanavond
Verslaafd?quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:10 schreef roeland303 het volgende:
wordt ook mijn laatste...heb er nu 40 uur op zitten...
ga deze bb zeker volgen...vroeger keek ik nooit.quote:
Idd de achternamenquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:15 schreef BB-King het volgende:
Marlies Eikelaar en Semih Turan? Volgens Tijn hun achternamen!
Kan Dido je niet ff aflossen dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:10 schreef roeland303 het volgende:
wordt ook mijn laatste...heb er nu 40 uur op zitten...
zo zie je maar hoe verslavend FOK! + BB isquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:15 schreef roeland303 het volgende:
[..]
ga deze bb zeker volgen...vroeger keek ik nooit.
maar die 40 uur komt meer omdat het vanacht wat te gezellig was.....
Daar had iemand zelfs een topic voor gestart, die achternamenquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:15 schreef BB-King het volgende:
Marlies Eikelaar en Semih Turan? Volgens Tijn hun achternamen!
Als je maroc gewend bent...komt icesolater een beetje te hard aan denk ik...quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:16 schreef PC eend het volgende:
Is coos omgevallen door een ouderwets marokje?
ga es met je tijd mee en probeer die icelator shit es
die probeer ik al een half uur van mijn vingers af te krijgen![]()
ik heb het opgenomen...hoop dat het gelukt isquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:12 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Idem. Jammer dat niemand een streamverslag heeft geschreven over dit gesprek.
Alleen in combinatie.quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
zo zie je maar hoe verslavend FOK! + BB is
Coos heeft daar geloof ik ook medicijnen voorquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:17 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Als je maroc gewend bent...komt icesolater een beetje te hard aan denk ik...
Juistquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:19 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar was dat plusje voor bedoeld, geloof ik.
Maak je dan een streamverslag? Het zou fijn zijn als andere fokkers ook de wijsheid van Tijn leren kennen.quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:18 schreef riri het volgende:
[..]
ik heb het opgenomen...hoop dat het gelukt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |