abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41052176
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:47 schreef Ascaroth het volgende:

Wie is eigenlijk die kerel met dat Fok!-bordje in de maandagse editie van Daily Paradise?
Ik ben degene die ervoorstaat met de armen omhoog
PS4 online: micro_nl
pi_41053618
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:37 schreef Tierelier het volgende:

[..]

Hoezo de mens is een kuddedier Hele rij, terwijl je er gewoon rechts voorbij kan.
Voorkruiper? Ik? Ja, true. Binnen half uur weg.
Klinkt bekend

En hier mijn lijst

En het ging mij om de lol. Had al jaren geen vakantie meer gehad, en ik heb veel gewerkt.

Op 1
De applaus om niets show
Ik had de volgende ochtend nog pijn in mijn buik van Polleke, Guillermo en Tropical Danny, Giel, Tijl, Barrie en een foute country sukkel. Woooohaa!

2
Spinvis
Ondanks dat ik m al 5 keer gezien heb.. Hij blijft zo ontzettend goed...

3
Tiga
Swingen!

4
Belle & Sebastian
Lekker emo's spotten en genieten van de blije toontjes en dansjes

5
Psapp
Te leuk, met de kinderspeeltjes en swingende stem van de zangeres.

Ik heb niet zo veel gezien, ik was te high . Die herbal xtc van de smart shop raad ik niemand aan

[ Bericht 50% gewijzigd door Rhanna op 22-08-2006 09:53:52 ]
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 10:01:31 #153
133873 Pink_Floyd
FOK! ReviewER
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:05:47 #154
15258 Eraser127
Nijkerk Hardcore!!!
pi_41055499
* Eraser127 moest zaterdag avond nog een gast vanuit de Alpha tent naar de EHBO dragen.

Had waarschijnlijk gewoon te veel gezopen icm de warmte in de tent. Is 3x door z'n benen gezakt.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:18:03 #155
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_41055814

Bekend gezicht voor de everzwijnhammetjes-liefhebbers .

Toch een raar gezicht, zo'n leeg veld.

[ Bericht 45% gewijzigd door JDude op 22-08-2006 11:27:54 ]
pi_41055849
Word er droevig van
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 11:54:14 #157
25618 SKa_BoSS
ruder than you!
pi_41057048
heeft iemand nog lopen schommelen in de azie tent op zaterdag nacht? (ipv naar een goeie dj te gaan uit je dak met een cd vol slechte nummers)
Does the name Dr Pavlov ring a bell?
pi_41057118
Heheeee... Die foto

Koffieeeeeeewekkkkeeeeeerrrrr!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:08:49 #160
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41057197
Jullie ook kleine kikkertjes rond de tent?

Camping 1 meldt zich. Als vanouds lekker achterin tegen het hek. Serene rust.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
Kornukov: Carry out the task, destroy it!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:11:00 #161
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_41057278
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 12:08 schreef Bombardier het volgende:
Jullie ook kleine kikkertjes rond de tent?
We vonden er zelfs een op de helling naast Alpha.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:15:54 #162
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41057437
Morningwood speelde leuk en energiek. Zangeres acteerde een beetje à la Blondie op het podium. Is ze vast ook door geïnspireerd. Vermakelijk bandje, veel interactie.

Wolfmother is vooral veel Black Sabbath, Deep Purple (dat orgel) en Led Zeppelin (vocals/looks). Leuk om die trend te setten vandaag de dag, maar je kunt als fan natuurlijk veel beter wat van het originele werk proberen.

Spinvis deed precies wat hij op z'n normale optredens ook doet. Alleen "hallo Lowlands" was het verschil. Is meer een zaaltjes-band/act. De charmes van Spinvis kwamen in de Beta niet echt tot z'n recht.

DJ Shadow is een vakman, dat bleek "live" zelfs. De man heeft niet alleen ijzersterke producties op z'n naam, maar laat door een fenomenale turntable-drumcomp-beheersing ook nog eens zien dat aan muziek uit dat genre live iets toe te voegen is.

Ministry. Eigenlijk een grote, invloedrijke band want ze heten ze grondlegger van de industrial metal te zijn. Helaas bestaat een groot deel van die muziek uit samples, waardoor er live veel wegvalt. Drums waren o.a. continu samples (drumstel was dichtgebouwd en onbelicht zodat het publiek het minder opvalt), bepaalde gitaarriffs ook. Desalniettemin leuk om ze een keer live gezien te hebben, al hadden ze Jesus Built My Hotrod even moeten "spelen". Opvallend genoeg speelde deze band in haar beginjaren pure new wave.

Hot Chip zijn 5 passieve nerds op een podium. Drie bebrilde exemplaren ervan staan te kijken achter een kleine synth of drumcomputer en doen direct denken aan de bekende film revenge of the nerds. Hot Chip zal dan ook wel betrekking hebben op een computeronderdeel. Ik zou me beperken tot 2 mensen on stage, als ik hen was. Verder wel wat leuke hitjes, maar geen live-act.

Muse is een knaller. Band met een zeer geschikt live-repertoire. Speelden divers, amusant en geroutineerd. Jammer dat er geen interactie met het publiek was. Speelden wèl maar liefst 20 minuten gratis door. Erg vermakelijk optreden met een voor-elk-wat-wils-geluid.

Iggy Pop. Ik ben zeer positief verrast door deze dorpsgek. Waar haalt die oude man in Godsnaam alle energie vandaan. Als er iemand zín in had, dan was het Iggy wel. Opvallendste incidenten waren de stagedive van Iggy, het omgooien van z'n eigen gitarist, het half naakt zijn, het onbehouwen slingeren van z'n microfoon standaard, het lastigvallen van de cameraman, het publiek op het podium (mogelijk deel van de act), het dubbel spelen van I wanna be your dog. Zeer de moeite waard geweest en voor mij het meest memorabele Lowlands moment.

Wir Sind Helden heeft een paar leuke hits, maar verder stelt het niet zo heel veel voor. Aandoenlijk bandje, wat een bescheiden of zelfs onderdanige indruk maakt (zangeres excuseerde zich o.a. een aantal keer). Zat niks van sterallures, verwaandheid of excentriek gedrag bij. Vond het zonde dat ze het publiek in het Engels toesprak, want de meeste Nederlanders verstaan uitstekend Duits. Ik denk dat Wir Sind Helden heel goed bij Nederland past in haar bescheidenheid.

Massive Attack is een grootheid. Zeker weten, heb ook alle albums van ze. Geen echt bijzonder optreden, want dat is heel moeilijk bij hoofdzakelijk electronische muziek. Wel leuk dat ze alle bekende nummers speelden (herkenning ís succes) en een dijk van een zangeres hadden.

Heb uiteraard nog veel meer gezien, maar de inspiratie en energie is op.
Gerasimenko: Task received. Destroy target 60-65 with missile fire, accept control of fighter from Smyrnykh.
pi_41057809
Zo zo, het feestje is weer voorbij..

Was weer erg lekker als vanouds...

We (een vriend en ik) waren er vrijdagmiddag rond 17:00 maar toch nog plek op camping 4

Redelijk wat gezien..

De top acts:
1.Gogol Bordello! Kende de band niet maar wat een heerlijk feestje daar zeg De act waar ik het meest van genoten had
2.Arctic Monkeys. Erg lekker gehost was erg lachen.
3.Ministry. Erg lekkere harde strakke industrial

De flop acts
1.Raconteurs. Vond er zelf niet veel aan en na paar minuutjes was ik weg. Ik kende ze ook niet, en dat wil ik verder zo houden dus
2.Opeth. Stond er zelf niet maar echt boeiende metal was het nu ook niet wat ik hoorde op het terrein.Ik stond op dat moment in de SNS zuil wat te Internetten maar kreeg geen trek om dat voor Opeth te verl;aten...
3.Placebo. Wel erg rustige nummers, en aangezien ik op mn werk niet echt geslapen had, tolde ik op mn benen van de slaap. Flikkerde bijna paar keer op mn benen bijna in slaap en Placebo boeide dus blijkbaar niet genoeg om mij wakker te houden

Pluspunten:
- Zon op zaterdag
- uitgebreide voedselkeuze
- modder op zondag (nee heb niet moddergeworsteld, wel even staan springen in de plassen bij de Alpha tent na Ministry)
- muntjes kleiner, passen beter in je portomonnee
- dance in de Grolschtent
- Llobvall was erg lachen om te zien, leuker dan de TFT-game
- Urban Golf erg lachen, dit jaar voor eerst gedaan

Minpunten:
- breekmuntjes. Ze kunnen beter de muntjes dan goedkoper maken, en dan recyclen. Nu moeten die halve allemaal weggeflikkerd worden
- prijzen! af en toe was het wel erg gortig. 3 pleuro voor een broodje frikandel speciaal
- geen openluchtstage

Al met al erg genoten, volgend jaar wellicht weer
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 12:28:25 #164
147235 Bombardier
The artillery man
pi_41057878
Lekkerste eten van LL '06:

1. Chicken Wings. (2,5 muntjes)
2. Broodje haring. (1,5 muntje)
3. Uitsmijter ham/kaas (2 muntjes?)
pi_41057937
als je dat het lekkerste vind heb je sowieso niet de everzwijn ham geprobeerd
pi_41057951
en de truffels van de smartshop annex uitzuig tent
pi_41058337
Donderdag dramadag:
We waren om 12 uur in Amsterdam richting Lelystad vertrokken alwaar we nog geen enorm lange wachtrij Lowlandsgangers aantroffen. Wij blij dus en kwamen in de tweede bus, die om 14.10 vertrok, terecht. Helaas was deze bus(chauffeur) compleet fucked up. Eerst reed hij al verkeerd en vervolgens ging de bus steeds langzamer rijden. Oplettende andere mensen zagen rook uit de bus komen en de bus ging steeds langzamer. En jawel: de band stond in de fik en er was nog meer mis, wat ik verder allemaal niet weet. Gevolg: 2,5 uur lang in de berm gewacht op een nieuwe bus die maar niet kwam, ondanks herhaaldelijke telefoontjes naar de Volkskrant, de politie en 3FM. Toen er eindelijk een bus was hebben we nog een uur in de file gestaan, waardoor we pas rond half 8 op de camping waren. Dat was een beetje jammer.

Vrijdag:
Begonnen met Mew, wat wel erg cool was, maar na een tijdje toch ging vervelen. Al dat gegil enzo. Wel leuke beelden. En slecht geluid.
Spinvis had een stuk beter geluid en was ook een stuk langer echt boeiend. Ik had 'm nog nooit live gezien, dus ik vond het allang leuk, al denk ik wel dat het zittend beter tot z'n recht komt. Maar vooral Het Voordeel Van Video was erg vet.
Daarna een beetje in de buurt van de Bravo gebleven voor Zero 7, wat toch wel een positieve verrassing voor me was. Ik vind hun CD's altijd al erg leuk, maar live was het net een tandje minder soft. En die Sia kan echt ontzettend goed zingen, jammer dat ze zo belachelijk stond te dansen. En Jose Gonzalez was ook erg fijn.
Wat me wel net iets te soft was, waren de Magic Numbers. Het was niet echt boeiend om naar te kijken en de muziek was me net een te grote eenheidsworst. Maar die toetseniste kan wel echt ontzettend goed zingen.
En als je het over goede stemmen hebt: The Veils. Een mooie afwisseling tussen oude en nieuwe nummers, waarbij ik de nieuwe nummers denk ik toch beter vind. En Lavinia eindelijk een keer live horen is natuurlijk ook wat waard. Heel, heel, heel erg mooi.
Toen ben ik even naar Bloc Party gelopen, maar omdat het daar ontzettend druk was en ik net de laatste noten van Banquet hoorde, had ik geen zin om nog te blijven hangen. Zo boeiend vind ik ze namelijk niet. Dus een beetje rondgelopen, Ben & Jerry's gegeten, door het geweldige Sonic Forest gelopen en toen naar de Alpha gegaan om een paar nummers van Anouk te horen. En daar heb ik geen spijt van gehad. De 3e keer dat ik haar dit jaar live zag en het was, ondanks de vaste routine die in haar optredens lijkt te zitten, weer heel goed. Vooral Sacrifice was erg fijn.
Vervolgens naar Snow Patrol gegaan, wat ook al weer een heel erg mooi optreden was. Maar verder weet ik er eigenlijk weinig over te melden.
Aangezien Placebo op Werchter een enorme tegenvaller was, en Hard-Fi natuurlijk gewoon helemaal kut is, sloten we de dag af met The Knife. Erg rare muziek van twee rare snuiters en met heel erg mooie visuele effecten op het podium. De muziek was misschien niet de hele tijd even toegankelijk enzo, maar door wat er allemaal op het podium gebeurde bleef het wel het hele optreden lang mooi en boeiend.
Bij Tiga was het heel erg druk en warm, waardoor ik het daar niet zo lang heb volgehouden. En dat hij, toen hij You Gonna Want Me opzette, gewoon van het podium afliep vond ik ook maar matig. Maar het was wel leuk dansen enzo. Net als daarna bij Never Mind The British. Leuke muziek en een gelukkig niet zo volle tent.

Zaterdag.
Coolpolitics was heel erg saai. Femke Halsema en Geert Wilders hadden iedere minuut hetzelfde standpunt en wisten het een uur lang te herhalen, Duncan Stutterheim had weinig toe te voegen en uit Ellen ten Damme kwam al helemaal geen zinnig woord. Bovendien vond ik het geen interessant onderwerp, waardoor we het debat niet hebben uitgezeten.
Dus zijn we maar weer Ben & Jerry's gaan halen (helemaal gratis, omdat de mensen bij de recyclestand nog niet in de gaten hadden dat je een half muntje per 5 bekers krijgt, geen heel muntje). Heerlijk in het zonnetje liggen, ijs eten en gratis teenslippers! .
Ook bij Psapp was het lekker in het zonnetje liggen. Lekkere muziek, origineel met al die instrumenten enzo ook. Jammer alleen dat ze hun nummer van Grey's Anatomy's beginstukje niet deden.
En als je lekker ligt, waarom zou je dan verhuizen? Bij de Guillemots zijn we dus op onze plek gebleven en wat ik daarvan hoorde klonk allemaal heel erg goed en leuk. Maar van teveel liggen word je lui. En zo ook wij. Dus zijn we een rondje gaan lopen, wat energydrink gehaald (mijn god, wat was dat spul lekker) en even gaan kijken bij The Opposites. En jezus christus, wat was dat kut zeg. Maar aan de enorme leegloop uit de Bravo te zien waren wij niet de enige met die mening. .
Een stuk minder kut was Be Your Own PET. Ze begonnen 10 minuten te vroeg en hielden er al na 20 minuten mee op, maar wat een show en wat een muziek. De zangeres kwam heel schattig op het podium ("Hello, we're Be Your Own PET and thank you for coming", of iets dergelijks) om vervolgens de longen uit haar lijf te schreeuwen/krijsen, het podium rond te stuiteren, bovenop de gitarist te springen en alles door de war te halen. Overweldigend en heel erg cool om gezien te hebben. Dit is echt zo'n concert waar het over een paar jaar nog steeds over gaat. En ik was er bij.
Omdat we onverwachts bijna een uur over hadden voor de NOISEttes begonnen zijn we, zij het met tegenzin, toch maar even naar de Bravo gegaan om de Infadels te zien. Ik vind het een van de meest overschatte bands van het moment. De muziek stelt geen ruk voor en de zangers komt stontvervelend over. Maar ja, de verhalen over de Infadels live zijn altijd zo hysterisch dat ik het toch even wou zien. En m'n mening is niet veranderd. Live kunnen ze wel een feestje bouwen, maar de muziek is helemaal niks voor mij.
Om als onbekend bandje geprogrammeerd te staan tussen Michael Franti, de Infadels en The RAconteurs is natuurlijk nooit makkelijk. Dat gold ook voor de NOISEttes, die in een halfvolle India begonnen. Gelukkig bleven er steeds meer mensen hangen en sloeg de muziek ook aan, want dat verdienen ze echt. Zangeres Shingai heeft een leuke uitstraling en een bizarre stem, die ergens het midden houdt tussen Billie Holliday en Skin. Ze geven een goede show weg en hebben erg leuke nummers. Ik kan niet wachten op hun album!
Er was geen beginnen aan om bij The Raconteurs de tent in te komen, dus hebben we 2 nummers gehoord (het klonk wel leuk, maar ik vind het niet echt een boeiende band) en zijn we terug naar de India gegaan voor de Dirty Pretty Things. Net als de NOISEttes zag ik deze band eerder al op London Calling, alleen kende ik de muziek nu veel beter. Dat maakt zo'n optreden toch een stuk leuker, bleek al meteen. De Dirty Pretty Things maken erg leuke muziek. .
En toen kwam de moeilijkste beslissing van het weekend: Iggy, Massive Attack of de Scissor Sisters? Het waren de laatsten geworden, en daar heb ik helemaal geen spijt van. Vanaf het begin, met Take Your Mama Out, tot de geweldige climax Filthy/Gorgeous was het een groot feest. De nieuwe nummers klinken allemaal erg fijn. Ik hoop dat ze snel nog een keer terugkomen naar Nederland!
Daarna toch maar snel nog even naar de Alpha gegaan, alwaar ik Massive Attack's Unfinished Sympathy nog snel kon meepikken. Dat was erg mooi, maar de iets minder boeiende nummers erna bevestigden mijn gevoel dat ik de goede keuze had gemaakt.
90's Now was veel te druk, dus zijn we teruggegaan naar de tent alwaar we nog wat hebben gedronken enzo.

Musedag.
Net zoals het weer waren mijn lichaam en geest niet meer echt evenwichtig, gezien mijn valpartijen tijdens de Tai Chi. Erg lastig, op een been staan, een kerstboom en een pelikaan nadoen en geconcentreerd blijven. Maar het is wel leuk, natuurlijk.
En toen begon de stromende regen. Snel naar de tent teruggegaan om een trui en poncho te halen, waardoor ik het begin van Forward Russia miste, maar gelukkig paste ik nog in de tent en was de rest van het optreden ook erg onderhoudend. Op CD trek ik het voor geen meter, maar live was het erg leuk en energiek. Ook Broken Social Scene vind ik op CD niet heel erg interesant, maar live des te meer. Leuke band met leuke nummers. Toen uit nieuwsgierigheid, met een flinke dosis scepsis, naar Panic! at the Disco gegaan. En dat bleek terecht, want we kwamen binnen met hun vreselijke versie van Radiohead's Karma Police. En het was allemaal downhill vanaf dat moment. Slechte zang en gewoon vreselijke muziek. Toen de tweede cover, ditmaal van de Smashing Pumpkins, werd ingezet zijn we gillend weggerend.
En we renden naar Pete Philly & Perquisite welteverstaan. Hiphop heb ik weinig tot niets mee, maar dit in combinatie met de bigband was erg goed toeven. Ik zal het thuis nooit opzetten, maar als liveband was het tochw el erg leuk.
Vervolgens was het bij The Kooks wel heel erg druk. En de stem van de zanger vind ik niet zo fijn. Zeker niet in de combinatie modder en regen. Dus maar weer terug naar de Bravo om droog op !!! te wachten. En dat was het ook waard. Ik kende de muziek niet zo goed (weer zo'n gevalletje van ik vind de CD niet leuk), maar live ging het helemaal los. De zangers waren erg tof en bleven het helee optreden lang boeien. Wat je wel niet allemaal met een poncho kan doen! 45 minuten was duidelijk te kort, ze hadden langer door mogen gaan.
De Yeah Yeah Yeahs wisten afgelopen mei in de Melkweg zo te overtuigen dat we ditkeer weer vooraan wilden staan, dus zijn we meteen naar de Grolsch gegaan waar we na Pennywise (helemaal niet mijn ding) meteen naar voren konden lopen. En de YYYs waren weer erg goed. Karen O was de coolste vrouw van Lowlands dit jaar en de muziek is zo ontzettend fijn. Ik ging compleet uit mijn dak, vooral toen ze als laatste nummer Tick speelden. En dan ook nog juweeltjes als Turn Into, Gold Lion en Mysteries. Een hoogtepunt.
In de categorie nare overlappingen scoren de Arctic Monkeys, Wir Sind Helden, Belle & Sebastian en Muse ook hoog. De apen heb ik links laten liggen omdat ik ze al 2x live zag en het op Werchter behoorlijk tegen vond vallen. Wir Sind Helden, daar was ik wel benieuwd naar. Hun concert op Fabchannel zag er erg goed uit, en ook in de India wisten ze te overtuigen. Vooral . Du Erkennst Mich Nicht Wieder. . was heel erg mooi. Vervolgens door naar Belle & Sebastian, die helaas later begonnen dan zou moeten, waardoor ik maar 2 nummers heb kunnen horen. Het geluid was hierbij niet fantastisch, wat het extra jammer maakte. Maar je moet wat over hebben voor een mooie plek bij Muse.
En dat hadden we. Goed vooraan in de Alpha (wat me nog meeviel, ik had verwacht dat iedereen na de Arctic Monkeys zou blijven hangen, maar dat was dus niet het geval). Muse is al jaren m'n favoriete band, dus ik keek er erg naar uit. Het geweldige optreden op Werchter smaakte naar meer, en we kregen meer! Een betere setlist (hallo Showbiz, Forced In, Apocalypse Please en . . Citizen Erased. . .), Muse nog beter in vorm en een fantastische sfeer in het publiek. Van de eerste noten van Knights of Cydonia tot het overweldigende einde van Take A Bow. Het was gewoon fantastisch. Ze maakten mooi gebruik van de beeldschermen en de badkamertegelachtige dingen op het podium (jammer dat er zo vaak werd geprojecteerd dat de laatste bussen om 23.15 vertrokken).
Muse is geweldig, Muse is fantastisch, Muse is de terechte headliner van Lowlands en Muse in de Brabanthallen wordt weer een groot feest.

Top 10:
1. Muse.
2. Yeah Yeah Yeahs.
3. Scissor Sisters.
4. Zero 7.
5. The Veils.
6. NOISEttes.
7. Be Your Own PET.
8. Dirty Pretty Things.
9. Spinvis.
10. Snow Patrol.

Flop 3:
1. Panic! At The Disco.
2. The Opposites.
3. Coolpolitics.
pi_41059290
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 20:41 schreef MaJo het volgende:

[..]

Wat? en niet eens even hoi zeggen?

Heb je het leuk gehad?
Ik keek je aan en ik dacht is dat Mayo...?

toen keek je mij aan, toen keek je weer weg en ik dacht, nee anders had ze wel hoi gezegt.
Maar ik was onherkenbaar bedacht ik me toen ik me uit de rij had gewurgd die buiten stond om naar the kooks te kijken. Had mijn capouchon op. En jij had ook jou poncho aan. Later bedacht ik me was dat nou mayo...? nee vast niet, die stond echt wel wat verder vooraan bij the kooks

Maar lowlands was weer lache dit jaar. Ik heb weer Jack White kunnen zien
BANG BANG He shot me down!

en wat is alex lelijk geworden maar ik ben blij met die nieuwe bassist (mag ie blijven?)

Maar erg rustig gedaan deze lowlands, niet heel laat gemaakt elke keer. Waarschijnlijk had ik nog last van mijn jetlag
pi_41059328
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:11 schreef berc het volgende:

[..]

Ik keek je aan en ik dacht is dat Mayo...?

toen keek je mij aan, toen keek je weer weg en ik dacht, nee anders had ze wel hoi gezegt.
Maar ik was onherkenbaar bedacht ik me toen ik me uit de rij had gewurgd die buiten stond om naar the kooks te kijken. Had mijn capouchon op. En jij had ook jou poncho aan. Later bedacht ik me was dat nou mayo...? nee vast niet, die stond echt wel wat verder vooraan bij the kooks

Maar lowlands was weer lache dit jaar. Ik heb weer Jack White kunnen zien
BANG BANG He shot me down!

en wat is alex lelijk geworden maar ik ben blij met die nieuwe bassist (mag ie blijven?)

Maar erg rustig gedaan deze lowlands, niet heel laat gemaakt elke keer. Waarschijnlijk had ik nog last van mijn jetlag
oh en panic! at the disco was verschrikkelijk slecht! Ik vind de cd heel leuk maar live stelde niks voor. Had jij nou geschreven dat je het goed vond?
Ben maar eerder weggegaan, kon het niet aanzien
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:18:31 #170
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41059511
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 01:47 schreef Ascaroth het volgende:
[afbeelding]

Wie is eigenlijk die kerel met dat Fok!-bordje in de maandagse editie van Daily Paradise?
whehe! Ik had dat hele fotootje gemist in de DP. Staan er nog meer Fok!kers in? Ikzelf sta er 2 keer bijna (Godzijdank ) in ( een paar vrienden wel )
pi_41059656
Donderdag

Aankomst tent opzetten en zo, ging allemaal redelijk gesmeerd mede door het vroeger opengaan en de daadwerkelijke structuur bij de busrijen --> door naar de 24 uurs tent, waar eigenlijk wel een zeer vermakelijke set werd gedraaid van het standaard 24 uurs repertoire

Vrijdag
Wolfmother Fantastische stem , erg enthousiast maar voor mij blijft woman toch het beste uit hun muziek
Spinvis Me (te) veel van voorgesteld en viel daarom dus denk ik een beetje tegen, Op plaat vind ik zijn stem nog wel charmant maar live was het af en toe echt tenenkrommend (tevens het bijna standaard "schreeuwen" aan het eind van de nummers. Voordeel van video sprong er dan wel weer uit. De live band is trouwens wel weer erg vet vooral die xylofoon speler .. damn
CKY Klein stukje van mee gepikt van buiten de tent, klonk hard heftig en strak.
Razorlight lekker optreden, datw as het geloof ik.
Fun lovin criminals Inderdaad de hele alpha zien springen op scooby snacks was het wel waard, verder niet heel bijzonder, hij blijft wel een dijk van een stem hebben. Misschien toch beter naar the dead 60's kunnen gaan.
Magic numbers Lekker chill muziek, niets meer of minder
Opgezwolle Stukje van meegepikt, of eigenlijk gewoon lekker in het zonnetje even zitten luisteren Door naar
Bloc party Beter dan ik me aan de hand van eerder live materiaal had voorgesteld, kreeg met gemak de grolsch vol en plat.... erg leuk.
Dj shadow "I like to get the crowd on my side early in my sets, so i m gonna start of with some older material" Leek zich haast te verontschuldigen voor zijn nieuwe plaat. Kan er verder niet over oordelen heb alleen het 'oudere deel' bijgewoond (en dat klonk prima, six days zat nog wel even in mn hoofd)
Stukje luie hond meegepikt buiten een heel erg volle lima tent, zo te zien gaat dat met die poes en die playboy wel lukken.
Daarna een lastige keuze bong ra/placebo/the knife/ of hard fi. Uiteindelijk toch maar naar hard fi Tsja of dat nou verstandig was, laten we zeggen het enthousiasme van het publiek en hard to beat en cash machine maakten veel goed. Verder nog een aardige cover van seven nation army
Daarna lekker dansen bij Tiga Hierna wederom naar de 24 uur waar dus exact dezelfde set als de dag daarvoor werd gespeeld (bijna inclusief overgangen) dus snel weer weg.

Maar 10 cd's meegenomen meneer de DJ?
tsjilpen op de camping

Zaterdag
Te laat uit bed voor de kevers , dus gelijk maar door naar urban dance squad Volgens mij had ruded boy er wel zin in, de set was hard en ach je hebt ze een keer gezien he, het wordt nooit meer zoals vroeger, snel door naar
Mastodont Dat was niet mijn eigen idee en dat bleek, ondanks de muur van geluid boeide het me niet echt. Daarna een stukje
Opposites in het gras, maar niet dicht bij genoeg om echt een oordeel over te geven.
Infadels leuk optreden , gezellig dansbaar, leuke cover van steady as she goes.
The raconteurs Leuk om jack white een keer met een echte band aan het werk te zien, verder solide set, weinig op aan te merken
Bij het verkassen toevallig langs de X ray gelopen (ja die weggemoffelde (te) kleine keet op het ex higher grounds terrein) alwaar de aandacht getrtrokken werd door het duitse cobra killer... echt helemaal geweldig, gaan we zeker even wat van opzoeken.
the streets note to self, niet meer doen
Iggy Pop en zn stooges inderdaad echt helemaal geweldig, 61 jaar en hij heeft echt alle hoeken van het podium gezien, de microfoonstandaard is overla geweest behalve in zn handen, de cameraman heeft ook weer wat te vertellen in de kroeg en er zijn 7 mensen die nu al gelukkig kunnen doodgaan (ook al was de helft denk ik geen jaar ouder dan 18,!!!!! live on stage bij iggy pop in een volle grolsch tent!!!)
blij dat ik het grootste deel Iggy heb afgekeken en daarna door ben gegaan naar scissor sisters Ik kwam daar net op tijd om een feestje mee te pakken , jammer was wel dat het geluid (door het uitvallen van de boxen achter) waar wij stonden echt belabberd was.
Door naar het veel te volle 90s now (volgende jaar maar gewoon in de alpha?) en daarna de volledige mstrkrft set meegepakt, lekker en erg dansbaar, jammer van het gebrek aan gitaar (gezien hun remixen die vooral voor gitaarbands zijn mschn wel logisch ook)

Zondag
..Was er dus vooral regen waardoor ik ín het kader van een 'het zal wel over waaien bui' te lang op ded camping ben blijven hangen dus forward russia gemist, maar wel op tijd om in een letterlijk dampende LIMA lefties soul connection te zien .. wat een optreden!! Ik kreeg het er lekker warm van en dat kwam mooi uit want kwas wat nat. Door de regen toch mar besloten om de droogte van een tent op te zoeken In dit geval de india voor
the kooks Al voor het begin van dat optreden bleek dat de combinatie van 4000 engelsen, slecht weer en een the kooks optreden er in ieder geval voor zorgde dat de india een boel beetje te klein was, De eerste onderuit gegeane fan werd al tijdens het eerste nummer uit de tent gedragen. Zelf er ook maar voor gekozen om de India uit te gaan, en met iets meer ruimte (en regen) en optreden buiten verder af te kijken. Ik vond de cd al lekker, het optreden was dat ook, erg vlakjes allemaal maar goed, dat hoort misschien bij niets aan de hand muziek.
Door naar de braVo voor !!! Goed en leuk optreden, swingende tent en poncho s als accessoires en 8 man op het podium voor met name de percussie, erg leuk om live te zien! Daarna onder de elektro deuntjes van sandeman blijven hangen voor hot chip en spijt als haren op mn hoofd: vlak, de uitstraling van een zandzak, kortom zet maar een cd op. Daarna op naar de alpha voor
arctic monkeys Wat ik van het optreden heb gevolgd klonk allemaal wel prima, alleen bleken de modderglijers toch iets interessanter, nadat de modderglijers besloten om iedereen in hun colleectief te assambleren toch maar de zijkant van de alphavloer opgezocht en lekker mee staan deinen op IBYLGOTDF en WTSGD,
tiefschwartz krijgt van de bravo djs die ik heb gezien de dj prijs, moddervet, echt lekker zweten. Helaas niet de hele set afgezien want door naar wederom die X ray voor wat verassing in plaats van het obligate muse.
kids in tracksuits samples en scratches de onvermijdelijk apples en een final scratch een hele lekkere superdansbare set bleek het resultaat, voor mij een van de leuke nieuwe ontdekkingen op lowlands, daarna blijven hangen voor meer turntablism door
A track technisch fantastisch stukje scratching / turntabelism, maar daardoor ook niet echt dansbaar, afgehaakt voor wat stevige drum n bassen bij dj marky en [planet pendulum[/b]

Concluderend, misschien een minder grote line up qua namen dan vorig jaar maar daardoor juist wel weer meer gaan zien en weer wat nieuwe dingen opgepikt.

[ Bericht 12% gewijzigd door jerver73 op 22-08-2006 13:55:03 ]
pi_41059715
quote:
Op maandag 21 augustus 2006 22:39 schreef Litso het volgende:

[..]

Hufter.
I lock the door and lock my head,
and dream of butterflies instead.
pi_41060153
Yeah, was een mooi feestje, was zo verrot dat ik maandag na thuiskomst om +/- 13 uur tot vanmorgen 9 uur heb geslapen

We kwamen donderdag met z'n 2en aan (m'n homie en ik), perfecte plek op camping 2 gevonden zo tegen de weg aan, op struikelafstand van de wc's, party tentje neergezet en 2 miezerige tentjes erbij, kwamen er later 2 rotterdammers bij die ook een party tent en 2 miezerige tentjes hadden en zich bij ons installeerden. Elke dag wel met onze stoeltjes langs de weg gezeten met de godganse dag country muziek op de meegenomen radio en bier natuurlijk

De donderdag barbecuend (sic) doorgekomen, daarna natuurlijk tegen vrouwen aan rijden en kontjes knijpen in de 24 uur tent (waarom heet dat ding 24 uur tent als hij maar 15 uur open is ofzo), weinig geslapen want moest er vrijdag weer vroeg uit voor Matisyahu (hello amsterdam!), harde baas die vent, goed op los gegaan maar helaas kon het ons (net zoals vele andere bandjes) niet langer boeien dan 30 minuutjes en is mijn maat naar CKY gegaan en heb ik een blackout gekregen, want vanaf dat moment tot Fun Lovin' Criminals kan ik me ff niks herinneren. FLC waren almighty goed, ik snap niet dat er mensen over de show die ze weg gaven lopen te zeuren. Toen flink zitten misdragen bij Bluegrass Boogiemen, wat een genitale band! De ene onbekende hit na de andere kwam langs, een van de hoogtepunten van lowlands. Volgend jaar op de hoofdpodia te vinden. Daarna weer bier gedronken op de camping tot Placebo zou beginnen, echter ik was te laat terug om nog wat fatsoenlijks te kunnen zien, dus maar met wat vrienden naar de comedy night daarna gegaan. Een vriendin van een vriendin was tijdens het wachten tot de comedy night open ging jarig geworden, dus nog even lang zal ze leven ingezet, helaas is niet iedereen in de rij voor comedy night geschikt voor lol maken, dus zongen we het met een mager groepje mensen Daarna natuurlijk tot in de vroege uurtjes bier gedronken in de 15 uur tent.

Zaterdag meteen de emo uitgehangen bij Hawthorne Heights, alwaar ik en wat vage bekenden even hebben laten zien hoe goed wij kunnen moshen tijdens emomuziek, windmillen, 2steps, alles kan tijdens emo. Daarna loempias naar binnen gewerkt en in slaap gevallen tijdens Mastodon. Daarna de hele tijd in de silent disco doorgebracht tot The Streets begonnen. Almachtig natuurlijk, en ik was weer te lam en stoned om braaf te gaan zitten . Daarna een poging gedaan om Iggy Pop te kunnen aanschouwen, maar het was zo verschrikkelijk druk bij de grolsch tent, zelfs daarbuiten, dat we maar weer terug zijn gegaan naar de silent disco, en iets later naar Massive Attack zijn gegaan, ik natuurlijk weer later dan de ander want ik vond de disco net iets te leuk en massive attack zijn bekende liedjes toch wel op het einde zou spelen.. Nou niet dus Toen maar weer bier gedronken in de silent disco waar een vette technoset werd neergezet door een duo team. Toen verder bier gedronken in de 15 uur tent.

Ik werd zondag zo rond half 1 wakker, krijg je ervan als je niet uit de tent wordt gebrandt door een warme zon. Meteen een plens water op m'n hoofd omdat iemand het handig leek de party tent van water te ontdoen op het moment dat ik m'n hoofd uit mijn tent stak.. Daarna zijn we naar Walk The Line gegaan. Hoewel ik hem al lang op DVD heb blijft het een goede film waar ik en m'n maat ons schandalig hebben gedragen af en toe. Na de film naar de band waarvoor ik naar lowlands ging uitgechecked, Pennywise natuurlijk. Ik blijf van mening dat die hekken middenin de sfeer veel meer verkloten dan het crowdsurfen. Door die kut hekken was er weer eens geen sprake van massale cirkelpitten bij Pennywise maar moest men het doen met 2 miezerige pitjes, jammer hoor, verder wel te stoer met natuurlijk als bekende afsluiter Bro Hymn. Daarna tijdens Danko Jones het modderschuiven staan aanschouwen en daarna zsm. een beetje plek voor Arctic Monkeys gezocht, wat helaas niet zo geweldige plek was als gehoopt. De jongens speelden tof, echter had ik wel het gevoel dat de zanger de eerste helft bijna in z'n broek stond te scheiten van de spanning. Wel een leuke actie na het intro van when the sun goes down het hele publiek nonstop bleef klappen en stampen. Na AM besloten m'n mieterige vrienden te wachten op Muse, ik wist wel beter en ging naar Less Than Jake, wat een helden band! Aangeven dat je mensen veilig naar huis wilt zien gaan en het niet verstandig is om onder invloed van drugs te rijden en daarom je drugs maar aan hun moest geven, waarop 100en aanstekers richting het podium gingen, maar geen drugs. Ook nog een of andere kneus die even interessant mocht komen doen op het podium maar daarin flink faalde. Daarna de hele nacht weer doorgehaald in de 15 uur tent, waar we 2 leuke chickies ontmoetten, niet meer geslapen of geneukt, maar wel om 8 uur de tent ingepakt en er vandoor gegaan.

Lowlands was leuk, alleen ik miste het open lucht podium Volgend jaar weer!

Top 10:

1. Pennywise
2. Arctic Monkeys
3. The Streets
4. Less Than Jake
5. Silent Disco
6. Hawthorne Heights
7. Matisyahu
8. Corvus Corax (nog even uitgechecked voor de film begon)
9. Bluegrass Boogiemen
10. 15 uur tent
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_41060155
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:23 schreef jerver73 het volgende:
de cameraman heeft ook weer wat te vertellen in de kroeg
Wat was er dan gebeurd? Ik heb dr maar een stuk van gezien..
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_41060351
http://www.youtube.com/watch?v=HVhsr3CWPdI

Heb helaas niets van het kegelen .
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 13:54:21 #176
104233 Rubber_Soul
Vulva in de gloria
pi_41060533
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef crossover het volgende:

[..]

Wat was er dan gebeurd? Ik heb dr maar een stuk van gezien..
Laten we zeggen dattie het de cameraman niet erg makkelijk heeft gemaakt...
Duwen en trekken aan, en hoofd stoppen in de camera
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:22:35 #177
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41061415
14 uur slaap gehad en ik kan zo weer naar bed
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_41061525
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
Ja dat dus. En morgen eerste schooldag op mijn 'nieuwe' opleiding, dus dat gaat nog leuk worden.
pi_41061553
Ik kan de usbkabel van m'n lame olympuscameraatje niet vinden fdvjhcjhdjkdvs!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:27:32 #180
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_41061585
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:22 schreef rubbereend het volgende:
Ik heb in m'n hele leven nog nooit zoveel (aan één stuk) geslapen als vanancht!

Nog 5 zulke nachten, en ik heb de afgelopen week weer ingehaald.
pi_41061614
Lowlands met Turbo-onderbreking:

Donderdagnacht: werken-zuipen, in die volgorde.

Vrijdagochtend: te vroeg met de trein naar de turbonegers (Turbonegro), Burgerweeshuis.

Vrijdagmiddag, avond en nacht: werken bij de turbonegers, zwaar, lang druk, gaaf!

Vrijdagavond, Mastodon en Turbonegro, concert: Mastodon @ Burgerweeshuiswas hard en gaaf, niet veel van gezien, te druk met werken. Leuke gasten verder wel.
Turbonegro @ Burgerweeshuis: Als ik een piemel had gehad, had ik het hele concert een stijve gehad. Mijn God wat gaaf!

Zaterdagochtend, met de Turbobus via Schiphop terug naar Lowlands. De chauffeur zette mij te vroeg af (niet door mij opgemerkt wegens dufheid), en toen maar een liftje genomen met een Jaguar met witte kalfslederen bekleding. Je hebt soms van die dagen...

Zaterdag: Ter laat voor Mastodon, te brak voor Ministry. Ik vond het mooi, maar ^%$*^%$ wat hard zeg.
Hier zit dan ergens een gat van een paar uur The Streets moet dood. Wat een inspiratieloze bagger zeg, terwijl ik het op cd zo leuk vind. Daarna op naar Iggy. Wat een hyperactieve bejaarde idioot. Maar wel gaaf om te zien/horen. Niet het hele concert afgewacht wegens overslaande drukte op mij. Even Scissor Sisters gecheckt. Leuke kitch. Goed decor.
Massive Attack was mooi. Rustiger dan iedereen verwachtte. Gelukkig bijna op het eind nog Unfinished Sympathy. Bijzonder om live te horen. Politieke statements op de lichtkrant hadden niet gehoeven, en voegde niks toe aan het concert.
Lekker gedanst in de Alpha. Fijne muziekjes! Hele nacht doorgetrokken tot 6, en tot lekker geslapen tot half 10.

Zondag: Champagne met eierenontbijt, daarna door naar Opeth. Niet boeiend, al hoorde ik van anderen dat ze het wel gaaf vonden. Daarna gewacht op Pennywise. Jeugdhelden. Veel oude nummers. Begin van het concert vond ik de zanger niet echt goed bij stem, later werd dat veel beter (lees heser). Tussen de ontelbare bedankjes, how-are-you-doings en meer hippie-shit door veel oude nummers. Gaaf! Ik werd er erg gelukkig van!
Danko Jones was irritant. Ik vind de muziek wel leuk, maar 15 minuten lullen, 2 nummers spelen is echt uit verhouding voor een muziekconcert. En eerlijk gezegd interesseert het me ook weinig hoe groot zijn lul (en/of ego) is. Overleggen (lees: schelden) over een rookmachine hoeft niet door een mic. Dat doe je maar zo, dat het publiek het niet meekrijgt, die hebben daar niks mee te maken, en willen gewoon een leuke show. Onproffessioneel en vervelend. Ik ben wel klaar met die man eigenlijk.
Na Danko heerlijk bij de tent gezeten en genoten van Hendriks stand-up show. Strak, goed, hard, vernieuwend waren de trefwoorden. Briljant!
Muse (waarom beland ik toch elke keer weer bij ze?) was goed maar niet verrassend of indrukwekkend. Niks nieuws, alleen maar meezingers.
Vroeg naar bed en maandagochtend vrolijk en fris met een biertje naar de bus.

Jammer dat ik het gemist heb: Wolfmother, Placebo, Morning Wood (lekkere naam), Mastodon, Vitalski.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:29:15 #182
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41061658
Ik heb van 1:00 tot 11:45 geslapen ofzo. Maar ik lag gisteren ook al even van 16:00 tot 17:30 te slapen. Ik ben wel weer aardig wakker nu, maar heb wel koppijn, zou ik dan toch nog een kater krijgen?
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:29:32 #183
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41061676
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:18 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]

Die heb ik dit jaar gewoon gemist
Ze waren net uitverkocht en ik had geen zin om 20 minuten te wachten voor nieuwe
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_41061702
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 06:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
1 - Dirty Pretty Things
2 - Muse
3 - Guillemots
4 - Snow Patrol
5 - Broken Social Scene

Geen zin om verder uit te leggen tvp
Ik had al verwacht dat The Raconteurs niet in je lijstje voor zouden komen
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:36:04 #185
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41061860
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:28 schreef piepster het volgende:
Jammer dat ik het gemist heb: Mastodon
Naar eigen zeggen vonden ze het blowen in Nederland wel fijn en dat was te horen ook. Niet strak dus. Niet zo'n overweldigende show als op Fields of Rock vorig jaar. En de zanger was slecht te horen, wat de show uiteraard ook niet ten goede kwam.

Je hebt daar dus niet zoveel gemist.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:36:18 #186
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_41061869
hee, m'n gehoor komt weer terug
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:37:58 #187
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41061921
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:29 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ze waren net uitverkocht en ik had geen zin om 20 minuten te wachten voor nieuwe
Ze waren weer net zo lekker als vorig jaar. Dit jaar heb ik het wel bij 1 everzwijn hammetje gehouden, vorig jaar heb ik er toch zeker 2 of 3 gegeten.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:38:15 #188
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_41061939
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 11:18 schreef JDude het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Toch een raar gezicht, zo'n leeg veld.

de hammetjes waren weer uitermate heerlijk, 2 op. De 2e was echt enorm groot
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:38:49 #189
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41061961
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Ze waren weer net zo lekker als vorig jaar. Dit jaar heb ik het wel bij 1 everzwijn hammetje gehouden, vorig jaar heb ik er toch zeker 2 of 3 gegeten.
*jaloers is
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:41:40 #190
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_41062061
quote:

Iedereen vrat teveel dit jaar .
Sommige producten waren niet aan te slepen en dan krijg je af en toe van die wachttijden inderdaad, en op zondagavond ergens vlak na middernacht konden we de toko al sluiten om dat alles op was.
Er waren alleen nog 2 bakken spare-ribs ofzo, maar dat duurde zo lang dat we die maar gratis hebben uitgedeeld in de omgeving van de Grilltent .
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:43:22 #191
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_41062122
quote:

[..]

ik heb het dit jaar gewoon gemist
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:44:51 #192
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41062161
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:41 schreef JDude het volgende:

[..]

Iedereen vrat teveel dit jaar .
Sommige producten waren niet aan te slepen en dan krijg je af en toe van die wachttijden inderdaad, en op zondagavond ergens vlak na middernacht konden we de toko al sluiten om dat alles op was.
Er waren alleen nog 2 bakken spare-ribs ofzo, maar dat duurde zo lang dat we die maar gratis hebben uitgedeeld in de omgeving van de Grilltent .
Ja inderdaad. Ik heb veel menus met ducttape gezien omdat alle producten waren uitverkocht. ZELFS bij de Fairtrade tentjes
pi_41062217
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:36 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Naar eigen zeggen vonden ze het blowen in Nederland wel fijn en dat was te horen ook. Niet strak dus. Niet zo'n overweldigende show als op Fields of Rock vorig jaar. En de zanger was slecht te horen, wat de show uiteraard ook niet ten goede kwam.

Je hebt daar dus niet zoveel gemist.
Ik heb ze in het Burgerweeshuis, de dag ervoor wel gezien, en met ze gewerkt. Ik vond het blowen eerlijk gezegd nog wel meevallen. De show daar was trouwens retestrak. In dit topic: Turbonegro wordt ook nog wat gezegd over Mastodon.
pi_41062285
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:44 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Ik heb veel menus met ducttape gezien omdat alle producten waren uitverkocht. ZELFS bij de Fairtrade tentjes
Ja maar die brownies bij die fairtradetent waren ook zoooo goddelijk.
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:50:46 #195
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_41062305
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:46 schreef piepster het volgende:

[..]

Ik heb ze in het Burgerweeshuis, de dag ervoor wel gezien, en met ze gewerkt. Ik vond het blowen eerlijk gezegd nog wel meevallen. De show daar was trouwens retestrak. In dit topic: Turbonegro wordt ook nog wat gezegd over Mastodon.
Nou ja, dan hadden ze op Lowlands misschien toch wat te veel geblowed. Ik vond het in ieder geval erg jammer, ik verwachtte er veel van na het goede optreden vorig jaar (en de goede cd's). Maar voordeeltje was dat ik niet voor een lastige keuze tussen Mastodon en Ministry kwam te staan en ik dus Ministry helemaal gezien heb.

En Mastodon moet ik maar gewoon eens in een leuke zaal zien.
pi_41062313
YEEEEEH! Wat was het vet!
pi_41062317
Oh ja, wie van hier was er op de nacht van zaterdag - zondag met z'n been vast komen te zitten in de pleepot op de wc's van camping 2 ?
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
pi_41062342
Yooooo de foto's zijn geupload naar de pc en de filmpjes ook! Nu nog online zetten op m'n webserver en youtube en dan is 't klaarrrr!
  dinsdag 22 augustus 2006 @ 14:54:04 #199
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_41062355
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:52 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Oh ja, wie van hier was er op de nacht van zaterdag - zondag met z'n been vast komen te zitten in de pleepot op de wc's van camping 2 ?
Was dat de oorzaak van de overstroming

Heerlijk zeg. Sta je daar met je tentje...*flots*
pi_41062619
quote:
Op dinsdag 22 augustus 2006 14:30 schreef lienelien het volgende:

[..]

Ik had al verwacht dat The Raconteurs niet in je lijstje voor zouden komen
Hehe, daar stonden we lekker tegen zo'n hek aan te chillen. Gingen ook vroeg weg om bij DPT een pitpositie te verwerven
I don't really come from outer space || Last.fm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')