ik was ook een beetje angstig voor m'n bierquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:17 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik vond ze een beetje eng
ik dacht wat als ie op mn hoofd gaat
Uhm nee. Je moet alleen dat stuk nemen wat in dat vierkant staat onder "Napraat OP"quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:28 schreef liefie_ het volgende:
zoiets?
Ik vond 't jammer dat Mark weer zo nodig mee moest. Was ook gelijk 't minste gedeelte van de set. Hoop dat ze die microfoonstandaardhanger in November thuislatenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:09 schreef search64 het volgende:
The Twilight Singers; Door Mark Lanegan naartoe gegaan, maar echt het allerbeste optreden van het festival. Zanger en drummer leken zwaar aan de coke, maar ze rockten wel de pan uit.
potverdoriequote:Op maandag 21 augustus 2006 21:30 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Uhm nee. Je moet alleen dat stuk nemen wat in dat vierkant staat onder "Napraat OP"
Was dit al gepost? Elke avond vanaf 00.00 uur op MTV dus.quote:23 augustus:
Lowlands 2006: Anouk
Lowlands 2006: Orson
24 augustus:
Lowlands 2006: Placebo
Lowlands 2006: Hard-Fi
25 augustus:
Lowlands 2006: Opgezwolle
Lowlands 2006: Zero 7
26 augustus:
Lowlands 2006: Matisyahu
Lowlands 2006: Michael Franti
28 augustus:
Lowlands 2006: The Raconteurs
Lowlands 2006: Spinvis
29 augustus:
Lowlands 2006: Massive Attack
Lowlands 2006: Pete Philly
30 augustus:
Lowlands 2006: Scissor Sisters
Lowlands 2006: Essent Winner
31 augustus:
Lowlands 2006: Postmen
1 september:
Lowlands 2006: Jamie Lidell
2 september:
Lowlands 2006: Arctic Monkeys
3 september:
Lowlands 2006: Muse
Ik liep er deze LL toevallig tegenaan. Macaco en Ziggy gezien en voor de rest hadden de DJ's in de Groove Tube ook wel zin in reggae (dt-fout oei toch een beetje brak)quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:13 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zoveel Reggae en Ska was er toch niet?
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hey rubbereend!Ik vond jou cool op de meet
![]()
2voor12 iddquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:35 schreef Parafernalia het volgende:
iemand trouwens dat bordje gezien voor de festivalingang?
"Hier wordt gefilmd voor..."
Nog even negen-en-twintigste in dertigste veranderen. En de link naar het vorige topic in het rijtje pleuren en dan is ie perfectquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:34 schreef liefie_ het volgende:
zo klaar?
voor o.a. MTV en 3voor12quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:35 schreef Parafernalia het volgende:
iemand trouwens dat bordje gezien voor de festivalingang?
"Hier wordt gefilmd voor..."
ik heb me de hele tijd af lopen vragen of het een fout was en waarom ze dan zo stom waren het te laten staan of dat het bewust was of zo?quote:
Ja man, ik zat alleen 's ochtends even gitaar te spelen, en 's nachtsquote:Op maandag 21 augustus 2006 20:28 schreef Fiama het volgende:
[..]
Heb je uberhaubt nog wat anders dan gitaar spelen? Telkens als ik er langs liep zat je met je gitaar dan wel buiten de tent of in je tent.
Astrid Joostenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
precies![]()
ik zie Kees Driehuis al zitten
pfoe ik ben wel erg lastig hoor maar hoe maak ik een link?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nog even negen-en-twintigste in dertigste veranderen. En de link naar het vorige topic in het rijtje pleuren en dan is ie perfect![]()
jaaaaaaa dat was echt TE grappig lolquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
precies![]()
ik zie Kees Driehuis al zitten
Ik heb zo soms goede voorstellenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef brother52 het volgende:
want ik moest van Peaceman mee naar de Guillemots. En volkomen terrecht dat ik meemoest. Een geweldig optreden. Voor mij de verrassing van het weekend. Heerlijk vaag wat ze allemaal doen. Ik heb 3 kwartier staan genieten.
vorig jaar was het wat een medewerker had gegokt hoeveel kaarten er verkocht werden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb me de hele tijd af lopen vragen of het een fout was en waarom ze dan zo stom waren het te laten staan of dat het bewust was of zo?
maja ik vroeg me ook telkens af waarom er 57309 stond
maar dat ben ik maar gaan vragen
Laat maar lekker zitten joh. Toch niemand die dat gebruikt. Dat is er alleen maar voor de interessant doenerij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfoe ik ben wel erg lastig hoor maar hoe maak ik een link?
zat jij op Camping 4 overigens?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja man, ik zat alleen 's ochtends even gitaar te spelen, en 's nachts
@litso, die meet stelde idd niet zoveel voor
Wie was btw die hele grote kerel met een bril?
Die zat later in de 24 uurs tent vast met zijn veter aan iemands schoen, ongelukje in de pit
Camping 2, naast de 24 uurs tentquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
zat jij op Camping 4 overigens?
gekkehoedenmaker is niet geweest naar Lowlands, ze was ziek.
Ik zag ook een Shirtje van Racoon hangen bij de Merchandise...?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En op 1 september Jamie Lidell 2006? Heb ik iets gemist?
Jij was die man met die leuter in de modder zeker!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:44 schreef DJ_Robbie het volgende:
Met je vrienden op het scherm te zien zijn in de Alpha tent, Priceless![]()
Dan zal je wel weinig geslapen hebben!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Camping 2, naast de 24 uurs tent
Ja, ik vond er niet veel aan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef renzell het volgende:
Gogol Bordello een flop![]()
Man, ik vond ze de hit van het festival!![]()
Je moet niet te rationeel naar Gogol Bordello luisteren/kijken. Ze speelden echt niet enorm strak ofzo, maar de sfeer was er zeker. Als je eenmaal in beweging komt is het onmogelijk om te stoppenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik vond er niet veel aan.
Ik kan ook wel begrijpen dat er veel zijn die het niet met me eens zijn. Want het was behoorlijk feest in de tent.
links of rechtsquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dan zal je wel weinig geslapen hebben!![]()
Ik zat bij de ingang van camping drie en heb mijn tentje eigenlijk ook niet van binnen gezien!
En dat ze elke outro van een nummer steeds herhaalde moet je ook maar door de vingers zien. Feest was het zekerquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Je moet niet te rationeel naar Gogol Bordello luisteren/kijken. Ze speelden echt niet enorm strak ofzo, maar de sfeer was er zeker. Als je eenmaal in beweging komt is het onmogelijk om te stoppen![]()
In 2002 vond ik hem echt goed, was nog met die schermen waarop je zijn kunstjes goed kon meekijken en zonder een verprutsende zanger (hard, resonerend, onduidelijk, traag!). Dit jaar was het echt niets inderdaad en ik denk zijn laatste keer Lowlandsquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef Parafernalia het volgende:
dj shadow valt echt altijd tegenwaarom wordt die kerel toch geboekt?
Ja, zo heel soms heb je wel eens een goed voorstelquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb zo soms goede voorstellen![]()
Ik heb Gogol Bordello Sally horen spelen, en staan genieten van Teardropquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef Tierelier het volgende:
Als ik die verhalen hoor over Gogol Bordello, denk ik van shit, balen, was ik daar maar bij geweest. Maar daarentegen, Massive Attack, Teardrop, natuurlijk niet te missen.
Gezellig in je poncho op de bult zitten en zien wat voor een show 't is.
toen zat ie de hele tijd door zijn set heen te lullenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:53 schreef Dogbreath het volgende:
[..]
In 2002 vond ik hem echt goed, was nog met die schermen waarop je zijn kunstjes goed kon meekijken en zonder een verprutsende zanger (hard, resonerend, onduidelijk, traag!). Dit jaar was het echt niets inderdaad en ik denk zijn laatste keer Lowlands![]()
Mooiste moddermomentje... In het begin toen er nog maar een stuk of 12 aan het sliden waren, veel publiek natuurlijk eromheen (want interessanter dan de arctic monkeys (bovendien door de geografie van het terrein toen weinig keus))quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mijn mooiste moddermoment was tussen Arctic Monkeys en Muse in bij de Alpha. Schone jongen loopt nietsvermoedend met een traytje drinken voor z'n vriendjes langs de heuvel van de Alpha. Moddermannetje neemt een aanloop. Tackelt de nietsvermoedende jongen keihard. De tray en de drankjes vliegen meters de lucht in. De schone jongen is alles behalve schoon meer. De nu-alles-behalve-schone jongen krijgt een rode waas voor z'n ogen. Moddermannetje moet rennen voor z'n leven.![]()
Het hoeft voor mij ook niet allemaal retestrak te zijn en ik had op zich ook wel genoeg bier op en wist ook nog eens wat ik kon verwachten. Maar het kon mij niet motiveren om te gaan springen, en dan houdt het bij Gogol Bordello al snel op.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef Aibmi het volgende:
[..]
Je moet niet te rationeel naar Gogol Bordello luisteren/kijken. Ze speelden echt niet enorm strak ofzo, maar de sfeer was er zeker. Als je eenmaal in beweging komt is het onmogelijk om te stoppen![]()
cool, wij hadden unaniem besloten dat we zeker geen brokeback mountain wilde zien, homofiele cowboys.. nah, not reallyquote:
En a.s. zondag van 15:00 tot 17:00 uur sfeerbeelden, interviews en concerten op Ned. 3!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Was dit al gepost? Elke avond vanaf 00.00 uur op MTV dus.
En op 1 september Jamie Lidell 2006? Heb ik iets gemist?
Er was niks aan... echt nietquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:52 schreef MaJo het volgende:
Ik baal dat ik Guillemots, Forward russia en Belle and Sebastian heb gemist
op ongeveer dezelfde plek stond ik in 2004. Geweldige plek, je kunt je tentje in kruipen vanuit de 24 uurs tent. Dit jaar weer op camping 2, alleen iets verder, bij de splitsing rechts en dan aan de linkerkant van het pad.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ze lijken idd allemaal op elkaar
En hou op over de 24 uurs tent
[afbeelding]
poncho leende zich ook prima om mee te fladder dansen toenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef Tierelier het volgende:
Als ik die verhalen hoor over Gogol Bordello, denk ik van shit, balen, was ik daar maar bij geweest. Maar daarentegen, Massive Attack, Teardrop, natuurlijk niet te missen.
Gezellig in je poncho op de bult zitten en zien wat voor een show 't is.
Grote vraag is natuurlijk... Welke foksters zijn ditquote:
Natuurlijk moet je gewoon naar die Surinamersquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:59 schreef Bigfoot414 het volgende:
-Mijn neefje en ik gingen ff wat te eten halen. Een broodje kip-kerrie tegenover de Groove Tube.
GATVERDAMME!! Dat was echt te smerig voor woorden. Alsof je een hap meel neemt met droge kip erop. En ik proefde de kerrrie niet eens!!! Echt zonde van mn 2,5 muntjes. Ik had beter naar de American Food tent kunnen gaan, naar die Surinamers.
Ach, ik vond Greg Dulli idd ook een prima zanger, en sowieso een betere stage presence hebben, maar ik ben nou eenmaal een heel groot fan Lanegan's stem.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vond 't jammer dat Mark weer zo nodig mee moest. Was ook gelijk 't minste gedeelte van de set. Hoop dat ze die microfoonstandaardhanger in November thuislaten
Daar ben ik blij omquote:
Ik heb op Lowlands een leuk meisje ontmoet die ongeveer 6 keer in die linker past.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grote vraag is natuurlijk... Welke foksters zijn dit![]()
Gewoon heel het jaar door. Behalve op eerste kerstdagquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Heimweeeeeee. Volgend jaar zeven dagen Lowlands. Wie biedt meer?
stel je niet aan dat meisje is echt niet dik en als je een meisje hebt ontmoet dat er 6 keer in past zou ik me hevig zorgen gaan maken over haar eetpatroonquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:10 schreef search64 het volgende:
[..]
Ik heb op Lowlands een leuk meisje ontmoet die ongeveer 6 keer in die linker past.
Haar bijnaam is dan ook luciferhoutje?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:10 schreef search64 het volgende:
[..]
Ik heb op Lowlands een leuk meisje ontmoet die ongeveer 6 keer in die linker past.
quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moddermannetje moet rennen voor z'n leven.![]()
Toen de achtervolging zich voortzette in de Alpha ben ik ze uit beeld verlorenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:18 schreef doemaardrie het volgende:
[..]geweldig
Ik mag hopen dattie hem te pakken heeft gekregen?
