abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41062740
Nog iemand deze beste man gezien?

Dat was toch wel een hele brute show, kwam er met een doorweekt tshirt vandaan!
pi_41062855
Balkan Beats was trouwens heel erg fout leuk. Blij rondstuiteren enzo
I don't really come from outer space || Last.fm
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:13:18 #203
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_41063019
Jammer dat ik niks leuks kan terugvinden van Xavier Rudd, alles wat ik vind zijn allemaal van die saaie gitaarnummers..
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:20:38 #205
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_41063192
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:15 schreef crossover het volgende:
Jammer dat ik niks leuks kan terugvinden van Xavier Rudd, alles wat ik vind zijn allemaal van die saaie gitaarnummers..
Hij was goed hè? Ik meen dat zijn CD's ook een stuk minder dansbaar waren als wat hij op het Lima-podium ten gehore bracht. Hij was écht vet!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:21:33 #206
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41063221
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Balkan Beats was trouwens heel erg fout leuk. Blij rondstuiteren enzo
herkenningsmoment
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:22:07 #207
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41063241
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:20 schreef SKa_BoSS het volgende:

[..]

Hij was goed hè? Ik meen dat zijn CD's ook een stuk minder dansbaar waren als wat hij op het Lima-podium ten gehore bracht. Hij was écht vet!
Maar datzelfde geldt voor Gogol Bordello en wel meer bandjes
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:36:33 #208
55183 dork22
Always the hard way
pi_41063628
Mininstry, zooooooooo vet.
Verder:
Pennywise
Camping 3
Kees de Hondt
die BASE-jumpers bij 't meer bij Alpha
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
Does he exist like me or you?
You do not exist.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 15:37:53 #209
55183 dork22
Always the hard way
pi_41063675
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:15 schreef crossover het volgende:
Was dat die gast met die digereedoos? Heb ik ook gezien leuk ja.
Does Big Brother exist?
Of course he exists.
Does he exist like me or you?
You do not exist.
pi_41063765
Foto's: http://pim.rnoud.net/ll/

Zullen wel niet heel veel boeiende foto's bij zitten voor jullie maar toch
// Last.fm
pi_41064165
Het was weer lekker Heb je even? Anders scroll maar verder naar beneden

VRIJDAG
Vrijdagochtendvroeg wakker Klein stukje Wolfmother gezien (kende ze niet, maar klonk best goed) en daarna doorgegaan naar Spinvis... Mooi, maar ik had ze al eens gezien... Daar tegen nog meer vrienden aangelopen en daarmee verder gechilled... Wat gegeten en toen maar naar Dead 60's gegaan (grote verassing, want mn vriend had de cd maar vond die te ska... Klonk toch lekker) Daarna een paar nummers Opgezwolle gezien, jammer dat we weg moesten want de rest wilde vooraan bij Bloc Party... Echt van genoten... Anouk wilden we ECHT NIET zien, en daarom maar bij Nid & Sancy gaan kijken maar dat viel ook wel tegen... Verder nog Placebo gezien en dat decor was te vet... Die rontgenfoto's enzo. Nice. Daarna a Night of Comedy, af en toe wel grappig maar merendeels flauw...

ZATERDAG
Zaterdag was niksdag. Jammer van de programmering, want heel veel dingen waren zondag vet die dubbel zaten, hadden ze best op zaterdag mogen doen... Begon heerlijk met die zon 's ochtends Hoogtepunt was Dirty Pretty Things en Jawat!. Coolpolitics gezien, maar ik vond er weinig aan... Hawthorne Heights gaan checken, maar het was me te emo en dus gingen we naar de Kevers. Best grappig. Daarna dus Jawat gevolgd door Be your own PET... Echt leuk, maar ze speelden maar een kwartier omdat ze iets kapot hadden gemaakt of zo... Kon het niet goed zien Bij de Raconteurs was het echt te druk en ik hoefde ze niet per se te zien, dus het werd the Noisettes... Verrassend cool.. Daarna dirty pretty things en dat was echt DE ontdekking van lowlands 06... Lekker, mooi en vooral rock n roll... Heerlijk... Verder niets echt meer gezien, wat geblowd (wat een troep bij die smart bar... Dat kun je toch geen wiet noemen) en gerelaxed... Silent Disco gedaan en nog wat leuke straattheater dingetjes

ZONDAG
Zondag begon met hoofdpijn (toch iets met die wiet dan ofzo? Gedronken had ik niet) en Forward, Russia (wat ik gedownload had en wat tegenviel, maar het bleek toch wel leuk) Daarna vooraan gaan staan bij Pete Philly & Perquisite (dat was de zesde keer dat ik ze zag en het was het weer waard... Lang leve die bigband) Toen in de stromende regen en het toen al modderige veld (geen poncho of regenlaarzen... Doei mooie schoenen ) chicken wings gegeten en naar de alpha gelopen waar we tot en met muse zijn blijven hangen... Lostprophets - Danko Jones - Arctic Monkeys - Muse... Ik ging niet speciaal voor Muse, ben er niet speciaal fan van maar het was toch wel cool, maar die drie bands daarvoor vond ik echt awesome... Hadden mooie plekjes dus, omdat we daar gewoon bleven staan... Arctic monkeys vond ik muzikaal echt perfect maar ze deden een beetje te afstandelijk... Danko Jones daarentegen praatte weer iets te veel maar was ok.. Lostprophets was amazing ook al miste ik het eerste half uur... Haha en na Muse kwam de verassing (lees: modderpoel) en rugpijn van hier tot Tokyo, hm. Toen nog wat in de india gechilled en de laatste muntjes op gemaakt... maandagochtend vertrokken...

Hoogtepunten:
Bloc Party / Arctic Monkeys / Dirty Pretty Things / Pete Philly & Perquisite / Lostprophets / Danko Jones / Muse / Placebo / Jawat! / Opgezwolle...

3 days of heaven
pi_41064298
http://www.youtube.com/watch?v=ei8ipfU4VFQ Ministery & de Alpha
http://www.youtube.com/watch?v=LSGoN6mIrAc Het begin van de modderglijers! Ik filmde eigenlijk dat gevecht op de voorgrond en zag later dat er op de achtergrond 2 aan het glijden waren.

Foto's volgen zo.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:05:18 #214
24054 search64
Avec le grande
pi_41064368
quote:
Zogenaamd een verkoper van hypermoderne stofzuigers, maar eigenlijk een stukje cabaret.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:09:22 #215
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41064466
Ohja..1 klein smetje: een paar figuren die elke nacht gingen vragen of de muziek zachter mocht
pi_41064608
Top: Opgezwolle, Tiga, Luie Hond, Pennywise, Arctic Monkeys en Muse.
Meer van verwacht: DJ Shadow, Danko Jones.
Helaas gemist: Placebo, maar op PP waren ze gaaf.
2,3 en 4 juni Pinkpop - 27 juni TOOL - 18, 19 en 20 augustus Lowlands - 9 november TOOL
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:14:11 #217
28030 Grobbel
In Toffee We Crust!
pi_41064613
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:58 schreef Bellah het volgende:Daarna dus Jawat gevolgd door Be your own PET... Echt leuk, maar ze speelden maar een kwartier omdat ze iets kapot hadden gemaakt of zo... Kon het niet goed zien
Nou ja, het zou niet de eerste keer zijn dat ze maar een optreden geven van net 20 minuten, flikten ze een tijdje terug tijdens een concert in Amsterdam ook al een keer.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:14:54 #218
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41064635
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:14 schreef Grobbel het volgende:

[..]

Nou ja, het zou niet de eerste keer zijn dat ze maar een optreden geven van net 20 minuten, flikten ze een tijdje terug tijdens een concert in Amsterdam ook al een keer.
De Prodigy ook trouwens...
pi_41064675
DJ Loefah!

