pfoe ik ben wel erg lastig hoor maar hoe maak ik een link?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Nog even negen-en-twintigste in dertigste veranderen. En de link naar het vorige topic in het rijtje pleuren en dan is ie perfect![]()
jaaaaaaa dat was echt TE grappig lolquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
precies![]()
ik zie Kees Driehuis al zitten
Ik heb zo soms goede voorstellenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:31 schreef brother52 het volgende:
want ik moest van Peaceman mee naar de Guillemots. En volkomen terrecht dat ik meemoest. Een geweldig optreden. Voor mij de verrassing van het weekend. Heerlijk vaag wat ze allemaal doen. Ik heb 3 kwartier staan genieten.
vorig jaar was het wat een medewerker had gegokt hoeveel kaarten er verkocht werden.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:39 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik heb me de hele tijd af lopen vragen of het een fout was en waarom ze dan zo stom waren het te laten staan of dat het bewust was of zo?
maja ik vroeg me ook telkens af waarom er 57309 stond
maar dat ben ik maar gaan vragen
Laat maar lekker zitten joh. Toch niemand die dat gebruikt. Dat is er alleen maar voor de interessant doenerij.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef liefie_ het volgende:
[..]
pfoe ik ben wel erg lastig hoor maar hoe maak ik een link?
zat jij op Camping 4 overigens?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja man, ik zat alleen 's ochtends even gitaar te spelen, en 's nachts
@litso, die meet stelde idd niet zoveel voor
Wie was btw die hele grote kerel met een bril?
Die zat later in de 24 uurs tent vast met zijn veter aan iemands schoen, ongelukje in de pit
Camping 2, naast de 24 uurs tentquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:43 schreef super-muffin het volgende:
[..]
zat jij op Camping 4 overigens?
gekkehoedenmaker is niet geweest naar Lowlands, ze was ziek.
Ik zag ook een Shirtje van Racoon hangen bij de Merchandise...?quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:32 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En op 1 september Jamie Lidell 2006? Heb ik iets gemist?
Jij was die man met die leuter in de modder zeker!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:44 schreef DJ_Robbie het volgende:
Met je vrienden op het scherm te zien zijn in de Alpha tent, Priceless![]()
Dan zal je wel weinig geslapen hebben!quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:45 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Camping 2, naast de 24 uurs tent
Ja, ik vond er niet veel aan.quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:37 schreef renzell het volgende:
Gogol Bordello een flop![]()
Man, ik vond ze de hit van het festival!![]()
Je moet niet te rationeel naar Gogol Bordello luisteren/kijken. Ze speelden echt niet enorm strak ofzo, maar de sfeer was er zeker. Als je eenmaal in beweging komt is het onmogelijk om te stoppenquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, ik vond er niet veel aan.
Ik kan ook wel begrijpen dat er veel zijn die het niet met me eens zijn. Want het was behoorlijk feest in de tent.
links of rechtsquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
[..]
Dan zal je wel weinig geslapen hebben!![]()
Ik zat bij de ingang van camping drie en heb mijn tentje eigenlijk ook niet van binnen gezien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |