abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41095577
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:58 schreef Troel het volgende:

[..]

traditie geef ik geen zak om, het is mijn dag, niet van mijn al dan niet traditieaanhangende familie.
Aan de ene kant vind ik dat ook... aan de andere kant... ik ben ook op de bruiloft van mijn neven/nichten geweest. Maar als ik eerlijk tegen mezelf ben, wil ik van mijn familie maar een paar mensen zien. De rest zie ik alleen bij begravenissen.

Probleem is wel dat op de begravenis van mijn oom laatst begonnen ze allemaal van "we zien elkaar alleen op begravenissen.... *insert my name*, wanneer ga jij trouwen? Dan hebben we weer eens een feestje!". Shit, ik wilde ze helemaal niet uitnodigen....

Laat ze zelf lekker een feestje geven!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 augustus 2006 @ 15:19:55 #102
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41095716
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 15:15 schreef Levitation het volgende:

[..]

Aan de ene kant vind ik dat ook... aan de andere kant... ik ben ook op de bruiloft van mijn neven/nichten geweest. Maar als ik eerlijk tegen mezelf ben, wil ik van mijn familie maar een paar mensen zien. De rest zie ik alleen bij begravenissen.

Probleem is wel dat op de begravenis van mijn oom laatst begonnen ze allemaal van "we zien elkaar alleen op begravenissen.... *insert my name*, wanneer ga jij trouwen? Dan hebben we weer eens een feestje!". Shit, ik wilde ze helemaal niet uitnodigen....

Laat ze zelf lekker een feestje geven!
Niet uitnodigen dus... zoals Troel al zei, het is jouw dag. En niet die van familieleden die wel weer eens gratis voorzien willen worden van brood en spelen.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 15:23:07 #103
43556 miss_dynastie
pi_41095816
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:30 schreef Iksje het volgende:
Wij zouden ook veel te veel mensen op de lijst staan hebben, de familie aan mijn vaders kant is nogal uitgebreid, en traditioneel wordt er uitgenodigd tot achternichten/neven.
Soms is traditie heel mooi, soms ook niet. Haal eruit wat je mooi vindt en breek met wat je niks vindt. Het is jouw dag, je hebt geen zin in die mensen, makkelijk toch.
quote:
Mijn vader vindt trouwens dat er getrouwd moet worden vanaf het moment dat er kinderen in het spel zijn, zeker als het tweede op komst is (zoals nu bij mijn nicht).
Ik krijg een beetje het gevoel van: ja, en? Dan moet hij dat maar doen
pi_41096150
De vriend van mijn nicht vindt dat hij door samen een huis te kopen en twee kinderen op de wereld te zetten genoeg bevestigt aan de buitenwereld dat ze een relatie hebben, en dat het serieus is.
Dat gaat er dus niet in, mijn vaders visie is op dat gebied ook wat ouderwets... (ach ja, 58 hè)
Laat mijn nicht en haar vriend daar maar over beslissen denk ik dan.
Ach ja, wie weet trouw ik ooit toch wel... voor de kindertjes
  woensdag 23 augustus 2006 @ 17:00:05 #105
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_41098843
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:30 schreef Iksje het volgende:
Maar ik heb een vraagje voor de zwangere trouwers hier... hebben jullie dat gedaan omdat jullie zwanger waren of stond het al langer op de planning? Want ik snap wel dat sommige mensen het eerste zullen gedacht hebben.
Mijn vader vindt trouwens dat er getrouwd moet worden vanaf het moment dat er kinderen in het spel zijn, zeker als het tweede op komst is (zoals nu bij mijn nicht).
Ik vond trouwen nooit zo boeiend; ik houd er niet van om het middelpunt te zijn en al helemaal niet op grote gelegenheden. Bovendien vond ik het niet echt wat toevoegen, dat ik altijd bij m'n vriend wilde blijven wist ik zo ook wel, anders was ik ook niet met hem gaan samenwonen, daar had ik geen boterbriefje voor nodig. Vriendlief was dat altijd met me eens, maar toen ik zwanger was (volkomen met opzet trouwens), vond hij trouwen ineens wel meerwaarde hebben (mannen en hun hormonen ) en tja nee zeggen dat kan ik natuurlijk echt niet over m'n hart verkrijgen. In een grote bruiloft hadden we allebei nog steeds geen zin, dus hebben we het lekker klein gehouden.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 augustus 2006 @ 18:43:22 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41101798
Wij hebben een prachtig kind maar trouwen, neuh Niet om het kind, je kunt alles ook goed regelen zonder huwelijk
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 18:50:31 #107
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_41102058
Ook als je vriend niet uit Nederland komt
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 augustus 2006 @ 19:04:54 #108
13151 crew  Rewimo
pi_41102548
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:05 schreef teigan het volgende:
Rewimo, pitch and put heet dat toch? Ik heb er wel eens van gehoord, veel plezier..

Ik ga me vanmiddag maar weer eens voor laten lichten over lenzen, ik heb ze al eens eerder gehad, maar dat beviel niet zo..
Zoiets ja, we hebben heerlijk 2 uur buiten doorgebracht op een soort miniatuur "echte" golfbaan, het was heel erg leuk Christan ook mee, die kreeg speciale kinderclubs - alleen waren we even vergeten te vermelden dat ie links is

Wat voor lenzen wil je hebben? Ik kon absoluut niet tegen harde lenzen, maar ik heb nu al jaren zachte (maand)lenzen, met cilinder, bevalt uitstekend
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41102704
**off topic Dames, dwalen we nu niet heel erg af, qua onderwerp? **

ontopic: er is nu weer een halve kilo af. Naar mijn zin gaat het echter wel erg langzaam. Heb afgelopen weekend wat moeilijke momenten gehad omdat we een weekendje weg zijn geweest. Ik wil niet opeens als geheel onthouder te boek staan, dus heb toch wat biertjes gedronken. Ik heb het wel netjes afgewisseld met water en fris.
De wereld verandert niet omdat iedereen het gelijk anders wil, maar omdat er een paar mensen zijn die het anders blijven doen.
(Roos Vonk)
pi_41102894
Vandaag naar de dierentuin geweest in Arnhem. Samen met mijn vriend en mijn ouders. Dit was erg gezellig. En de poffertjes daar zijn ook heerlijk.
Eigenlijk wilde ik maandag pas weer beginnen met serieus lijnen, maar ik voel me hier niet lekker bij. Het gezonde eten (lees 's avonds gewoon lekker koken), moet weer tervoorschijn komen.

Dus morgen vroeg begin ik netjes weer met Herbalife (dus morgenvroeg ook op de weegschaal, na bijna 2 maanden vakantie gehad te hebben, tja school ). En dus 's avonds weer lekker gezond koken.

Morgen vroeg dus een update van mij... (ik hoop dat er niet al te veel is aangekomen )
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:24:38 #111
35189 Troel
scherp en bot
pi_41107414
Bahbahbah

Op de uitnodiging voor de barbecue stond dat men zich voor 20 augustus moet opgeven. Hoe komen sommige familieleden (met een gezin van 9 mensen, die echt meer eten dan het gemiddelde) dan op het idee om DAARNA nog te gaan melden dat ze wel komen.
En dan niet eens bij mij, maar bij mijn ouders. Ik had liever dat ze dat niet gemeld hadden, dat ik de 2e gewoon kunnen zeggen van huh, maar jullie zouden toch niet komen?
Moet ik nou maar naar de slager om extra te bestellen? Of zal ik gewoon een doos hamburgers halen bij de Makro. Ik baal hiervan.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41107516
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:24 schreef Troel het volgende:
Bahbahbah

Op de uitnodiging voor de barbecue stond dat men zich voor 20 augustus moet opgeven. Hoe komen sommige familieleden (met een gezin van 9 mensen, die echt meer eten dan het gemiddelde) dan op het idee om DAARNA nog te gaan melden dat ze wel komen.
En dan niet eens bij mij, maar bij mijn ouders. Ik had liever dat ze dat niet gemeld hadden, dat ik de 2e gewoon kunnen zeggen van huh, maar jullie zouden toch niet komen?
Moet ik nou maar naar de slager om extra te bestellen? Of zal ik gewoon een doos hamburgers halen bij de Makro. Ik baal hiervan.
Sommige mensen zijn het begrijpend lezen verleert ofzo denk ik.
Dit gebeurt hier zovaak. Bij feesten. Ook dat ze moeten afmelden voor een bepaalde datum, en dat ze dat niet doen. Heb je wel mooi rekening mee gehouden. Ik snap wat je bedoelt Troel, zeer vervelend.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:41:07 #113
35189 Troel
scherp en bot
pi_41107883
Dan is het toch prettiger dat ze te laat afmelden dan aanmelden. Je kan beter te veel hebben dan te weinig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41108056
Daar heb je gelijk in. Maar in beide gevallen blijft vervelend. Er staat niet voor niets een afmeld/aanmeld datum op een uitnodiging, of niet dan?

Maar ach, dit zul je altijd blijven houden.
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:55:30 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_41108432
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:45 schreef ymme het volgende:
Maar ach, dit zul je altijd blijven houden.
Ja, als je die mensen uit blijft nodigen wel.
Van de ruim 90 man die uitgenodigd is, is er dus een gezin wat nu niet op tijd heeft laten weten dat ze wel willen komen. De rest heeft zich allemaal keurig aangemeld, er zijn zelfs mensen die zich afgemeld hebben, terwijl dat niet eens gevraagd werd.
Kijk, als het om 1 persoon gaat is het nooit zo'n probleem, maar dit gaat gewoon om 9 schransende mensen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 21:55:38 #116
43556 miss_dynastie
pi_41108441
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:27 schreef ymme het volgende:

Dit gebeurt hier zovaak. Bij feesten. Ook dat ze moeten afmelden voor een bepaalde datum, en dat ze dat niet doen. Heb je wel mooi rekening mee gehouden.
Er zijn mensen die dat uit principe niet doen, omdat ze het er niet mee eens zijn dat jij ervan uit gaat dat zij hun avond voor je vrijhouden en je zelf moet laten weten dat dat niet zo is.

Negen man extra Ik zou even nagaan of ze echt komen
  woensdag 23 augustus 2006 @ 21:59:54 #117
35189 Troel
scherp en bot
pi_41108658
Zondag kwam de buurman hier aan de deur die het heel vervelend vond, want hij en zijn vrouw waren helaas verhinderd, terwijl ze eerst wel zouden komen. Dan meld je je dus even af. Vandaag kwam zijn vrouw gelukkig even langs om te melden dat ze toch wel konden komen, omdat ze met de weken in de war waren, wat erg leuk is, want het zijn superleuke buren!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 22:01:19 #118
43556 miss_dynastie
pi_41108732
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 21:59 schreef Troel het volgende:
Zondag kwam de buurman hier aan de deur die het heel vervelend vond, want hij en zijn vrouw waren helaas verhinderd, terwijl ze eerst wel zouden komen. Dan meld je je dus even af.
Yep, dan wel. Wel fijn dat ze alsnog kunnen komen
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 augustus 2006 @ 22:19:07 #119
13151 crew  Rewimo
pi_41109626
Waar ga je die 90 man eigenlijk laten?

Ach, ik zie het vanzelf wel
pi_41120119
Zoveel mensen is wel heel vervelend dat ze zich niet even op tijd aanmelden Troel. Daar zou ik ook best pissig om zijn...

Rewimo, ik denk dat ik weer voor harde lenzen ga, die zijn nl. een stuk goedkoper... Zachte lenzen kosten mij 200 euro per half jaar, juist vanwege die stomme cilinder.... Harde lenzen ben ik een keer ruim 300 euro kwijt, en dan gaan ze twee jaar mee..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41120422
Ik dacht heel even in het verkeerde topic in LIF te zitten Wat zijn er momenteel een boel met trouwen bezig Leuk hoor! Zijn er hier ook dames (of heren ) die speciaal voor hun trouwdag willen afvallen? Ik ken er namelijk in mijn directe omgeving best veel die speciaal daarvoor op dieet zijn gegaan en best veel zijn afgevallen (iets met 'doel' te maken waarschijnlijk).

Ik moet nog steeds het lef opbrengen om op de weegschaal te gaan staan. Ik voel gewoon dat ik boven de 90 kilo weeg
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41120630
er was hier laatst toch iemand die nog even 7 kilo in 6 weken wilde afvallen voor haar trouwdag?
Maarja, daar hebben we niets meer van gehoord, dus dat zal wel niet helemaal gelukt zijn vrees ik..

Ik wil nog steeds verder afvallen, maar of ik dat nog extra fanatiek zou doen voordat ik ga trouwen, dat zie ik tegen die tijd wel..
De datum die we ergens in ons hoofd hebben is nog 3 jaar verder, dus ik heb nog even...

Balen dat je nog weer zoveel bent aangekomen Isa, ben je nu eigenlijk klaar met je coschappen in Meppel?
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41120721
Yep, ik ben helemaal klaar in Meppel. Ik kreeg 3 keer een 8, bijna MRSA mee (heb hier net de uitslag liggen dat ik MRSA negatief ben) en verder een zeer lovende beoordeling. Dus ik ben er erg blij mee Nu de rest nog regelen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 24 augustus 2006 @ 09:57:08 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_41120991
Ja, Isa, die mensen zijn er. Ik was op een gegeven moment een jurk aan het passen, toen hadden we het erover of die nog heel erg ingenomen kon worden. Nou was juist die jurk door iemand besteld in de maat die ik aanhad, maar die had zich zo plemp gevonden in die jurk, dat ze nog even 30 kilo was afgevallen en de jurk dus compleet uit elkaar gehaald moest worden omdat ze zoveel centimeters kwijt was
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41121011
Isa, goed zeg!!!!

En wat moet je nu nog doen voor je bul?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')