Ook maar ff een kort verslagje van een weekendje Lage Landen!
VrijdagHet eerste waar ik heen ging bij aankomst op het terrein was
Fun Lovin' Criminals in Alpha, waar het toen nog niet al te druk was! Hierna nog een stukje
Opgezwolle meegepakt in Bravo, waar ik het geluid overigens erg slecht vond! Hierna heb ik een hele lange tijd op die tribunes gezeten waarvoor ze het filmdoek aan het opbouwen waren. Vervolgens door naar
Bong-Ra in X-Ray, waar het afgeladen vol zat, maar buiten uit mijn dak gegaan dus! Hierna ook nog een stukje van
Rupture meegekregen, stukje minder volk in X-Ray!
ZaterdagEerst naar
Urban Dance Squad in Alpha, lekker vol dus heb ik maar op de heuvel zitten meeluisteren! Hierna nog een stukje meegekregen van
Jawat! in Bravo. Hierna terug naar de camping om vervolgens terug te komen voor
Massive Attack in Alpha! Op de heuvel zitten luisteren naar de trippende muziek van ze! Nog ff staan dansen op de
Balkan Beats voor Lima! Afsluiter was Grolsch met zijn
90s Now waar ik hard heb staan meeschreeuwen met alle muziek!
ZondagVanwege het slechte weer pas laat op het terrein, wilde eigenlijk nog een stuk van
Pennywise zien maar toch maar niet Grolsch ingegaan. Doorgelopen richting Alpha voor
Danko Jones. Het festival heb ik afgesloten in India, met name vanwege de Drum N Bass. Hier heb ik nog ff snel
Morningwood,
Wir Sind Helden,
Less Than Jake,
Marky en
Pendulum gezien!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds