abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:14:13 #76
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41044155
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:10 schreef search64 het volgende:

[..]

Ik heb op Lowlands een leuk meisje ontmoet die ongeveer 6 keer in die linker past.
Haar bijnaam is dan ook luciferhoutje?
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:18:22 #77
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_41044292
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moddermannetje moet rennen voor z'n leven.
geweldig
Ik mag hopen dattie hem te pakken heeft gekregen?
pi_41044362
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:18 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

geweldig
Ik mag hopen dattie hem te pakken heeft gekregen?
Toen de achtervolging zich voortzette in de Alpha ben ik ze uit beeld verloren
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:21:13 #79
24054 search64
Avec le grande
pi_41044381
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef liefie_ het volgende:

[..]

stel je niet aan dat meisje is echt niet dik en als je een meisje hebt ontmoet dat er 6 keer in past zou ik me hevig zorgen gaan maken over haar eetpatroon
sorry hoor maar ik vond het echt even een nutteloze opmerking
Ze is 1.50m of zo

maar dan nog...
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
pi_41044414
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:03 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

WAAROM HEEFT NIEMAND LESS THAN JAKE GEZIEN? Jullie hebben wat gemist .
Zo graag heen gewild, maarja, op 't laatst te lam, en toen maar lauw bier zitten drinken bij de tent en later naar India en de Groove Tube geweest. Less than Jake was dus partyhardy?
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef liefie_ het volgende:

[..]

poncho leende zich ook prima om mee te fladder dansen toen
Ja geloof ik ook best, maar elkaar warm houdend heen en weer wiegen is ook nog een optie, lekker knus.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:22:14 #81
24054 search64
Avec le grande
pi_41044420
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:14 schreef peaceman het volgende:

[..]

Haar bijnaam is dan ook luciferhoutje?
Misschien is 6 keer overdreven. Laten we het er op houden dat het niet mijn type is.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:24:13 #82
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_41044488
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Toen de achtervolging zich voortzette in de Alpha ben ik ze uit beeld verloren
Zullen we dan maar samen hopen dat moddermannetje flink op zijn donder heeft gehad?
pi_41044499
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Daar ben ik blij om Alleen jammer dat ik weet dat je het niet meent Binnenkort Forward Russia maar checken in de Ekko in Utrecht en Guillemots en Belle and Sebastian op een ander moment maar eens gaan zien.
MaJo, ben je nog naar De Kevers geweest?
Zo ja, was het wat?
pi_41044537
http://www.bloodyhell.nl
Ik heb even gelogd hoor. Ik moet het gewoon even van me afschrijven.
pi_41044564
ik zal trouwens ook maar even een mini verslagje typen...
ik weet alleen echt niet meer wat ik heb gegeten en waarom en wanneer en het zelfde geld voor plassen en dat soort zaken dus ik zal het kort houden:

donderdag aangekomen en natuurlijk zoals het 2 vrouwen opstap betaamt verkeerd gereden en uren over het stukje naar de camping (5) gedaan waar een plekje werd vrij gehouden... tentje opgezet beetje rondhangen/kijken en toen toch maar alvast naar bed

vrijdag eerst naar razorlight ik kende ze niet echt (wel eens een nrtje gehoort bij vriendin maar meer niet) en vond het heerlijk om lekker bij in het gras te zitten met een rosetje en zo
daarna snel nog even een stukje fun loving criminals mee gepikt... die ik zelf tegen vond vallen omdat ze er naar mijn mening maar een beetje stonden maja ik heb dan ook maar een stukje gezien
daarna terug naar de magic numbers die ik nu echt helemaal super vind weer heerlijk zitten genieten op een grasje
falafel gegeten (jum) en af en toe een klankje mee gekregen van the veils daarna naar block party vond ik ook wel lekker maar op tijd weg gegaan om naar anouk te gaan wat super was weer snel terug voor snow patrol en daarna nog naar placebo maar dat vond ik persoonlijk niet echt wat... daarna naar tiga gegaan maar onderweg enorm opgehouden (eigen schuld dikke bult) en er was al geen doorkomen meer aan en zelf vond ik tiga ook maar saai (waarom weet ik niet maja) ff gaan dansen in die cocktail tent of wat het ook was dan maar

zaterdag natuurlijk veel te laat op het terein
wel een stukje urban dance thingy mee gepikt klonk wel leuk daarna heb ik even een zwart gat in mn hoofd geen idee wat ik heb gedaan en waar (ben de ochtend begonnen met de killer cocktails van mn vriendinnetje ) wat ik me wel weer kan herinneren is mockey was wel leuk maar ging me snel vervelen dus zijn we maar kunst gaan maken in dat lima stuk (heeft iemand toevallig mijn ik ben stempel gepakt?) toen naar the streets en daarna op zoek naar vegetarische wok wat een drama bleek en daarna naar massive attack was erg leuk en daarna dat 90s thingy was super!!!
maar toen was de rest moe en gingen we weer naar de tent

zondag nog later op het terrein omdat we na de regen wilde gaan en dat bleek niet te lukken ik heb ook niet veel meer gedaan dan van ehbo tent naar ehbo tent te hobbelen (spring schenen)
heb buiten gezeten bij de kooks wat ik er van op ving klonk wel tof en een stukje van het ding wat er na kwam daarna naar joan as police woman (wat ik denk ik toch het aller tofste vond) daarna naar de artic monkeys en even naar de silent disco
daarna was ik in staat mn been er af te knauwen dus ben ik maar weer naar de tent gegaan wel jammer dat mn laatste avond zo was maja

volgens mij was het best een lang stukje

[ Bericht 2% gewijzigd door liefie_ op 21-08-2006 22:35:28 ]
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 22:29:32 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41044640
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:24 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

MaJo, ben je nog naar De Kevers geweest?
Zo ja, was het wat?
Ik liep erheen maar toen ik "Laat me niet gaan" hoorde ben ik maar weer snel weggegaan Ben van mening dat er van de Beatles afgebleven moet worden. Ik kan er tenminste niet aan wennen om andere uitvoeringen te horen (uitzonderingen daargelaten )
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_41044662
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Zo graag heen gewild, maarja, op 't laatst te lam, en toen maar lauw bier zitten drinken bij de tent en later naar India en de Groove Tube geweest. Less than Jake was dus partyhardy?
[..]

Ja geloof ik ook best, maar elkaar warm houdend heen en weer wiegen is ook nog een optie, lekker knus.
mijn ponco was helaas/gelukkig* alleen voor mij

* door halen wat niet van toepassing is
haha wat een flauw grapje van me
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:31:01 #88
105263 Litso
Interlectueel.
pi_41044686
Ohja, wat de neuk was dat met die rij op de terugweg? Waarom moesten we verdomme een uur wachten op de loopbrug, en nog eens een uur op de bussen?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_41044793
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
Ohja, wat de neuk was dat met die rij op de terugweg? Waarom moesten we verdomme een uur wachten op de loopbrug, en nog eens een uur op de bussen?
Hulde aan de wekker die om kwart over 7 afging waardoor wij heel snel weg waren en slechts 15 á 20 minuten in de rij voor de bussen stonden.
pi_41044815
quote:
Dat ging inderdaad echt helemaal nergens over!

Gelukkig kon ik na het loopbrugdrama op weg naar mijn auto een kleine glimlach niet onderdrukken toen ik langs een 300 meter lange rij van op de bus wachtende mensen liep!
pi_41044835
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Hulde aan de wekker die om kwart over 7 afging waardoor wij heel snel weg waren en slechts 15 á 20 minuten in de rij voor de bussen stonden.
hulde aan de bolide
die wel niet wou starten maar door de held van de anwb toch snel gefixed was
sneller dan wachten op de bus gok ik
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:36:27 #92
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41044837
wie had er ook zo'n hekel aan die kuthaan?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41044870
quote:
Hoezo de mens is een kuddedier Hele rij, terwijl je er gewoon rechts voorbij kan.
Voorkruiper? Ik? Ja, true. Binnen half uur weg.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
pi_41044878
quote:

[..]

Toen lag ik net drie kwartier in m'n tent
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:39:07 #95
105263 Litso
Interlectueel.
pi_41044908
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:37 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Hoezo de mens is een kuddedier Hele rij, terwijl je er gewoon rechts voorbij kan.
Voorkruiper? Ik? Ja, true. Binnen half uur weg.
Hufter.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_41044927
quote:

[..]

Hetzelfde voor wekkers die om half acht gaan
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_41044945
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik liep erheen maar toen ik "Laat me niet gaan" hoorde ben ik maar weer snel weggegaan
gelukkig, heb ik niets gemist dus
altijd zo bang voor "verkrachtingen" van mooie nummers
quote:
Ben van mening dat er van de Beatles afgebleven moet worden.
mee eens
pi_41045084
Oh, ik zit de liveset van Muse te luisteren en ik wil teruuuuuuug.

Streets was trouwens geniaal. Begon heel slap maar na de helft ging het los. Met iedereen op de grond en dan tegelijk opspringen En op 't laatst allemaal met je t-shirt zwaaiend in het rond
// Last.fm
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:45:55 #99
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_41045103
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Dat ging inderdaad echt helemaal nergens over!

Gelukkig kon ik na het loopbrugdrama op weg naar mijn auto een kleine glimlach niet onderdrukken toen ik langs een 300 meter lange rij van op de bus wachtende mensen liep!
Om vervolgens tot half 4 vast te staan op het parkeerterrein.
Tenminste dat hadden wij dan.
pi_41045124
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:40 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

gelukkig, heb ik niets gemist dus
altijd zo bang voor "verkrachtingen" van mooie nummers
[..]

mee eens
wij zaten net buiten bij de roti
en we konden dus niet echt iets horen maar opeens werden de klanken van hey jude opgepikt door het etende volkje en ging iedereen het orriginele nr zingen
dat was tof
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')