Kan het nog fouter?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:50 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Balkanbeats was weer geniaal, de ultieme feestmuziek. Als een malloot rondgejumped.Vooral die mix van 50cent en Andre Hazes waren briljant.
![]()
Ik mocht gisteravond weer werken van 22:00 tot 6:00 uur vanmorgen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben nog steeds echt helemaal kapot. En dan heb ik niet eens nachtenlang doorgefeest.
ik ook!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik ben nog steeds echt helemaal kapot. En dan heb ik niet eens nachtenlang doorgefeest.
Ik had gisteravond nog zin om de kroeg in te duiken! Terwijl ik best moe was. Nu ben ik weer fitquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Ik heb echt nergens last van gehad. Vanochtend weer fit aan het werk gegaan. En straks al weer de kroeg in en dan morgen weer om 9 uur achter m'n bureautje zitten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef BloodyLotte het volgende:
Duurt niet lang meer!quote:
Dan doen we dat toch even..quote:
Niet zeuren jij!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:40 schreef XxxPimxxX het volgende:
Nieuw topic openen voordat de vorige vol is![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |