abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 27 augustus 2006 @ 18:30:02 #276
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_41230366
quote:
Op zondag 27 augustus 2006 17:38 schreef Troel het volgende:
Ja, maar ik heb dus echt niet het gevoel nu snel naar het toilet te moeten om onder die 100 te komen, vind dat eigenlijk maar nep, of komt dat omdaat ik weet dat ik er dan onder zit?
Morgenochtend zit je eronder
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41231543
Zo, ik ben er ook weer van vakantie. We zijn met name in Edinburgh (ja, we hebben daar de dierentuin bezocht waar de pinguins in de zomer een rondje gaan wandelen ) en op de Orkney eilanden geweest. Voor Schotse begrippen was het aardig droog en lekker zonnig!
Omdat de pols van vriendjelief nog niet zo wendbaar was, zijn we niet gaan kamperen maar naar B&B's gegaan. Nou, als het Duitse eten vet is, dan ken je het Schotse ontbijt nog niet... ik heb genoeg eieren voor een jaar nu op . Bij een paar van de B&B's was het wat sjieker: daar hadden ze meloen en verrukkelijke aardbeiden .

Jullie hebben veel lopen kleppen hier in de tussentijd .
YPPY + Jarno: wat een lief meisje hebben jullie gekregen . Ook een mooie naam, dat is de helft van mijn voornaam .

Troel: Wat goed! Eindelijk je trouwjurk gevonden? Hopelijk zie ik hem wel eens een keertje .

Vanacht had ik hier nog even gekeken en zo de foto van teigan nog gezien (maar was te moe om te reageren)... leuke outfit zeg. Die hanger staat er juist heel leuk om.

Enne... ik ga van de week mezelf maar weer eens wegen en dan moet ik toch echt weer aan de lijnslag. Door al dat eten in Schotland (en eerder in combi met weinig sporten) zal ik vast wat zwaarder zijn geworden...
pi_41232680
welcome back pandorah
pi_41247339
Goeiemorgen allemaal.
Ik zit al een kwartier op mijn werk en ik moet nog tot 7 uur vanavond...

Vriend is op weg naar Schiphol (ik heb 'm om half zeven op de trein gezet) om voor zijn werk 2 weken naar de VS te gaan. Is al de 2de keer dit jaar dat hij naar de VS moet en hij is ook een keer een week op cursus in NL ergens geweest. Is best saai... Hij is op weg naar een conferentie in New York en daarna eentje in Boston. Balen dat ik niet mee kan naar NYC, lijkt me zo'n gave stad!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_41247400
Wat moet je een lange dag maken, Levitation En je móet echt een keer meegaan naar NY. De enige stad ooit waar ik als natuurliefhebster verliefd op ben geworden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 28 augustus 2006 @ 08:01:32 #281
35189 Troel
scherp en bot
pi_41247416
Goedemorgen

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41247427
Oooh, Troel, wat super!!!! Gefeliciteerd!!!

Hoe voelt dat?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_41247442
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 07:59 schreef Isabeau het volgende:
Wat moet je een lange dag maken, Levitation En je móet echt een keer meegaan naar NY. De enige stad ooit waar ik als natuurliefhebster verliefd op ben geworden
Ik ben gek op grote steden, Londen, Parijs, Berlijn, Istanbul, San Fransisco, L.A., zelfs Caïro en Bangkok vind ik fantastisch! Meegaan naar een conferentie is niet zo'n goed idee... hij zit de hele dag binnen en meestal heeft zo'n conferentie zelfs een avondprogramma. En conferenties over electronica trekken mij niet zo... Plus dat Philips erg moeilijk doet over het meenemen van je partner, ook al betaalt die zijn/haar eigen ticket. Ik zou dan officieel een eigen hotelkamer moeten boeken, bijvoorbeeld. Lekker gezellig...
Ik krijg wel zo ver dat we een keertje met z'n 2-en voor de lol naar NYC gaan. Moet echt op mijn lijstje van bezochte steden komen!
***Levi was here***
pi_41247450
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 08:01 schreef Troel het volgende:
Goedemorgen

[afbeelding]
!!! WOW !!!
Echt super! En ook meteen flink onder de 100! Ik weet nog wel hoe ik me vorig jaar voelde toen ik onder de 100 ging!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 augustus 2006 @ 08:29:16 #285
13151 crew  Rewimo
pi_41247606
quote:
Goedemorgen

[afbeelding]
WAUW!!! Gefeliciteerd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_41247884
quote:
Goedemorgen
Proficiat !
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:00:00 #287
129759 poohy
gelegenheidsfokster
pi_41247897
quote:
Goedemorgen

[afbeelding]
Gefeliciteerd
pi_41247899
quote:
Goedemorgen

[afbeelding]
Goedemorgen

super
pi_41248102
Troel, je moet nog wel even 't lijstje updaten! Daar staat nog dat je 100.1 weegt en dat gelooft natuurlijk nu niemand hier meer!
***Levi was here***
pi_41248208
Troel, wat goed!!!!!

en iedereen bedankt voor de reacties op mijn foto... Ik ben ook echt blij met dit setje kleding..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 28 augustus 2006 @ 09:26:13 #291
13151 crew  Rewimo
pi_41248262
Wij vertrekken zo naar Slagharen, tot vrijdag

We hebben er alvast prachtig weer bij
pi_41248349
Veel plezier Rewimo, ik denk dat je het zwembad straks uit je hoofd kent....
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_41248362
Troel... Onwijs goed van je zeg.

Ik moet over één uur naar de dokter. Ik stond afgelopen zaterdag op, duizelig, niet normaal meer, alles draaide voor mijn ogen. Ik dacht dat ik te snel was opgestaan ofzo. Na een poosje werd dit weer minder, maar over ging het niet.
Zaterdag nacht, weer heel heftig toen ik op bed ging liggen, ik werd zo bang, mijn hele lichaam begon te shaken, jeetje wat was dat eng zeg. En ja nu is het nog steeds niet over. Bij elke beweging dan draait alles voor mijn ogen, heel vervelend, en best eng. Morgen begint school weer, en ik kan nu echt niet meer missen, dus ik hoop dat de huisarts straks wat weet, zodat het morgen over of beter is. Ik zelf dacht aan bloedarmoede ofzo, omdat ik dit al eens eerder heb gehad.
Maar ben nooit duizelig daarbij geweest..

Nou ja, ik ga maar eens een shake maken Het herbalife'n is weer begonnen
pi_41248379
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:26 schreef Rewimo het volgende:
Wij vertrekken zo naar Slagharen, tot vrijdag

We hebben er alvast prachtig weer bij
Veel plezier. En ik zal de 'zonnedans' voor je doen.
  maandag 28 augustus 2006 @ 09:34:56 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_41248422
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 08:03 schreef Isabeau het volgende:
Oooh, Troel, wat super!!!! Gefeliciteerd!!!

Hoe voelt dat?
Mwah, niet echt heel anders dan gisteren hoor.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41248822
Troel, de volgende mijlpaal dient zich ook al aan: BMI onder de 30! Da's al best dichtbij eigenlijk!
Je bent al slanker dan ik, ongelofelijk hoe snel dat is gegaan! Ik ga er ook maar weer eens tegenaan, wil eigenlijk binnen afzienbare tijd onder de 90kg komen, nog ongeveer 4.5kg...
***Levi was here***
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:34:36 #297
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_41249600
Gefeliciteerd Troel!
  maandag 28 augustus 2006 @ 10:45:11 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_41249831
quote:
Op maandag 28 augustus 2006 09:56 schreef Levitation het volgende:
Troel, de volgende mijlpaal dient zich ook al aan: BMI onder de 30! Da's al best dichtbij eigenlijk!
Je bent al slanker dan ik, ongelofelijk hoe snel dat is gegaan! Ik ga er ook maar weer eens tegenaan, wil eigenlijk binnen afzienbare tijd onder de 90kg komen, nog ongeveer 4.5kg...
Gisteren waren we bij mijn schoonouders en toen zei mijn schoonmoeder (ik vond het boehoorlijk overdreven) "Je wordt nog mager".
Ik heb natuurlijk mijn lengte heel erg mee, maar ach, dat heeft ook weer zijn nadelen.

Het grootste nadeel wat ik nu heb is dat ik eigenlijk nog maar 1 goede lange broek heb en dat de rest afzakt. Nou heb ik wel een riem gekocht, maar er zitten geen lusjes aan mijn broeken
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_41249903
Mager zal je nog niet gelijk worden, maar ik zou me wel kunnen voorstellen dat je er nu nog een x aantal kilo's af mag trekken voor eventuele correctieoperaties....
En vergeleken met wat je was, ben je nu natuurlijk al bijna mager
pi_41250894
hooray, zie nu pas dat mijn BMI onder de 30 zit
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')