...Serious...
niets is wat het lijkt
pi_41064731
Donderdag
Om 9:30 uur de trein richting 't Harde.
Veel weet ik er niet meer van maar rond 16:30 waren we binnen volgens mij.
Tent opbouwen en het op een zuipen zetten.
Om 22:00 uur vrienden + vriendin opgehaald die moesten werken en met de auto nakwamen.
Bij de 24-uurs tent was het te druk (en het regende zweetwater) dus lekker buiten bij de tent een leuke avond gehad. De koude blikken Grolsch (8 halen 5 betalen) waren de shit.
Afterparty bij de tent en toen de eerste zonnestralen doorbraken naar bedje gegaan.

Vrijdag
Wolfmother, lekkere band om Lowlands mee te beginnen. Stevige rock met een zanger die af en toe een beetje als Ozzy klonk.
Daarna een stukje Matisyahu meegepikt, Joodse rootsreggae. Reggae kan best leuk zijn maar dit was dat niet.
Verder naar CKY, stoeremannen muziek. Te Amerikaans en niet bijster origineel.
Daarna een tijdje bier gedronken en rond gehangen zonder echt iets te zien.
Volgende band: Funloving criminals. Eindelijk zie ik ze een keer live. Leuk en lekker. Vooral
Scooby Snacks doet het goed in de Alfa tent.
Bier en cocktails drinken en rondhangen.
Bloc Party. Mwoah, niet mijn shit.
Dj Shadow. Had sneller verwacht. Niet mijn Dj.
Luie Hond. Al een paar keer gezien maar met als achtergrondmuziek bij het zuipen wel te doen. Wel lachen dat de Jeugd van tegenwoordig nog een nummertje kwam meedoen (Met je Poes in de Playboy).
Bong-Ra in de Xray. Sodejakkes wat een teringherrie! geweldig genoten tussen de speedsnuivers. Niet helemaal afgekeken, kon ik niet opbrengen.
Tiga. Wel een tijdje leuk maar ging vervelen, op naar "Never Mind the British" om daar de avond af te maken. Veel gelachen en gedanst.
Bij het tentje nog met een paar man wat blikken meester gemaakt en voldaan rond 5:00 uur gaan slapen.

Zaterdag
Heel rustig aan opgestaan en klaar gemaakt om naar het terrein te gaan.
Eerste band: urban Dance Squad. Rudeboy mag stoppen van mij. Niet veel aan en de bekende nummers schenen ze op het einde gespeeld te hebben (toen ik al weg was).
Mastodon, lekker fris. Heerlijk om naar de Grolsch tent te lopen en "March of teh Fire Ants" uit
de tentspeakers te horen knallen. Verder vond ik het ok, niet geweldig. Het was ook nog te vroeg.
Op naar Ministry in Alpha, van tevoren een van mijn favorieten. Was erg benieuwd naar de nummers van hun nieuwste cd. Geweldige set.
Wat doelloos rond gehangen (eigenlijk is dat nog het leukste).
Noisettes in India. Leuke blije muziek met prettig gestoorde zangeres. Leuk!
Iggy Pop bewijst dat ie het nog kan. Leuke set. Jammer dat "Lust for Life" niet van The Stooges is...
van de 90's Show kan ik me weinig herinneren. Alleen dat ik op een gegeven moment iedereen kwijt was en de kennedymars gelopen heb (Grolsch - Bravo - Grolsch - Lima - Bravo). Dan maar nog ff doorzakken bij de tent. erg gezellig! 5:00 uur bedtijd.

Zondag.
Hoerig slecht weer. Gelukkig hadden we een partytent. Ff gezellig maar je wilt op een gegeven
moment toch naar het terrein. Een verregende dag maar met de poncho aan was het soms toch wel gezellig.
Corvus Corax, Middeleeuwen muziek. Er stonden een man of 50 op het podium gok ik. leuk voor een tijdje maar ging vervelen.
Opeth, vanaf de Asia eettent half gehoord. Kon me niet bekoren.
Lostprophets. Enorm gay maar op zich goed te doen en op het einde bewoog ik zelfs aardig mee.
Danko Jones. Enorme asociale zak stront maar wel lachen. Erg geinig.
Arctic Monkeys. Niet mijn shit maar vanwege het weer toch maar in de Alfa gebleven. Ze speelden goed en zuiver, maar het was erg saai om naar te kijken (als niet-fan).
Muse was de absolute topper van Lowlands. Wat kan die gast zuiver zingen, kippevel af en toe.
Ik ga ze zeker nog een keertje checken als ze weer in NL zijn.
Door de modder ploeteren naar India: Drum n Bass. Mijn voetjes (zo'n 10 uur natte voeten) wilden niet meer en ik was helemaal murw. Dj Marky gekeken (sjiek) en daarna de eerste paar tunes van Planet Pendulum. Toch maar terug naar de tent. Het bier smaakte niet meer, ik was moe en al mijn vrienden waren ergens anders. 3:00 uur bedtijd.

Maandag:
In een waas alles afgebroken, naar de auto gelopen en om 12:30 was ik thuis (Noord-Limburg).

Volgend jaar weer wat mij betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-08-2006 16:22:13 ]
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:19:29 #221
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41064764
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:16 schreef fokkerd het volgende:
DJ Loefah!

...Serious...
Loefah was echt TE vet gewoon Darkstep
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
pi_41064906
Joehoe!

Ik ben thuis.

Bas, Lotte en Het Jurkje.

Huhuhu.

Huhuhu part two.

Liefdesverklaring in de modder. Hier staat Lotte.

Brakke koppies

En ik ben ook moe.

En dat was het.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:27:58 #223
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41065023
Ik heb jou echt vááák gezien. Althans...je laarzen dan
Nu kan ik er eindelijke een hoofd aan plakken
pi_41065148
Ik ben voornamelijk heel veel in het 24h. café geweest, in de Groove Tube en 's nachts in de Bravo.

Verder zal ik vanavond, als ik wakker ben, checken wat ik nog meer gedaan heb.
pi_41065243
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb jou echt vááák gezien. Althans...je laarzen dan
Nu kan ik er eindelijke een hoofd aan plakken
Mijn laarzen zijn hippe shizzle.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:36:50 #226
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41065289
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:35 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Mijn laarzen zijn hippe shizzle.
Ik zou ze eerder 'apart' willen noemen
pi_41065348
True, een vriendin van me had ze ook.
2,3 en 4 juni Pinkpop - 27 juni TOOL - 18, 19 en 20 augustus Lowlands - 9 november TOOL
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 16:39:30 #228
155342 The_Martian
Katze von der Feldweg
pi_41065359
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:07 schreef Fiama het volgende:

[afbeelding]

Yep, was erg tof... vooral die neophyte, Guns n Roses, war pigs en kyuss tracks die hij er zomaar ff doorheen mixten waren erg tof! Aan de ene kant jammer dat het zo druk was, aan de andere kant hou je zo wel het intieme X-ray sfeertje intact
when the Drone ceases to become a sound and becomes corporeal
when one ventures beyond the physical to metempsychosis
when dream into Drone and Drone into dream
when I am there and nothing else matters, when will I stay forever?
pi_41065380
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ik zou ze eerder 'apart' willen noemen
Of 'anders'.
pi_41065533
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:02 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ei8ipfU4VFQ Ministery & de Alpha
http://www.youtube.com/watch?v=LSGoN6mIrAc Het begin van de modderglijers! Ik filmde eigenlijk dat gevecht op de voorgrond en zag later dat er op de achtergrond 2 aan het glijden waren.

Foto's volgen zo.
Grappig ik stond bij Ministery ongeveer 2 meter achter je toen je dat filmpje maakte. Ik herkende je aan dat jurkje wat je op de foto aanhad.
pi_41065577
ik wil eigenlijk volgend weekend weer

wie gaat er met me mee? misschien werkt het als we gewoon zelf een feestje bouwen?
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_41065611
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef London_Calling het volgende:

[..]

Grappig ik stond bij Ministery ongeveer 2 meter achter je toen je dat filmpje maakte. Ik herkende je aan dat jurkje wat je op de foto aanhad.
Sta jij dan ook op mijn filmpje?
pi_41065630
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef liefie_ het volgende:

wie gaat er met me mee? misschien werkt het als we gewoon zelf een feestje bouwen?
Count me in!
pi_41065719
quote:

pi_41065727
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Sta jij dan ook op mijn filmpje?
Ja, deel van mijn hoofd + hoedje en mijn arm (na ongeveer 9 seconden) ... ik ben maar 168 cm ... niet zo groot dus

Ik had een zwart Radiohead t-shirt aan met daarop de tekst Kicking Squeeling Gucci Little Piggy en een donkerblauw Lowlands hoedje.
pi_41065844

pi_41066089
quote:

Ik bel Muse wel even
// Last.fm
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:04:45 #238
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41066146
ik regel Tiga
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_41066204
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:02 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

Ik bel Muse wel even
deal!
jij newbiedoobiedoo bloodylotte ik en muse in biddingshuizen
wie zorgt er voor de heerlijke roti?

en er zit me toch een vast heel domme vraag nogal dwars... (niet me uit gaan lachen he!) maar die hammetjes zijn toch niet van echte everzwijnen?
pi_41066331
MINISTRY !!!!!!!
underground forever baby
pi_41066467
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef Parafernalia het volgende:
ik regel Tiga
21.00 - 22.00 Infadels
22.30 - 24.00 Muse
24.00 - 02.00 Tiga

Een goed begin, wie regelt er meer?
// Last.fm
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:20:47 #242
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_41066573
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:16 schreef XxxPimxxX het volgende:

21.00 - 22.00 Infadels
22.30 - 24.00 Muse
24.00 - 02.00 Tiga

Ik weet inmiddels wel ongeveer hoe de Barbeque/Grilltoko in elkaar steekt.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:22:53 #243
94455 EricBoucher
Is een doucher
pi_41066626
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 15:07 schreef Fiama het volgende:

Bong-Ra! De Openingsbas trilde en iedereen werd gek...na twee beats ben ik snel naar middenachter gegaan waar ik in een pit terecht kwam en zeker 3 stoten op mijn kanis heb gekregen. Toen ben ik weggerend...ging me net iets te bruut :-)

Impressie

Vrijdag: Aftrappen met Wolfmother, oftewel, meteen één van de beste optredens van het weekend! Wat een muzikanten. Meteen de ballen uit de broek gerockt!
Daarna:
-Matisyahu: slordige slappe hap en dus een tegenvaller
-Razorlight: Puik optreden, alleen de nieuwe nummers waren minder en de gitaren stonden te hard en te schel
-Fun Lovin'Criminals: was grappig maar niet bijzonder
-Bluegrass Boogieman: De beste muzikanten van het festival en een bijzonder, bijzonder groot feest!!!
-Bloc Party: leuk, alleen veel te druk.
-Anouk: buiten gezeten, leuk optreden
-Bong Ra: Bruut! Alleen weggerend........

