Hey Joop door die gast van Beef was vele male genialer. Dopey Jopiequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:47 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wij zaten net buiten bij de roti
en we konden dus niet echt iets horen maar opeens werden de klanken van hey jude opgepikt door het etende volkje en ging iedereen het orriginele nr zingen
dat was tof
Ik dacht er ook zo over, al was het toch wel erg leuk. Alleen het ene nummer leent zich er meer voor dan het ander.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:40 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
gelukkig, heb ik niets gemist dus![]()
altijd zo bang voor "verkrachtingen" van mooie nummers![]()
[..]mee eens
Waar is Muse dan te luisteren? Niet op 3voor12 toch?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:45 schreef XxxPimxxX het volgende:
Oh, ik zit de liveset van Muse te luisteren en ik wil teruuuuuuug.
Streets was trouwens geniaal. Begon heel slap maar na de helft ging het los. Met iedereen op de grond en dan tegelijk opspringenEn op 't laatst allemaal met je t-shirt zwaaiend in het rond
ben toch benieuwd welke gekke westlanders dat waren (die vlag is van het Westland).quote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Lowlands was zo ontzettend gaaf dit jaar!![]()
En een beetje modder is ook niet erg
[afbeelding]
O ja, dankjequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:14 schreef XxxPimxxX het volgende:
Iedereen slaapt al?
Reminder: Kwart voor 12 Nederland 3
Steeds als ik er langs kwam zat je er, vond het wel komischquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:40 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ja man, ik zat alleen 's ochtends even gitaar te spelen, en 's nachts
@litso, die meet stelde idd niet zoveel voor
Wie was btw die hele grote kerel met een bril?
Die zat later in de 24 uurs tent vast met zijn veter aan iemands schoen, ongelukje in de pit
Geniaal idd!quote:Op maandag 21 augustus 2006 20:29 schreef JDude het volgende:
[..]
Zaterdagavond (meen ik) was er een soort van menselijke ketting aan de gang tussen de rode muren. Mensen 2 aan 2 tegenover elkaar, tunnel maken met armen, anderen er onderdoor rennen en wie aan het eind was sloot aan, zodat die tunnel almaar langer werd. Geinig om te zien. Een kwartier later was het weer verdwenen.
Nah ik heb me ook prima vermaakt met mun gitaartjequote:Op maandag 21 augustus 2006 23:23 schreef Fiama het volgende:
[..]
Steeds als ik er langs kwam zat je er, vond het wel komisch.
wat speelden ze dan?quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:51 schreef DJ_Robbie het volgende:
Om nog maar niet te spreken over de uitvoering van De jeugd van tegenwoordig, dat was helemaal erg.![]()
kutquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:14 schreef XxxPimxxX het volgende:
Iedereen slaapt al?
Reminder: Kwart voor 12 Nederland 3
Come Togetherquote:
Prachtig!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:34 schreef DJ_Robbie het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/3voor12/festivals/media/index.jsp?portal=2534202&event=29080997&episode=29686261
Iemand al "lachen met clowns" item gezien? Die gast in het begin zo hard lacht.
Ik kwam toen niet meer bij. Hij bleef maar lachen.![]()
Wanhopig op zoek?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah ik heb me ook prima vermaakt met mun gitaartje
http://veertje.nl.server1(...)4/P1010420.sized.jpg
Ken je die toevallig ??
zwaai naar me als je me zietquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:52 schreef Aoristus het volgende:
nu op 3 the arctic monkeys... ik hoop dat ze placebo overslaan eigenlijk
They've done it strictly on class A's, the mass looks like sheepquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
zwaai naar me als je me ziet![]()
kan iemand me trouwens vertellen hoe ik die internet versie van dat krantje te zien krijghet lukt me niet en ik vond het een tof krantje en ik ga boos worden als ik elke versie heb gelezen behalve die van maandag
hulde aan camping 5, geen wachtrij als je daar stondquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:31 schreef Litso het volgende:
Ohja, wat de neuk was dat met die rij op de terugweg? Waarom moesten we verdomme een uur wachten op de loopbrug, en nog eens een uur op de bussen?
maar wel veeeeel drek...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:06 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hulde aan camping 5, geen wachtrij als je daar stond
en terecht, juist in dat soort bands programmeren is lowlands goed!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:03 schreef Aoristus het volgende:
hot chip is dan weer zo'n gayfag bandje die ze weer moeten laten zien
http://rapidshare.de/file(...)___lowlands.mp3.htmlquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:20 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar is Muse dan te luisteren? Niet op 3voor12 toch?
Volgend jaar moet Maoz trouwens weer terug, die falafel van Falafun is niet te vreten.![]()
![]()
get ready for a surprise... belle & sebastian..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:08 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en terecht, juist in dat soort bands programmeren is lowlands goed!
Ook gedeelte nog gezien, voordat ik vertrok naar tiefschwarz, vooral 'Lord Anthony' was kippevel. Prachtige muziek, al heb ik veel minder met de laatste cd tov het oudere werk op 1 of andere manier.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:10 schreef Aoristus het volgende:
[..]
get ready for a surprise... belle & sebastian..
Het meisje!quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:26 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Nah ik heb me ook prima vermaakt met mun gitaartje
http://veertje.nl.server1(...)4/P1010420.sized.jpg
Ken je die toevallig ??
Ja, ze waren geweldig! Het dak ging echt van de tent af en die mannen wisten niet wat ze overkwam: "Ik weet niet wie er na ons spelen of waarom jullie hier allemaal staan..."quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:06 schreef Grumpey het volgende:
Oh, nog meer mensen bluegrass boogieman (...) gezien?
Geweldig geschrevenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:25 schreef BloodyLotte het volgende:
http://www.bloodyhell.nl
Ik heb even gelogd hoor. Ik moet het gewoon even van me afschrijven.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:16 schreef Litso het volgende:
[..]
Het meisje!
Je hebt een foto van het meisje!
Die ging zoo hard tekeer in de pit bij Pennywise, ik heb samen met mijn vrienden echt in verwondering staan kijken (alvorens een vriend en ik erbij in de pit doken)
ja, ze waren oprecht blij (en terecht), en iedereen vond het echt prachtig, gewoon geen versterker. Jammer dat daar geen verslag over te vinden valt...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:26 schreef Kimsomnia het volgende:
[..]
Ja, ze waren geweldig! Het dak ging echt van de tent af en die mannen wisten niet wat ze overkwam: "Ik weet niet wie er na ons spelen of waarom jullie hier allemaal staan..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |