quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 09:08 schreef teigan het volgende:Zoveel mensen is wel heel vervelend dat ze zich niet even op tijd aanmelden Troel. Daar zou ik ook best pissig om zijn...
Rewimo, ik denk dat ik weer voor harde lenzen ga, die zijn nl. een stuk goedkoper... Zachte lenzen kosten mij 200 euro per half jaar, juist vanwege die stomme cilinder.... Harde lenzen ben ik een keer ruim 300 euro kwijt, en dan gaan ze twee jaar mee..
Kijk eens bij Specsavers, ik betaal 21 euro per maand
![]()
Zo goeiedag, ik was vanmorgen letterlijk binnen een uur tijd compleet geveld door een blaasontsteking. Nooit geweten dat dat zó zeer doet
![]()
En toen moest ik natuurlijk toch in de auto om mijn urine te laten testen (3x toiletbezoeken voor er een beetje aantoonbare urine in het buisje zat
![]()
), ik had moeite om mijn aandacht bij het verkeer te houden, wat een pijn... Daar aangekomen buisje op de balie gelegd en gevraagd waar de wc was
![]()
Na mijn tweede bezoek daar maar even gevraagd of ze de uitslag al wist, ik stond onderhand aan alle kanten te zweten van de pijn. Ja, de ontsteking was niet zo heftig maar ze zag wel dat ik alle verschijnselen had
![]()
Rij maar vast naar de apotheek zei ze maar die heb ik niet gehaald, ik ben naar mijn moeder gereden, heb daar natuurlijk gelijk de wc weer opgezocht en mijn ontbijt geofferd, puur van de pijn. Mijn moeder is naar de apotheek gegaan voor me en nu heb ik een antibioticakuur (altijd even zoeken want ik mag geen penicilline). Ik ben in bed gedoken maar elke keer als ik eindelijk een beetje lekker lag moest ik er weer uit om te plassen. Ik heb voor de afwisseling nog een keer gespuugd en heb uiteindelijk maar een ibuprofen genomen omdat de geadviseerde paracetamol niks deed. Daarna een klein uurtje geslapen en nu gaat het wel weer. Pfffff, nooit geweten dat je daar zó beroerd van kunt zijn.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">
http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!