dat zie je goed Roel.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef roeland303 het volgende:
Of er zijn er andere factoren in het spel?... sociaal economische status....
Was net te laat dat e10 zei dat ze hem af en toe nazi noemenquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:46 schreef ThaSandman het volgende:
PC eend neem je dit op?
preciesquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef roeland303 het volgende:
In zwolle???? hoeveel buitenlanders wonen daar eigenlijk?
In rotterdam meer dan de helft, en tja... buitenlanders hebben gemiddeld meer criminaliteit....tja hoe komt dat...door hun gehele mentaliteit e10???? Of er zijn er andere factoren in het spel?... sociaal economische status....
Sodeju, beetje opletten hè, we rekenen wel op een filmpjequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Was net te laat dat e10 zei dat ze hem af en toe nazi noemen![]()
Fucking bier
Ik vind ook wel dat jij er een "pens" van krijgt.quote:
Streamt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:53 schreef Coraatje het volgende:
waarom zin me streams nu bagger grrrrrr tips eentje die niet ehhh hoe heet dat ook al weer?
Ik weet niet waar je het ober heb man, dat is echt niet alleen marocquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja PcEend, neem je dit op??
En sla je er dan ons in de winter weer mee om de oren zoals gebruikelijk van jou de afgelopen jaren. Ben nog steeds op zoek naar een goeie pro-deo advocaat die imagoschade in zijn pakket heeft.![]()
Het is GVD al drie uur geweest hoor.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sodeju, beetje opletten hè, we rekenen wel op een filmpje![]()
http://bb.nednu.nlquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:53 schreef Coraatje het volgende:
waarom zin me streams nu bagger grrrrrr tips eentje die niet ehhh hoe heet dat ook al weer?
Flikker opquote:Op zondag 27 augustus 2006 03:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Sodeju, beetje opletten hè, we rekenen wel op een filmpje![]()
Is weer up to datequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
http://bb.nednu.nl
Of Floris zou weer in de lucht moeten zijn, dat heb ik nog niet gecheckt.
Mijn moeder heeft zo'n boek van Nostradamus. Van alles wat erin staat is nog niks uitgekomen. Het wordt inderdaad vanuit cijfertjes vertaald naar moderne taal.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:56 schreef roeland303 het volgende:
jezus....nostradamus...in zijn strakke groene broek....hehe
Iedereen lult over nostradamus....maar heeft egbert het wel gelezen wat nostradamusecht heeft geschreven....volop vage rijmpjes...honderden.... die nergens op slaan...
Egbert verliest weeeeeeer punten....en E10 nu echt echt veel punten....:is nostradamus dood????hahahahahaha
Whehehe... Etienne wist ook al niet wat 'fiasco' betekende. Terwijl dat hem perfect omschrijft, natuurlijk.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:56 schreef roeland303 het volgende:
Egbert verliest weeeeeeer punten....en E10 nu echt echt veel punten....:is nostradamus dood????hahahahahaha
Is het ook, vraag maar aan jappiequote:Op zondag 27 augustus 2006 03:57 schreef BB-King het volgende:
Filosofie is slap ouwehoeren volgens Eggbert.
Kijk Roel, zo kunnen we praten.quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:56 schreef roeland303 het volgende:
jezus....nostradamus...in zijn strakke groene broek....hehe
Iedereen lult over nostradamus....maar heeft egbert het wel gelezen wat nostradamusecht heeft geschreven....volop vage rijmpjes...honderden.... die nergens op slaan...
En hij had ook een grote zweterige dikke....quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:58 schreef natronic het volgende:
Nostradamus was astroloog en psycholoog
Was die niet gebanned?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Kijk Roel, zo kunnen we praten.
Start jij alvast het volgende topic maar op bij afwezigheid van LekkerSimpel.
Die is vast weer ergens iemand aan het stalken.
Heb je dat nog meegekregen vorig jaar dat hij de stalker van Tanja was??![]()
mm hij heeft zich net aangemeld op mijn msn ..ehhh...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Heej en ik dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:59 schreef Coos het volgende:
[..]
A: Hij opent de topicsquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:00 schreef Coraatje het volgende:
[..]
mm hij heeft zich net aangemeld op mijn msn ..ehhh...
quote:Op zondag 27 augustus 2006 04:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Heej en ik dan?
Een heel aardige vriendelijke stalker en een psycho stalker vechten om een been en die hond van een APK gaat er mee heeen
Dan heb ik weer iets gemist.quote:
hahahahaha...echt heel sterk...quote:Op zondag 27 augustus 2006 03:59 schreef BB-King het volgende:
[..]
En hij had ook een grote zweterige dikke....![]()
Ahum, on-topic maar weer.
ik lag iedere keer overhoop met APK maar volgens mij nooit echt series ..ik had het vorig jaar echt druk met bb kijken namen waren wel bekend maar ik kan niet meer bij iedereen bedenken of ik er mee op een lijn lag of nietquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:02 schreef Coos het volgende:
[..]
A: Hij opent de topics
B: was jij dat die iedere keer met hem overhoop lag vorig jaar?
Moeders was van huis en jappie was bezopen ofzo, normaal issie veel scherperquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:01 schreef roeland303 het volgende:
[..]
Hehehehe....hij was aardig bezig vanmiddag...of was dat gisteren?
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 27 augustus 2006 04:07 schreef roeland303 het volgende:
ikeen topic openen? snap nog niks van deze site...vind het ook maar vaag werken hier...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |