ik was ook een beetje angstig voor m'n bierquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vond ze een beetje eng
ik dacht wat als ie op mn hoofd gaat
Uhm nee. Je moet alleen dat stuk nemen wat in dat vierkant staat onder "Napraat OP"quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
zoiets?
Ik vond 't jammer dat Mark weer zo nodig mee moest. Was ook gelijk 't minste gedeelte van de set. Hoop dat ze die microfoonstandaardhanger in November thuislatenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef search64 het volgende:
The Twilight Singers; Door Mark Lanegan naartoe gegaan, maar echt het allerbeste optreden van het festival. Zanger en drummer leken zwaar aan de coke, maar ze rockten wel de pan uit.
potverdoriequote:Op maandag 21 augustus 2006 21:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm nee. Je moet alleen dat stuk nemen wat in dat vierkant staat onder "Napraat OP"
Was dit al gepost? Elke avond vanaf 00.00 uur op MTV dus.quote:23 augustus:
Lowlands 2006: Anouk
Lowlands 2006: Orson
24 augustus:
Lowlands 2006: Placebo
Lowlands 2006: Hard-Fi
25 augustus:
Lowlands 2006: Opgezwolle
Lowlands 2006: Zero 7
26 augustus:
Lowlands 2006: Matisyahu
Lowlands 2006: Michael Franti
28 augustus:
Lowlands 2006: The Raconteurs
Lowlands 2006: Spinvis
29 augustus:
Lowlands 2006: Massive Attack
Lowlands 2006: Pete Philly
30 augustus:
Lowlands 2006: Scissor Sisters
Lowlands 2006: Essent Winner
31 augustus:
Lowlands 2006: Postmen
1 september:
Lowlands 2006: Jamie Lidell
2 september:
Lowlands 2006: Arctic Monkeys
3 september:
Lowlands 2006: Muse
Ik liep er deze LL toevallig tegenaan. Macaco en Ziggy gezien en voor de rest hadden de DJ's in de Groove Tube ook wel zin in reggae (dt-fout oei toch een beetje brak)quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoveel Reggae en Ska was er toch niet?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey rubbereend!Ik vond jou cool op de meet
![]()
2voor12 iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:35 schreef Parafernalia het volgende:
iemand trouwens dat bordje gezien voor de festivalingang?
"Hier wordt gefilmd voor..."
Nog even negen-en-twintigste in dertigste veranderen. En de link naar het vorige topic in het rijtje pleuren en dan is ie perfectquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:34 schreef liefie_ het volgende:
zo klaar?
voor o.a. MTV en 3voor12quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:35 schreef Parafernalia het volgende:
iemand trouwens dat bordje gezien voor de festivalingang?
"Hier wordt gefilmd voor..."
ik heb me de hele tijd af lopen vragen of het een fout was en waarom ze dan zo stom waren het te laten staan of dat het bewust was of zo?quote:
Ja man, ik zat alleen 's ochtends even gitaar te spelen, en 's nachtsquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:28 schreef Fiama het volgende:
[..]
Heb je uberhaubt nog wat anders dan gitaar spelen? Telkens als ik er langs liep zat je met je gitaar dan wel buiten de tent of in je tent.
Astrid Joostenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
precies![]()
ik zie Kees Driehuis al zitten
pfoe ik ben wel erg lastig hoor maar hoe maak ik een link?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nog even negen-en-twintigste in dertigste veranderen. En de link naar het vorige topic in het rijtje pleuren en dan is ie perfect![]()
jaaaaaaa dat was echt TE grappig lolquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
precies![]()
ik zie Kees Driehuis al zitten
Ik heb zo soms goede voorstellenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef brother52 het volgende:
want ik moest van Peaceman mee naar de Guillemots. En volkomen terrecht dat ik meemoest. Een geweldig optreden. Voor mij de verrassing van het weekend. Heerlijk vaag wat ze allemaal doen. Ik heb 3 kwartier staan genieten.
vorig jaar was het wat een medewerker had gegokt hoeveel kaarten er verkocht werden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb me de hele tijd af lopen vragen of het een fout was en waarom ze dan zo stom waren het te laten staan of dat het bewust was of zo?
maja ik vroeg me ook telkens af waarom er 57309 stond
maar dat ben ik maar gaan vragen
Laat maar lekker zitten joh. Toch niemand die dat gebruikt. Dat is er alleen maar voor de interessant doenerij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfoe ik ben wel erg lastig hoor maar hoe maak ik een link?
zat jij op Camping 4 overigens?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja man, ik zat alleen 's ochtends even gitaar te spelen, en 's nachts
@litso, die meet stelde idd niet zoveel voor
Wie was btw die hele grote kerel met een bril?
Die zat later in de 24 uurs tent vast met zijn veter aan iemands schoen, ongelukje in de pit
Camping 2, naast de 24 uurs tentquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
zat jij op Camping 4 overigens?
gekkehoedenmaker is niet geweest naar Lowlands, ze was ziek.
Ik zag ook een Shirtje van Racoon hangen bij de Merchandise...?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En op 1 september Jamie Lidell 2006? Heb ik iets gemist?
Jij was die man met die leuter in de modder zeker!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:44 schreef DJ_Robbie het volgende:
Met je vrienden op het scherm te zien zijn in de Alpha tent, Priceless![]()
Dan zal je wel weinig geslapen hebben!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Camping 2, naast de 24 uurs tent
Ja, ik vond er niet veel aan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef renzell het volgende:
Gogol Bordello een flop![]()
Man, ik vond ze de hit van het festival!![]()
Je moet niet te rationeel naar Gogol Bordello luisteren/kijken. Ze speelden echt niet enorm strak ofzo, maar de sfeer was er zeker. Als je eenmaal in beweging komt is het onmogelijk om te stoppenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik vond er niet veel aan.
Ik kan ook wel begrijpen dat er veel zijn die het niet met me eens zijn. Want het was behoorlijk feest in de tent.
links of rechtsquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dan zal je wel weinig geslapen hebben!![]()
Ik zat bij de ingang van camping drie en heb mijn tentje eigenlijk ook niet van binnen gezien!
En dat ze elke outro van een nummer steeds herhaalde moet je ook maar door de vingers zien. Feest was het zekerquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Je moet niet te rationeel naar Gogol Bordello luisteren/kijken. Ze speelden echt niet enorm strak ofzo, maar de sfeer was er zeker. Als je eenmaal in beweging komt is het onmogelijk om te stoppen![]()
In 2002 vond ik hem echt goed, was nog met die schermen waarop je zijn kunstjes goed kon meekijken en zonder een verprutsende zanger (hard, resonerend, onduidelijk, traag!). Dit jaar was het echt niets inderdaad en ik denk zijn laatste keer Lowlandsquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef Parafernalia het volgende:
dj shadow valt echt altijd tegenwaarom wordt die kerel toch geboekt?
Ja, zo heel soms heb je wel eens een goed voorstelquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb zo soms goede voorstellen![]()
Ik heb Gogol Bordello Sally horen spelen, en staan genieten van Teardropquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef Tierelier het volgende:
Als ik die verhalen hoor over Gogol Bordello, denk ik van shit, balen, was ik daar maar bij geweest. Maar daarentegen, Massive Attack, Teardrop, natuurlijk niet te missen.
Gezellig in je poncho op de bult zitten en zien wat voor een show 't is.
toen zat ie de hele tijd door zijn set heen te lullenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:53 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
In 2002 vond ik hem echt goed, was nog met die schermen waarop je zijn kunstjes goed kon meekijken en zonder een verprutsende zanger (hard, resonerend, onduidelijk, traag!). Dit jaar was het echt niets inderdaad en ik denk zijn laatste keer Lowlands![]()
Mooiste moddermomentje... In het begin toen er nog maar een stuk of 12 aan het sliden waren, veel publiek natuurlijk eromheen (want interessanter dan de arctic monkeys (bovendien door de geografie van het terrein toen weinig keus))quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mijn mooiste moddermoment was tussen Arctic Monkeys en Muse in bij de Alpha. Schone jongen loopt nietsvermoedend met een traytje drinken voor z'n vriendjes langs de heuvel van de Alpha. Moddermannetje neemt een aanloop. Tackelt de nietsvermoedende jongen keihard. De tray en de drankjes vliegen meters de lucht in. De schone jongen is alles behalve schoon meer. De nu-alles-behalve-schone jongen krijgt een rode waas voor z'n ogen. Moddermannetje moet rennen voor z'n leven.![]()
Het hoeft voor mij ook niet allemaal retestrak te zijn en ik had op zich ook wel genoeg bier op en wist ook nog eens wat ik kon verwachten. Maar het kon mij niet motiveren om te gaan springen, en dan houdt het bij Gogol Bordello al snel op.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Je moet niet te rationeel naar Gogol Bordello luisteren/kijken. Ze speelden echt niet enorm strak ofzo, maar de sfeer was er zeker. Als je eenmaal in beweging komt is het onmogelijk om te stoppen![]()
cool, wij hadden unaniem besloten dat we zeker geen brokeback mountain wilde zien, homofiele cowboys.. nah, not reallyquote:
En a.s. zondag van 15:00 tot 17:00 uur sfeerbeelden, interviews en concerten op Ned. 3!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Was dit al gepost? Elke avond vanaf 00.00 uur op MTV dus.
En op 1 september Jamie Lidell 2006? Heb ik iets gemist?
Er was niks aan... echt nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:52 schreef MaJo het volgende:
Ik baal dat ik Guillemots, Forward russia en Belle and Sebastian heb gemist
op ongeveer dezelfde plek stond ik in 2004. Geweldige plek, je kunt je tentje in kruipen vanuit de 24 uurs tent. Dit jaar weer op camping 2, alleen iets verder, bij de splitsing rechts en dan aan de linkerkant van het pad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ze lijken idd allemaal op elkaar
En hou op over de 24 uurs tent
[afbeelding]
poncho leende zich ook prima om mee te fladder dansen toenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef Tierelier het volgende:
Als ik die verhalen hoor over Gogol Bordello, denk ik van shit, balen, was ik daar maar bij geweest. Maar daarentegen, Massive Attack, Teardrop, natuurlijk niet te missen.
Gezellig in je poncho op de bult zitten en zien wat voor een show 't is.
Grote vraag is natuurlijk... Welke foksters zijn ditquote:
Natuurlijk moet je gewoon naar die Surinamersquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:59 schreef Bigfoot414 het volgende:
-Mijn neefje en ik gingen ff wat te eten halen. Een broodje kip-kerrie tegenover de Groove Tube.
GATVERDAMME!! Dat was echt te smerig voor woorden. Alsof je een hap meel neemt met droge kip erop. En ik proefde de kerrrie niet eens!!! Echt zonde van mn 2,5 muntjes. Ik had beter naar de American Food tent kunnen gaan, naar die Surinamers.
Ach, ik vond Greg Dulli idd ook een prima zanger, en sowieso een betere stage presence hebben, maar ik ben nou eenmaal een heel groot fan Lanegan's stem.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond 't jammer dat Mark weer zo nodig mee moest. Was ook gelijk 't minste gedeelte van de set. Hoop dat ze die microfoonstandaardhanger in November thuislaten
Daar ben ik blij omquote:
Ik heb op Lowlands een leuk meisje ontmoet die ongeveer 6 keer in die linker past.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grote vraag is natuurlijk... Welke foksters zijn dit![]()
Gewoon heel het jaar door. Behalve op eerste kerstdagquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Heimweeeeeee. Volgend jaar zeven dagen Lowlands. Wie biedt meer?
stel je niet aan dat meisje is echt niet dik en als je een meisje hebt ontmoet dat er 6 keer in past zou ik me hevig zorgen gaan maken over haar eetpatroonquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:10 schreef search64 het volgende:
[..]
Ik heb op Lowlands een leuk meisje ontmoet die ongeveer 6 keer in die linker past.
Haar bijnaam is dan ook luciferhoutje?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:10 schreef search64 het volgende:
[..]
Ik heb op Lowlands een leuk meisje ontmoet die ongeveer 6 keer in die linker past.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moddermannetje moet rennen voor z'n leven.![]()
Toen de achtervolging zich voortzette in de Alpha ben ik ze uit beeld verlorenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:18 schreef doemaardrie het volgende:
[..]geweldig
Ik mag hopen dattie hem te pakken heeft gekregen?
Ze is 1.50m of zoquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel je niet aan dat meisje is echt niet dik en als je een meisje hebt ontmoet dat er 6 keer in past zou ik me hevig zorgen gaan maken over haar eetpatroon
sorry hoor maar ik vond het echt even een nutteloze opmerking
Zo graag heen gewild, maarja, op 't laatst te lam, en toen maar lauw bier zitten drinken bij de tent en later naar India en de Groove Tube geweest. Less than Jake was dus partyhardy?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:03 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
WAAROM HEEFT NIEMAND LESS THAN JAKE GEZIEN? Jullie hebben wat gemist.
Ja geloof ik ook best, maar elkaar warm houdend heen en weer wiegen is ook nog een optie, lekker knus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
poncho leende zich ook prima om mee te fladder dansen toen
Misschien is 6 keer overdreven. Laten we het er op houden dat het niet mijn type is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haar bijnaam is dan ook luciferhoutje?
Zullen we dan maar samen hopen dat moddermannetje flink op zijn donder heeft gehad?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toen de achtervolging zich voortzette in de Alpha ben ik ze uit beeld verloren![]()
MaJo, ben je nog naar De Kevers geweest?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik blij omAlleen jammer dat ik weet dat je het niet meent
Binnenkort Forward Russia maar checken in de Ekko in Utrecht en Guillemots en Belle and Sebastian op een ander moment maar eens gaan zien.
Ik liep erheen maar toen ik "Laat me niet gaan" hoorde ben ik maar weer snel weggegaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
MaJo, ben je nog naar De Kevers geweest?
Zo ja, was het wat?
mijn ponco was helaas/gelukkig* alleen voor mijquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Zo graag heen gewild, maarja, op 't laatst te lam, en toen maar lauw bier zitten drinken bij de tent en later naar India en de Groove Tube geweest. Less than Jake was dus partyhardy?
[..]
Ja geloof ik ook best, maar elkaar warm houdend heen en weer wiegen is ook nog een optie, lekker knus.
Hulde aan de wekker die om kwart over 7 afging waardoor wij heel snel weg waren en slechts 15 á 20 minuten in de rij voor de bussen stonden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
Ohja, wat de neuk was dat met die rij op de terugweg? Waarom moesten we verdomme een uur wachten op de loopbrug, en nog eens een uur op de bussen?
Dat ging inderdaad echt helemaal nergens over!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
Ohja, wat de neuk was dat met die rij op de terugweg? Waarom moesten we verdomme een uur wachten op de loopbrug, en nog eens een uur op de bussen?
hulde aan de bolidequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hulde aan de wekker die om kwart over 7 afging waardoor wij heel snel weg waren en slechts 15 á 20 minuten in de rij voor de bussen stonden.
Hoezo de mens is een kuddedierquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
Toen lag ik net drie kwartier in m'n tentquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hulde aan de wekker die om kwart over 7 afging waardoor wij heel snel weg waren en slechts 15 á 20 minuten in de rij voor de bussen stonden.
Hufter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:37 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Hoezo de mens is een kuddedierHele rij, terwijl je er gewoon rechts voorbij kan.
Voorkruiper? Ik? Ja, true. Binnen half uur weg.
Hetzelfde voor wekkers die om half acht gaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
gelukkig, heb ik niets gemist dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik liep erheen maar toen ik "Laat me niet gaan" hoorde ben ik maar weer snel weggegaan
quote:Ben van mening dat er van de Beatles afgebleven moet worden.
Om vervolgens tot half 4 vast te staan op het parkeerterrein.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat ging inderdaad echt helemaal nergens over!
Gelukkig kon ik na het loopbrugdrama op weg naar mijn auto een kleine glimlach niet onderdrukken toen ik langs een 300 meter lange rij van op de bus wachtende mensen liep!![]()
wij zaten net buiten bij de rotiquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gelukkig, heb ik niets gemist dus![]()
altijd zo bang voor "verkrachtingen" van mooie nummers![]()
[..]mee eens
Hey Joop door die gast van Beef was vele male genialer. Dopey Jopiequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wij zaten net buiten bij de roti
en we konden dus niet echt iets horen maar opeens werden de klanken van hey jude opgepikt door het etende volkje en ging iedereen het orriginele nr zingen
dat was tof
Ik dacht er ook zo over, al was het toch wel erg leuk. Alleen het ene nummer leent zich er meer voor dan het ander.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gelukkig, heb ik niets gemist dus![]()
altijd zo bang voor "verkrachtingen" van mooie nummers![]()
[..]mee eens
Waar is Muse dan te luisteren? Niet op 3voor12 toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef XxxPimxxX het volgende:
Oh, ik zit de liveset van Muse te luisteren en ik wil teruuuuuuug.
Streets was trouwens geniaal. Begon heel slap maar na de helft ging het los. Met iedereen op de grond en dan tegelijk opspringenEn op 't laatst allemaal met je t-shirt zwaaiend in het rond
ben toch benieuwd welke gekke westlanders dat waren (die vlag is van het Westland).quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Lowlands was zo ontzettend gaaf dit jaar!![]()
En een beetje modder is ook niet erg
[afbeelding]
O ja, dankjequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:14 schreef XxxPimxxX het volgende:
Iedereen slaapt al?
Reminder: Kwart voor 12 Nederland 3
Steeds als ik er langs kwam zat je er, vond het wel komischquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja man, ik zat alleen 's ochtends even gitaar te spelen, en 's nachts
@litso, die meet stelde idd niet zoveel voor
Wie was btw die hele grote kerel met een bril?
Die zat later in de 24 uurs tent vast met zijn veter aan iemands schoen, ongelukje in de pit
Geniaal idd!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Zaterdagavond (meen ik) was er een soort van menselijke ketting aan de gang tussen de rode muren. Mensen 2 aan 2 tegenover elkaar, tunnel maken met armen, anderen er onderdoor rennen en wie aan het eind was sloot aan, zodat die tunnel almaar langer werd. Geinig om te zien. Een kwartier later was het weer verdwenen.
Nah ik heb me ook prima vermaakt met mun gitaartjequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:23 schreef Fiama het volgende:
[..]
Steeds als ik er langs kwam zat je er, vond het wel komisch.
wat speelden ze dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:51 schreef DJ_Robbie het volgende:
Om nog maar niet te spreken over de uitvoering van De jeugd van tegenwoordig, dat was helemaal erg.![]()
kutquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:14 schreef XxxPimxxX het volgende:
Iedereen slaapt al?
Reminder: Kwart voor 12 Nederland 3
Come Togetherquote:
Prachtig!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:34 schreef DJ_Robbie het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=29080997&episode=29686261
Iemand al "lachen met clowns" item gezien? Die gast in het begin zo hard lacht.
Ik kwam toen niet meer bij. Hij bleef maar lachen.![]()
Wanhopig op zoek?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah ik heb me ook prima vermaakt met mun gitaartje
http://veertje.nl.server1(...)4/P1010420.sized.jpg
Ken je die toevallig ??
zwaai naar me als je me zietquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:52 schreef Aoristus het volgende:
nu op 3 the arctic monkeys... ik hoop dat ze placebo overslaan eigenlijk
They've done it strictly on class A's, the mass looks like sheepquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zwaai naar me als je me ziet![]()
kan iemand me trouwens vertellen hoe ik die internet versie van dat krantje te zien krijghet lukt me niet en ik vond het een tof krantje en ik ga boos worden als ik elke versie heb gelezen behalve die van maandag
hulde aan camping 5, geen wachtrij als je daar stondquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
maar wel veeeeel drek...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hulde aan camping 5, geen wachtrij als je daar stond
en terecht, juist in dat soort bands programmeren is lowlands goed!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:03 schreef Aoristus het volgende:
hot chip is dan weer zo'n gayfag bandje die ze weer moeten laten zien
http://rapidshare.de/file(...)___lowlands.mp3.htmlquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar is Muse dan te luisteren? Niet op 3voor12 toch?
Volgend jaar moet Maoz trouwens weer terug, die falafel van Falafun is niet te vreten.![]()
![]()
get ready for a surprise... belle & sebastian..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en terecht, juist in dat soort bands programmeren is lowlands goed!
Ook gedeelte nog gezien, voordat ik vertrok naar tiefschwarz, vooral 'Lord Anthony' was kippevel. Prachtige muziek, al heb ik veel minder met de laatste cd tov het oudere werk op 1 of andere manier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
get ready for a surprise... belle & sebastian..
Het meisje!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah ik heb me ook prima vermaakt met mun gitaartje
http://veertje.nl.server1(...)4/P1010420.sized.jpg
Ken je die toevallig ??
Ja, ze waren geweldig! Het dak ging echt van de tent af en die mannen wisten niet wat ze overkwam: "Ik weet niet wie er na ons spelen of waarom jullie hier allemaal staan..."quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:06 schreef Grumpey het volgende:
Oh, nog meer mensen bluegrass boogieman (...) gezien?
Geweldig geschrevenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:25 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.bloodyhell.nl
Ik heb even gelogd hoor. Ik moet het gewoon even van me afschrijven.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Het meisje!
Je hebt een foto van het meisje!
Die ging zoo hard tekeer in de pit bij Pennywise, ik heb samen met mijn vrienden echt in verwondering staan kijken (alvorens een vriend en ik erbij in de pit doken)
ja, ze waren oprecht blij (en terecht), en iedereen vond het echt prachtig, gewoon geen versterker. Jammer dat daar geen verslag over te vinden valt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:26 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Ja, ze waren geweldig! Het dak ging echt van de tent af en die mannen wisten niet wat ze overkwam: "Ik weet niet wie er na ons spelen of waarom jullie hier allemaal staan..."
Ik ben degene die ervoorstaat met de armen omhoogquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:47 schreef Ascaroth het volgende:
Wie is eigenlijk die kerel met dat Fok!-bordje in de maandagse editie van Daily Paradise?![]()
Klinkt bekendquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:37 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Hoezo de mens is een kuddedierHele rij, terwijl je er gewoon rechts voorbij kan.
Voorkruiper? Ik? Ja, true. Binnen half uur weg.
We vonden er zelfs een op de helling naast Alpha.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef Bombardier het volgende:
Jullie ook kleine kikkertjes rond de tent?
Ik keek je aan en ik dacht is dat Mayo...?quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat?en niet eens even hoi zeggen?
![]()
![]()
Heb je het leuk gehad?
oh en panic! at the disco was verschrikkelijk slecht! Ik vind de cd heel leuk maar live stelde niks voor. Had jij nou geschreven dat je het goed vond?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef berc het volgende:
[..]
Ik keek je aan en ik dacht is dat Mayo...?
toen keek je mij aan, toen keek je weer weg en ik dacht, nee anders had ze wel hoi gezegt.
Maar ik was onherkenbaar bedacht ik me toen ik me uit de rij had gewurgd die buiten stond om naar the kooks te kijken. Had mijn capouchon op. En jij had ook jou poncho aan. Later bedacht ik me was dat nou mayo...? nee vast niet, die stond echt wel wat verder vooraan bij the kooks
Maar lowlands was weer lache dit jaar. Ik heb weer Jack White kunnen zien![]()
BANG BANG He shot me down!
en wat is alex lelijk gewordenmaar ik ben blij met die nieuwe bassist
(mag ie blijven?)
Maar erg rustig gedaan deze lowlands, niet heel laat gemaakt elke keer. Waarschijnlijk had ik nog last van mijn jetlag![]()
whehe! Ik had dat hele fotootje gemist in de DP. Staan er nog meer Fok!kers in? Ikzelf sta er 2 keer bijna (Godzijdankquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:47 schreef Ascaroth het volgende:
[afbeelding]
Wie is eigenlijk die kerel met dat Fok!-bordje in de maandagse editie van Daily Paradise?![]()
Wat was er dan gebeurd? Ik heb dr maar een stuk van gezien..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:23 schreef jerver73 het volgende:
de cameraman heeft ook weer wat te vertellen in de kroeg
Laten we zeggen dattie het de cameraman niet erg makkelijk heeft gemaakt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef crossover het volgende:
[..]
Wat was er dan gebeurd? Ik heb dr maar een stuk van gezien..
Ja dat dus. En morgen eerste schooldag op mijn 'nieuwe' opleiding, dus dat gaat nog leuk worden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
14 uur slaap gehad en ik kan zo weer naar bed
Ik heb in m'n hele leven nog nooit zoveel (aan één stuk) geslapen als vanancht!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
14 uur slaap gehad en ik kan zo weer naar bed
Die heb ik dit jaar gewoon gemistquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:18 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Bekend gezicht voor de everzwijnhammetjes-liefhebbers.
Ik had al verwacht dat The Raconteurs niet in je lijstje voor zouden komenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 06:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
1 - Dirty Pretty Things
2 - Muse
3 - Guillemots
4 - Snow Patrol
5 - Broken Social Scene
Geen zin om verder uit te leggen tvp![]()
Naar eigen zeggen vonden ze het blowen in Nederland wel fijn en dat was te horen ook. Niet strak dus. Niet zo'n overweldigende show als op Fields of Rock vorig jaar. En de zanger was slecht te horen, wat de show uiteraard ook niet ten goede kwam.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:28 schreef piepster het volgende:
Jammer dat ik het gemist heb: Mastodon
Ze waren weer net zo lekker als vorig jaar. Dit jaar heb ik het wel bij 1 everzwijn hammetje gehouden, vorig jaar heb ik er toch zeker 2 of 3 gegeten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik dit jaar gewoon gemist![]()
Ze waren net uitverkocht en ik had geen zin om 20 minuten te wachten voor nieuwe
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:18 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]
Bekend gezicht voor de everzwijnhammetjes-liefhebbers.
[afbeelding]
Toch een raar gezicht, zo'n leeg veld.
*jaloers isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ze waren weer net zo lekker als vorig jaar. Dit jaar heb ik het wel bij 1 everzwijn hammetje gehouden, vorig jaar heb ik er toch zeker 2 of 3 gegeten.
Iedereen vrat teveel dit jaarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
Ze waren net uitverkocht en ik had geen zin om 20 minuten te wachten voor nieuwe
ik heb het dit jaar gewoon gemistquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb veel menus met ducttape gezien omdat alle producten waren uitverkocht. ZELFS bij de Fairtrade tentjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:41 schreef JDude het volgende:
[..]
Iedereen vrat teveel dit jaar.
Sommige producten waren niet aan te slepen en dan krijg je af en toe van die wachttijden inderdaad, en op zondagavond ergens vlak na middernacht konden we de toko al sluiten om dat alles op was.
Er waren alleen nog 2 bakken spare-ribs ofzo, maar dat duurde zo lang dat we die maar gratis hebben uitgedeeld in de omgeving van de Grilltent.
Ik heb ze in het Burgerweeshuis, de dag ervoor wel gezien, en met ze gewerkt. Ik vond het blowen eerlijk gezegd nog wel meevallen. De show daar was trouwens retestrak. In dit topic: Turbonegro wordt ook nog wat gezegd over Mastodon.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Naar eigen zeggen vonden ze het blowen in Nederland wel fijn en dat was te horen ook. Niet strak dus. Niet zo'n overweldigende show als op Fields of Rock vorig jaar. En de zanger was slecht te horen, wat de show uiteraard ook niet ten goede kwam.
Je hebt daar dus niet zoveel gemist.
Ja maar die brownies bij die fairtradetent waren ook zoooo goddelijk.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik heb veel menus met ducttape gezien omdat alle producten waren uitverkocht. ZELFS bij de Fairtrade tentjes![]()
Nou ja, dan hadden ze op Lowlands misschien toch wat te veel geblowed. Ik vond het in ieder geval erg jammer, ik verwachtte er veel van na het goede optreden vorig jaar (en de goede cd's). Maar voordeeltje was dat ik niet voor een lastige keuze tussen Mastodon en Ministry kwam te staan en ik dus Ministry helemaal gezien heb.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:46 schreef piepster het volgende:
[..]
Ik heb ze in het Burgerweeshuis, de dag ervoor wel gezien, en met ze gewerkt. Ik vond het blowen eerlijk gezegd nog wel meevallen. De show daar was trouwens retestrak. In dit topic: Turbonegro wordt ook nog wat gezegd over Mastodon.
Was dat de oorzaak van de overstromingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:52 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Oh ja, wie van hier was er op de nacht van zaterdag - zondag met z'n been vast komen te zitten in de pleepot op de wc's van camping 2 ?
Hehe, daar stonden we lekker tegen zo'n hek aan te chillen. Gingen ook vroeg weg om bij DPT een pitpositie te verwervenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik had al verwacht dat The Raconteurs niet in je lijstje voor zouden komen![]()
Hij was goed hè? Ik meen dat zijn CD's ook een stuk minder dansbaar waren als wat hij op het Lima-podium ten gehore bracht. Hij was écht vet!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:15 schreef crossover het volgende:
Jammer dat ik niks leuks kan terugvinden van Xavier Rudd, alles wat ik vind zijn allemaal van die saaie gitaarnummers..
herkenningsmomentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Balkan Beats was trouwens heel erg fout leuk. Blij rondstuiteren enzo
Maar datzelfde geldt voor Gogol Bordello en wel meer bandjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Hij was goed hè? Ik meen dat zijn CD's ook een stuk minder dansbaar waren als wat hij op het Lima-podium ten gehore bracht. Hij was écht vet!
Was dat die gast met die digereedoos? Heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:15 schreef crossover het volgende:
Jammer dat ik niks leuks kan terugvinden van Xavier Rudd, alles wat ik vind zijn allemaal van die saaie gitaarnummers..
Zogenaamd een verkoper van hypermoderne stofzuigers, maar eigenlijk een stukje cabaret.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:56 schreef berc het volgende:
wat was dit?
http://www.checkjerollator.nl/main.php?g2_itemId=47
Nou ja, het zou niet de eerste keer zijn dat ze maar een optreden geven van net 20 minuten, flikten ze een tijdje terug tijdens een concert in Amsterdam ook al een keer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:58 schreef Bellah het volgende:Daarna dus Jawat gevolgd door Be your own PET... Echt leuk, maar ze speelden maar een kwartier omdat ze iets kapot hadden gemaakt of zo... Kon het niet goed zien![]()
De Prodigy ook trouwens...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, het zou niet de eerste keer zijn dat ze maar een optreden geven van net 20 minuten, flikten ze een tijdje terug tijdens een concert in Amsterdam ook al een keer.
Loefah was echt TE vet gewoonquote:
Mijn laarzen zijn hippe shizzle.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb jou echt vááák gezien. Althans...je laarzen dan
Nu kan ik er eindelijke een hoofd aan plakken
Ik zou ze eerder 'apart' willen noemenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mijn laarzen zijn hippe shizzle.
Yep, was erg tof... vooral die neophyte, Guns n Roses, war pigs en kyuss tracks die hij er zomaar ff doorheen mixten waren erg tof! Aan de ene kant jammer dat het zo druk was, aan de andere kant hou je zo wel het intieme X-ray sfeertje intactquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:07 schreef Fiama het volgende:
Nog iemand deze beste man gezien?
[afbeelding]
Dat was toch wel een hele brute show, kwam er met een doorweekt tshirt vandaan!
Of 'anders'.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou ze eerder 'apart' willen noemen
Grappig ik stond bij Ministery ongeveer 2 meter achter je toen je dat filmpje maakte. Ik herkende je aan dat jurkje wat je op de foto aanhad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:02 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ei8ipfU4VFQ Ministery & de Alpha
http://www.youtube.com/watch?v=LSGoN6mIrAc Het begin van de modderglijers! Ik filmde eigenlijk dat gevecht op de voorgrond en zag later dat er op de achtergrond 2 aan het glijden waren.
Foto's volgen zo.
Sta jij dan ook op mijn filmpje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef London_Calling het volgende:
[..]
Grappig ik stond bij Ministery ongeveer 2 meter achter je toen je dat filmpje maakte. Ik herkende je aan dat jurkje wat je op de foto aanhad.
Count me in!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef liefie_ het volgende:
ik wil eigenlijk volgend weekend weer
wie gaat er met me mee? misschien werkt het als we gewoon zelf een feestje bouwen?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef liefie_ het volgende:
wie gaat er met me mee? misschien werkt het als we gewoon zelf een feestje bouwen?
Ja, deel van mijn hoofd + hoedje en mijn arm (na ongeveer 9 seconden) ... ik ben maar 168 cm ... niet zo groot dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Sta jij dan ook op mijn filmpje?
Ik bel Muse wel evenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef liefie_ het volgende:
deal!quote:
21.00 - 22.00 Infadelsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef Parafernalia het volgende:
ik regel Tiga
Ik weet inmiddels wel ongeveer hoe de Barbeque/Grilltoko in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:16 schreef XxxPimxxX het volgende:
21.00 - 22.00 Infadels
22.30 - 24.00 Muse
24.00 - 02.00 Tiga
Een goed begin, wie regelt er meer?
Bong-Ra! De Openingsbas trilde en iedereen werd gek...na twee beats ben ik snel naar middenachter gegaan waar ik in een pit terecht kwam en zeker 3 stoten op mijn kanis heb gekregen. Toen ben ik weggerend...ging me net iets te bruut :-)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:07 schreef Fiama het volgende:
Nog iemand deze beste man gezien?
Dat was toch wel een hele brute show, kwam er met een doorweekt tshirt vandaan!
Nee die zijn van imitatie-everzwijnen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en er zit me toch een vast heel domme vraag nogal dwars... (niet me uit gaan lachen he!) maar die hammetjes zijn toch niet van echte everzwijnen?
Haha, ik ook wel.. We herkende die kerel die bij de barbecue stond van tv.. Hij was een keer bij de smaakpolitie.. Toen vroeg een vriend van me een één of andere onnozele vraag over zo'n bbq, begon die kerel hele verhalen te vertellen over indirect vuur en dat zo'n bbq wel ¤9.000,- kost.. Ik ben halverwege maar weggegaan, duurde mij een beetje te lang..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wel ongeveer hoe de Barbeque/Grilltoko in elkaar steekt.
zal ik een liedje zingenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:16 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
21.00 - 22.00 Infadels
22.30 - 24.00 Muse
24.00 - 02.00 Tiga
Een goed begin, wie regelt er meer?
Nee hoor!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef _alejandro het volgende:
Damn, ben ik de enigste die echt niet alles zomaar voor de geest kan halen van afgelopen weekend?
nee ik heb op zaterdag wat gatenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef _alejandro het volgende:
Damn, ben ik de enigste die echt niet alles zomaar voor de geest kan halen van afgelopen weekend?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:22 schreef EricBoucher het volgende:
-Bluegrass Boogieman: De beste muzikanten van het festival en een bijzonder, bijzonder groot feest!!!
Die dj met die pornosnor is de frontman van Gogol Bordello. Ik heb alleen de 1e dj gezien. Wat een feestje!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:35 schreef lubje25 het volgende:
iemand bij de Balkan Beats geweest in de Lima?
DJ met ontbloot bovenlijf en foute oostbloksnor stond daar als een herboren Freddy Mercury de hele zaal plat te spelen. uiteindelijk man of 50 op het podium geklommen. DJ op zijn tafel de menigte opzwepend. Security erbij, mensen van het podium af trappend.
Was echt super.![]()
Dat was denk de zanger van gogol bordelloquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:35 schreef lubje25 het volgende:
DJ met ontbloot bovenlijf en foute oostbloksnor stond daar als een herboren Freddy Mercury de hele zaal plat te spelen. uiteindelijk man of 50 op het podium geklommen. DJ op zijn tafel de menigte opzwepend. Security erbij, mensen van het podium af trappend.
Was echt super.![]()
Die kerel ziet er inderdaad briljant uitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:35 schreef lubje25 het volgende:
Was echt super.![]()
Heb ik al op een vorige pagina gemeld. Was idd geweldigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:35 schreef lubje25 het volgende:
Was echt super.![]()
Het is wel een toffe kerel vind ik. Vooral toen 'ie 's avonds twee van ons op pad stuurde met de laatste paar muntjes die binnen waren gekomen (de rest was inmiddels afgestort bij de organisatie) om nog even bier te halenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef mberg86 het volgende:
Haha, ik ook wel.. We herkende die kerel die bij de barbecue stond van tv.. Hij was een keer bij de smaakpolitie.. Toen vroeg een vriend van me een één of andere onnozele vraag over zo'n bbq, begon die kerel hele verhalen te vertellen over indirect vuur en dat zo'n bbq wel ¤9.000,- kost.. Ik ben halverwege maar weggegaan, duurde mij een beetje te lang..
een man of 8 a 10 mocht blijven staan op verzoek van de DJquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Heb ik al op een vorige pagina gemeld. Was idd geweldig![]()
Maar al die man op het podium heb ik gemist.
Ook grappig die gast van zZz op het podium bij Never Mind the British. Die stond daar half-dronken een beetje met een biertje te chillen. Werd-ie er ineens afgesleurd door security-homo's. Iedereen boe roepen. Later kwam ie weer juichend terug. Iedereen juichen. Heb 'm vaker rond zien lopen. En telkens was hij ladderzat. Held![]()
nu kan ik sterven.. de set kwam zojuist onlinequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:36 schreef Laton het volgende:
Dj ame zaterdagnacht en daarna nuno dos santos.. dat was gewoon perfect
in de india, alleen maar lachende mensen.. en die vent met die pleerol was de held van de avond
Aaah..dáár was 't ja..ik wist nog dat ik iemand van 't podium afgesleurd zag worden, alleen niet meer waarquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ook grappig die gast van zZz op het podium bij Never Mind the British. Die stond daar half-dronken een beetje met een biertje te chillen. Werd-ie er ineens afgesleurd door security-homo's. Iedereen boe roepen. Later kwam ie weer juichend terug. Iedereen juichen. Heb 'm vaker rond zien lopen. En telkens was hij ladderzat. Held![]()
De linker dus:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:Ook grappig die gast van zZz op het podium bij Never Mind the British. Die stond daar half-dronken een beetje met een biertje te chillen. Werd-ie er ineens afgesleurd door security-homo's. Iedereen boe roepen. Later kwam ie weer juichend terug. Iedereen juichen. Heb 'm vaker rond zien lopen. En telkens was hij ladderzat. Held![]()
Ik had em ook al een aantal keer zat zien rondlopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
De linker dus:
[afbeelding]
Balkanbeats was weer geniaal, de ultieme feestmuziek. Als een malloot rondgejumped.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:35 schreef lubje25 het volgende:
Was echt super.![]()
Prachtig inderdaad. Wist niet dat het die kerel van zZz was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:40 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ik hoorde ook nog Opgezwolle en Kubus langskomenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:57 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Prachtig inderdaad. Wist niet dat het die kerel van zZz was.
Iemand de laatste nacht nog in de Groove Tube geweest? Stond echt een megafoute dj met een vette echo op z'n mic over alle platen heen te schreeuwen. 'Lowlands lands 2006! 2006!' Ondanks zijn kermiseffecten wist 'ie echter wel verschrikkelijk leuke plaatjes te draaien van o.a. Joy Division, Art Brut en The Cure.
Daar hebben wij ons ook kapot gelachen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:35 schreef lubje25 het volgende:
Was echt super.![]()
Jah, dat was gezellig! Heb wel eens mindere nachten in de Groove Tube gehadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:57 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Iemand de laatste nacht nog in de Groove Tube geweest? Stond echt een megafoute dj met een vette echo op z'n mic over alle platen heen te schreeuwen. 'Lowlands lands 2006! 2006!' Ondanks zijn kermiseffecten wist 'ie echter wel verschrikkelijk leuke plaatjes te draaien van o.a. Joy Division, Art Brut en The Cure.
niet gehoord.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:44 schreef FLR het volgende:
[..]
Trouwens, zijn er nog meer 'fans' op camping 4 van de Ole, Ole, Ole-megafoon?![]()
o ja, camping 3 vooral:quote:MSTRKRFT. We stonden midden tussen hitsige homoseksuele negers met laarzen en voorkeur voor mannen in een rolstoel (hoe kwam die gast in godsnaam vooraan!?) en we maakten een dwergenverkrachting mee geloof ik.
Ja! De volle twee uur staan dansen, hoewel Tiga nog een stuk toffer was.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:01 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Waarom heb ik nog niemand gehoord over MSTRKRFT (03:00-05:00, zaterdag, Bravo) trouwens? Dat was écht kankervet!
Nee, Tiga viel tegen..MSTRKRFT stond in mijn hoogtepunten in het vorige deelquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:05 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Ja! De volle twee uur staan dansen, hoewel Tiga nog een stuk toffer was.
oeh er liep nogal wat sappig bar personeel rond zegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef icebliss het volgende:
Mijn zus stond aan de tap, dat wil ze vast nog wel een weekendje doen. Alvast één barvrouw dus![]()
Kan het nog fouter?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Balkanbeats was weer geniaal, de ultieme feestmuziek. Als een malloot rondgejumped.Vooral die mix van 50cent en Andre Hazes waren briljant.
![]()
Ik mocht gisteravond weer werken van 22:00 tot 6:00 uur vanmorgen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben nog steeds echt helemaal kapot. En dan heb ik niet eens nachtenlang doorgefeest.
ik ook!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben nog steeds echt helemaal kapot. En dan heb ik niet eens nachtenlang doorgefeest.
Ik had gisteravond nog zin om de kroeg in te duiken! Terwijl ik best moe was. Nu ben ik weer fitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb echt nergens last van gehad. Vanochtend weer fit aan het werk gegaan. En straks al weer de kroeg in en dan morgen weer om 9 uur achter m'n bureautje zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Duurt niet lang meer!quote:
Dan doen we dat toch even..quote:
Niet zeuren jij!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:40 schreef XxxPimxxX het volgende:
Nieuw topic openen voordat de vorige vol is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |