Inderdaad, heb gisteren nog even gedacht de zak weg te gooien toen ik halverwege was, maar helaas kon ik dat niet over mjin hart krijgen. Nog geprobeerd collega's drop te voeren, maar niemand wilde. Pas toen ik de zak leeg had kwam een collega "heb je nog een droppie voor me?", de mededeling dat hij te laat was en de zak al leeg was werd met ongeloof ontvangen.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:27 schreef Isabeau het volgende:
Ik ruim nu de zak al snel weer op of pak een handje uit een zak die ik dan in een keukenkastje laat liggen. Alles beter dan naast je laten liggen![]()
Ik zou het brood er gewoon bij eten.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:29 schreef teigan het volgende:
Ik heb met vriendje afgesproken dat als ik meer snoep, ik ook meer brood moet eten...
En ik wil niet weten hoeveel extra brood ik zou moeten eten als ik een zak snoep leegvreet...
Is over een half uurtje over... weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:34 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net 4 boterhammen op met (roomboter) filet americain en zalm
En nog steeds zin in eten. Gek eigenlijk.
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 11:24 schreef Isabeau het volgende:
Ik ben dus niet de enige die gewoon door blijft snoepen als er een open zak snoep naast me ligt terwijl ik eigenlijk al wat misselijk aan het worden ben.
Kijk eens bij Specsavers, ik betaal 21 euro per maandquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:08 schreef teigan het volgende:
Zoveel mensen is wel heel vervelend dat ze zich niet even op tijd aanmelden Troel. Daar zou ik ook best pissig om zijn...
Rewimo, ik denk dat ik weer voor harde lenzen ga, die zijn nl. een stuk goedkoper... Zachte lenzen kosten mij 200 euro per half jaar, juist vanwege die stomme cilinder.... Harde lenzen ben ik een keer ruim 300 euro kwijt, en dan gaan ze twee jaar mee..
Was voor dit topic... was niet helemaal bij de les.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:45 schreef Sjeen het volgende:
Vanwaar deze lange post Levi?
Maastricht![]()
Edit
Ik dacht het al![]()
Dat heb ik net gehaaldquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:38 schreef Sjeen het volgende:
En om jezelf in de toekomst een beetje te beschermen tegen blaasontstekning, cranberriesap (liefst de ongezoete)... Sterkte!
Ik heb ook cilindersquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:37 schreef teigan het volgende:
Rewimo, normale lenzen zijn ook een stuk goedkoper, maar ik heb er een cilinder van 3,50 en 1,75 inzitten, waardoor ze altijd duur zijn...
De prijzen die mij nu genoemd zijn zijn ongeveer evenveel als dat ze bij de Pearl een paar jaar geleden waren...
Maar jij hebt geen lenzenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 16:53 schreef Troel het volgende:
Ik heb ook cilinders!
Nee, omdat ik met mijn hooikoorts zitquote:
Er lopen diverse topics over lenzen in LIF, misschien vind je daar iets?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Ik ben net vandaag naar een paar opticiens geweest voor info over lenzen. Ik vind mn bril héél leuk, maar soms ook zoooo lastig. Ik heb ook cilinder.
Ben nu nog een beetje aan het twijfelen. Heb niet zoveel geld en bij Hans Anders zijn ze een stuk goedkoper dan bijv. pearl of specsavers. Maar ja, het zijn wel mn ogen en daar moet ik nog heel lang mee doen. Iemand ervaring hier met lenzen van Hans Anders?
OT: gaat goed met afvallen. Op het werk vragen ze al of ik in mn vorig leven misschien een konijntje was, aangezien ik op wortels en komkommer zit te kauwen![]()
Eet inderdaad maar daar wat van, anders ben je morgen zo weer een kilo zwaarderquote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:32 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er lopen diverse topics over lenzen in LIF, misschien vind je daar iets?
Ik heb een goeie lijndag gehad. Ontbijt er weer uit, drie sultana's gegeten in de loop van de dag en zojuist een biefstukje met worteltjes en krieltjes. Maar niet echt veel, heb geen trek. Nu wel oppassen dat ik dat vanavond niet met verkeerde dingen ga compenseren. Kaas en komkommer dus maarDie drop laat ik maar dicht
He, het komt wel allemaal vlak na elkaar. Gelukkig dat het in ieder geval beter gaat met je nichtje!quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:48 schreef gothic-blackie het volgende:
oef, het word er niet makkelijker op voor mij, is mijn nicht nu uit de gevarenzone (voor info, paar topics, 1 of 2, terug verhaal daarover) krijgen we net een telefoontje, de oom van mijn vriend is plotseling overleden, oorzaak tot nu toe onbekend, maar dieeten word steeds minder
klopt, alles komt in 3 toch, dus nu nog wachten op de derde (i know, negatief bla die bla). ben ook wel blij dat het met mijn nicht goed gaat, in ieder geval kritiek af, maar wel gebroken haar been, haar arm, haar bekken, haar heup, haar enkel, en ga zo maar door. waarschijnlijk moet ze alles opnieuw leren, maar dat hebben we wel voor haar over.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 18:52 schreef Troel het volgende:
[..]
He, het komt wel allemaal vlak na elkaar. Gelukkig dat het in ieder geval beter gaat met je nichtje!
Nee, heb je goed begrepen, maar inmiddels heb ik ook warm gegeten hoorquote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:20 schreef p-etr-a het volgende:
Rewimo, heb je dus eigenlijk alleen maar 3 sultana's gegeten of begrijp ik het "ontbijt er weer uit" verkeerd?
Oeh dat is niet zo mooi! Gelukkig heb je wel warm eten op inderdaad, maar ik zou met de hele dag op 3 sultana's toch wel flink van m'n stokkie gaan.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 19:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, heb je goed begrepen, maar inmiddels heb ik ook warm gegeten hoor
quote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:38 schreef Sjeen het volgende:
En om jezelf in de toekomst een beetje te beschermen tegen blaasontstekning, cranberriesap (liefst de ongezoete)... Sterkte!
Ik ben niet van plan om het vaker te krijgenquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:32 schreef Isabeau het volgende:Absoluut! Maar aangezien het best prijzig is dat spul en je het elke dag moet gaan drinken raad ik het alleen aan bij mensen die regelmatig last hebben van een blaasontsteking.
Maar niet te veel chocolade natuurlijk.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:41 schreef Rewimo het volgende:
Je moet ook extra eten, YPPY. Je eet nog steeds voor twee
Nah, heb dat stuk over het niet goed kunnen zitten nog iets te vers in m'n hoofdquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:43 schreef YPPY het volgende:
Het is wel makkelijk vol te houden trouwens. Ik heb totaal geen behoefte aan snoep, snacks o.i.d. Als dat zo blijft, kan ik jullie allemaal aanraden te bevallen.
Kan ik me voorstellen als je er zoveel pijn van hebtquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:40 schreef Rewimo het volgende:
Ik ben niet van plan om het vaker te krijgen![]()
Bij mij heeft het anders niet gewerktquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:43 schreef YPPY het volgende:
Maar niet te veel chocolade natuurlijk.
Het is wel makkelijk vol te houden trouwens. Ik heb totaal geen behoefte aan snoep, snacks o.i.d. Als dat zo blijft, kan ik jullie allemaal aanraden te bevallen.
euhm yppy, mijn zus raad het me nu al aan, en dan vooral een tweelingbevalling, ze is meer afgevallen na afloop dan dat ze voor de zwangerschap woogquote:Op donderdag 24 augustus 2006 20:43 schreef YPPY het volgende:
[..]
Maar niet te veel chocolade natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |