abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41043510
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Je moet niet te rationeel naar Gogol Bordello luisteren/kijken. Ze speelden echt niet enorm strak ofzo, maar de sfeer was er zeker. Als je eenmaal in beweging komt is het onmogelijk om te stoppen
En dat ze elke outro van een nummer steeds herhaalde moet je ook maar door de vingers zien. Feest was het zeker
pi_41043531
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef Parafernalia het volgende:
dj shadow valt echt altijd tegen waarom wordt die kerel toch geboekt?
In 2002 vond ik hem echt goed, was nog met die schermen waarop je zijn kunstjes goed kon meekijken en zonder een verprutsende zanger (hard, resonerend, onduidelijk, traag!). Dit jaar was het echt niets inderdaad en ik denk zijn laatste keer Lowlands
pi_41043540
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik heb zo soms goede voorstellen
Ja, zo heel soms heb je wel eens een goed voorstel
Kitty kitty kitty kitty kitty kitty touch it
Kitty at my foot and I want to touch it
pi_41043565
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef Tierelier het volgende:
Als ik die verhalen hoor over Gogol Bordello, denk ik van shit, balen, was ik daar maar bij geweest. Maar daarentegen, Massive Attack, Teardrop, natuurlijk niet te missen.
Gezellig in je poncho op de bult zitten en zien wat voor een show 't is.
Ik heb Gogol Bordello Sally horen spelen, en staan genieten van Teardrop
Maar ik moest van mn vriendin mee naar MA, anders was ik ook niet gegaan hoor.
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
  maandag 21 augustus 2006 @ 21:57:12 #55
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41043627
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:53 schreef Dogbreath het volgende:

[..]

In 2002 vond ik hem echt goed, was nog met die schermen waarop je zijn kunstjes goed kon meekijken en zonder een verprutsende zanger (hard, resonerend, onduidelijk, traag!). Dit jaar was het echt niets inderdaad en ik denk zijn laatste keer Lowlands
toen zat ie de hele tijd door zijn set heen te lullen
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_41043655
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mijn mooiste moddermoment was tussen Arctic Monkeys en Muse in bij de Alpha. Schone jongen loopt nietsvermoedend met een traytje drinken voor z'n vriendjes langs de heuvel van de Alpha. Moddermannetje neemt een aanloop. Tackelt de nietsvermoedende jongen keihard. De tray en de drankjes vliegen meters de lucht in. De schone jongen is alles behalve schoon meer. De nu-alles-behalve-schone jongen krijgt een rode waas voor z'n ogen. Moddermannetje moet rennen voor z'n leven.
Mooiste moddermomentje... In het begin toen er nog maar een stuk of 12 aan het sliden waren, veel publiek natuurlijk eromheen (want interessanter dan de arctic monkeys (bovendien door de geografie van het terrein toen weinig keus))
De heren modderglijders hadden al bewezen met sliden niet ver genoeg te kunnen komen om daadwerkelijk schade aan te kunnen richten aan de kleding van het publiek. Dus

Plan B: NIET sliden maar gewoon met je vieze lijfje en al doorrennen tot in het massaal in de alpha aanwezige publiek. Veel consternatie en rennende mensen ... ben daarna maar wat meer op afstand gaan staan (veel meer)
pi_41043671
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:52 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

links of rechts
Links langs de greppel!

Ik heb het toiletgebouw niet van binnen gezien
pi_41043696
FF denken of ik alles nog weet van mijn 1e keer Lowlands...

Donderdagavond rond 21.00 vertrokken vanuit Middelrode(bij Den Bosch)
De verwachting was dat we rond een uur of 11/12 klaar waren om het feest officieel in te luiden
Dat werd dus ongeveer 1 uur. Maar wel een mooi 'dorpje' gemaakt met 4 tentjes + grondzeil
(Dat grondzeil is een Gouden Tip van mijn Tante. Die kent een paar persoontjes bij de sekjoerietie en die zeiden dat de camping één grote modderzooi was. Bleek best wel mee te vallen )
Dus wij zijn tot een uurtje of 3 in de 24uurs tent blijven hangen. Lekker een beetje zuipen, peukje roken. Best grappig.

Vrijdag
- We wilden eigenlijk Wolfmother gaan kijken, maar we bleven te lang in de Silent Disco hangen.
(Wat een geniaal bedacht concept, die silent disco )
- Rond een uurtje of half 3 zijn we richting Grolsch stage gegaan. Beetje Matisyahu meegepikt. Wel leuk voor fftjes, maar een beetje saai na een tijdje. We kwamen eigenlijk voor:
- RAZORLIGHT!!! Ik vond ze best wel erg cool, ook al hebben ze hooguit een middelmatige zanger. Het geluid was best wel ok!
- Daarna konden we kiezen tusse Fun Lovin' Criminals of Dead '60s. We hebben ze allebei gemist en ik denk dat ik de Dead '60 het liefst had willen zien.
- Wat daarna is gebeurd weet ik niet precies meer maar ik weet nog wel dat we unaniem besloten NIET naar HIM te gaan .
- Van Bloc Party hebben we niet veel gezien, omdat het ietsjes te druk was. Maar van wat ik heb gehoord klonk het allemaal heel behoorlijk.
Bij Bloc Party is onze groep (Yours truly + zusje + vriendje van zusje + zus van vriendje van zusje + neefje=homo dus eigenlijk mijn nichtje + vriendin van neefje/nichtje ) een beetje uit elkaar gevallen maar bij Anouk zagen we elkaar weer. Anouk had ik al op Paaspop gehoord maar niet gezien. Nu zag ik haar live en ik moet zeggen dat het me niet tegenviel. Alleen dat "Girl" is écht TE vaak gespeeld. K*TNUMMER!!!
-Beetje rondgehangen bij de Alpha tot Placebo begon. Damn, ik vond ze echt goed. Ik had ze al een paar keer op MTV gezien enzo maar ik stond echt flink te genieten. Ook al ken ik maar 2/3 nummers bij naam. Alleen jammer dat mn joint niet aansloeg.
-Mijn neefje liep al vanaf het begin te zaniken dat ie Brokeback Mountain wilde kijken. Ik ging gewoon mee omdat ik geen zin had om naar bed te gaan.
Wij dus wachten voor de Echo(nadat we 60 bekertjes hadden ingeleverd). Toen de film begon werden 2 dingen al snel duidelijk: het scherm was te klein en niemand kon de ondertitles lezen. Dat bleek wel uit een paar 100 nekjes die uitgerekt werden toen ze in mompel-amerikaans begonnen te lullen.

Zaterdag
-Na een korte nacht (9.30 wakker) wist ik 1 ding zeker: ik MOET en ZAL Urban Dance Squad gaan zien. Dat heb ik gedaan en ik vond het leuk. Errug leuk. Na wat wiet is alles Errug leuk
Ik geloof dat ik 2 uur als een opgewarmd lijk heb rondgelopen.
-Daarna zijn we met zn 6en naar de cdtent geweest. En ff wat ingeslagen:
- QOTSTA: Songs for the Deaf
- Iggy Pop: Anthology
- The Clash: London Calling
-Langzaamaan zijn we naar de Grosch tent gegaan voor de Frames. Ze hadden wel geinige liedjes maar het duurde te lang voordat ze mij konden overtuigen.
-Toen zijn we ff naar de Infadels gegaan. GE-WEL-DIG!! Ik had ze daarvoor nog nooit live gezien maar ik heb me kapot gezweet(dat lag ook wel een beetje aan de temperatuur in de Bravo)
-Terug naar de Grosch om vast mentaal voor te bereiden op Iggy + Stooges. Ik had graag meer willen zien maar ik vond het toch iets te veel van het goeie. Wel erg vet voor een kwartiertje ofzo maar na een uur ben ik echt dood.
-De groep werd weer in 2 gesplist voor de Scissor Sisters en Massive Attack. Ik heb weer staan te genieten in de Alpha. Echt perfecte muziek om zo'n dag af te sluiten .

Zondag
-Tai Chi: nooit gedacht dat ik daar heen zou gaan. Maar het heeft echt geholpen tegen de pijn in mijn schouders. Voor eventjes dan .
-Mijn neefje en ik gingen ff wat te eten halen. Een broodje kip-kerrie tegenover de Groove Tube.
GATVERDAMME!! Dat was echt te smerig voor woorden. Alsof je een hap meel neemt met droge kip erop. En ik proefde de kerrrie niet eens!!! Echt zonde van mn 2,5 muntjes. Ik had beter naar de American Food tent kunnen gaan, naar die Surinamers.
Jammer dan...
-Weer ff terug naar de cd-tent. Net toen we weer verder wilen gaan begon de eerste hoosbui. Was niet echt gepland. Want ik had mn kisten in mn tent laten staan. NIet gedacht dat ik ze zondag nodig zou hebben. Verkeerd gegokt. Dus zijn we ff de Groove Tube ingerend en ff een paar cocktails gehaald. Met uiteraard een pretsigaret! Mijn zusje, die normaal altijd heel voorzichtig is met alles wat maar een beetje verslavend is, heeft zich in deze 3 dagen ontwikkeld tot een heuse stoommachine. We moesten echt aandringen om ook nog een paar trekjes te krijgen.
Toen de regen weer in aantal liters per seconde afnam, gingen we ff wat te eten halen.
-We konden natuurlijk niet heel de dag in de vreettent blijven hangen, dus toen hebben we ons maar enigzins gestald in de Bravo, waar Johan speelde. Niet onaardig, maar ook niet echt geweldig.
-Sommigen van ons wilden kosten wat kost naar Panic! At the Disco. Ik ging vooral mee omdat het daar een beetje droog was . Vanaf het begin vond ik het maar irritante mannetjes. Al helemaal toen ze ongestraft Radiohead begonnen te verkrachten. Voor Toine(soort van zwager) en mij was de spreekwoordelijke maat vol en we besloten met zn 2en de regen weer op te zoeken.
Mijn neefje had kort daarvoor het begrip "emo" geprobeerd uit te leggen en we begonnen te praten over het feit dat "emo" zoiets achterlijks is. Het werd al helemaal lachwekkend toen ik opmerkte dat "emo" veel wegheeft van "emoe", een soort mislukte struisvogel.
-Nu het weer echt hopeloos was, kon het me eigenlijk geen fuk meer schelen of mn poten nat zouden worden of niet. Dus ik heb een aantal keer echt tot mn enkels in de blubber gestaan die aardig begon te stinken.
We zochten een plekje bij de India voor de Kooks, die ik wel erg aangenaam vond. Lekkere liedjes zonder teveel gedoe. Precies hetgeendat P!ATD dus NIET heeft.
-Na wat heen en weer gebel vonden we elkaar weer bij de hamburgertent. En weer waren de meningen verdeeld over de act naar keuze. Ik wilde graag Danko Jones zien, en de anders-geaarde kant van mijn familie wilde graag naar Morningwood.
-Danko Jones dus. Man man man, wat heeft die gast een ego! En hij leek op tv nog wel zo aardig! Ik weet ook wel dat het gewoon een act is, maar het werd wel irritant na een tijdje. Als je meer lult dan speelt kun je beter de politiek in . Maar de nummers die hij speelde kwamen wel lekker over.
-Nu de natheid en de modder echt een groot probleem werden besloten we ff een time-out in te lassen. Dus ff terug naar de tent en schone, droge kleren aan. En ik dus mn kisten. Dat was 1 van de beste beslissingen die dag. Helaas zouden we dan wel de Arctic Monkeys missen maar van wat ik op de radio hoorde klonk het een beetje te robotachting. Mijn rug had eerst ff wat rust nodig.
-Toen we later weer wat waren uitgerust besloten we weer terug te gaan om het weekend echt af te sluiten. Onze groep was inmiddels gekrompen van 6 naar 4 personen(neefje + vriendinnetje gingen naar huis. Moetsen vandaag weer naar school/stage. HAHAHAHAHAHAHA!!!!!)
Ik besloot ff baldadig te doen en iets op de wc achter te laten.
Iedereen die op camping 5 stond: als je bij de wc's naar binnen ging, in het 3e blok van links, 1 na laatste deurtje, op de groene prullenbak heb ik geschreven: IK SCHIJT OP FLEVOLAND
Onderweg nog ff de laatste wietspriet opgerookt en het laatste geld bij elkaar gelegd voor de munten.
Mijn zusje en ik waren erg gecharmeerd van de kebab. Die was echt fukking zalig. En haar vriendje, die normaal vegetariËr is, heeft ook een paar hapjes genomen.
Omdat we toch in de buurt van de Grolsch tent waren besloten we ff naar binnen te gaan. DJ's waren lekker bezig, en we hebben ons prma vermaakt. Flink op mn luchtgitaar staan raggen.
Toen we waren uitgedanst was het alweer de volgende dag en we besloten maar onze tent te gaan om de volgende dag rond een uurtje of 8 langzaam maar zeker richting huis te gaan.

Vandaag, Maandag
Het was lastig wakker worden vanochtend, wetend dat we nu toch echt naar huis moesten. We besloten de taken te verdelen: eentje ging ontbijt halen als de rest de tenten weer in de tassen propt. Ik geloof dat we rond een uur op 11/half 12 naar de auto liepen. Met gelukkig veel minder bagage dan op de heenweg. Gelukkig hadden we genoeg cds voor onderweg dus aan mooie deuntjes geen gebrek. Het was wel zuur dat we na 1 cd (Infadels ) nog niet eens op de helft van de parkeerplaats waren.
Toen we echt langzamerhand op gang kwamen en wat te hebben nagepraat, kregen we toch wel honger. We hadden allemaal wel zin in pizza. Maar waar kom je zoiets nou tegen langs de A28?
Dus uit pure wanhoop gingen we maar op zoek naar de welbekende gele M van de Mega Enge Clown.
Dus wij draaien de parkeerplaats op, kijkt 1 van ons toevallig naar links: Hee, Pizza en Pasta!!
In een lekker rustig eettentje genoten we allemaal van onze pizza die veel lekkerder was dan o'n zielig puntje op ons geliefde festivalletje.
Rond 15.15 waren we weer thuis, eindelijk. Het voelde alsof we een week waren weggeweest.

En nu zit ik hier, mijn herinneringen uit te tikken. Er zitten wat gaten tussen, maar wat wil je. Na 3 dagen Bier, Wiet en Rock N Roll ben ik een beetje uitgeput.

Ik vond het echt FANTASTICH

Tot volgend Jaar!!!!
Don't shoot me, i'm just the guitar player
HOME
OTOO
pi_41043722
Heimweeeeeee. Volgend jaar zeven dagen Lowlands. Wie biedt meer?
pi_41043725
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:50 schreef Aibmi het volgende:

[..]

Je moet niet te rationeel naar Gogol Bordello luisteren/kijken. Ze speelden echt niet enorm strak ofzo, maar de sfeer was er zeker. Als je eenmaal in beweging komt is het onmogelijk om te stoppen
Het hoeft voor mij ook niet allemaal retestrak te zijn en ik had op zich ook wel genoeg bier op en wist ook nog eens wat ik kon verwachten. Maar het kon mij niet motiveren om te gaan springen, en dan houdt het bij Gogol Bordello al snel op.
Kitty at my foot and I want to touch it
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:01:39 #61
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41043770
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:59 schreef Bigfoot414 het volgende:

Tot volgend Jaar!!!!
cool, wij hadden unaniem besloten dat we zeker geen brokeback mountain wilde zien, homofiele cowboys.. nah, not really
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:01:49 #62
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_41043776
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Was dit al gepost? Elke avond vanaf 00.00 uur op MTV dus.

En op 1 september Jamie Lidell 2006? Heb ik iets gemist?
En a.s. zondag van 15:00 tot 17:00 uur sfeerbeelden, interviews en concerten op Ned. 3!
Make love, not war ☮
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:03:18 #63
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41043818
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:52 schreef MaJo het volgende:
Ik baal dat ik Guillemots, Forward russia en Belle and Sebastian heb gemist
Er was niks aan... echt niet

maandag 21 augustus 2006 @ 22:03:23 #64
32768 DionysuZ
Respect my authority!
pi_41043822
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 17:29 schreef guitarist.nl het volgende:

[..]

Ze lijken idd allemaal op elkaar
En hou op over de 24 uurs tent

[afbeelding]
op ongeveer dezelfde plek stond ik in 2004. Geweldige plek, je kunt je tentje in kruipen vanuit de 24 uurs tent. Dit jaar weer op camping 2, alleen iets verder, bij de splitsing rechts en dan aan de linkerkant van het pad.

Het was weer een geweldige lowlands dit jaar, en de regen de laatste dag maakte het helemaal compleet zonder modder geen lowlands, alhoewel de verharde wegen wel fijn zijn .

In totaal (Woensdag-Donderdag, Donderdag-Vrijdag, Vrijdag-Zaterdag, Zaterdag-Zondag en Zondag-Maandag) 12 uur geslapen, zoals het hoort .

Gezien:

Donderdag
De 24 uurs tent

Vrijdag
Matisyahu, CKY, The dead 60s, HIM, Bloc Party, Anouk, Luie Hond, Placebo. Daarna nog even bij Tin Wish Tin wezen kijken en bij Alma & (Mad) Ed en de vele gebeurtenissen van lowlands zoals de silent disco, om vervolgens de 24 uurs tent in te springen (nog wel een of andere irritante vent met een gitaar gezien ). Een vriend van me had een skippybal weten te bemachtigen en die stuiterde vervolgens over het asfalt door de menigte geweldig. Half zeven 's morgens vond ik het wel welletjes en ben ik mijn tent ingekropen.

Zaterdag
Een frisse duik genomen met Michiel van 3fm in zijn badje, voor het badeendje en bijbehorend t-shirt (Ik ben me er eendje). Een heel klein stukje van de Kevers gezien om vervolgens door te lopen naar Urban Dance Squad. Be Your Own Pet, Iggy & the stooges en Massive Attack. Daarna 90s Now meegemaakt, maar dat hield veel te snel op, dus dan maar weer de 24-uurs tent in en een rondje gelopen op camping 3 en 4, alwaar weinig te beleven viel. Bij de splitsing vooraan op camping 2 stond een tent die nog als doel van een aantal vrienden heeft gediend voor een potje skippyvoetballen, was wel lachen hoe ze allemaal in hun schulp kropen toen opeens de eigenaar achter ze stond .

Zondag
Panic! At the Disco, Lost Prophets, Pennywise, Arctic Monkeys (moddersliden was eigenlijk toch een beetje interessanter ) en Less Than Jake. Ondanks dat ze wat meer hebben gepraat was Less Than Jake toch wel een geweldig optreden. Hierna nog bij DJ Marky en Planet Pendulum rondgehangen en genoten van de drum'n'bass. Ik ben nog benieuwd wat met die dude die in die tentpaal klom is gebeurd . Daarna 24 uurs tent, waar ik door enorme pijn in de voeten toch om half 6 weg was om te slapen.

De reis terug was veel beter geregeld dan ik gewend was van lowlands, dikke pluim daarvoor.

WAAROM HEEFT NIEMAND LESS THAN JAKE GEZIEN? Jullie hebben wat gemist .

Dat was mijn korte samenvatting
□ Reality is merely an illusion,albeit a very persistent one-A.Einstein
■ Of ik ben gek of de rest van de wereld.Ik denk zelf de rest van de wereld-Rudeonline
□ The war is not meant to be won.It is meant to be continuous-G.Orwell
pi_41043841
goed:
Placebo , Anouk, Muse, Massive Attack , Raconteurs, Tiga , Kees van Hondt & Co.

redelijk:
The Frames, Fun Lovin' Criminals, (stukje) Zero 7, Lostprophets

slecht:
Urban Dance Squad

helaas gemist:
Snow Patrol, Arctic Monkeys (in de rij voor Muse hoor je niet zoveel), Belle & Sebastian, Mew, Iggy & The Stooges, Infadels, Wir Sind Helden, Tiefschwarz

veel te veel gemist dus
pi_41043842
Gogol Bordello was fantastisch!

Wat een sfeertje het is inderdaad niet 'retestrak' maar zo is het ook niet bedoeld.
pi_41043854
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:51 schreef Tierelier het volgende:
Als ik die verhalen hoor over Gogol Bordello, denk ik van shit, balen, was ik daar maar bij geweest. Maar daarentegen, Massive Attack, Teardrop, natuurlijk niet te missen.
Gezellig in je poncho op de bult zitten en zien wat voor een show 't is.
poncho leende zich ook prima om mee te fladder dansen toen
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:05:59 #68
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41043894
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:44 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Grote vraag is natuurlijk... Welke foksters zijn dit
pi_41043916
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:59 schreef Bigfoot414 het volgende:
-Mijn neefje en ik gingen ff wat te eten halen. Een broodje kip-kerrie tegenover de Groove Tube.
GATVERDAMME!! Dat was echt te smerig voor woorden. Alsof je een hap meel neemt met droge kip erop. En ik proefde de kerrrie niet eens!!! Echt zonde van mn 2,5 muntjes. Ik had beter naar de American Food tent kunnen gaan, naar die Surinamers.
Natuurlijk moet je gewoon naar die Surinamers
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:08:02 #70
24054 search64
Avec le grande
pi_41043965
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef newbiedoobiedoo het volgende:

[..]

Ik vond 't jammer dat Mark weer zo nodig mee moest. Was ook gelijk 't minste gedeelte van de set. Hoop dat ze die microfoonstandaardhanger in November thuislaten
Ach, ik vond Greg Dulli idd ook een prima zanger, en sowieso een betere stage presence hebben, maar ik ben nou eenmaal een heel groot fan Lanegan's stem.
"He who makes a beast of himself, gets rid of the pain of being a man."
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 22:08:54 #71
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41043982
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:03 schreef peaceman het volgende:

[..]

Er was niks aan... echt niet

Daar ben ik blij om Alleen jammer dat ik weet dat je het niet meent Binnenkort Forward Russia maar checken in de Ekko in Utrecht en Guillemots en Belle and Sebastian op een ander moment maar eens gaan zien.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:09:36 #72
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_41044004
ik baalde trouwens van die "Falafun"
dat was echt niet lekker, en veel te weinig.
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:10:09 #73
24054 search64
Avec le grande
pi_41044016
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:05 schreef peaceman het volgende:

[..]

Grote vraag is natuurlijk... Welke foksters zijn dit
Ik heb op Lowlands een leuk meisje ontmoet die ongeveer 6 keer in die linker past.
pi_41044033
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Heimweeeeeee. Volgend jaar zeven dagen Lowlands. Wie biedt meer?
Gewoon heel het jaar door. Behalve op eerste kerstdag
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_41044100
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:10 schreef search64 het volgende:

[..]

Ik heb op Lowlands een leuk meisje ontmoet die ongeveer 6 keer in die linker past.
stel je niet aan dat meisje is echt niet dik en als je een meisje hebt ontmoet dat er 6 keer in past zou ik me hevig zorgen gaan maken over haar eetpatroon
sorry hoor maar ik vond het echt even een nutteloze opmerking
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:14:13 #76
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_41044155
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:10 schreef search64 het volgende:

[..]

Haar bijnaam is dan ook luciferhoutje?
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:18:22 #77
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_41044292
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 21:46 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moddermannetje moet rennen voor z'n leven.
geweldig
Ik mag hopen dattie hem te pakken heeft gekregen?
pi_41044362
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:18 schreef doemaardrie het volgende:

[..]

geweldig
Ik mag hopen dattie hem te pakken heeft gekregen?
Toen de achtervolging zich voortzette in de Alpha ben ik ze uit beeld verloren
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:21:13 #79
24054 search64
Avec le grande
pi_41044381
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef liefie_ het volgende:

[..]

stel je niet aan dat meisje is echt niet dik en als je een meisje hebt ontmoet dat er 6 keer in past zou ik me hevig zorgen gaan maken over haar eetpatroon
sorry hoor maar ik vond het echt even een nutteloze opmerking
Ze is 1.50m of zo

maar dan nog...
pi_41044414
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:03 schreef DionysuZ het volgende:

[..]

WAAROM HEEFT NIEMAND LESS THAN JAKE GEZIEN? Jullie hebben wat gemist .
Zo graag heen gewild, maarja, op 't laatst te lam, en toen maar lauw bier zitten drinken bij de tent en later naar India en de Groove Tube geweest. Less than Jake was dus partyhardy?
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:04 schreef liefie_ het volgende:

[..]

poncho leende zich ook prima om mee te fladder dansen toen
Ja geloof ik ook best, maar elkaar warm houdend heen en weer wiegen is ook nog een optie, lekker knus.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:22:14 #81
24054 search64
Avec le grande
pi_41044420
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:14 schreef peaceman het volgende:

[..]

Haar bijnaam is dan ook luciferhoutje?
Misschien is 6 keer overdreven. Laten we het er op houden dat het niet mijn type is.
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:24:13 #82
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_41044488
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Toen de achtervolging zich voortzette in de Alpha ben ik ze uit beeld verloren
Zullen we dan maar samen hopen dat moddermannetje flink op zijn donder heeft gehad?
pi_41044499
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:08 schreef MaJo het volgende:

[..]

Daar ben ik blij om Alleen jammer dat ik weet dat je het niet meent Binnenkort Forward Russia maar checken in de Ekko in Utrecht en Guillemots en Belle and Sebastian op een ander moment maar eens gaan zien.
MaJo, ben je nog naar De Kevers geweest?
Zo ja, was het wat?
pi_41044537
http://www.bloodyhell.nl
Ik heb even gelogd hoor. Ik moet het gewoon even van me afschrijven.
pi_41044564
ik zal trouwens ook maar even een mini verslagje typen...
ik weet alleen echt niet meer wat ik heb gegeten en waarom en wanneer en het zelfde geld voor plassen en dat soort zaken dus ik zal het kort houden:

donderdag aangekomen en natuurlijk zoals het 2 vrouwen opstap betaamt verkeerd gereden en uren over het stukje naar de camping (5) gedaan waar een plekje werd vrij gehouden... tentje opgezet beetje rondhangen/kijken en toen toch maar alvast naar bed

vrijdag eerst naar razorlight ik kende ze niet echt (wel eens een nrtje gehoort bij vriendin maar meer niet) en vond het heerlijk om lekker bij in het gras te zitten met een rosetje en zo
daarna snel nog even een stukje fun loving criminals mee gepikt... die ik zelf tegen vond vallen omdat ze er naar mijn mening maar een beetje stonden maja ik heb dan ook maar een stukje gezien
daarna terug naar de magic numbers die ik nu echt helemaal super vind weer heerlijk zitten genieten op een grasje
falafel gegeten (jum) en af en toe een klankje mee gekregen van the veils daarna naar block party vond ik ook wel lekker maar op tijd weg gegaan om naar anouk te gaan wat super was weer snel terug voor snow patrol en daarna nog naar placebo maar dat vond ik persoonlijk niet echt wat... daarna naar tiga gegaan maar onderweg enorm opgehouden (eigen schuld dikke bult) en er was al geen doorkomen meer aan en zelf vond ik tiga ook maar saai (waarom weet ik niet maja) ff gaan dansen in die cocktail tent of wat het ook was dan maar

zaterdag natuurlijk veel te laat op het terein
wel een stukje urban dance thingy mee gepikt klonk wel leuk daarna heb ik even een zwart gat in mn hoofd geen idee wat ik heb gedaan en waar (ben de ochtend begonnen met de killer cocktails van mn vriendinnetje ) wat ik me wel weer kan herinneren is mockey was wel leuk maar ging me snel vervelen dus zijn we maar kunst gaan maken in dat lima stuk (heeft iemand toevallig mijn ik ben stempel gepakt?) toen naar the streets en daarna op zoek naar vegetarische wok wat een drama bleek en daarna naar massive attack was erg leuk en daarna dat 90s thingy was super!!!
maar toen was de rest moe en gingen we weer naar de tent

zondag nog later op het terrein omdat we na de regen wilde gaan en dat bleek niet te lukken ik heb ook niet veel meer gedaan dan van ehbo tent naar ehbo tent te hobbelen (spring schenen)
heb buiten gezeten bij de kooks wat ik er van op ving klonk wel tof en een stukje van het ding wat er na kwam daarna naar joan as police woman (wat ik denk ik toch het aller tofste vond) daarna naar de artic monkeys en even naar de silent disco
daarna was ik in staat mn been er af te knauwen dus ben ik maar weer naar de tent gegaan wel jammer dat mn laatste avond zo was maja

volgens mij was het best een lang stukje

[ Bericht 2% gewijzigd door liefie_ op 21-08-2006 22:35:28 ]
  Moderator maandag 21 augustus 2006 @ 22:29:32 #86
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_41044640
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:24 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

MaJo, ben je nog naar De Kevers geweest?
Zo ja, was het wat?
Ik liep erheen maar toen ik "Laat me niet gaan" hoorde ben ik maar weer snel weggegaan Ben van mening dat er van de Beatles afgebleven moet worden. Ik kan er tenminste niet aan wennen om andere uitvoeringen te horen (uitzonderingen daargelaten )
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_41044662
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:22 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Zo graag heen gewild, maarja, op 't laatst te lam, en toen maar lauw bier zitten drinken bij de tent en later naar India en de Groove Tube geweest. Less than Jake was dus partyhardy?
[..]

Ja geloof ik ook best, maar elkaar warm houdend heen en weer wiegen is ook nog een optie, lekker knus.
mijn ponco was helaas/gelukkig* alleen voor mij

* door halen wat niet van toepassing is
haha wat een flauw grapje van me
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:31:01 #88
105263 Litso
Interlectueel.
pi_41044686
Ohja, wat de neuk was dat met die rij op de terugweg? Waarom moesten we verdomme een uur wachten op de loopbrug, en nog eens een uur op de bussen?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_41044793
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
Ohja, wat de neuk was dat met die rij op de terugweg? Waarom moesten we verdomme een uur wachten op de loopbrug, en nog eens een uur op de bussen?
Hulde aan de wekker die om kwart over 7 afging waardoor wij heel snel weg waren en slechts 15 á 20 minuten in de rij voor de bussen stonden.
pi_41044815
quote:
Dat ging inderdaad echt helemaal nergens over!

Gelukkig kon ik na het loopbrugdrama op weg naar mijn auto een kleine glimlach niet onderdrukken toen ik langs een 300 meter lange rij van op de bus wachtende mensen liep!
pi_41044835
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef BloodyLotte het volgende:

[..]

Hulde aan de wekker die om kwart over 7 afging waardoor wij heel snel weg waren en slechts 15 á 20 minuten in de rij voor de bussen stonden.
hulde aan de bolide
die wel niet wou starten maar door de held van de anwb toch snel gefixed was
sneller dan wachten op de bus gok ik
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:36:27 #92
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41044837
wie had er ook zo'n hekel aan die kuthaan?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_41044870
quote:
Hoezo de mens is een kuddedier Hele rij, terwijl je er gewoon rechts voorbij kan.
Voorkruiper? Ik? Ja, true. Binnen half uur weg.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
pi_41044878
quote:

[..]

Toen lag ik net drie kwartier in m'n tent
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:39:07 #95
105263 Litso
Interlectueel.
pi_41044908
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:37 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Hoezo de mens is een kuddedier Hele rij, terwijl je er gewoon rechts voorbij kan.
Voorkruiper? Ik? Ja, true. Binnen half uur weg.
Hufter.
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_41044927
quote:

[..]

Hetzelfde voor wekkers die om half acht gaan
pi_41044945
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:29 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik liep erheen maar toen ik "Laat me niet gaan" hoorde ben ik maar weer snel weggegaan
gelukkig, heb ik niets gemist dus
altijd zo bang voor "verkrachtingen" van mooie nummers
quote:
Ben van mening dat er van de Beatles afgebleven moet worden.
mee eens
pi_41045084
Oh, ik zit de liveset van Muse te luisteren en ik wil teruuuuuuug.

Streets was trouwens geniaal. Begon heel slap maar na de helft ging het los. Met iedereen op de grond en dan tegelijk opspringen En op 't laatst allemaal met je t-shirt zwaaiend in het rond
// Last.fm
  maandag 21 augustus 2006 @ 22:45:55 #99
74196 doemaardrie
of toch vier???
pi_41045103
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:

[..]

Dat ging inderdaad echt helemaal nergens over!

Gelukkig kon ik na het loopbrugdrama op weg naar mijn auto een kleine glimlach niet onderdrukken toen ik langs een 300 meter lange rij van op de bus wachtende mensen liep!
Om vervolgens tot half 4 vast te staan op het parkeerterrein.
Tenminste dat hadden wij dan.
pi_41045124
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:40 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

gelukkig, heb ik niets gemist dus
altijd zo bang voor "verkrachtingen" van mooie nummers
[..]

mee eens
wij zaten net buiten bij de roti
en we konden dus niet echt iets horen maar opeens werden de klanken van hey jude opgepikt door het etende volkje en ging iedereen het orriginele nr zingen
dat was tof
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')