Die had ik net wegge-edit voordat ik mijn vorige post plaatstequote:Op zondag 27 augustus 2006 17:24 schreef poohy het volgende:
De foto staat er nog gewoon op hoor, bij de reply van Troel![]()
En het is inderdaad een hele leuke foto en Teigan zit er enorm goed uit![]()
Ja, maar ik heb dus echt niet het gevoel nu snel naar het toilet te moeten om onder die 100 te komen, vind dat eigenlijk maar nep, of komt dat omdaat ik weet dat ik er dan onder zit?quote:
Misschien komt dat wel omdat je dan weet dat je er dan onder zit.quote:Op zondag 27 augustus 2006 17:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb dus echt niet het gevoel nu snel naar het toilet te moeten om onder die 100 te komen, vind dat eigenlijk maar nep, of komt dat omdaat ik weet dat ik er dan onder zit?
Morgenochtend zit je eronderquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:38 schreef Troel het volgende:
Ja, maar ik heb dus echt niet het gevoel nu snel naar het toilet te moeten om onder die 100 te komen, vind dat eigenlijk maar nep, of komt dat omdaat ik weet dat ik er dan onder zit?
Ik ben gek op grote steden, Londen, Parijs, Berlijn, Istanbul, San Fransisco, L.A., zelfs Caïro en Bangkok vind ik fantastisch! Meegaan naar een conferentie is niet zo'n goed idee... hij zit de hele dag binnen en meestal heeft zo'n conferentie zelfs een avondprogramma.quote:Op maandag 28 augustus 2006 07:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat moet je een lange dag maken, LevitationEn je móet echt een keer meegaan naar NY. De enige stad ooit waar ik als natuurliefhebster verliefd op ben geworden
quote:
WAUW!!!quote:
Veel plezier. En ik zal de 'zonnedans' voor je doen.quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:26 schreef Rewimo het volgende:Wij vertrekken zo naar Slagharen, tot vrijdag
We hebben er alvast prachtig weer bij
Mwah, niet echt heel anders dan gisteren hoor.quote:Op maandag 28 augustus 2006 08:03 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, Troel, wat super!!!! Gefeliciteerd!!!
Hoe voelt dat?
Gisteren waren we bij mijn schoonouders en toen zei mijn schoonmoeder (ik vond het boehoorlijk overdreven) "Je wordt nog mager".quote:Op maandag 28 augustus 2006 09:56 schreef Levitation het volgende:
Troel, de volgende mijlpaal dient zich ook al aan: BMI onder de 30! Da's al best dichtbij eigenlijk!
Je bent al slanker dan ik, ongelofelijk hoe snel dat is gegaan! Ik ga er ook maar weer eens tegenaan, wil eigenlijk binnen afzienbare tijd onder de 90kg komen, nog ongeveer 4.5kg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |