abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:47:07 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_41088984
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:42 schreef teigan het volgende:
dus jullie hebben dan geen zin in zo'n receptie waar je dan eigenlijk alle ooms en tantes die je niet eens kent uit moet nodigen...
Wat vinden jullie ouders daar dan van? Die hangen toch meestal nog wel aan zulk soort tradities...
Ik nodig enkel mensen uit die ik ken

Maar ik heb dan het geluk dat ik van beide families uit mijn familie nog wel enigszins spreek (aan mijn vaders kant beduidend meer dan aan mijn moeders kant, maar bij Berts familie echt regelmatig).
Oud-ooms en tantes en dergelijke worden in principe niet uitgenodigd, op een paar na die we inderdaad spreken. Neefjes en nichtjes van mijn moeders kans nodig ik al niet uit, die zijn uitgenodigd voor het verlovingsfeestje. Hetzelfde geldt voor de neven en nichten van mijn vaders kant die ik eigenlijk nooit spreek, dat is eigenlijk maar van een oom. De rest is allemaal 's avonds uitgenodigd. (Op Wouter en Maaike na, die zijn overdag uitgenodigd, want die zijn er 's avonds niet).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:48:23 #77
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_41089016
Hoekie en ik hadden helemaal geen zin in groot feest en gedoe (en ik was ruim 7 maanden zwanger), dus wij hadden alleen 14 man bij ceremonie en daarna eten met datzelfde clubje. Erg klein, maar wel leuk.

Vanochtend voor het eerst sinds een jaar weer een lesje Bodyshape gedaan. Dat was wel even pittig, denk dat ik morgen spierpijn heb.
pi_41089038
het lijkt mij ook helemaal niets hoor, ik wil ook het liefste gewoon iets simpels........

Wij hadden een tijdje geleden een receptie van een neef van , en dat ging zo vreselijk moeizaam met wie nou wel of niet op het feest na de receptie mocht komen...
Toen had ik echt zoiets van dit wil ik dus echt niet..

Mijn schoonmoeder vertelde eens dat zij vroeger al haar ooms en tantes is afgeweest om mijn schoonvader aan hun voor te stellen als haar aanstaande...
Ik kan me eigenlijk haast niet voorstellen dat je dat vandaag de dag nog echt doet..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 23 augustus 2006 @ 11:51:45 #79
35189 Troel
scherp en bot
pi_41089102
Maar dat ligt er ook aan hoe je het regelt.

Vaanaf 8 uur houden we het feest, en we hebben geen receptie daarvoor, maar overdag zijn we met een kleinere groep (maximaal 30 man). Die zijn 's avonds ook uitgenodigd.
Er is zelfs de mogelijkheid voor mensen om overdag gewoon de dierentuin in te gaan en de plechtigheid bij te wonen, daar doen we verder niet moeilijk over, maar de rondleiding en het eten en de borrel enzo is voor die kleine groep.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41089200
zij hadden een receptie tot een bepaald tijdstip, en daarna dus in dezelfde ruimte het feest...
En je kan moeilijk echt mensen weg gaan trappen aan het eind van de receptie.... Maarja, als je weet dat je alleen uitgenodigd bent voor de receptie ga je toch ook zelf wel weer weg als die afgelopen is...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 augustus 2006 @ 11:59:28 #81
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41089297
Tijd om naar huis te gaan Vanmiddag naar de kapper en we gaan een rondje proefgolfen Putten en pitchen of zoiets
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41089470
hoe staat het trouwens met je vrijgezellenfeestje Troel, zijn daar al meer plannen voor?

Rewimo, pitch and put heet dat toch? Ik heb er wel eens van gehoord, veel plezier..

Ik ga me vanmiddag maar weer eens voor laten lichten over lenzen, ik heb ze al eens eerder gehad, maar dat beviel niet zo..
pi_41089517
Ik wil eigenlijk ook geen receptie houden... alleen vraag ik me af wat ik dan met mijn collega's en de ooms en tantes waar ik minder contact mee heb moet...
Vriend stelde al voor om de collega's een andere keer mee te nemen om wat te gaan drinken, of om een keertje te BBQ-en met collega's. Weet alleen niet of ik dat leuk vind.
Iemand een ander goed idee? Het is wel de bedoeling dat de kosten enigszinds beperkt blijven.

[fantaseer modus]
Wat mij echt leuk lijkt is na de bruiloft met een kleine groep gewoon in ons eigen huis in de tuin oid te eten... en daar gewoon catering laten komen. Maar onze tuin is eigenlijk wel te klein voor zoiets, dan wordt het wel een héél klein groepje.

Nog leuker is natuurlijk trouwen op het strand op een tropische locatie, maar ik moet wel een beetje met beide benen op de grond bljiven.
Plus dat ik 't zoontje van mijn broer heb belooft dat hij bij mijn bruiloft mag zijn en ik kan écht een belofte aan een 9-jarige niet breken.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41089601
Bij ons is na de plechtigheid in het stadhuis de gelegenheid voor een korte felicitatieronde. Je staat dan in een zaaltje naast de trouwzaal, en iedereen kan even een handje schudden. Dat is voor ons een soort van vervanging voor de receptie (en het kost ook nog eens niks extra ).
Fijne is ook dat de bodes van het stadhuis er daar een beetje de vaart inzetten, zodat je geen uren staat te zoenen en schudden
  † In Memoriam † woensdag 23 augustus 2006 @ 12:31:54 #85
43556 miss_dynastie
pi_41090278
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:30 schreef Troel het volgende:
en een fotograaf (naast Rewimo en qltel)
Hoi
pi_41090375
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 11:59 schreef Rewimo het volgende:
Tijd om naar huis te gaan Vanmiddag naar de kapper en we gaan een rondje proefgolfen Putten en pitchen of zoiets
golfen is cool
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 augustus 2006 @ 12:55:41 #87
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41091011
Hmmm, misschien dat ik vriendje ooit nog zo gek krijg

Als we trouwen, dan heel klein op vrijdag de 13e... Nu valt volgend jaar 13 april en 13 juli op een vrijdag en in dat jaar zijn we ook 13 jaar samen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_41091179
(toen nog) vrienden van mij zijn ook op vrijdag de 13de getrouwd.... Maar het heeft hun geen geluk gebracht, ze zijn intussen alweer gescheiden..
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:04:53 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_41091324
grinnik, 13 juni was het toch? Of sla ik de plank nu volledig mis?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Licht Ontvlambaar woensdag 23 augustus 2006 @ 13:05:15 #90
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_41091342
Vriendje is op vrijdag de 13e geboren, Isa ook op de 13e maar dan dinsdag. we hebben ooit geroepen dat we alleen op vrijdag de 13e zouden trouwen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:06:05 #91
35189 Troel
scherp en bot
pi_41091374
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 12:05 schreef teigan het volgende:
hoe staat het trouwens met je vrijgezellenfeestje Troel, zijn daar al meer plannen voor?
Tot dusverre staan:

iets leuks doen met daarna wat lekkers eten met stip op 1
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41091384
13 juli, net in het begin van de vakantie Troel....

Ik heb de uitnodiging volgens mij nog ergens liggen, net zoals foto's van het vrijgezellenfeestje en eentje van de bruiloft.....
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:07:05 #93
35189 Troel
scherp en bot
pi_41091399
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:06 schreef teigan het volgende:
13 juli, net in het begin van de vakantie Troel....
Was het juli, ik weet het allemaal niet meer
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41091454
ik weet het wel zeker, mijn exvriendje maakte het 6 of 7 juli uit, we hadden toen net een jaar...
En daarna was die bruiloft
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:11:10 #95
35189 Troel
scherp en bot
pi_41091544
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 13:08 schreef teigan het volgende:
ik weet het wel zeker, mijn exvriendje maakte het 6 of 7 juli uit, we hadden toen net een jaar...
En daarna was die bruiloft
Het zal ook echt wel kloppen hoor Maar voor jou is het dan ook inderdaad nog te achterhalen wanneer het was. Ik kan nog steeds lachen om het "weekendmiljonairs" wat we bij mijn neef deden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41091664
dat heb ik dus verder helemaal niet gezien, ik zat toen denk ik buiten te praten met het meisje waar mijn ex verliefd op was...

Ik vind het achteraf wel jammer dat ik het gemist heb..

Maarja, ik had in die periode meer dingen anders moeten doen, en daar is niets meer aan te veranderen...
  woensdag 23 augustus 2006 @ 13:22:03 #97
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41091893
Wij waren overdag met 20 man ongeveer en daarmee gingen we ook borrelen en taart eten. s'Avonds na het eten kwam de rest van de familie voor meer een huwelijksborrel dan een receptie dan waren ongever 30 man. Dus ook simpel gehouden!
pi_41094082
Ik trouw niet, omdat ik het niet zie zitten om de hele dag in de belangstelling te staan. Vriendlief wil wel trouwen, maar ook zonder ons 'boterbriefje' komen we er wel
Wij zouden ook veel te veel mensen op de lijst staan hebben, de familie aan mijn vaders kant is nogal uitgebreid, en traditioneel wordt er uitgenodigd tot achternichten/neven.

Maar ik heb een vraagje voor de zwangere trouwers hier... hebben jullie dat gedaan omdat jullie zwanger waren of stond het al langer op de planning? Want ik snap wel dat sommige mensen het eerste zullen gedacht hebben.
Mijn vader vindt trouwens dat er getrouwd moet worden vanaf het moment dat er kinderen in het spel zijn, zeker als het tweede op komst is (zoals nu bij mijn nicht).
pi_41094356
Wij hadden nadat we een huis hadden gekocht 2 dingen op de 'to do list' staan: trouwen en kinderen krijgen.
We waren eerst van plan om maar te beginnen met trouwen, maar toen hadden we al snel zoiets van 'trouwen kun je plannen, een kind krijgen niet, stel dat dat nog jaren duurt...'.
Nou ja, een maand of 10 later was Tobias daar, en nu hebben de we bruiloft gepland voor als hij 3 jaar is, zodat hij het een beetje bewust meemaakt
  woensdag 23 augustus 2006 @ 14:58:43 #100
35189 Troel
scherp en bot
pi_41095082
quote:
Op woensdag 23 augustus 2006 14:30 schreef Iksje het volgende:
Ik trouw niet, omdat ik het niet zie zitten om de hele dag in de belangstelling te staan. Vriendlief wil wel trouwen, maar ook zonder ons 'boterbriefje' komen we er wel
Wij zouden ook veel te veel mensen op de lijst staan hebben, de familie aan mijn vaders kant is nogal uitgebreid, en traditioneel wordt er uitgenodigd tot achternichten/neven.

Maar ik heb een vraagje voor de zwangere trouwers hier... hebben jullie dat gedaan omdat jullie zwanger waren of stond het al langer op de planning? Want ik snap wel dat sommige mensen het eerste zullen gedacht hebben.
Mijn vader vindt trouwens dat er getrouwd moet worden vanaf het moment dat er kinderen in het spel zijn, zeker als het tweede op komst is (zoals nu bij mijn nicht).
traditie geef ik geen zak om, het is mijn dag, niet van mijn al dan niet traditieaanhangende familie.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')