Zaterdag:
-Urban Dance Squad: Oude knakkers met een asociale bende energie! Heel puik!
-Ministry: Harder dan hard!! Een absoluut hoogtepunt. Veel mensen zien wegrennen vanwege het geweld!
-The Noisettes: Oprecht coole band!! Jammer genoeg maar 4 nummers gezien omdat we wegliepen naar The Raconteurs waar het veel te druk was.
-The Streets: tegenvaller. Niets bijzonders. 3 nummers gezien en alleen Don't mug yourself was erg leuk. Ze zijn saai geworden imho.
-Nomades de Skaetera: Leuk! Ska...altijd goed!
-Iggy & The Stooges: Wat een asociaal rauwe bende! In één woord...briljant! Optreden van het festival, samen met:
-Gogol Bordello: Wat een feest, wat een feest!! Nog beter dan Radio Bemba van Manu Chao...en dat zegt veel! Heel veel!
-Balkan Beats: met zanger van Gogol Bordello: Het feest ging gewoon in strak tempo door! Wat een bende!

Zondag:
-Rare inval-act gezien bij de Lima met een soort Mr. Bean als zanger Roemeense volksmuziek ofzo. Grappig
-The Kooks: Leuk optreden. Leuker dan ik verwacht had. Alleen veel en veel te druk! Zo plat als een dubbeltje gedrukt...
-Morningwood: Blondie on hardrock! Erg leuk en lekker sleazy
-Wir sind Helden: Feest! Kippenvel en af en toe tranen in de ogen! Één van mijn hoogtepunten. Direct na het optreden cd gekocht!
-Less Then Jake: 3 nummers van gezien. Standaard skatepunk. Niet mijn ding.
-Muse: Ook 3 of 4 nummers van gezien. Steengoed maar mij allemaal wat te dramatisch. Wel Blij dat ik Bliss nog heb gehoord. Prachtnummer!

Gemist:
-The Veils
-Bong Ra (alsnog)
-The Dead 60's
-Johan
-!Forward Russia!
-Pannonia Allstars Ska Orchestra

Bijna alles gezien wat ik graag wilde zien dus
Tool Kok has the mystique of a napalm strike, it is sex industry at its most industrial
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:22:53 #244
24054 search64
Avec le grande
pi_41066627
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:

[..]
en er zit me toch een vast heel domme vraag nogal dwars... (niet me uit gaan lachen he!) maar die hammetjes zijn toch niet van echte everzwijnen?
Nee die zijn van imitatie-everzwijnen...
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_41066662
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:20 schreef JDude het volgende:

[..]

Ik weet inmiddels wel ongeveer hoe de Barbeque/Grilltoko in elkaar steekt.
Haha, ik ook wel.. We herkende die kerel die bij de barbecue stond van tv.. Hij was een keer bij de smaakpolitie.. Toen vroeg een vriend van me een één of andere onnozele vraag over zo'n bbq, begon die kerel hele verhalen te vertellen over indirect vuur en dat zo'n bbq wel ¤9.000,- kost.. Ik ben halverwege maar weggegaan, duurde mij een beetje te lang..
www.myspace.com/olk2006
pi_41066698
Damn, ben ik de enigste die echt niet alles zomaar voor de geest kan halen van afgelopen weekend?
pi_41066700
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:16 schreef XxxPimxxX het volgende:

[..]

21.00 - 22.00 Infadels
22.30 - 24.00 Muse
24.00 - 02.00 Tiga

zal ik een liedje zingen
mn brandend zand is erg goed

naja als ik wat drinkerig word ga ik toch wel zingen

en die hammetje zijn dan van gewone varkentjes of zo?
ik snap er niks van maja
pi_41066747
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef _alejandro het volgende:
Damn, ben ik de enigste die echt niet alles zomaar voor de geest kan halen van afgelopen weekend?
Nee hoor!! Ik heb ook nog wat zwarte gaten waar ik niet meer voor de geest kan halen wat ik toen allemaal heb gedaan..
www.myspace.com/olk2006
pi_41066769
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef _alejandro het volgende:
nee ik heb op zaterdag wat gaten
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 17:31:04 #250
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_41066808
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 17:22 schreef EricBoucher het volgende:
-Bluegrass Boogieman: De beste muzikanten van het festival en een bijzonder, bijzonder groot feest!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')