Ze is 1.50m of zoquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef liefie_ het volgende:
[..]
stel je niet aan dat meisje is echt niet dik en als je een meisje hebt ontmoet dat er 6 keer in past zou ik me hevig zorgen gaan maken over haar eetpatroon
sorry hoor maar ik vond het echt even een nutteloze opmerking
Zo graag heen gewild, maarja, op 't laatst te lam, en toen maar lauw bier zitten drinken bij de tent en later naar India en de Groove Tube geweest. Less than Jake was dus partyhardy?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:03 schreef DionysuZ het volgende:
[..]
WAAROM HEEFT NIEMAND LESS THAN JAKE GEZIEN? Jullie hebben wat gemist.
Ja geloof ik ook best, maar elkaar warm houdend heen en weer wiegen is ook nog een optie, lekker knus.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
poncho leende zich ook prima om mee te fladder dansen toen
Misschien is 6 keer overdreven. Laten we het er op houden dat het niet mijn type is.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Haar bijnaam is dan ook luciferhoutje?
Zullen we dan maar samen hopen dat moddermannetje flink op zijn donder heeft gehad?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Toen de achtervolging zich voortzette in de Alpha ben ik ze uit beeld verloren![]()
MaJo, ben je nog naar De Kevers geweest?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Daar ben ik blij omAlleen jammer dat ik weet dat je het niet meent
Binnenkort Forward Russia maar checken in de Ekko in Utrecht en Guillemots en Belle and Sebastian op een ander moment maar eens gaan zien.
Ik liep erheen maar toen ik "Laat me niet gaan" hoorde ben ik maar weer snel weggegaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:24 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
MaJo, ben je nog naar De Kevers geweest?
Zo ja, was het wat?
mijn ponco was helaas/gelukkig* alleen voor mijquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Zo graag heen gewild, maarja, op 't laatst te lam, en toen maar lauw bier zitten drinken bij de tent en later naar India en de Groove Tube geweest. Less than Jake was dus partyhardy?
[..]
Ja geloof ik ook best, maar elkaar warm houdend heen en weer wiegen is ook nog een optie, lekker knus.
Hulde aan de wekker die om kwart over 7 afging waardoor wij heel snel weg waren en slechts 15 á 20 minuten in de rij voor de bussen stonden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
Ohja, wat de neuk was dat met die rij op de terugweg? Waarom moesten we verdomme een uur wachten op de loopbrug, en nog eens een uur op de bussen?
Dat ging inderdaad echt helemaal nergens over!quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
Ohja, wat de neuk was dat met die rij op de terugweg? Waarom moesten we verdomme een uur wachten op de loopbrug, en nog eens een uur op de bussen?
hulde aan de bolidequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hulde aan de wekker die om kwart over 7 afging waardoor wij heel snel weg waren en slechts 15 á 20 minuten in de rij voor de bussen stonden.
Hoezo de mens is een kuddedierquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
Toen lag ik net drie kwartier in m'n tentquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Hulde aan de wekker die om kwart over 7 afging waardoor wij heel snel weg waren en slechts 15 á 20 minuten in de rij voor de bussen stonden.
Hufter.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:37 schreef Tierelier het volgende:
[..]
Hoezo de mens is een kuddedierHele rij, terwijl je er gewoon rechts voorbij kan.
Voorkruiper? Ik? Ja, true. Binnen half uur weg.
Hetzelfde voor wekkers die om half acht gaanquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
gelukkig, heb ik niets gemist dusquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:29 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik liep erheen maar toen ik "Laat me niet gaan" hoorde ben ik maar weer snel weggegaan
quote:Ben van mening dat er van de Beatles afgebleven moet worden.
Om vervolgens tot half 4 vast te staan op het parkeerterrein.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dat ging inderdaad echt helemaal nergens over!
Gelukkig kon ik na het loopbrugdrama op weg naar mijn auto een kleine glimlach niet onderdrukken toen ik langs een 300 meter lange rij van op de bus wachtende mensen liep!![]()
wij zaten net buiten bij de rotiquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gelukkig, heb ik niets gemist dus![]()
altijd zo bang voor "verkrachtingen" van mooie nummers![]()
[..]mee eens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |