Dapper dat je er nu instaat... Ben je die 5 kilo nou nog aangekomen door stress eten oid, of kom jij gewoon zo snel aan zeg maar.... (niet aanvallend bedoelt hoor, maar ik zat het me ineens af te vragen...)quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Oke nu sta ik ook in het lijstje5 kg aangekomen sinds de eerste keer in het ziekenhuis
Ik heb nu mijn operatiedatum en nu kan ik ergens naartoe werken.
Welkom -Bubseltje-!!quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:33 schreef -Bubseltje- het volgende:
Oke nu sta ik ook in het lijstje5 kg aangekomen sinds de eerste keer in het ziekenhuis
Ik heb nu mijn operatiedatum en nu kan ik ergens naartoe werken.
Dat was toch verplaatst naar ergens in oktober? (En 29 juli is sowieso al geweest)quote:Meetings (di)Eetclubmeeting deel XVI Op 29 juli gaan we wat gezelligs doen in Utrecht om daarna te eten bij Broadway. Aanmelden, afmelden en meer informatie in het bovengenoemde topic. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.
Dank zij het konijnquote:Op maandag 21 augustus 2006 18:18 schreef Troel het volgende:
Onder andere Isabeau is verdwenen.
Dank je wel!quote:Op maandag 21 augustus 2006 09:10 schreef Iksje het volgende:
En ook nog gefeliciteerd! voor Urnie...
dankje..quote:Op maandag 21 augustus 2006 18:23 schreef Rewimo het volgende:
Waar was je ergens in de Eifel, octopussy? Welkom terug trouwens
Ja ik sta er niet meer tussen. Ik dacht dat ik nog pas had geupdate, maar blijkbaar niet. Anyway, het schiet toch niet op.quote:Op maandag 21 augustus 2006 17:37 schreef teigan het volgende:
Wat is het lijstje trouwens kort geworden ineens....
Ik ben op dit moment chocolademuffins aan het bakken....LEKKER!!!!!
![]()
180kg??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:22 schreef Rewimo het volgende:
Mwah, ik heb een digitale van Blokker, kan tot 180 kiloKostte een euro of 12. Voldoet prima wat mij betreft hoor
Leuk!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:12 schreef Iksje het volgende:
Goeiemorgen![]()
Ik sta er ook nog steeds tussen, altijd met enkele onsjes op en neer geupdate. Omdat ik dus al een maand of 2 stabiel ben, denk ik er zelfs over om even een kleine voor en na foto te posten, als dat mag natuurlijk![]()
Nah, dat lukt nog nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 09:16 schreef Levitation het volgende:
[..]
180kg??Wil je er samen met Troel op gaan staan ofzo?
![]()
Nog evenquote:
Ik heb ook overtollig vel , bij mij zit er alleen nog vet inquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:26 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik heb overtollig vel, ik merk het nog het meest bij mijn armen, ik heb wat ze op het WLS-forum "kipfiletjes" noemen
In utrecht bewolkt maar wel droog (nog) , ik ga zo naar de dierenarts , mn hond laten nakijken , vanmorgen lekker een uur flink doorgestapt .heerlijk dat wandelenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:10 schreef teigan het volgende:
Ik had gisteren muffins gebakken..
Kom ik er net achter dat vriendje ze bijna allemaal mee heeft gepikt naar zijn stage toe...
Die komt straks kotsmisselijk thuis als hij ze allemaal zelf opeet...
Het stortregent hier gewoon...Is het bij jullie ook zulk rotweer?
Dat hangt ervan af. Het zal vermoedelijk nog een gevecht worden met de verzekering. Hoewel de buikwandcorrectie weer in het basispakket komt volgend jaar (ik had al gekozen voor een verzekering die dat sowieso vergoedt). Maar of ik meerdere correcties moet ondergaan weet ik nog niet, misschien laat ik mijn armen uiteindelijk wel doen, ik heb bij iemand gezien wat een verschil het maaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:32 schreef Riann het volgende:
Maar Rewimo laat jij daar ook nog ooit iets aan doen als je helemaal klaar bent of heb je zoiets whatever????
Meldt zich aan, de kans dat ik aan mijn buik werken moet laten verrichten is vrij groot maar dat valt nu nog niet helemaal te zeggen. Aan mijn billen heb ik geen enkel probleem.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat hangt ervan af. Het zal vermoedelijk nog een gevecht worden met de verzekering. Hoewel de buikwandcorrectie weer in het basispakket komt volgend jaar (ik had al gekozen voor een verzekering die dat sowieso vergoedt). Maar of ik meerdere correcties moet ondergaan weet ik nog niet, misschien laat ik mijn armen uiteindelijk wel doen, ik heb bij iemand gezien wat een verschil het maaktIn elk geval wacht ik nog een poosje met eventuele andere correcties, op die bult op mijn buik na dus.
Idd en voor mij is op dit moment opereren de minst kwadequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:27 schreef Rewimo het volgende:
Tja Ymke, het was kiezen tussen twee kwaden (wat de WLS betreft dan): de kans om dood te gaan door de operatie of de kans om dood te gaan aan overgewicht (of de gevolgen ervan)
freecell, hoe is het nu? nog naar de dokter geweestquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:45 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
freecell, hoe is het nu? nog naar de dokter geweest
natuurlijk tvp achtig iets, anders ben ik het topic weer kwijt
Hmmm... trouwen plannen... ik moet nog beginnen en we willen komend voorjaar trouwen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef freecell het volgende:
[..]ik ben er wel, heus!
Gaat prima hier, zere arm, niet meer ongesteld
Niet meer naar de dokter geweest ook, ik wacht volgende maand wel eventjes af
Ben vandaag hard aan het trouwdingen-regelen geweest, leuk maar zeer overspannend werk
de uitspraak: "oneeee! nooit aan gedacht, dat moet ook nog!"
Is zeer actueel
Lijkt me lastig, daarom schuif ik het idee van trouwen ook nog maar heel lang voor me uit... Of het moet gewoon simpel met zijn tweetjes zijn... Maar ik denk niet dat vriendje het daarmee eens is...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:21 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hmmm... trouwen plannen... ik moet nog beginnen en we willen komend voorjaar trouwen.![]()
Eerlijk gezegd ben ik alleen maar bezig met wat ik dan aan kg's kwijt wil zijn.Toch binnenkort maar eens wat bij de gemeente af gaan spreken en een locatie zoeken (eventueel in een andere volgorde). Heb wel een soort van gastenlijst... alleen is die zo ontzettend lang.
Wordt me véél te duur om iedereen ook echt langs te laten komen.
![]()
Ik ken hetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:58 schreef freecell het volgende:
[..]ik ben er wel, heus!
Gaat prima hier, zere arm, niet meer ongesteld
Niet meer naar de dokter geweest ook, ik wacht volgende maand wel eventjes af
Ben vandaag hard aan het trouwdingen-regelen geweest, leuk maar zeer overspannend werk
de uitspraak: "oneeee! nooit aan gedacht, dat moet ook nog!"
Is zeer actueel
Ik nodig enkel mensen uit die ik kenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:42 schreef teigan het volgende:
dus jullie hebben dan geen zin in zo'n receptie waar je dan eigenlijk alle ooms en tantes die je niet eens kent uit moet nodigen...
Wat vinden jullie ouders daar dan van? Die hangen toch meestal nog wel aan zulk soort tradities...
Hoiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:30 schreef Troel het volgende:
en een fotograaf (naast Rewimo en qltel)
golfen is coolquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:59 schreef Rewimo het volgende:
Tijd om naar huis te gaanVanmiddag naar de kapper en we gaan een rondje proefgolfen
Putten en pitchen of zoiets
![]()
Tot dusverre staan:quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:05 schreef teigan het volgende:
hoe staat het trouwens met je vrijgezellenfeestje Troel, zijn daar al meer plannen voor?
Was het juli, ik weet het allemaal niet meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:06 schreef teigan het volgende:
13 juli, net in het begin van de vakantie Troel....
Het zal ook echt wel kloppen hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef teigan het volgende:
ik weet het wel zeker, mijn exvriendje maakte het 6 of 7 juli uit, we hadden toen net een jaar...
En daarna was die bruiloft
traditie geef ik geen zak om, het is mijn dag, niet van mijn al dan niet traditieaanhangende familie.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:30 schreef Iksje het volgende:
Ik trouw niet, omdat ik het niet zie zitten om de hele dag in de belangstelling te staan. Vriendlief wil wel trouwen, maar ook zonder ons 'boterbriefje' komen we er wel![]()
Wij zouden ook veel te veel mensen op de lijst staan hebben, de familie aan mijn vaders kant is nogal uitgebreid, en traditioneel wordt er uitgenodigd tot achternichten/neven.
Maar ik heb een vraagje voor de zwangere trouwers hier... hebben jullie dat gedaan omdat jullie zwanger waren of stond het al langer op de planning? Want ik snap wel dat sommige mensen het eerste zullen gedacht hebben.
Mijn vader vindt trouwens dat er getrouwd moet worden vanaf het moment dat er kinderen in het spel zijn, zeker als het tweede op komst is (zoals nu bij mijn nicht).
Aan de ene kant vind ik dat ook... aan de andere kant... ik ben ook op de bruiloft van mijn neven/nichten geweest. Maar als ik eerlijk tegen mezelf ben, wil ik van mijn familie maar een paar mensen zien. De rest zie ik alleen bij begravenissen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:58 schreef Troel het volgende:
[..]
traditie geef ik geen zak om, het is mijn dag, niet van mijn al dan niet traditieaanhangende familie.
Niet uitnodigen dus... zoals Troel al zei, het is jouw dag. En niet die van familieleden die wel weer eens gratis voorzien willen worden van brood en spelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:15 schreef Levitation het volgende:
[..]
Aan de ene kant vind ik dat ook... aan de andere kant... ik ben ook op de bruiloft van mijn neven/nichten geweest. Maar als ik eerlijk tegen mezelf ben, wil ik van mijn familie maar een paar mensen zien. De rest zie ik alleen bij begravenissen.
Probleem is wel dat op de begravenis van mijn oom laatst begonnen ze allemaal van "we zien elkaar alleen op begravenissen.... *insert my name*, wanneer ga jij trouwen? Dan hebben we weer eens een feestje!". Shit, ik wilde ze helemaal niet uitnodigen....![]()
Laat ze zelf lekker een feestje geven!![]()
Soms is traditie heel mooi, soms ook niet. Haal eruit wat je mooi vindt en breek met wat je niks vindt. Het is jouw dag, je hebt geen zin in die mensen, makkelijk toch.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:30 schreef Iksje het volgende:
Wij zouden ook veel te veel mensen op de lijst staan hebben, de familie aan mijn vaders kant is nogal uitgebreid, en traditioneel wordt er uitgenodigd tot achternichten/neven.
Ik krijg een beetje het gevoel van: ja, en? Dan moet hij dat maar doenquote:Mijn vader vindt trouwens dat er getrouwd moet worden vanaf het moment dat er kinderen in het spel zijn, zeker als het tweede op komst is (zoals nu bij mijn nicht).
Ik vond trouwen nooit zo boeiend; ik houd er niet van om het middelpunt te zijn en al helemaal niet op grote gelegenheden. Bovendien vond ik het niet echt wat toevoegen, dat ik altijd bij m'n vriend wilde blijven wist ik zo ook wel, anders was ik ook niet met hem gaan samenwonen, daar had ik geen boterbriefje voor nodig. Vriendlief was dat altijd met me eens, maar toen ik zwanger was (volkomen met opzet trouwens), vond hij trouwen ineens wel meerwaarde hebben (mannen en hun hormonenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:30 schreef Iksje het volgende:
Maar ik heb een vraagje voor de zwangere trouwers hier... hebben jullie dat gedaan omdat jullie zwanger waren of stond het al langer op de planning? Want ik snap wel dat sommige mensen het eerste zullen gedacht hebben.
Mijn vader vindt trouwens dat er getrouwd moet worden vanaf het moment dat er kinderen in het spel zijn, zeker als het tweede op komst is (zoals nu bij mijn nicht).
Zoiets ja, we hebben heerlijk 2 uur buiten doorgebracht op een soort miniatuur "echte" golfbaan, het was heel erg leukquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:05 schreef teigan het volgende:
Rewimo, pitch and put heet dat toch? Ik heb er wel eens van gehoord, veel plezier..
Ik ga me vanmiddag maar weer eens voor laten lichten over lenzen, ik heb ze al eens eerder gehad, maar dat beviel niet zo..
Sommige mensen zijn het begrijpend lezen verleert ofzo denk ik.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:24 schreef Troel het volgende:
Bahbahbah
Op de uitnodiging voor de barbecue stond dat men zich voor 20 augustus moet opgeven. Hoe komen sommige familieleden (met een gezin van 9 mensen, die echt meer eten dan het gemiddelde) dan op het idee om DAARNA nog te gaan melden dat ze wel komen.
En dan niet eens bij mij, maar bij mijn ouders. Ik had liever dat ze dat niet gemeld hadden, dat ik de 2e gewoon kunnen zeggen van huh, maar jullie zouden toch niet komen?
Moet ik nou maar naar de slager om extra te bestellen? Of zal ik gewoon een doos hamburgers halen bij de Makro. Ik baal hiervan.
Ja, als je die mensen uit blijft nodigen wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:45 schreef ymme het volgende:
Maar ach, dit zul je altijd blijven houden.
Er zijn mensen die dat uit principe niet doen, omdat ze het er niet mee eens zijn dat jij ervan uit gaat dat zij hun avond voor je vrijhouden en je zelf moet laten weten dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:27 schreef ymme het volgende:
Dit gebeurt hier zovaak. Bij feesten. Ook dat ze moeten afmelden voor een bepaalde datum, en dat ze dat niet doen. Heb je wel mooi rekening mee gehouden.
Yep, dan wel. Wel fijn dat ze alsnog kunnen komenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 21:59 schreef Troel het volgende:
Zondag kwam de buurman hier aan de deur die het heel vervelend vond, want hij en zijn vrouw waren helaas verhinderd, terwijl ze eerst wel zouden komen. Dan meld je je dus even af.
Nou, die kon zeker nog heel erg ingenomen wordenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:57 schreef Troel het volgende:
Ja, Isa, die mensen zijn er. Ik was op een gegeven moment een jurk aan het passen, toen hadden we het erover of die nog heel erg ingenomen kon worden. Nou was juist die jurk door iemand besteld in de maat die ik aanhad, maar die had zich zo plemp gevonden in die jurk, dat ze nog even 30 kilo was afgevallen en de jurk dus compleet uit elkaar gehaald moest worden omdat ze zoveel centimeters kwijt was
Nee, ze halen dus echt gewoon de hele japon uit elkaar en halen dan aan alle randen dingen weg zodat het model dus goed blijftquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, die kon zeker nog heel erg ingenomen worden
Maar is het hele model dan niet weg??
(teigan: artsstage en wetenschappelijke stage en dan klaar)
Hier heb ik het geloof ik vandaan: http://www.reflexive.net/quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:11 schreef Troel het volgende:
Waar kan ik het vinden Isabeau?
Ik probeer inderdaad wat minder zwaar in het huwelijk te treden... alleen is ook dat op het moment te weinig motiverendquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht heel even in het verkeerde topic in LIF te zittenWat zijn er momenteel een boel met trouwen bezig
Leuk hoor! Zijn er hier ook dames (of heren
) die speciaal voor hun trouwdag willen afvallen? Ik ken er namelijk in mijn directe omgeving best veel die speciaal daarvoor op dieet zijn gegaan en best veel zijn afgevallen (iets met 'doel' te maken waarschijnlijk).
Ik moet nog steeds het lef opbrengen om op de weegschaal te gaan staan. Ik voel gewoon dat ik boven de 90 kilo weeg![]()
Ja en de hoestsnoepjes zijn dan juist weer niet goed voor de lijn.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 10:51 schreef Isabeau het volgende:
Troel, je hebt mail (frederique at etc).
Vervelend hoor, ymme, verkouden in de zomervakantie. Beterschap!
Ik voelde me wonderwel fantastisch na die zak engelsedrop... vlak erna wel te verstaan. Ik was de heledag supermoe en duizelig, een boost van 400gram suiker hielp goed tegen de duizeligheid.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:12 schreef teigan het volgende:
Ik word al misselijk bij het idee Sjeen...
Ik heb laatst weer eens een keer in een 10 minuten een rol fruitella naar binnen gewerkt... Ik heb me toch een partij beroerd gevoelt daarna... Ik kan dus nog steeds niet tegen zoveel suiker in een keer, en ik hou me nu wel weer een tijdje in...
Inderdaad, heb gisteren nog even gedacht de zak weg te gooien toen ik halverwege was, maar helaas kon ik dat niet over mjin hart krijgen. Nog geprobeerd collega's drop te voeren, maar niemand wilde. Pas toen ik de zak leeg had kwam een collega "heb je nog een droppie voor me?", de mededeling dat hij te laat was en de zak al leeg was werd met ongeloof ontvangen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ruim nu de zak al snel weer op of pak een handje uit een zak die ik dan in een keukenkastje laat liggen. Alles beter dan naast je laten liggen![]()
Ik zou het brood er gewoon bij eten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:29 schreef teigan het volgende:
Ik heb met vriendje afgesproken dat als ik meer snoep, ik ook meer brood moet eten...
En ik wil niet weten hoeveel extra brood ik zou moeten eten als ik een zak snoep leegvreet...
Is over een half uurtje over... weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net 4 boterhammen op met (roomboter) filet americain en zalm
En nog steeds zin in eten. Gek eigenlijk.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dus niet de enige die gewoon door blijft snoepen als er een open zak snoep naast me ligt terwijl ik eigenlijk al wat misselijk aan het worden ben.
Kijk eens bij Specsavers, ik betaal 21 euro per maandquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:08 schreef teigan het volgende:
Zoveel mensen is wel heel vervelend dat ze zich niet even op tijd aanmelden Troel. Daar zou ik ook best pissig om zijn...
Rewimo, ik denk dat ik weer voor harde lenzen ga, die zijn nl. een stuk goedkoper... Zachte lenzen kosten mij 200 euro per half jaar, juist vanwege die stomme cilinder.... Harde lenzen ben ik een keer ruim 300 euro kwijt, en dan gaan ze twee jaar mee..
Was voor dit topic... was niet helemaal bij de les.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:45 schreef Sjeen het volgende:
Vanwaar deze lange post Levi?
Maastricht![]()
Edit
Ik dacht het al![]()
Dat heb ik net gehaaldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:38 schreef Sjeen het volgende:
En om jezelf in de toekomst een beetje te beschermen tegen blaasontstekning, cranberriesap (liefst de ongezoete)... Sterkte!
Ik heb ook cilindersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef teigan het volgende:
Rewimo, normale lenzen zijn ook een stuk goedkoper, maar ik heb er een cilinder van 3,50 en 1,75 inzitten, waardoor ze altijd duur zijn...
De prijzen die mij nu genoemd zijn zijn ongeveer evenveel als dat ze bij de Pearl een paar jaar geleden waren...
Maar jij hebt geen lenzenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:53 schreef Troel het volgende:
Ik heb ook cilinders!
Nee, omdat ik met mijn hooikoorts zitquote:
Er lopen diverse topics over lenzen in LIF, misschien vind je daar iets?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ben net vandaag naar een paar opticiens geweest voor info over lenzen. Ik vind mn bril héél leuk, maar soms ook zoooo lastig. Ik heb ook cilinder.
Ben nu nog een beetje aan het twijfelen. Heb niet zoveel geld en bij Hans Anders zijn ze een stuk goedkoper dan bijv. pearl of specsavers. Maar ja, het zijn wel mn ogen en daar moet ik nog heel lang mee doen. Iemand ervaring hier met lenzen van Hans Anders?
OT: gaat goed met afvallen. Op het werk vragen ze al of ik in mn vorig leven misschien een konijntje was, aangezien ik op wortels en komkommer zit te kauwen![]()
Eet inderdaad maar daar wat van, anders ben je morgen zo weer een kilo zwaarderquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er lopen diverse topics over lenzen in LIF, misschien vind je daar iets?
Ik heb een goeie lijndag gehad. Ontbijt er weer uit, drie sultana's gegeten in de loop van de dag en zojuist een biefstukje met worteltjes en krieltjes. Maar niet echt veel, heb geen trek. Nu wel oppassen dat ik dat vanavond niet met verkeerde dingen ga compenseren. Kaas en komkommer dus maarDie drop laat ik maar dicht
He, het komt wel allemaal vlak na elkaar. Gelukkig dat het in ieder geval beter gaat met je nichtje!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef gothic-blackie het volgende:
oef, het word er niet makkelijker op voor mij, is mijn nicht nu uit de gevarenzone (voor info, paar topics, 1 of 2, terug verhaal daarover) krijgen we net een telefoontje, de oom van mijn vriend is plotseling overleden, oorzaak tot nu toe onbekend, maar dieeten word steeds minder
klopt, alles komt in 3 toch, dus nu nog wachten op de derde (i know, negatief bla die bla). ben ook wel blij dat het met mijn nicht goed gaat, in ieder geval kritiek af, maar wel gebroken haar been, haar arm, haar bekken, haar heup, haar enkel, en ga zo maar door. waarschijnlijk moet ze alles opnieuw leren, maar dat hebben we wel voor haar over.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:52 schreef Troel het volgende:
[..]
He, het komt wel allemaal vlak na elkaar. Gelukkig dat het in ieder geval beter gaat met je nichtje!
Nee, heb je goed begrepen, maar inmiddels heb ik ook warm gegeten hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:20 schreef p-etr-a het volgende:
Rewimo, heb je dus eigenlijk alleen maar 3 sultana's gegeten of begrijp ik het "ontbijt er weer uit" verkeerd?
Oeh dat is niet zo mooi! Gelukkig heb je wel warm eten op inderdaad, maar ik zou met de hele dag op 3 sultana's toch wel flink van m'n stokkie gaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, heb je goed begrepen, maar inmiddels heb ik ook warm gegeten hoor
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:38 schreef Sjeen het volgende:
En om jezelf in de toekomst een beetje te beschermen tegen blaasontstekning, cranberriesap (liefst de ongezoete)... Sterkte!
Ik ben niet van plan om het vaker te krijgenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:32 schreef Isabeau het volgende:Absoluut! Maar aangezien het best prijzig is dat spul en je het elke dag moet gaan drinken raad ik het alleen aan bij mensen die regelmatig last hebben van een blaasontsteking.
Maar niet te veel chocolade natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Je moet ook extra eten, YPPY. Je eet nog steeds voor twee
Nah, heb dat stuk over het niet goed kunnen zitten nog iets te vers in m'n hoofdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:43 schreef YPPY het volgende:
Het is wel makkelijk vol te houden trouwens. Ik heb totaal geen behoefte aan snoep, snacks o.i.d. Als dat zo blijft, kan ik jullie allemaal aanraden te bevallen.
Kan ik me voorstellen als je er zoveel pijn van hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben niet van plan om het vaker te krijgen![]()
Bij mij heeft het anders niet gewerktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:43 schreef YPPY het volgende:
Maar niet te veel chocolade natuurlijk.
Het is wel makkelijk vol te houden trouwens. Ik heb totaal geen behoefte aan snoep, snacks o.i.d. Als dat zo blijft, kan ik jullie allemaal aanraden te bevallen.
euhm yppy, mijn zus raad het me nu al aan, en dan vooral een tweelingbevalling, ze is meer afgevallen na afloop dan dat ze voor de zwangerschap woogquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:43 schreef YPPY het volgende:
[..]
Maar niet te veel chocolade natuurlijk.
Welkom! En heel veel succes ermee!quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:27 schreef jolene het volgende:
Goedemorgen, een hele tijd niet geweest en vanochtend het maar weer eens bekeken op de weegschaal.
Het beruchte knopje maar weer eens omgezet want het is te veel en er moet echt wat af.
Dus ik kom me aanmelden
.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:30 schreef teigan het volgende:
welkom terug jolene..
Had je al een account bij Troel aangevraagd? Anders moet je haar ff mailen... (Voor het hoe en wat, zie de OP)
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Joooolleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeneee![]()
![]()
Ik heb gister eindelijk nieuwe schoenen gevonden. Ik was niet eens zo veeleisend, een niet al te hoge herniahak, zwart, dicht en van leer. Ben weeeeeeeeeeeken bezig geweest
Zo dat is lang geledenquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:27 schreef jolene het volgende:
Goedemorgen, een hele tijd niet geweest en vanochtend het maar weer eens bekeken op de weegschaal.
Het beruchte knopje maar weer eens omgezet want het is te veel en er moet echt wat af.
Dus ik kom me aanmelden
Brussel is ok, al ken ik er niet zo veel want ik werk en winkel er alleen maarquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 16:11 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik zwaai even naar iedereen![]()
Ga dit weekend met mijnnaar Brussel! Ben er nog nooit
geweest, dus ik ben benieuwd![]()
Wat lief dat je hierna vraagtquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:36 schreef Isabeau het volgende:
Ben je alweer wat beter, ymme?
Das vervelend.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:54 schreef teigan het volgende:
ik ben juist vandaag me flink gammel gaan voelen..
Maar ik had vandaag weer een bindweefselmassagebehandeling, en volgens de masseuse viel ik toch nog steeds wel af(dat idee had zij...)
wij hadden zo willen gaan skaten, maar het regent en onweert hier nu...
Tja, mijn moeder gaat op het laatste moment niet mee... Stap in de trein, wij moeten toch nog eerst boodschappen doenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:19 schreef Isabeau het volgende:
Jaaaa, leuk!(en daar kom je nu mee
)
Veel cola light graagquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:26 schreef Troel het volgende:
Ik ga boodschappen doen. Frisdrank inslaan voor volgende week
Na, 2 uur heen en 2 uur terug met de trein en ik moet vannacht helaas werken. Al had ik het wel verschrikkelijk leuk gevonden (ben dol op dierentuinen).quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:34 schreef Rewimo het volgende:
Tja, mijn moeder gaat op het laatste moment niet mee... Stap in de trein, wij moeten toch nog eerst boodschappen doen
Zijn stiefvader werkt bij slagharen en had een stapel overquote:
Ja tegen ongezond eten kunnen we niet meer tegenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 11:24 schreef poohy het volgende:
Nou ik ben bijna helemaal bijgegeten dus ik kan binnenkort weer beginnen met gezond etenIk eet nu zo ongezond dat ik al een paar dagen diarree heb
![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 12:18 schreef Isabeau het volgende:
Anders wil ik ook wel een keer mee, freecell![]()
Als jij je kaartje aan Isa geeft, kan Isa met ons mee en kunnen wij nog een broer extra blij makenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:00 schreef Troel het volgende:
Ja he, hoe kom ik dan van mijn kaartje af
Ik heb vijf broers en een zus, allemaal getrouwd en allemaal kindertjes, die hebben we blij gemaakt. Hebben nog maar een heel paar over...quote:
Nope, die krijgt maar een bepaald aantal per jaar, hij heeft de rest bij ons gedumptquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:20 schreef Troel het volgende:
Jamaar, jamaar, dan vragen we toch gewoon weer die stiefvader.
Zeggen we gewoon dat het om jouw vrijgezellenfeestje gaat![]()
Dankjewel!quote:
Je ziet er super uit!quote:
5 september pas weerquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 22:37 schreef freecell het volgende:
Ai, door benen heenzakken is erg onplezierig..... Hoop dat fysio snel weer begint?
Die had ik net wegge-edit voordat ik mijn vorige post plaatstequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef poohy het volgende:
De foto staat er nog gewoon op hoor, bij de reply van Troel![]()
En het is inderdaad een hele leuke foto en Teigan zit er enorm goed uit![]()
Ja, maar ik heb dus echt niet het gevoel nu snel naar het toilet te moeten om onder die 100 te komen, vind dat eigenlijk maar nep, of komt dat omdaat ik weet dat ik er dan onder zit?quote:
Misschien komt dat wel omdat je dan weet dat je er dan onder zit.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus echt niet het gevoel nu snel naar het toilet te moeten om onder die 100 te komen, vind dat eigenlijk maar nep, of komt dat omdaat ik weet dat ik er dan onder zit?
Morgenochtend zit je eronderquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:38 schreef Troel het volgende:
Ja, maar ik heb dus echt niet het gevoel nu snel naar het toilet te moeten om onder die 100 te komen, vind dat eigenlijk maar nep, of komt dat omdaat ik weet dat ik er dan onder zit?
Ik ben gek op grote steden, Londen, Parijs, Berlijn, Istanbul, San Fransisco, L.A., zelfs Caïro en Bangkok vind ik fantastisch! Meegaan naar een conferentie is niet zo'n goed idee... hij zit de hele dag binnen en meestal heeft zo'n conferentie zelfs een avondprogramma.quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat moet je een lange dag maken, LevitationEn je móet echt een keer meegaan naar NY. De enige stad ooit waar ik als natuurliefhebster verliefd op ben geworden
quote:
WAUW!!!quote:
Veel plezier. En ik zal de 'zonnedans' voor je doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:26 schreef Rewimo het volgende:Wij vertrekken zo naar Slagharen, tot vrijdag
We hebben er alvast prachtig weer bij
Mwah, niet echt heel anders dan gisteren hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:03 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, Troel, wat super!!!! Gefeliciteerd!!!
Hoe voelt dat?
Gisteren waren we bij mijn schoonouders en toen zei mijn schoonmoeder (ik vond het boehoorlijk overdreven) "Je wordt nog mager".quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:56 schreef Levitation het volgende:
Troel, de volgende mijlpaal dient zich ook al aan: BMI onder de 30! Da's al best dichtbij eigenlijk!
Je bent al slanker dan ik, ongelofelijk hoe snel dat is gegaan! Ik ga er ook maar weer eens tegenaan, wil eigenlijk binnen afzienbare tijd onder de 90kg komen, nog ongeveer 4.5kg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |