Zo, ik ben er ook weer van vakantie. We zijn met name in Edinburgh (ja, we hebben daar de dierentuin bezocht waar de pinguins in de zomer een rondje gaan wandelen
![]()
) en op de Orkney eilanden geweest. Voor Schotse begrippen was het aardig droog en lekker zonnig!
Omdat de pols van vriendjelief nog niet zo wendbaar was, zijn we niet gaan kamperen maar naar B&B's gegaan. Nou, als het Duitse eten vet is, dan ken je het Schotse ontbijt nog niet... ik heb genoeg eieren voor een jaar nu op
![]()
. Bij een paar van de B&B's was het wat sjieker: daar hadden ze meloen en verrukkelijke aardbeiden
![]()
.
Jullie hebben veel lopen kleppen hier in de tussentijd
![]()
.
YPPY + Jarno: wat een lief meisje hebben jullie gekregen
![]()
. Ook een mooie naam, dat is de helft van mijn voornaam
![]()
.
Troel: Wat goed! Eindelijk je trouwjurk gevonden? Hopelijk zie ik hem wel eens een keertje
![]()
.
Vanacht had ik hier nog even gekeken en zo de foto van teigan nog gezien (maar was te moe om te reageren)... leuke outfit zeg. Die hanger staat er juist heel leuk om.
Enne... ik ga van de week mezelf maar weer eens wegen en dan moet ik toch echt weer aan de lijnslag. Door al dat eten in Schotland (en eerder in combi met weinig sporten) zal ik vast wat zwaarder zijn geworden...