Hij was goed hè? Ik meen dat zijn CD's ook een stuk minder dansbaar waren als wat hij op het Lima-podium ten gehore bracht. Hij was écht vet!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:15 schreef crossover het volgende:
Jammer dat ik niks leuks kan terugvinden van Xavier Rudd, alles wat ik vind zijn allemaal van die saaie gitaarnummers..
herkenningsmomentquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:10 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Balkan Beats was trouwens heel erg fout leuk. Blij rondstuiteren enzo
Maar datzelfde geldt voor Gogol Bordello en wel meer bandjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Hij was goed hè? Ik meen dat zijn CD's ook een stuk minder dansbaar waren als wat hij op het Lima-podium ten gehore bracht. Hij was écht vet!
Was dat die gast met die digereedoos? Heb ik ook gezienquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:15 schreef crossover het volgende:
Jammer dat ik niks leuks kan terugvinden van Xavier Rudd, alles wat ik vind zijn allemaal van die saaie gitaarnummers..
Zogenaamd een verkoper van hypermoderne stofzuigers, maar eigenlijk een stukje cabaret.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:56 schreef berc het volgende:
wat was dit?
http://www.checkjerollator.nl/main.php?g2_itemId=47
Nou ja, het zou niet de eerste keer zijn dat ze maar een optreden geven van net 20 minuten, flikten ze een tijdje terug tijdens een concert in Amsterdam ook al een keer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:58 schreef Bellah het volgende:Daarna dus Jawat gevolgd door Be your own PET... Echt leuk, maar ze speelden maar een kwartier omdat ze iets kapot hadden gemaakt of zo... Kon het niet goed zien![]()
De Prodigy ook trouwens...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:14 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, het zou niet de eerste keer zijn dat ze maar een optreden geven van net 20 minuten, flikten ze een tijdje terug tijdens een concert in Amsterdam ook al een keer.
Loefah was echt TE vet gewoonquote:
Mijn laarzen zijn hippe shizzle.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:27 schreef Nembrionic het volgende:
Ik heb jou echt vááák gezien. Althans...je laarzen dan
Nu kan ik er eindelijke een hoofd aan plakken
Ik zou ze eerder 'apart' willen noemenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Mijn laarzen zijn hippe shizzle.
Yep, was erg tof... vooral die neophyte, Guns n Roses, war pigs en kyuss tracks die hij er zomaar ff doorheen mixten waren erg tof! Aan de ene kant jammer dat het zo druk was, aan de andere kant hou je zo wel het intieme X-ray sfeertje intactquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:07 schreef Fiama het volgende:
Nog iemand deze beste man gezien?
[afbeelding]
Dat was toch wel een hele brute show, kwam er met een doorweekt tshirt vandaan!
Of 'anders'.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zou ze eerder 'apart' willen noemen
Grappig ik stond bij Ministery ongeveer 2 meter achter je toen je dat filmpje maakte. Ik herkende je aan dat jurkje wat je op de foto aanhad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:02 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=ei8ipfU4VFQ Ministery & de Alpha
http://www.youtube.com/watch?v=LSGoN6mIrAc Het begin van de modderglijers! Ik filmde eigenlijk dat gevecht op de voorgrond en zag later dat er op de achtergrond 2 aan het glijden waren.
Foto's volgen zo.
Sta jij dan ook op mijn filmpje?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:45 schreef London_Calling het volgende:
[..]
Grappig ik stond bij Ministery ongeveer 2 meter achter je toen je dat filmpje maakte. Ik herkende je aan dat jurkje wat je op de foto aanhad.
Count me in!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef liefie_ het volgende:
ik wil eigenlijk volgend weekend weer
wie gaat er met me mee? misschien werkt het als we gewoon zelf een feestje bouwen?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef liefie_ het volgende:
wie gaat er met me mee? misschien werkt het als we gewoon zelf een feestje bouwen?
Ja, deel van mijn hoofd + hoedje en mijn arm (na ongeveer 9 seconden) ... ik ben maar 168 cm ... niet zo groot dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:47 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Sta jij dan ook op mijn filmpje?
Ik bel Muse wel evenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:46 schreef liefie_ het volgende:
deal!quote:
21.00 - 22.00 Infadelsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:04 schreef Parafernalia het volgende:
ik regel Tiga
Ik weet inmiddels wel ongeveer hoe de Barbeque/Grilltoko in elkaar steekt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:16 schreef XxxPimxxX het volgende:
21.00 - 22.00 Infadels
22.30 - 24.00 Muse
24.00 - 02.00 Tiga
Een goed begin, wie regelt er meer?
Bong-Ra! De Openingsbas trilde en iedereen werd gek...na twee beats ben ik snel naar middenachter gegaan waar ik in een pit terecht kwam en zeker 3 stoten op mijn kanis heb gekregen. Toen ben ik weggerend...ging me net iets te bruut :-)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:07 schreef Fiama het volgende:
Nog iemand deze beste man gezien?
Dat was toch wel een hele brute show, kwam er met een doorweekt tshirt vandaan!
Nee die zijn van imitatie-everzwijnen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:06 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en er zit me toch een vast heel domme vraag nogal dwars... (niet me uit gaan lachen he!) maar die hammetjes zijn toch niet van echte everzwijnen?
Haha, ik ook wel.. We herkende die kerel die bij de barbecue stond van tv.. Hij was een keer bij de smaakpolitie.. Toen vroeg een vriend van me een één of andere onnozele vraag over zo'n bbq, begon die kerel hele verhalen te vertellen over indirect vuur en dat zo'n bbq wel ¤9.000,- kost.. Ik ben halverwege maar weggegaan, duurde mij een beetje te lang..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik weet inmiddels wel ongeveer hoe de Barbeque/Grilltoko in elkaar steekt.
zal ik een liedje zingenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:16 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
21.00 - 22.00 Infadels
22.30 - 24.00 Muse
24.00 - 02.00 Tiga
Een goed begin, wie regelt er meer?
Nee hoor!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef _alejandro het volgende:
Damn, ben ik de enigste die echt niet alles zomaar voor de geest kan halen van afgelopen weekend?
nee ik heb op zaterdag wat gatenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:25 schreef _alejandro het volgende:
Damn, ben ik de enigste die echt niet alles zomaar voor de geest kan halen van afgelopen weekend?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:22 schreef EricBoucher het volgende:
-Bluegrass Boogieman: De beste muzikanten van het festival en een bijzonder, bijzonder groot feest!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |